Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kuqi Newcastleen!
Tykkimiehet vie Valioliigan. Varmatieto.
http://www.goal.com/en/news/468/internationals/2011/04/28/2461236/brazil-legend-pele-i-was-better-than-both-cristiano-ronaldoNyt on Pele lopullisesti seonnut.Ronaldo ja Messi olis 50-60 luvulla heittänyt tupla määrän maaleja Peleen verrattuna.Pele nykyfutiksessa olis potkittu hajalle jo aikoja sitten.Mikä Pel(l)e.
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2011073014138359_jp.shtmlIhanan helppo lohko MM-karsinnoissa!!!
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2011081014185059_jp.shtmlNyt on oikee asenne Lähdetäänkö joukolla Englannin maalle? Tosin eipä meillä ole vielä yhdistystä kunnolla kasassa saati Ultras Sur suomen jaostoa..