Kirjoittaja Aihe: Zidane  (Luettu 3419 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Zidane
« : 12.11.2005, 11.29.11 »
Täytyy nyt kysyä tähän vahvistusta täältä. Oliko niin, että Zidane teki seurajohdon kanssa
herrasmiessopimuksen kesällä, koskien sitä, että hän saa halutessaan purkaa
sopimuksen Realin kanssa jos vaikka mielii palata Ranskaan pelaamaan?

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Re: Zidane
« Vastaus #1 : 12.11.2005, 11.30.20 »
En ole kuullu tosta mitään.
i Hala Madrid !

Barcelona

• Oma teksti
« Vastaus #2 : 12.11.2005, 11.57.17 »
Minun käsittääkseni pelaaja ei pysty purkamaan sopimustaan kesken sopimuskauden edes herrasmiessopimuksella. Tai ainakin se kuulostaa aika hullulta. Mahdollinen Zidanen tuleva seura voi purkaa zidanen sopimuksen maksamalla hänestä Realin vaatiman siirtosumman. Toinen vaihtoehto on ilmainen siirto sopimuskauden loputtua.

Ronaldo9

• Mun vaimo...
« Vastaus #3 : 13.11.2005, 11.17.51 »
lionel messi olisi ihan kiva tai ronaldinho... makelele takas  :peukku_ylos: :peukku_ylos: ja sit viel buffon veskaks nii olis mahtavaa mut ei taida se lähtee juvest :(
Ronaldo - Kylmän viileä maalintekijä

Ronaldo9

• Mun vaimo...
« Vastaus #4 : 13.11.2005, 11.19.16 »
oho tuli vähä väärään paikkaan....
Ronaldo - Kylmän viileä maalintekijä

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #5 : 13.11.2005, 14.10.00 »
Zidannelle on hankala etsiä korvaajaa. Ronaldinho on vaikea saada. Riquelme viihtyy Villarrealissa. Itse koittaisin saada Aimarin tai Ricardinhon.

STRIKER

« Vastaus #6 : 13.11.2005, 14.27.24 »
Ronaldinho on vaikea saada. Itse koittaisin saada Aimarin tai Ricardinhon.
Ronaldinhoa ei ole vaikea saada, se on mahdotonta. Helvetti jäätyy kun Ronaldinho nähdään Valkoisten paidassa...valitettavasti.
Aimar olisi kiva nähdä Madridin paidassa ja siihen on jopa realistiset  mahdollisuudet. Toivottavasti näin tulee käymään.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #7 : 13.11.2005, 15.56.29 »
Ronaldinhoa ei ole vaikea saada, se on mahdotonta. Helvetti jäätyy kun Ronaldinho nähdään Valkoisten paidassa...valitettavasti.
Aimar olisi kiva nähdä Madridin paidassa ja siihen on jopa realistiset  mahdollisuudet. Toivottavasti näin tulee käymään.
Ronaldinhoa ei ole mahdotonta saada , mutta tooodella kalliiksi hän tulisi olemaan. Aimar olisi kyllä joo kiva saada.
i Hala Madrid !

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #8 : 13.11.2005, 17.46.46 »
Minun käsittääkseni pelaaja ei pysty purkamaan sopimustaan kesken sopimuskauden edes herrasmiessopimuksella. Tai ainakin se kuulostaa aika hullulta. Mahdollinen Zidanen tuleva seura voi purkaa zidanen sopimuksen maksamalla hänestä Realin vaatiman siirtosumman. Toinen vaihtoehto on ilmainen siirto sopimuskauden loputtua.

Ainoa tapa purkaa sopimus on maksaa ulosostohinta, joka on kyllä niin tähtitieteellinen, ettei siihen pystyisi edes pelaaja itse. Toinen asia on sitten, että haluaako Real Madrid pitää riveissään pelaajaa joka ei siellä halua olla (vrt. Makelele).

Enkä kyllä näe mitään syytä, miksi Zidane tällä hetkellä seurasta pois haluaisi, minusta tuntuu, että miestä koitetaan kovasti saada jäämään seuraan peliuran jälkeiseksi ajaksikin.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #9 : 13.11.2005, 18.17.04 »

Ainoa tapa purkaa sopimus on maksaa ulosostohinta, joka on kyllä niin tähtitieteellinen, ettei siihen pystyisi edes pelaaja itse. Toinen asia on sitten, että haluaako Real Madrid pitää riveissään pelaajaa joka ei siellä halua olla (vrt. Makelele).

Enkä kyllä näe mitään syytä, miksi Zidane tällä hetkellä seurasta pois haluaisi, minusta tuntuu, että miestä koitetaan kovasti saada jäämään seuraan peliuran jälkeiseksi ajaksikin.

Siinä ei olisi paljoakaan järkeä. Olisi hyvä saada Zidanesta rahaa juuri silloin ,kun hän ei enää jaksa pelaa kuin yhden kauden jossain joukkueessa .
 :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #10 : 13.11.2005, 21.09.51 »
Lainaus

Ilmeisesti Zidanne on seurajohdon kanssa tehnyt ns. herrasmies sopimuksen tästä sopimuksen purkamisesta tämän kauden jälkeen. Saattaa olla, että Zidanne haluaa palata ehkä Ranskaan viimeiseksi kaudekseen, tai jopa lopettaa uran MM-kisoihin. Enkä näe mitään syytä, miksi Real Madridin ei pitäisi kunnioittaa sille niin paljon antaneen pelaajan toivetta.
« Viimeksi muokattu: 15.11.2005, 17.12.03 kirjoittanut Puskas »

« Vastaus #11 : 14.11.2005, 17.29.58 »
Lainaus
Ilmeisesti Zidanne on seurajohdon kanssa tehnyt ns. herrasmies sopimuksen tästä sopimuksen purkamisesta tämän kauden jälkeen. Saattaa olla, että Zidanne haluaa palata ehkä Ranskaan viimeiseksi kaudekseen, tai jopa lopettaa uran MM-kisoihin. Enkä näe mitään syytä, miksi Real Madridin ei pitäisi kunnioittaa sille niin paljon antaneen pelaajan toivetta.

Näin minäkin muistan jostain lukeneeni. Täytyypä vähän surffailla, jos asiasta olisi vielä
jotain infoa jossain.

luisfigo

« Vastaus #12 : 14.11.2005, 19.15.52 »
Tuskin pitää paikkaansa tuollainen, se on raha joka määrää eikä mitkään hienot sopimukset
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

kjwp

• ReAl mAdRiD
« Vastaus #13 : 14.11.2005, 19.30.33 »
oli todella hyvä paitsi liian vanha :-[

robinho

• Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
« Vastaus #14 : 02.12.2005, 15.57.37 »
Zidannelle on hankala etsiä korvaajaa. Ronaldinho on vaikea saada. Riquelme viihtyy Villarrealissa. Itse koittaisin saada Aimarin tai Ricardinhon.

Se vaa et Ricardinho on puolustava keskikenttä pelaaja eikä pelinrakentaja. Ja mitä Ronaldinhoon tulee niin kyllä on mahdollista hankkia hänet. Siirtyihän Figokin Realiin, vaikka sitä pidettiin mahdottomana
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

robinho

• Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
« Vastaus #15 : 02.12.2005, 16.00.12 »
lionel messi olisi ihan kiva tai ronaldinho... makelele takas  :peukku_ylos: :peukku_ylos: ja sit viel buffon veskaks nii olis mahtavaa mut ei taida se lähtee juvest :(

Me ei mitää raha-ahnetta Makelelee tarvit ja ei kyllä Buffoniakaan, koska meillä on maailman paras maalivahti Casillas. Messi ja Ronaldinho olis kiva saada
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #16 : 02.12.2005, 16.19.56 »
Ronaldinhoa ei kyllä koskaa saada. Messi saatetaan saada parin vuoden päästä hyvällä tuurilla . Makelele kyllä takas  :peukku_ylos: Casillas on hyvä maalivahti muuta ei tarvita ;D  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

HannuTouru

« Vastaus #17 : 02.12.2005, 19.41.11 »

Se vaa et Ricardinho on puolustava keskikenttä pelaaja eikä pelinrakentaja. Ja mitä Ronaldinhoon tulee niin kyllä on mahdollista hankkia hänet. Siirtyihän Figokin Realiin, vaikka sitä pidettiin mahdottomana
Ero on siinä, että Figon siirtoa pidettiin mahdottomana, mutta Ronaldinhon siirto ON MAHDOTON. Piste.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #18 : 02.12.2005, 20.59.38 »
Lainaus

Ricardinho kyllä osaa rakentaa peliä. On vähän tollainen Xavin tyylinen pelaaja. Ronaldinhon jos haluaa ostaa tarvitsee maksaa vähintään tollainen 100 000 000 € ja lisäksi Barcelonan nykyinen seurajohto tuskin sitä virhettä tekee, että myisivät joukkueen suurimman tähden Real Madridiin.