Kirjoittaja Aihe: Perustamiskokous  (Luettu 53766 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
Perustamiskokous
« : 20.04.2006, 23.07.36 »
Eikai tässä enää hyssyttelyllä eteenpäin pääse.

Ehdotan että kokous järjestettäisiin ensi kuun alussa jonain sopivana päivänä. Mahdollisesti lauantaina tai sunnuntaina ja paikkana pääkaupunkiseutu. Todennäköisesti Helsinki ja esillä ollut Kim's Tapas, jos vain sinne sopii.

Itselleni kuitenkin sopii vasta toukokuun toinen viikonloppu, jossei kokousta sitten pidettäisi ensimmäisenä viikonloppuna jossain Turussa. Muita ehdotuksia? Anyone?
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Finale

Re: Perustamiskokous
« Vastaus #1 : 20.04.2006, 23.17.28 »
Mieluummin ei näin nopeasti, kesätyövuoroja on näin kesän alussa vähän vaikea järjestää. Sen päivän voisi tosin lyödä lukkoon jo nyt, helpottaisi varmasti monen elämää kun tietäsisi asiasta hyvissä ajoin. Kesäkuu ja lauantai sopisi tänne ??? Helsinki ja Kim's Tapas kuulostaa hyvältä. :peukku_ylos:

HannuTouru

« Vastaus #2 : 20.04.2006, 23.35.09 »
Sen päivän voisi tosin lyödä lukkoon jo nyt, helpottaisi varmasti monen elämää kun tietäsisi asiasta hyvissä ajoin. Kesäkuu ja lauantai sopisi tänne ??? Helsinki ja Kim's Tapas kuulostaa hyvältä. :peukku_ylos:
Erittäin sama. Tai itse asiassa tuosta ajankohdasta ei niin väliä, vaan Juhanan ehdottama toukokuun toinen viikonloppu sopisi myös erittäin hyvin.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

KesantoVesa

« Vastaus #3 : 22.04.2006, 11.01.57 »
Päivämäärä kannattaa tosiaan päättää hyvissä ajoin, muuten tässä soudetaan ja huovataan syksyyn saakka.
Toukokuu tai kesäkuun alku vois olla hyvä. Mulle oikeastaan ihan sama.

di Stefano

« Vastaus #4 : 23.04.2006, 17.59.43 »
Toukokuun toka vkl on ihan hyvä kyllä, mutta kimin sivujen mukaan paikka on melkein aina varattu (viikonloppuisin ainakin) ja tilaa olisi enää viikolla.  Mutta viikollakin passaa ihan ok.

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #5 : 23.04.2006, 19.01.31 »
Sähköpostilla tuolta Kimiltä hiukan jo kyselin ja seuran sociona (jos oikein ymmärsin) sanoi että hänestäkin voisi ola hyötyä. Pyysi käymään vaikka paikan päällä kyselemässä, sitten kun jonkinlainen alustava päivämäärälista on kasassa.

Mulle itselle passaa kanssa periaatteessa mikä päivä tahansa, eli jotain päätöksiä kai pitäisi alkaa tekemään.

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #6 : 23.04.2006, 19.33.49 »
Toivottavasti kokous sattuisi 13 toukokuuta, olisin sillon maisemissa  ;)
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Finale

« Vastaus #7 : 23.04.2006, 19.44.50 »
Pitaisikö ensin kerätä nimet jotka meinaavat tehdä kaikkensa jotta pääsisivät paikan päälle tähän kokoukseen. Sitten näiden henkilöiden kesken kerätä mielipiteet päivämäärästä ??? Mitä nopeammin sitä parempi.

di Stefano

« Vastaus #8 : 24.04.2006, 18.16.55 »
Juhanan kanssa puhuttiin, että allekirjoittanut menisi sinne Kimin kanssa keskustelemaan asiasta.  Ainakin nettisivujen mukaan olisi 16.5 vapaata, joten josko porukka laittaisi yksityisviestillä ilmoittautumista ylihuomiseen mennessä, mikäli aikataulu sopii.  Jotta voin sitten 26.4 mennä neuvottelemaan. 

Valitettavasti, koska olemme menossa baariin, lienee ikärajapolitiikka vähintään 18v., mutta voin kysyä asiaa.  Veikkaisin kuitenkin, että Kim olisi aika tarkka näistä asioista. 

Huom. mikäli olet alaikäinen, laita viestiin myös tieto tästä.

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #9 : 25.04.2006, 09.47.19 »
mulle ittelle 16.5. sopis varsin hyvin koska oon sillon lomalla. eli olisin tulossa.
onko tässä jotain mitä tarvitaan, esim rahaa yms? joku vois pistää listaa mitä kaikkea tarvitaan nii homma menis mahdollisimman jouhevasti..
mulle ittelle ei käy oikeen enään kesäkuun puolella koska mulle tulee muutto tampereelle ja joudun oleen siel arjet aika täysin kiinni koulun takia

voisko joku pistää tän baarin yhteystiedot tänne niin osattaisiin kaikki sinne paikalle?

KesantoVesa

« Vastaus #10 : 26.04.2006, 16.29.44 »
Joo, eiköhän tonne 16.5 vois saapua, edellyttäen että löydän ko. paikan.

di Stefano

« Vastaus #11 : 26.04.2006, 19.06.15 »
Olen tässä piakkoin lähdössä haastattelemaan Kimiä liittyen tähän Peña Madridista Finlandés-asiaan.  Seuraavat herrat ovat ainakin yksityisviestitse ilmoittaneet kiinnostumisensa:

1. Juhana
2. "helsingissä asuva espanjalainen" => Juhanan mukaan
3. La bestia
4. Finale
5. HannuTouru
6. allekirjoittanut
7. KesantoVesa
8. El Madridista
9. Baarinpitäjä Kim

Huomio!  16.5.2005 tilaisuutta ei voi pitää, koska silloin sieltä löytyy kokkauskurssi, mutta CL-finaalipäivänä 17.5, jolloin voimme kaikki yhdessä hurrata Barcalle  8), on vapaata. 

Kuten kaikki ymmärtävät Kim varmaankin tarjoilee mielellään tapasit tinton kera, joten ikäraja taitaa olla 18. Kuuden hengen asiakasporukka saattaa olla liian pieni varaukseen (jossa mukana ruokaa ja juomaa=viiniä, joka poissulkee alaikäiset).  Mutta menen kysymään ja keskustelemaan nyt tässä illan mittaan mahdollisuuksista, mitä ravintola tarjoaa.

Ja baari sijaitsee Hgissä osoitteessa Kasarmikatu 4 (www.kimstapas.fi)
« Viimeksi muokattu: 26.04.2006, 19.27.49 kirjoittanut di Stefano »

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #12 : 26.04.2006, 19.48.55 »
Muistimpa yhden minuun aikanaan yhteyden ottaneen Suomessa asuvan espanjalaisen ja laitoin sähköpostia menemään. Siinäkin on yksi mahdollinen osallistuja, mutta tuosta on jo pari vuotta kun sähköpostitse keskustelimme joten en kyseisen herran liikkeistä tiedä. Mutta aikanaan ilmoitteli olevansa naimisissa suomalaisen naisen kanssa, joten on hyvin mahdollista että hän edelleen asuu Espoossa ;D

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #13 : 26.04.2006, 19.56.26 »
Hööh... Eipä taida mitenkään onnistua omalta osaltani :( Mutta perustamiskokouksen suhteen siirtymisestä puheista tekoihin ehdoton :peukku_ylos: :tuoppi:

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #14 : 26.04.2006, 20.53.58 »
Ja tuo espanjalainen josta puhuin, no hänen sähköpostiosoitteensa oli poissa käytöstä eikä minulla ole muita yhteystietoja. Elikkä se siitä sitten.

Finale

« Vastaus #15 : 26.04.2006, 22.03.28 »
Semmoinen tuli mieleen, että jos tämä 17.5 toteutuu niin minkälainen päivän aikataulu noin suunnilleen olisi ??? Olisiko tarkoitus pitää tämä perustamiskokous ja sen jälkeen katsoa CL finaali? Onko kellään heittää hyvää arvausta kauan tämä koko juttu kestäisi 4-5 h? Tampereelta kun tulee niin olisi vaan hyvä tietää kun rupeaa kyytiä arpomaan ja työvuoroja järjestelemään ;)

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #16 : 27.04.2006, 02.12.07 »
Tampereelta kun tulee niin olisi vaan hyvä tietää kun rupeaa kyytiä arpomaan ja työvuoroja järjestelemään ;)

Suosittelen että otat seuraavan päivän vapaaksi, allekirjoittanut tuohon aikaan barcelonassa. Mutta toivottavasti saatte pidettyä hyvän kokouksen  :peukku_ylos: :sydän:
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #17 : 27.04.2006, 09.18.29 »
tää menee näköjään aika kinkkiseks..
eli nyt on ehdotettu 17.5. keskiviikkona, ja saattaa olla että mulla ei oo sillon mahdollisuutta tulla kim's tapasiin sillon. mulle kävis samalla viikolla maanatai tai perjantai. mut tosiaan keskiviikosta perjantaipäivään oon varattu.
mutta eikö ois parasta hoitaa homma joku viikonloppu, koska tod.näk. suurin osa ois sillon vapaalla ja mäkin olisin sillon varmaan vapaalla ja kaupungissa.

tai sitten sovittas näin etukäteen esim. heinäkuusta joku viikonlopun päivä, vaikka lauantai ja kaikki varais sen vapaaks, eikä jälkeenpäin sopis mitään menoa siihen päälle.

mut jos toi ei onnaa niin koitan tietysti järjestää omat menoni sen mukaan että pääsisin mukaan perustamistilaisuuteen. eli nyt pitäs tosiaan vaan laittaa se päivä lukkoon, joka miellyttäis mahdollismiman monia.

di Stefano

« Vastaus #18 : 27.04.2006, 16.41.54 »
Eilen kävin paikalla kyselemässä mahdollisuuksia suomalaismadridistojen paikalletulolle.  Valitettavasti 17.5 paikka on varattu suomalaisten härkätaistelufanien videoillalle l. Club Taurino Finlandés kokoontuu tällöin + jollekin porukalle vedetään kokkikoulua.  Nettisivuja ei oltu päivitetty.   

Kimin kanssa äsken juttelin ja seuraavat illat ovat vapaita. 9.5, 10.5, 30.5, 31.5, 1.6, 2.6., joten nyt kipin kapin sopimaan, mikä päivä sopii parhaiten  :)

Niin, ja alaikäisten läsnäolo on ihan ookoo. 

« Viimeksi muokattu: 27.04.2006, 18.02.53 kirjoittanut di Stefano »

Sami

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #19 : 27.04.2006, 19.54.41 »
Meikäläiselle ei arkipäivät oikein sovi, kun Turusta asti pitäisi sinne vaivautua.  :( Tuo 2.6 näyttäisi olevan perjantai, jolloin voisi olla pieni mahdollisuus tulla paikalle.