Tämä asia on allekirjoittaneelta jäänyt hieman taka-alalle nyt, mutta minkäslainen asialista olisi, että saadaan asiasta "virallinen"? Ideoita?
Voisin tulostella pari kopiota tuosta sääntöluonnostelmasta nyt ainakin. Mites on, tuleeko paikalle yhdityksen perustamisen selkäytimestään hallitsevia vai joudunko mä vielä opiskelemaan aihetta tässä?
Jonkinlainen asialista vois muutenkin olla ihan jees, mutta ei tässä nyt oikein mitään erityisempää tule mieleen. Estradi on vapaa, ehdotelkaa.
Esimerkiksi=>
T Y Ö J Ä R J E S T Y S
1) Kokouksen avaus
2) Kokouksen puheenjohtajan valitseminen
3) Kokouksen sihteerin valitseminen
4) Kahden pöytäkirjantarkistajan valitseminen
5) Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen
6) Yleiskeskustelu yhdistyksen perustamisesta (tarve, tavoitteet, ym.)
7) Yhdistyksen perustamisesta ja nimestä päättäminen
Perustajajäsenten toteaminen tai perustamisasiakirjan allekirjoittajien (vähintään kolme jäsentä) valitseminen
9) Yhdistyksen sääntöjen hyväksyminen
10) Yhdistyksen ensimmäisen toimintakauden pituudesta päättäminen
11) Toimintasuunnitelman hyväksyminen ensimmäiselle toimintakaudelle
12) Jäsenmaksun suuruuden määrääminen ensimmäiselle toimintakaudelle
13) Talousarvion hyväksyminen ensimmäiselle toimintakaudelle
14) Puheenjohtajan valitseminen
15) Hallituksen jäsenten valitseminen
16) Yhdistyksen kokouksen koollekutsumistavasta päättäminen
17) Kokouksen päättäminen