Roberto Carlos jäämässä Real Madridiin31.07.2006 11:50
Jalkapalloilija Roberto Carlos jatkaa espanjalaisseura Real Madridissa, espanjalaislehti AS uutisoi maanantaina. Brasilialaispuolustaja oli jo suuntaamassa turkkilaiseen Fenerbahceen, mutta Real Madridin uusi päävalmentaja Fabio Capello sai hänet jäämään Madridiin.
- Palattuani lomalta olen tuntenut oloni todella hyväksi. Kävimme Capellon kanssa pitkiä keskusteluja ja hän antoi minulle uutta toivoa. Seuralla on uusi puheenjohtaja, valmentaja, urheilujohtaja... Odotamme innolla uutta projektiamme, Roberto Carlos kertoi Madridin harjoitusleirillä Itävallassa.
Capello osti brasilialaisen aikoinaan Madridiin 1996 valmentaessaan viimeksi Espanjan suurseurassa. Jos Madrid olisi valinnut jonkun muun valmentamaan seuraa, olisi Roberto Carlos sanojensa mukaan "ollut pakkaamassa laukkujaan".
Roberto Carlos uskoo säilyttävänsä avauskokoonpanon paikkansa Madridin vasempana puolustajana, vaikka miehelle on kertynyt jo 33 vuotta ikää.
- Voin omistautua täysin Real Madridille, kun olen nyt vetäytynyt Brasilian maajoukkueesta, hän perustelee.
(MTV3-STT-DPA)
Nyt sitten kun Carlos omistautuu kokonaan Realille, ja on saanut uutta uskoa, luulisi puolustuspään olevan hyvässä kunnossa.