En sano, että kannattaisin tätä jäähysysteemiä, mutta tuo jäähyajan "syötteleminen pois alakerrassa" on täysin pitämätön peruste. Eiköhän se 10 minuuttia ylivoimalla pelaava joukkue kuitenkin nostaisi, ainakin hetkellisesti, prässin niin ylös että toinen joukkue olisi pakotettu pelaamaan myös ylöspäin. Sääntöehdorus on älytön, mutta kannattaa silti miettiä mitä paskaa tulee naputeltua ennen kun painaa sitä "lähetä"-nappia.