Kirjoittaja Aihe: Kovin pelimies  (Luettu 3148 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

El Real

• Sergio
Kovin pelimies
« : 12.04.2006, 21.55.57 »
Kuka on kovin futaaja jonka olet "livenä" nähnyt. Voisin itse sanoa vaikka Cesc Fabregas. :pallo:

Finale

Re: Kovin pelimies
« Vastaus #1 : 12.04.2006, 22.00.08 »
Ronaldinho ja ei perusteluja ;)

HannuTouru

« Vastaus #2 : 12.04.2006, 22.07.26 »
Otsikosta ei kyllä heti arvannut mitä asia koski...  ::)

Mutta mutta, vastaus on tietysti Litmanen. Jos nyt välttämättä ulkomaista pelaaja haetaan, niin Robben&Nistelrooy parivaljakko on kieltämättä kova, vaikka ärsyttäviä pelaajia molemmat ovatkin.

Missäs muuten olet Finale saanut kunnian nähdä itsensä 'Dinhon livenä?  :o
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

STRIKER

« Vastaus #3 : 12.04.2006, 22.17.45 »
Löytyy samat pelaajat kuin Tourulta. Tänä vuonna toivottavasti tulee myös nähtyä C.Ronaldo, Figo ja kumppanit... :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Finale

« Vastaus #4 : 12.04.2006, 22.25.28 »

Missäs muuten olet Finale saanut kunnian nähdä itsensä 'Dinhon livenä?  :o

Kaksi kk sitten olin Camp Noulla katsomassa kun Barca murkasi Real Betisin 5-1. Ja vaikka tässä nyt Madrid faneja ollaan niin ensimmäinen jalkapallo peli Suomen rajojen ulkopuolella ja 80000 katsojaa, kyllä upeaa oli :)

HannuTouru

« Vastaus #5 : 12.04.2006, 22.45.27 »
Jep jep, hieno kokemus varmasti. Itsellä meni vähän päinvastoin. Olen nimittäin sen yhden ja ainoan kerran Camp Noulla vieraillut, ja kuinka ollakaan, ei ollut Barçalla matseja tai treenejä, vaan tottakai menivät lentokoneella melkein vastakkaiseen suuntaan. Joku helvatan Tanskan kiertue...  ;D :keskari:

Ja jos palataan vielä kuninkaaseen...  Litinhän nyt on nähnyt monia kertoja livenä, mutta viime kesän "tapaaminen" oli vähän poikkeuksellinen. Oltiin kavereiden kanssa höntsäilemässä läheisellä nurmikentällä(alueella, jossa vierekkäin monia kenttiä). No, kaverini siitä lähti matkalle kotia päin, kun noin puolen minuutin päästä soitti: "Litti treenaa täs isolla nurmella...". Siinä sitä sitten mentiin ihmettelemään Litin Hollanti-otteluun valmistautumista aitiopaikoilta...     :o :peukku_ylos:   

Löytyy samat pelaajat kuin Tourulta. Tänä vuonna toivottavasti tulee myös nähtyä C.Ronaldo, Figo ja kumppanit... :pallo:

Jos tulevaan Portugali-otteluun viittaat, niin Figohan on ilmeisesti lopettamassa maajoukkueuransa jo kesän MM-kisoihin...  :-[
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

STRIKER

« Vastaus #6 : 12.04.2006, 22.51.50 »

Jos tulevaan Portugali-otteluun viittaat, niin Figohan on ilmeisesti lopettamassa maajoukkueuransa jo kesän MM-kisoihin...  :-[
Siihenpä juuri viittasin.  :peukku_alas: No löytyy sieltä sentään muitakin kovia pelimiehiä...
Ja jos palataan vielä kuninkaaseen... Litinhän nyt on nähnyt monia kertoja livenä, mutta viime kesän "tapaaminen" oli vähän poikkeuksellinen. Oltiin kavereiden kanssa höntsäilemässä läheisellä nurmikentällä(alueella, jossa vierekkäin monia kenttiä). No, kaverini siitä lähti matkalle kotia päin, kun noin puolen minuutin päästä soitti: "Litti treenaa täs isolla nurmella...". Siinä sitä sitten mentiin ihmettelemään Litin Hollanti-otteluun valmistautumista aitiopaikoilta... :o :peukku_ylos:
Pitää ensi kesänä kyttäillä myös läheisellä nurmikentällä, Väyrynen on nähty kaverien toimesta pelaamassa siellä ja olivat sitten palloitelleet Väykän kanssa ja lopulta oli Väykkä antanut kavereille muutaman nimmarilla varustetun kisapallon...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

« Vastaus #7 : 13.04.2006, 08.24.50 »
Ronaldo, Zidane, Raul, Robinho, Casillas ja tietenkin Jari Litmasen näkeminen on aina hieno juttu tosin Realin pelaajat olen nähnyt livenä vain kerran viime syyskuussa kun oli katsomassa Real-Celta pelin.
Litmasen olen nähnyt pariin kertaan maajoukkuepaidassa  hieno juttuhan se aina on kun kuninkaan pääsee livenä näkeen :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 13.04.2006, 08.28.25 kirjoittanut RONALDO »

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #8 : 13.04.2006, 11.49.36 »
Litmanen ja Etoo  :-\ Joo aika vähäseks jää.
i Hala Madrid !

El Real

• Sergio
« Vastaus #9 : 14.04.2006, 11.05.25 »
Niin,ja Ramosin vois lisätä

RONALDO

« Vastaus #10 : 14.04.2006, 11.45.42 »
Niin,ja Ramosin vois lisätä

Tuola on myös sellainen muokkaa nappi eli tuon Ramosin olisit voinut lisätä tuohon ekaan viestiisi, ihan näin seuraavia viestejäsi  ajatellen jos niitä aijot muokkailla.  ;)
« Viimeksi muokattu: 14.04.2006, 11.50.32 kirjoittanut RONALDO »

pälle

« Vastaus #11 : 14.04.2006, 15.08.11 »
Jaa, kukakohan se olis. Oon ollu nääs taluttamas Suomen pelaajaa, kun Suomi kohtas Englannin Olympiastadionilla jossai karsinta ottelussa. Siinä oli monta kovaa pelimiestä ihan parin metrin päässä!! mm. Litti ja olikohan myös Beckham. Ite talutin kai Juha Reiniä tjs.  :'(  . Arvatkaa vaa jännittikö kun n. 40000 kannattajaa huutaa kurkku suorana ja ite oli joku 10 vuotias.
e. niin tietysti nähtiin ottelu joukkueen kans parhailt paikoilt.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2006, 15.26.03 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

SantiagoBernabeu

« Vastaus #12 : 17.04.2006, 12.22.16 »
Shefti Kuutsi  :peukku_ylos:

Garrincha

« Vastaus #13 : 17.04.2006, 17.28.25 »
Zidane kävi Ranskan maajoukkueen kanssa voittamassa Suomen muistaakseni 0-1 Olymiastadionilla -98.

Läyrä

« Vastaus #14 : 29.05.2006, 16.13.57 »
Olen pohjattoman masentunut, kun en ole Beckhamia livenä nähnyt  :'(

Mutta Mikael Forsell on myös tosi kova pelimies  ;)

Cicinho

« Vastaus #15 : 29.05.2006, 16.38.39 »
vpsän unkarilaisvahvistus parin vuoden takaa. en muista nimeä
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #16 : 29.05.2006, 18.21.02 »
Itse oon nähny livenä sellasen pelin, jossa Aitor Ocio tekee maalin. Muttamutta, varmaan kovin pelimies, jonka livenä oon nähny on José Antonio Reyes, pelasi tuolloin vielä Sevillassa.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #17 : 29.05.2006, 18.30.32 »
Muttamutta, varmaan kovin pelimies, jonka livenä oon nähny on José Antonio Reyes, pelasi tuolloin vielä Sevillassa.

samoin on käynyt minulle.. peli oli Sevilla-Betis..  ;)

varmaa kovin pelimies, jonka olen nähny livenä on Zidane.. Myös Rivaldon olen nähnyt livenä, mies teki hattutempun: yksi vapari, saksipotku ja kaukoveto maali..  :D peli oli Barcelona- Valencia.. David Villan olen myös nähnyt..

Ensi keväänä sitten Joaquin valkoisissa olisi kiva nähdä livenä..  ;)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Arakorn

« Vastaus #18 : 18.03.2008, 17.27.04 »
Noh nyt karsinnoissahan mm. Deco, Krisse ja Nani kävivät täällä. Stankovic ja kumppaneille sama.
Sitten olin katsomassa Suomessa järjestettävät U17-MM kisat, jossa pelasi mm. Cesc Fabregas. En tosin muista jos hän oli silloin kentällä. Ja ai niin, Espanjahan pelasi harjoitusottelun Suomea vastaan ja Sergio Ramos, Xavi, Iniesta, Pernia ja kumppanit olivat kentällä. (Iker penkillä)

Dante

• Zidane <3
« Vastaus #19 : 18.03.2008, 18.18.43 »
Noh nyt karsinnoissahan mm. Deco, Krisse ja Nani kävivät täällä. Stankovic ja kumppaneille sama.
Sitten olin katsomassa Suomessa järjestettävät U17-MM kisat, jossa pelasi mm. Cesc Fabregas. En tosin muista jos hän oli silloin kentällä. Ja ai niin, Espanjahan pelasi harjoitusottelun Suomea vastaan ja Sergio Ramos, Xavi, Iniesta, Pernia ja kumppanit olivat kentällä. (Iker penkillä)

Kaikki samat kuin Arakornilla. Fabregas pelasi mielestäni aika vahvasti kyseisissä kisoissa ja oli kyllä kentällä. Olihan Cesc toki myös Espanjan mukana Suomea vastaa harjoitusottelussa. Kovin nimi varmaankin Crisu, Fabregas, Casillas, Litmanen, Ramos, jokin Suomi 2-2 Saksa ottelussa esiintyneistä (vuosia sitten) onhan näitä joitan tullut nähtyä.
¡Hala Madrid!