Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 82358 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #20 : 25.01.2006, 09.30.38 »
Mitäs pahaa tuo pelaaja on oikein tehnyt? ???

Ei muutaku se sössi vaan pri tilannetta aika pahasti :peukku_alas: pistän sen tyypin myyntiin tai sitten en anna enään peliaikaa.  >:D

Siis maalipaikkoja on sössinyt? Ei varsinaisesti ole pelaajan vika, koska nuo raporttiin tulevat maalipaikan saaja arvotaan... Vaan kyllähän tuo sinun käytössäsi oleva valmisrosteri on melko luokaton. Yhden treenattavan olet näköjään kuitenkin hommannut. Hyvä juttu, siitä se joukkueen kehittäminen lähtee :)

4-4-2 kahdella varsinaisella keskikenttäpelaajalla ei ehkä ole pitkässä juoksussa avain onneen ja glooriaan ;) Suosittelen käyttämään kolmen keskuskeskikenttäpelaajan taktiikoita...

pälle

« Vastaus #21 : 26.01.2006, 16.04.11 »
FC PoHu - HannuTouruXI  4 - 0 

----------------------------------------------
Odotettu tappio tuli, enkä ollut edes sitä pelisysteemiä ehtinyt vaihtamaan...

Hmm...   pallonhallinta 81-19...  ;D :peukku_alas:
no voin lohduttaa että en mäkään ollut kerenny vaihtaa pelaajia, eli pelasin ton 1. kokoonpanolla. Onneks kukaan ei kuitenkaa loukkaantunu.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #22 : 26.01.2006, 17.25.34 »
No mulla loukkaantu yks kuukaudeks :( Mielestäni paras pakki sitten ostin tämmösen 17 vuotiaan 60 000 sanokaa onko hyvä hinta ?
Kestävyys:    välttävä   Maalivahti:    tuhoisa   
Pelinrakennus:    välttävä   Syöttäminen:    heikko   
Laituri:    välttävä   Puolustus:    kelvollinen   
Maalinteko:    kurja   Erikoistilanteet:    tuhoisa   

Ja kelvollinen kunto. Mul ois 2 kysymyst kokeneemmille käyttäjille
Vaikuttaako kunto ja kestävyys pelaajan hintaan ja jos on muut vaikka heikkoi / kehnoi ja kestävyys erinomainen nii onko pelaajast hyötyy. Sitten 3. ( oho siis 3 ) Kehittyyko joku 17 vuotias 3 vuodessa paljon jos on joka pelissä mukana. Voiko hän olla esim 20v sillee että puolustus on erinomainen ja pelinrakennus, laituri ja kestävyys on hyviä  ? ?? ?
i Hala Madrid !

pälle

« Vastaus #23 : 26.01.2006, 18.13.49 »
No mulla loukkaantu yks kuukaudeks :( Mielestäni paras pakki sitten ostin tämmösen 17 vuotiaan 60 000 sanokaa onko hyvä hinta ?
Kestävyys:    välttävä   Maalivahti:    tuhoisa   
Pelinrakennus:    välttävä   Syöttäminen:    heikko   
Laituri:    välttävä   Puolustus:    kelvollinen   
Maalinteko:    kurja   Erikoistilanteet:    tuhoisa 

Ja kelvollinen kunto. Mul ois 2 kysymyst kokeneemmille käyttäjille
Vaikuttaako kunto ja kestävyys pelaajan hintaan ja jos on muut vaikka heikkoi / kehnoi ja kestävyys erinomainen nii onko pelaajast hyötyy.
 Sitten 3. ( oho siis 3 ) Kehittyyko joku 17 vuotias 3 vuodessa paljon jos on joka pelissä mukana. Voiko hän olla esim 20v sillee että puolustus on erinomainen ja pelinrakennus, laituri ja kestävyys on hyviä  ? ?? ?

1. sanoisin että hyvä ostos, siis jos harjottelet puolustusta. ite harjottelin jonku 1-1½ vuotta 18 vuotiaita pakkeja jotka alussa olivat muistaakseni kelvollisia. nyt ovat mulla laitapakkeina ja molempien puolustus mahtava.

2.tuskinpa. ite en koskaan hanki tuollaisia pelaajia, silloin voi tietysti pyytää/saada vähän enemmän rahaa jos myy pelaajia joilla on vaikkapa erinomainen kunto. luulen kuitenkin että pelaaja jolla on erinomainen kunto jaksaa paremmin etenkin jos peli sää on sateinen.

3.hmm, kehittyy ainakin sillä osaalueella mitä harjoittelet jos hän pelaa sitä paikka mitä harjoittelet kehittyy hän sitä nopeammin. riippuu myös siitä mitkä pelaajan taidot ovat kun saat hänet joukkueeseesi.

4.noihin kaikkiin luulisi löytyvän vastaus hattrickin säännöistä!!
« Viimeksi muokattu: 26.01.2006, 18.16.38 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #24 : 26.01.2006, 18.26.07 »
Voisinko vielä selventää :
Jos harjottelen maalintekoa niin kehittyykö puolustus ?
Mut kiitti pälle kaikesta  :peukku_ylos:  :tuoppi:
i Hala Madrid !

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #25 : 26.01.2006, 20.55.37 »
Älkääs laittako koko otteluraportteja tänne, pistäkää mieluummin linkki ja sitten vaikka joitakin otteita siitä. Vievät turkasen paljon "turhaa" tilaa ja käsittääkseni sivutilani on jo muutenkin loppumaisillaan.

Ei muuta, jatkakaa.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #26 : 28.01.2006, 21.13.53 »
Tänää on sitte peli sarjataulukon 1. vastaan. Oikeastaan pistetavoitteita ei ole, mutta maali ja " vain" 3 maalin häviö tavoitteena. Multa kusetettiin 250 000 hattrickissä.
i Hala Madrid !

RONALDO

« Vastaus #27 : 28.01.2006, 22.30.08 »
Ekan puoliajan jälkeen tilanne 1-3 sain sentään ekan maalini tehtyä  8) :peukku_ylos:

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #28 : 28.01.2006, 22.53.12 »
64 minuutin jälkeen oon häviöllä 3-1 :D  Felix van der Kooij teki mun maalin vaparista.
Ei ollenkaan huono suoritus 19 vuotiaalta 2 pelissä 3 maalia vaparista. :D  :peukku_ylos:
Uuh 4-1 :(
i Hala Madrid !

RONALDO

« Vastaus #29 : 28.01.2006, 22.56.39 »

RONALDO

« Vastaus #30 : 28.01.2006, 23.19.16 »
1-5 siinä takkiin tuli, en ala ny tapahtumia sen kummemmin raportoimaan.Vastustaja piti palloa 62 prosenttisesti  :-\

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #31 : 28.01.2006, 23.31.09 »
Mun vastustaja piti 53 prossaa ja peli oli kuulemma tasanen. yms ja jne, mut takkiin tuli 4-1. Kuitenkin mahtava suoritus mult neljästä 1.syystä kuudella alle 20 vuotiaalla pelasin.
2. Taktiikkataito erinomainen.
3. Se mun 19 vuotias jonka nimee en uskalla kirjottaa on kyl mahtava pelaaja ja viel sain 140 000. Titaaninen erikoistilanteis siis.
4. Divarin 1. ja tasaista peliä pelattiin, vaik aika pahast turpaa sain. JA ennen kaikkia mun tavote toteutu maali tuli ja " vain" kolmen maalin tappio.
Tästä on hyvä lähteä jatkamaan nuorilla pelaajilla. 2 vanhusta myynnisä toinen on tod. hyvä ja sen tilalle ostan jonkun hyvän alle 20v.
i Hala Madrid !

HannuTouru

« Vastaus #32 : 29.01.2006, 00.13.38 »
5-0 pataan, kotona. Niin että ei siitä sen enempää  :(

Jaa no sen voisi sanoa, että ekaa kertaa joku muu oli paras pelaaja kuin mun veska. Ja sitä pelisysteemiäkään en kerennyt vaihtamaan. Tai itseasiassa en vaan osannut...  ;D
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

RONALDO

« Vastaus #33 : 29.01.2006, 00.15.19 »
Tai itseasiassa en vaan osannut...  ;D

Mulla on kanssa sama homma että mää en osaa vaihtaa sitä pelisysteemiä :D

HannuTouru

« Vastaus #34 : 29.01.2006, 00.18.10 »
Tai itseasiassa en vaan osannut...  ;D

Mulla on kanssa sama homma että mää en osaa vaihtaa sitä pelisysteemiä :D
Kaipa se löytys säännöt osiosta, ei nyt vaan oo jaksanu... ;D
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #35 : 29.01.2006, 00.19.28 »
Siis millä tavalla ette osaa ? vaihtaa vaikka 3-5-2:seen vai miten ?
i Hala Madrid !

RONALDO

« Vastaus #36 : 29.01.2006, 00.20.51 »
Kaipa se löytys säännöt osiosta, ei nyt vaan oo jaksanu... ;D
Lainaus

Sama :tuoppi: ;D, harvemmin tulee käytyä noilla sivuilla.

RONALDO

« Vastaus #37 : 31.01.2006, 20.51.47 »
Tänään sitten ronaldo_90:n joukkuetta vastaan harkkapeli turpiin tulee varmasti mutta kattotaan miten käy  ::)

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #38 : 01.02.2006, 15.56.03 »
3-0 ai ai :D  :tuoppi:
i Hala Madrid !

pälle

« Vastaus #39 : 01.02.2006, 16.15.46 »
taktiikan vaihtohan on aivan helppoa:
pelaajan alapuolella on toinen ruutu, jossa lukee normaali, sitä voi vaihtaa aivan samalla tavalla kun pelaajaa jollekkin pelipaikalle. jos siirrätte esimerkiksi puolustajan keskikentälle vaihdatte 4-4-2 taktiikan 3-5-2 taktiikkaan. itse pelasin ensimmäisellä kaudella 4-4-2, jonka taktiikkataito on siis aina erinomainen. Jos/kun teillä on hyviä keskikenttä pelaajia kannattaa siirtyä 5 keskikenttä pelaajaan, etenkin jos on varmaa että teillä on parempi keskikenttä kuin vastustajalla. Itse lähden aina siitä että puolustus kivikovaksi (tukena hyvä maalivahti)-->keskikenttä haltuun ja vasta viimeiseksi hyökkääjät.
Ainakin minulla toiminut hyvin, nykyään pelaan siis 4-5-1 taktiikalla. 1 puolustava kk 1 normaali kk ja hyökkäävä kk ja 2 linkkiä.