Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista osa 4  (Luettu 429651 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

el Blanco

Re: Huhuja pelaaja-siirroista osa 4
« Vastaus #1440 : 18.03.2007, 16.35.46 »
Itse vastustan suuresti privailua. Mitä järkeä siinä on, jos hyvä (  8) ) keskustelu piilotetaan muilta, jotka ehkä tahtoisivat puuttua johonkin asiaan.

Homostelut privana jne.

Itse olen pudonnut jo aikoja sitten kärryiltä väittelyiden seuraamisessa, olen laiska. :peukku_ylos:

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #1441 : 18.03.2007, 17.30.24 »
Itse vastustan suuresti privailua. Mitä järkeä siinä on, jos hyvä (  8) ) keskustelu piilotetaan muilta, jotka ehkä tahtoisivat puuttua johonkin asiaan. Keskustelupalstahan tämä kuitenkin on, joten antaa keskustelun soljua.
eipä ole näkynyt muita osaanottajia.. ;) Hyvä, että keskustelua riittää..  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

« Vastaus #1442 : 18.03.2007, 17.42.41 »
Itse olen pudonnut jo aikoja sitten kärryiltä väittelyiden seuraamisessa, olen laiska. :peukku_ylos:

Sama. Vääntö näyttää päällisin puolin hyvältä, mutta en ole vielä jaksanut selvittää mistä keskustellaan.  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

SSolari

« Vastaus #1443 : 18.03.2007, 17.53.47 »

Sama. Vääntö näyttää päällisin puolin hyvältä, mutta en ole vielä jaksanut selvittää mistä keskustellaan.  :peukku_ylos:

Alun pysyin jonkin verran kärryillä, mutta sitten en enää jaksanut itsekään keskittyä. Keskustelun (Puskas vs. peikko) taso toki näköjään hieman laskussa, kun enää ei näy röhmyvittuja ja kiivasta vittuilua molempiin suuntiin.

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #1444 : 18.03.2007, 19.03.26 »

Alun pysyin jonkin verran kärryillä, mutta sitten en enää jaksanut itsekään keskittyä. Keskustelun (Puskas vs. peikko) taso toki näköjään hieman laskussa, kun enää ei näy röhmyvittuja ja kiivasta vittuilua molempiin suuntiin.

Aika sama ku kahella ekalla, ja SSolarille  :peukku_ylos: ;D

Raulisti

« Vastaus #1445 : 19.03.2007, 18.34.24 »
Marca huhuilee Cassanon mahdollisesta lähdöstä Interiin  :o

Saisi kyllä lähteäkin  ;D
32

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #1446 : 19.03.2007, 18.43.40 »
Marca huhuilee Cassanon mahdollisesta lähdöstä Interiin  :o

Saisi kyllä lähteäkin  ;D
Olisin kanssa Cassanon myymisen kannalla, koska en juuri hänelle mitään käyttöä Realissa löydä. Tietenkin pitäisi katsoa, mitä uusi valmentaja tekee. Rahat pois ja mies takaisin Italiaan.

SSolari

« Vastaus #1447 : 19.03.2007, 20.18.06 »
Rahat todellakin pois ja Soldadoa mukaan rinkiin.

Eilen kyllä väkisinkin huomasi, kuinka "niukalla" ringillä Real loppujen lopuksi pelaa. Puolustukseen kyllä löytyy vaihtomahdollisuuksia ja hieman keskikentällekin, mutta hyökkääjien puute on suuri. Kaikki niinsanotut hyökkääjät olivat olleet kentällä jo 45minuutin pelin jälkeen. Seuraavaan otteluun Castillasta jotakin junnua mukaan? Negreuno mikälie?

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #1448 : 19.03.2007, 22.32.59 »
Näin jälkikäteen ajateltuna niin Realin olisi kannattanut hankkia Zokora pivoteksi. Todella hyvä pyörittämään peliä, ainakin Valioliigassa.

Juanito

• JUANITO!
« Vastaus #1449 : 19.03.2007, 23.20.49 »
Mielummin otan Gagon kuin Zokoron. Se mitä Madridin tosiaan olisi pitänyt tehdä. Hankki Gago jo kesällä ja jättää Emerson kokonaan hankkimatta.

Diarraakin parempi vaihtoehto samalla määrää rahaa olisi helposti saatu, mutta annetaan hänelly nyt mahdollisuus, on nostanut tasoaan viime peleissä  :peukku_ylos:
Räpmies

peikko

• Valitut
« Vastaus #1450 : 19.03.2007, 23.36.21 »
Zokora nyt on ihan tusina. Ainakin ollut alkukauden  aivan pihalla valioliigassa. Nyt viime aikoina kyllä kai nostanut tasoaan, kun Jol on ilmeisesti tehnyt kompromisseja pelinsysteemin suhteen? Mutta Zokora on tosiaan Diarraa huonompi, eikä Zokora oikein muiden pelaajien paikalle kannattane sijottaa.

Uskoisin, että Diarra-Gago parivaljakko pystyy erittäin jouhevaan ja hyvin toimivaan yhteispeliin, kun vaan saisivat pelejä alle lisää. On muuten ylipäätään ollut valtavasti pakotettuja muutoksia kevään kokoonpanoissa. Onko kertaakaan pystytty lähtemään peräkkäisiin peleihin samalla kokoonpanolla? On varmaan, mutta vaihtuvuus on koko ajan ollut suuri, ja tämä varmasti on vaikuttanut.

Blanco33

« Vastaus #1451 : 20.03.2007, 12.40.47 »
Mielestäni Realin pitäisi hankkia myös Portillo takaisin, on meinaan ollut ihan hyvä.
iHala Madrid!

luxemburgo

• Vieras
« Vastaus #1452 : 20.03.2007, 13.42.34 »

Mielestäni Portillolla emme tee mitään. Meillä on jo kooltaan pieniä pelaajia joukkueessa; Raul, Robinho, Higuain.
Sen sijaan Soldado kannattaa mielestäni ottaa; tornityyppinen, vahva pääpelaaja, jolle tarvetta löytyy.

raulforever

« Vastaus #1453 : 20.03.2007, 14.28.07 »

Mielestäni Portillolla emme tee mitään. Meillä on jo kooltaan pieniä pelaajia joukkueessa; Raul, Robinho, Higuain.
Sen sijaan Soldado kannattaa mielestäni ottaa; tornityyppinen, vahva pääpelaaja, jolle tarvetta löytyy.

Tornityyppinen???? :o Soldado on 176 cm pitkä eli ei todellakaan mikään pitkä... Ja Higuain pieni?? :o hän on 184 cm ja Raulkin on 180 cm... Ja Portillokaan ei ole mikään pieni vaan 182 cm....

luxemburgo

• Vieras
« Vastaus #1454 : 20.03.2007, 15.19.33 »

Tornityyppinen???? :o Soldado on 176 cm pitkä eli ei todellakaan mikään pitkä... Ja Higuain pieni?? :o hän on 184 cm ja Raulkin on 180 cm... Ja Portillokaan ei ole mikään pieni vaan 182 cm....

Nyt olet kyllä aivan oikeassa. Eikö Soldado ole kuitenkin suhteellisen fyysinen pelaaja?

JooelN

• La salsa del fútbol
« Vastaus #1455 : 20.03.2007, 15.47.18 »
Marcan mukaan Realin seuraavat pelaajahankinnat on tärkeysjärjestyksessä: 1. Cristiano Ronaldo, 2. Dani Alves ja 3. Jesus Navas. Saa nähdä luopuuko Sevilla tähdistään. Dani Alves olisi ainakin ihan tervetullut, jos tämän kauden otteet jatkuvat myös tulevaisuudessa.

florentinoperze

« Vastaus #1456 : 20.03.2007, 15.56.28 »
Alvesin hankinnassa ei olisi mitään järkeä, hintalappukin liikkuu 30miljoonan hujakoilla.Samalle pelipaikoille meillä on S.Ramos, Torres , Cicinho ja vielä lainalla oleva Diogo.Panostus pitäisi olla nimenomaan puolustuksen keskustaan.

Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

JooelN

• La salsa del fútbol
« Vastaus #1457 : 20.03.2007, 16.01.28 »
Kyllä Realin pelinrakennus on aivan kuralla ja Alves on sellainen työmyyrä, että pelaa kumpaankin päähän hyvin. Realissa voisi pelata oikeaa laitaa enemmän keskikentän puolella kuin puolustajana. En missään tapauksessa ole keskuspuolustajaa vastaan, mutta mun mielestä Alves olisi myös työmoraalin kannalta loistava lisäys Realiin. Enkä usko että raha on tällä hetkellä meidän suurin ongelma. Viime kesänäkin sitä vedettiin vessanpöntöstä alas.

Raulisti

« Vastaus #1458 : 20.03.2007, 16.22.38 »
Valero lähtenee Mallorcaan sopimuksen päättyessä.

http://www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=9546

http://www.as.com/articulo/futbol/Valero/renovara/ira/Madrid/junio/dasftb/20070314dasdaiftb_32/Tes/

Tietääkseni Castillan avausmies jo parin vuoden ajan mutta ei muuta tietoa tai tunteita.
32

El Fenomena

« Vastaus #1459 : 20.03.2007, 17.19.48 »
Vaikka Alves kuinka hyvä pelaaja onkin, niin jos hänet hankittaisiin lyötäisiin kyllä päätä taas lujaa seinään. Sillä nimen omaan oikean laitapakin paikalle seura on tehnyt hankintoja viimevuosina melko paljon ja mielestäni vielä hyviä pelaajia kaikki. Kun siihen lisätään vielä se, että Torres on kypsymässä kovaa vauhtia yhdeksi mielenkiintoisimmiksi pakeikisi ehkä koko La ligan osalta, niin enpä tiedä. Myös Diogo on lainalla osoittanut olevansa varsin hyvä ja monipuolinen pakki ja uskoisin, että oikein käytettynä onnistuisi myös valkoisissa. Eikä sovi unohtaa Cicinhoa, jolla varmasti potentiaalia siinä missä Alvesillakin jo näyttöjä. Salgado menettelee rotaatiossa ehkä ainakin vielä kauden. Ja sitten oli vielä muuan Sergio Ramos, joka vain hyvän topparin saavuttua joukkueeseen mielellään nähtäisiin siellä missä parhaiten pelaa eli oikean pakin paikalla. Joten en niin näkisi Alvesia niin merkittävänä hankintana ottaen vielä huomioon, että hintalappu todellakin saattaisi olla melkoinen. Vahvistuksia sinne mihin niitä tarvitaan siihen tässä viestissä enempää kantaa ottamatta