Äänestys

tupakoitko

kyllä
5 (13.5%)
en,lopetin
3 (8.1%)
En ole koskaan polttanut
22 (59.5%)
Välillä
7 (18.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 36

Kirjoittaja Aihe: Tupakka  (Luettu 8328 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Tupakka
« : 07.11.2005, 21.49.15 »
HAHAAHA en keksiny tyhmempää äänestystä sori..
i Hala Madrid !

Kärsä

• Oma teksti
Re: Tupakka
« Vastaus #1 : 07.11.2005, 22.33.09 »
Tupakalle NO, nuuskalle YES... Vaikka samaa asiaa ajaa..  ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #2 : 07.11.2005, 22.35.22 »
käytätkö nyt iha oikeest nuuskaa?
i Hala Madrid !

SantiagoBernabeu

« Vastaus #3 : 07.11.2005, 22.43.16 »
Totaalinen putoaminen  :D

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #4 : 07.11.2005, 22.47.01 »
Juu.. Mä kato oon täysikänen ja en asu enään kotona.. Mun ei tarvi pahistella Foorumeilla nimimerkillä..  ;)
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #5 : 07.11.2005, 22.53.58 »
Juu.. Mä kato oon täysikänen ja en asu enään kotona.. Mun ei tarvi pahistella Foorumeilla nimimerkillä..  ;)
:peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

luisfigo

« Vastaus #6 : 08.11.2005, 01.49.12 »
;D Joo joskus baareissa oon poltellu, ja matkalla himaan sieltä jos ei oo ollu muuta valoa. Mut en 3-4 askia enempää ole 19v. aikana polttanu
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #7 : 08.11.2005, 15.14.21 »
toi on varmaa aika tyhmä kysymys ku tää on jalkapallo (Real Madrid) foorumi ja kaikki täällä fanittaa futista eli tuskin hirveen moni polttaa, mut varmaa 10 ihmistä kaikista jäsenistä
« Viimeksi muokattu: 08.11.2005, 16.11.28 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

Roberto

« Vastaus #8 : 08.11.2005, 15.29.24 »
toi on varmaa aika tyhmä kysymys ku tää on jakapallo (Real Madrid) foorumi ja kaikki täällä fanittaa futista eli tuskin hirveen moni polttaa, mut varmaa 10 ihmistä kaikista jäsenistä

"jakapallon" amatööripelaajista suuri osa polttaa Suomessa, samoin faneista löytyy saman verran kuin muistakin ihmisistä kessuttelijoita.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #9 : 08.11.2005, 16.11.01 »
toi on varmaa aika tyhmä kysymys ku tää on jalkapallo (Real Madrid) foorumi ja kaikki täällä fanittaa futista eli tuskin hirveen moni polttaa, mut varmaa 10 ihmistä kaikista jäsenistä

"jakapallon" amatööripelaajista suuri osa polttaa Suomessa, samoin faneista löytyy saman verran kuin muistakin ihmisistä kessuttelijoita.
i Hala Madrid !

STRIKER

« Vastaus #10 : 08.11.2005, 16.34.17 »
Polttaminen ja futiksen fanittaminen eivät liity mitenkään toisiinsa. Tiedän kymmeniä jotka pelaavat jalkapalloa tai jääkiekkoa kovalla tasolla mutta silti käyttävät nuuskaa tai polttavat. Ja tunnetusti jääkiekkoilijat ovat pahimpia nuskan käyttäjiä, esim. Olli  Jokinen
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

SantiagoBernabeu

« Vastaus #11 : 08.11.2005, 16.35.46 »
En

HannuTouru

« Vastaus #12 : 08.11.2005, 16.37.54 »
En polta.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #13 : 08.11.2005, 16.41.11 »
Polttaminen ja futiksen fanittaminen eivät liity mitenkään toisiinsa. Tiedän kymmeniä jotka pelaavat jalkapalloa tai jääkiekkoa kovalla tasolla mutta silti käyttävät nuuskaa tai polttavat. Ja tunnetusti jääkiekkoilijat ovat pahimpia nuskan käyttäjiä, esim. Olli  Jokinen

ok.. ketäs kaikkia tiedät ja missä joukkueissa he pelaavat?
i Hala Madrid !

Hebe

« Vastaus #14 : 08.11.2005, 17.37.17 »

Heitän tässä ohimennen, että yli c-juniori ikäisistä jääkiekkoilijoista varmaankin 93% sm-sarja pelaajista käyttää nuuskaa..

fernando

« Vastaus #15 : 08.11.2005, 20.07.50 »
Typerä tapa. Itse poltin 8 vuotta ennenkuin lopetin kesällä. Olen kyllä humalassa sortuillut  :P

STRIKER

« Vastaus #16 : 08.11.2005, 20.48.08 »

Heitän tässä ohimennen, että yli c-juniori ikäisistä jääkiekkoilijoista varmaankin 93% sm-sarja pelaajista käyttää nuuskaa..
Niin nämä tuntemani ovat B ja A-juniori ikäisiä ja pelaavat  sm-sarjaa seurassa joka pelaa myös sm-liigassa....nimiä en tietenkään rupeea levittelemään....
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #17 : 08.11.2005, 21.10.34 »
ok noh . Sehän on selvä että et voi sanoa kenenkään nimiä . mut tunnetko niitä ihmisiä hyvinkin?
mut mun tietääkseen kukaan HYVÄ jalkapalloilija ei polta vakituisesti eikä käytä nuuskaa ( maradona ei enää pelaa futist mut eihän sekään mitään noista kahest käyttän)?
i Hala Madrid !

SantiagoBernabeu

« Vastaus #18 : 08.11.2005, 21.21.58 »
ok noh . Sehän on selvä että et voi sanoa kenenkään nimiä . mut tunnetko niitä ihmisiä hyvinkin?
mut mun tietääkseen kukaan HYVÄ jalkapalloilija ei polta vakituisesti eikä käytä nuuskaa ( maradona ei enää pelaa futist mut eihän sekään mitään noista kahest käyttän)?
Nyt puhuttiin yleisemmällä tasolla.. Niin ja kyllä tiedän että jotkut hyvätkin pelaajat polttavat, siis ihan tänä päivänäkin pelaavat..

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #19 : 08.11.2005, 21.23.35 »
okei,, mut tota on vaikeeta tietää vaik kaikki pelaajat polttais ku ei saa mistää fakta-tietoo..
tokihan erilaiset paparazzit kertovat lehdissä vaikka mitä paskaa,.
(suomessa kuitenki aika vähä )
i Hala Madrid !