Kirjoittaja Aihe: Futis uutiset  (Luettu 127451 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pälle

Re: Futis uutiset
« Vastaus #180 : 29.01.2008, 14.40.24 »
Tai sitten Hodari vaan hankkii saunakavereita, kun Fulhamin jätkät dissaa sitä ::)
No ei vaeskaa. Nyt on ainaski suomalaisilla näytön paikka.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pähkinä

« Vastaus #181 : 29.01.2008, 19.58.04 »
Joo mut hieno juttu et suomalaistenkin harva määrä valioliigassa lisääntyy :peukku_ylos:
Mut se on kyl totta et kyl Kallio C. Ronaldon portugali peleis piti ihan hyvin ja ei ny Hodgsonin tasosta valmentajaan ihan paska pelaaja voi vakuuttaa

Arakorn

« Vastaus #182 : 29.01.2008, 20.02.55 »
No oli ainakin eräs C. Ronaldo pulassa Kallion kanssa Porton illassa viime syksynä. Lisäksi Kallio siirtynee "omalle" paikalleen toppariksi Fulhamiin. Saa nähdä miten Kallio saa peliaikaa, mutta toivotaan parasta, että Kallio vakuuttaa Britit Fulhamin paidassa! Hodgsonin ainakin on vakuuttanut...
Joo mut Kallio on kyllä laitalinkki eikä mikään toppari...

STRIKER

« Vastaus #183 : 29.01.2008, 20.23.56 »
No oli ainakin eräs C. Ronaldo pulassa Kallion kanssa Porton illassa viime syksynä. Lisäksi Kallio siirtynee "omalle" paikalleen toppariksi Fulhamiin. Saa nähdä miten Kallio saa peliaikaa, mutta toivotaan parasta, että Kallio vakuuttaa Britit Fulhamin paidassa! Hodgsonin ainakin on vakuuttanut...
Joo mut Kallio on kyllä laitalinkki eikä mikään toppari...
Kallio on myös kärki. Eli sujuu nuo kaikki paikat kohtuullisen hyvin, mutta Hodari todennäköisesti sijoittaa hänet tuohon topparin paikalle. Kallio pelannut jo pitkään puolustajaa, joten en sanoisi että hän laitalinkki on. Kallio = Suomen Ramos  8)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Arakorn

« Vastaus #184 : 29.01.2008, 20.56.54 »
En ole koskaan kuullut että hän pelaisi topparina... Minun tietääkseni hän on aina ollut linkki, mutta Suomen vasemman laitapakin puutteesta Hodari kokeili häntä siinä ja se oli aika onnistunut kokeilu. :)

STRIKER

« Vastaus #185 : 29.01.2008, 21.11.22 »
En ole koskaan kuullut että hän pelaisi topparina... Minun tietääkseni hän on aina ollut linkki, mutta Suomen vasemman laitapakin puutteesta Hodari kokeili häntä siinä ja se oli aika onnistunut kokeilu. :)
Joo en itsekään ole ikinä nähnyt hänen topparina pelaavan, mutta se hänen ominaisin paikkansa on.
Tuossa aina luotettava Wikipedia, joka kertoo myös tarinaa hänen pelipaikastaan:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toni_Kallio
Suomella ei noita laitapakkeja kyllä hirveästi ole, kun karsinnoissa taisi aina olla 4 topparia puolustuksessa.  :-X
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Arakorn

« Vastaus #186 : 29.01.2008, 22.15.47 »
Aha, eilen kun katoin Wikissä niin sanottiin Winger and Fullback...

pähkinä

« Vastaus #187 : 29.01.2008, 22.45.33 »
mutta eiköhän Hodari aio peluuttaa Kallioo samoilla paikoilla missä piti miestä maajoukkueessakin

florentinoperze

« Vastaus #188 : 06.02.2008, 14.14.44 »
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/200802057206581_jp.shtml

Bekkis vetää sellaset 5 kertaa kovempaa palkkaa kuin C.Ronaldo. Onko Beckham sitten sponsoreille noin suuren rahakasan arvoinen, mene ja tiedä ala Tapsa Suominen.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

pälle

« Vastaus #189 : 17.02.2008, 16.58.51 »
http://www.yle.fi/urheilu/jalkapallo/id97754.html

Kaljuuntumista pelänneen Romarion maine puhdistettiin
Julkaistu 14.02.2008, klo 22.38 (päivitetty 14.02.2008, klo 22.48)
Brasilialaisen jalkapalloilun elävän legendan Romarion nimi on puhdistettu dopingsyytöksistä. Brasilialainen oikeus yhtyi Romarion kantaan, että jalkapalloilija oli käyttänyt tietämättään kiellettyä ainetta pyrkiessään välttämään kaljuuntumista.

Romario, 42, antoi positiivisen dopingnäytteen joulukuussa. Romario kertoi käyttäneensä jo vuosia kaljuuntumista estävää Propecia-lääkettä, joka yllättäen sisälsikin kiellettyä ainetta Finasteridea.

Romario sai joulukuussa 120 päivän pelikiellon, joka torstaina kumottiin.

- Voin poistua täältä puhtaan omantunnon kanssa, sillä tiedän, että kaikki kunnioittavat minua yhä. Olen aina ollut puhdas urheilija ja jouduin elämään kolme kuukautta doping-leima otsassani. Nyt voin sanoa olleeni koko ajan syytön, Romario totesi istunnon päätyttyä.

Oikeuden istunto jouduttiin keskeyttämään useaksi minuutiksi, kun omien laskujensa mukaan yli 1000 maalia jalkapallossa iskenyt Romario puhkesi itkuun kertoessaan kokemastaan vääryydestä.

YLE - AP
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

PUMPULI

• ¡Hala Madrid!
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

Rootface

« Vastaus #191 : 26.03.2008, 07.54.17 »
http://www.youtube.com/watch?v=8YQSmkB5XWg
Mascherano, kunnon "donkey".  :peukku_alas:
"- En tiedä miksi minut ajettiin ulos kentältä, mollattu argentiinalainen puolustelee.

- Minä en kiroillut, en ollut aggressiivinen enkä käyttäytynyt uhkaavasti. Kysyin ainoastaan mitä tapahtuu, siinä kaikki, syyttömyyttään vakuuttava Mascherano sanoo."

Katsokaa video ja päätelkää itse pitääkö Javierin lausunnot paikkansa.  ;D
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #192 : 26.03.2008, 09.11.26 »
Kyllähän se siinä ekassa huutele törkeyksiä mut kyllä tossa tokassa, ainaki mun omien loistavien huuliltaluku taitojen perusteella mies vaan kyseli et "what was that for?" silleen aika perseestä et tollasesta lentää ulos, mut toisaalta ois voinu pitää suunsa kiinni. Sillä kyllä englannissa tolle tuomarille huudetaan niin saatanasti että eihän siellä pelattas yhtään peliä ilman punasta jos jokaisesta tollasesta sais kortin...

Arakorn

« Vastaus #193 : 26.03.2008, 11.16.12 »
Ja kukas siinä on taas valittamassa jos ei Krisse?  :keskari:

Nojoo, aivan älyttömiä nää valitukset, eivät koskaan tuota tulosta, muuten kuin itselle keltainen.

Rootface

« Vastaus #194 : 26.03.2008, 11.29.09 »
Totta, mutta kyllä Mascherano musuttaa noissa tilanteissa aika kovasti.
Ymmärrettävää, että duumarilla joskus palaa hihat. Eihän tuo Javier varmasti pahimmasta päästä ole, mutta hyvä että annetaan korttia vaan reilusti.
Toki Kristiina provosoi tuossa tilanteessa ja Torres vielä aukoi päätään samassa tilanteessa, niin ihan ok tuomio.  :peukku_ylos:

pälle

« Vastaus #195 : 26.03.2008, 16.40.05 »
Lieventävänä asiana todettakoon, että Mascella oli kortti alla, toki tähän voi sanoa että yhtä lailla niitä pitää tuomita. Kyseessä oli jokatapauksessa ManU-Liverpool, joten tuomarilta mielestäni vähän yli.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #196 : 26.03.2008, 17.10.58 »
Eipä tuo kortti juuri vaikuttanut peliin.. Liverpool oli 10 miehellä yhtä paska kuin 11 miehellä. Ei tosin mikään järin suuri yllätys.  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Dante

• Zidane <3
« Vastaus #197 : 26.03.2008, 17.43.46 »
Kyllähän Mascherano mussuttikin, mutta se taitaa olla osa jalkapalloa. Ainakin välillä Javier valitti kyllä ihan aiheestakin. Ensimmäinen korttikin tuli mielestäni (ainakin sen hetken tuntemuksien mukaan) melko helposti (minkäänlaista varoittelua itse en ainakaa ennen sitä ollut havainnut).

Tuomarin olisi ulosajoon johtaneessa tilanteessa pitänyt pitää omakin pääkylmänä ja ottaa mies vielä puhutteluun. Nyt ratkaisu oli aika raju ja kun kyseessä oli viellä ManU-Pool niin se ei ainakaan asiaa helpottanut. Tuomarin pitäisi mielestäni pystyä ottamaan vähän enemmän lokaa niskaan tämän tason peleissä. Tämä siis vain minun mielipiteeni.

Ei tämä nyt kuitenkaan mikään kylmäverinen oikeusmurha ollut vaan olisi Javierinkin pitänyt itseänsä vähän yrittää hillitä. Loistava pelaajahan Mascherano kuitenkin on!

Pelin lopputulokseen tämä ei varmaankaan hirveästi vaikuttanut. ManU tuntui menevän ihan omia menojaan. Rehellisesti sanottuna en ymmärtänyt ALKUUNKAA Poolin toppari valintoja, ja se oli ainakin oman näkemykseni mukaan ehdottomasti yksi pelin suurista ratkaisijoista.
¡Hala Madrid!

Rootface

« Vastaus #198 : 26.03.2008, 21.19.47 »
No anyway - pääasia kai että Pool hävisi.  ;D :peukku_ylos:

Arakorn

« Vastaus #199 : 28.03.2008, 21.04.43 »
Vuoden 2010 Champions League-finaali pelataan Bernabeulla.  :peukku_ylos: