Kirjoittaja Aihe: Futis uutiset  (Luettu 132911 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #280 : 04.02.2009, 22.08.28 »
Tähan meni yllättävän kauan. Jimenezillekkin tulossa potkut jos Sevilla ei hoida kotonaan Athleticia?
Ja mitähän tämä tarkoittaisi Pukin kannalta  :-\
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #281 : 05.02.2009, 18.18.07 »
Tähan meni yllättävän kauan. Jimenezillekkin tulossa potkut jos Sevilla ei hoida kotonaan Athleticia?
Ja mitähän tämä tarkoittaisi Pukin kannalta  :-\
Voisi olla jopa hyvä asia tai sitten ei. Noh vielä jäämme odottamaan, koska Sevilla voitti eilisen ottelun.
i Hala Madrid !

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #282 : 11.02.2009, 02.44.46 »
Lainaus
Jäähyjä ehdotetaan jalkapalloon

Keltaisen kortin saava jalkapalloilija voi tulevaisuudessa joutua istumaan jäähypenkille. Lajin säännöistä päättävä IFAB (International Football Association Board) käsittelee 28. helmikuuta pidettävässä kokouksessaan Pohjois-Irlannin jalkapalloliiton ehdotusta asiasta.

- Perusidea on, että kortin erotuomarilta saanut pelaaja joutuisi jäähylle viideksi tai kymmeneksi minuutiksi rugbyn tapaan, Pohjois-Irlannin jalkapalloliiton puheenjohtaja Raymond Kennedy sanoi.

Kennedy uskoo jäähyjen vähentävän rikkeiden määrää ja niiden jälkipuintia. Hän toivoo, että muutosta kokeiltaisiin ensin nuorten otteluissa.

IFAB:n muodostavat Englannin, Skotlannin, Walesin ja Pohjois-Irlannin jalkapalloliitot sekä Kansainvälinen jalkapalloliitto Fifa, jolla on käytössään neljä ääntä. Päätöksen läpiviemiseen tarvitaan kuusi ääntä kahdeksasta. (MTV3-Reuters)

Tää on suoraan tuolta FF2:n puolelta mut oishan tuo nyt ihan V*TUN naurettavaa jos jotain lätkäsääntöjä koitetaan soveltaa jalkapalloon. Tappaisi koko pelin ja menis ihan sellaseks tyttökoriksen näköseks missä ei mitään kontaktia sallittas. Ja melkeinpä paras pointti tuolla toisella foorumilla oli että jos miettii asiaa siltä kannalta et jos ne nyt tulis futikseen ni se alivoimalla oleva joukkuehan vois vaan pitää palloo ja syötellä sitä alakerrassa sen viis minuuttia ja oottaa sen pelaajan pois sieltä jäähyltä. Aivan NAURETTAVA ajatus, nyt Fifan herrat hereillä ettei tämä mene läpi, Kiitos.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2009, 02.46.29 kirjoittanut Raul # 7 »

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #283 : 11.02.2009, 10.49.21 »
Ei kiitos.

Iker

  • Viestejä: 333
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #284 : 11.02.2009, 15.46.39 »
Ei missään nimessä :keskari:, koko peli olisi pilalla, pidetään ne jäähyt siellä jääkendon puolella ja kortit futiksessa.


Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #286 : 11.03.2009, 10.02.58 »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Ronaldo #9

  • Viestejä: 345
  • David Silva
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #287 : 12.03.2009, 14.37.33 »
Lainaus
Jäähyjä ehdotetaan jalkapalloon

Keltaisen kortin saava jalkapalloilija voi tulevaisuudessa joutua istumaan jäähypenkille. Lajin säännöistä päättävä IFAB (International Football Association Board) käsittelee 28. helmikuuta pidettävässä kokouksessaan Pohjois-Irlannin jalkapalloliiton ehdotusta asiasta.

- Perusidea on, että kortin erotuomarilta saanut pelaaja joutuisi jäähylle viideksi tai kymmeneksi minuutiksi rugbyn tapaan, Pohjois-Irlannin jalkapalloliiton puheenjohtaja Raymond Kennedy sanoi.

Kennedy uskoo jäähyjen vähentävän rikkeiden määrää ja niiden jälkipuintia. Hän toivoo, että muutosta kokeiltaisiin ensin nuorten otteluissa.

IFAB:n muodostavat Englannin, Skotlannin, Walesin ja Pohjois-Irlannin jalkapalloliitot sekä Kansainvälinen jalkapalloliitto Fifa, jolla on käytössään neljä ääntä. Päätöksen läpiviemiseen tarvitaan kuusi ääntä kahdeksasta. (MTV3-Reuters)

Tää on suoraan tuolta FF2:n puolelta mut oishan tuo nyt ihan V*TUN naurettavaa jos jotain lätkäsääntöjä koitetaan soveltaa jalkapalloon. Tappaisi koko pelin ja menis ihan sellaseks tyttökoriksen näköseks missä ei mitään kontaktia sallittas. Ja melkeinpä paras pointti tuolla toisella foorumilla oli että jos miettii asiaa siltä kannalta et jos ne nyt tulis futikseen ni se alivoimalla oleva joukkuehan vois vaan pitää palloo ja syötellä sitä alakerrassa sen viis minuuttia ja oottaa sen pelaajan pois sieltä jäähyltä. Aivan NAURETTAVA ajatus, nyt Fifan herrat hereillä ettei tämä mene läpi, Kiitos.





Ei ikinä! :keskari:
David Silva

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #288 : 12.03.2009, 20.36.37 »
En sano, että kannattaisin tätä jäähysysteemiä, mutta tuo jäähyajan "syötteleminen pois alakerrassa" on täysin pitämätön peruste. Eiköhän se 10 minuuttia ylivoimalla pelaava joukkue kuitenkin nostaisi, ainakin hetkellisesti, prässin niin ylös että toinen joukkue olisi pakotettu pelaamaan myös ylöspäin. Sääntöehdorus on älytön, mutta kannattaa silti miettiä mitä paskaa tulee naputeltua ennen kun painaa sitä "lähetä"-nappia.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #289 : 12.03.2009, 20.45.33 »
En sano, että kannattaisin tätä jäähysysteemiä, mutta tuo jäähyajan "syötteleminen pois alakerrassa" on täysin pitämätön peruste. Eiköhän se 10 minuuttia ylivoimalla pelaava joukkue kuitenkin nostaisi, ainakin hetkellisesti, prässin niin ylös että toinen joukkue olisi pakotettu pelaamaan myös ylöspäin. Sääntöehdorus on älytön, mutta kannattaa silti miettiä mitä paskaa tulee naputeltua ennen kun painaa sitä "lähetä"-nappia.
Sama juttu pisti silmään.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #290 : 12.03.2009, 21.02.51 »
Tämäpä onkin mielenkiintoinen ajatusleikki. Herättää nimittäin useita kysymyksiä:
- Mitäs sitten tehdään, kun veskari ottaa kortin? Joku pelaaja kärsimään niinkun lätkässä?
- Mitä tapahtuu samanaikaisille rangaistuksille, kumotaanko ne kuten lätkässä?
- Mitä tehdään kun vaihtomies ottaa kortin? Taas joku kentältä kärsimään?
- Lyödäänkö jäähyt tauluun, niinkun lätkässä ja jos lyödään niin kuinka monta jäähyä voi samalla joukkueella käydä kellossa samaan aikaan?
- Mielenkiintoista ois myös nähdä esim. Copa Del Reyn finaali jäähysäännöllä. Ei nimittäin montaa minuuttia pelattais 11 vs. 11.
- Minkänäköistä olisi futiksen kahden miehen yv-pakkopeli?

Edit. Kuvitelkaa vaikka Guardiola sanomassa: "Tänään otettiin ihan liikaa jäähyjä. Pitäisi se olla tiedossa ettei tällä tasolla pelejä voiteta jäähyboksista, vaikka av toimisikin hyvin."
« Viimeksi muokattu: 12.03.2009, 21.11.23 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #291 : 18.03.2009, 15.03.41 »
Futisfani ampui pelaajan kuoliaaksi katsomosta
18.03.2009 07:47   

 Irakilainen jalkapallofani ampui "vihollisjoukkueen" pelaajan kuoliaaksi Hillassa noin sata kilometriä Bagdadista etelään, kertoi poliisi maanantaina.

Pelaaja oli yrittänyt tasoittaa pelin viime minuuteilla.

- Kun Haider Kadhim (pelaaja) oli yksin maalivahdin edessä ja lähellä tasoittaa, katsomossa ollut fani ampui häntä pistoolilla, poliisin edustaja kertoi Reutersille.

- Pidätimme hänet heti, mutta valitettavasti pelaaja menehtyi.
IS-Reuters
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #292 : 18.03.2009, 16.00.22 »
Futisfani ampui pelaajan kuoliaaksi katsomosta
18.03.2009 07:47   

 Irakilainen jalkapallofani ampui "vihollisjoukkueen" pelaajan kuoliaaksi Hillassa noin sata kilometriä Bagdadista etelään, kertoi poliisi maanantaina.

Pelaaja oli yrittänyt tasoittaa pelin viime minuuteilla.

- Kun Haider Kadhim (pelaaja) oli yksin maalivahdin edessä ja lähellä tasoittaa, katsomossa ollut fani ampui häntä pistoolilla, poliisin edustaja kertoi Reutersille.

- Pidätimme hänet heti, mutta valitettavasti pelaaja menehtyi.
IS-Reuters
Katsomo turvallisuus  :peukku_ylos:
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #293 : 18.03.2009, 16.32.49 »
Futisfani ampui pelaajan kuoliaaksi katsomosta
18.03.2009 07:47   

 Irakilainen jalkapallofani ampui "vihollisjoukkueen" pelaajan kuoliaaksi Hillassa noin sata kilometriä Bagdadista etelään, kertoi poliisi maanantaina.

Pelaaja oli yrittänyt tasoittaa pelin viime minuuteilla.

- Kun Haider Kadhim (pelaaja) oli yksin maalivahdin edessä ja lähellä tasoittaa, katsomossa ollut fani ampui häntä pistoolilla, poliisin edustaja kertoi Reutersille.

- Pidätimme hänet heti, mutta valitettavasti pelaaja menehtyi.
IS-Reuters
Katsomo turvallisuus  :peukku_ylos:
Irakin turvallisuus  :peukku_ylos: 
Näin käy maassa, missä kuolee viikoittain noin 1000 ihmistä väkivaltaisuuksissa.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #294 : 19.03.2009, 01.43.00 »
http://www.nyan.ax/nyheter/?news_id=41459&news_instance=2

Patjantekijät tulevat pelaamaan saariapinoita vastaan kesällä.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #295 : 19.03.2009, 13.57.15 »
Wanha, luki lehdessä jo toissapäivänä. :P

Voisi mennä kattomaan jos tulevat jonnekin lähemmällekin.

matskulainen

  • Viestejä: 1783
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #296 : 22.03.2009, 18.34.20 »
Tuosta futisjäähysäännöstä vielä sen verran että samalla tapaa vastustusta se tulisi keräämään kuin Formuloiden "mestaruus ratkeaa voitoilla" sääntö, joka siis kumottiin vastustuksen vuoksi.
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #297 : 29.03.2009, 20.50.10 »
Sääntöehdorus on älytön, mutta kannattaa silti miettiä mitä paskaa tulee naputeltua ennen kun painaa sitä "lähetä"-nappia.

Nimen omaan...
Vähän myöhään mut nyt rauha siellä päässä. Luetaan ne viestit... Ei ollu mikään mun idea vaan FF2:lla joku tällasen aatoksen päästi ilmoille... Ja tuo perus idea ton takana oli se että nuo jäähyt vaan tappais peli ku toinen joukkue joko sit syöttelee sen muutaman minuutin tai parkkeera sellasen poolimaisen bussin sinne kuudentoista sisään...

Edu

  • Viestejä: 1259
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #298 : 01.05.2009, 22.28.55 »
[24.04]  Aikaisemmin oli selvää että pojat-98 Barcelonasta osallistuvat Cupiin. Tänään ilmoitettiin Barcelonasta että myös pojat-99 osallistuvat kesän Cupiin.

Eli Kokkolan cupiin tulevat barcalaiset ovatkin jotain kymmenvuotiaita...

matskulainen

  • Viestejä: 1783
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen