Minäpä voin tarjota: http://www.youtube.com/watch?v=zu3eGKxrA3o
Kyllä, upea keskitys

Se ei silti poista sitä, että tuo peli ja tuo keskitys on ainoa näyttö Torresin hyvästä ylöspäinpelaamisesta. Edelleen minulle riittää Torresin kohtuuköykäinen hyökkäyssuunnan peli 4-4-2 -ryhmityksessä, mutta 4-3-3 -systeemissä, jossa puolustajan pitää tarvittaessa pystyä hallitsemaan koko laidan hyökkäyspeli ja hyökkääminen on melkein tärkeämpi osaamisalue kuin puolustaminen, en halua nähdä Torresia avauksessa. Mielummin vaikka Cicinhon kaltainen hasardi kuin Torresin kaltainen varmistelija - mielummin vaikka Kopteffin kaltainen hasardi kuin Tihinen. Korostan: näin siis 4-3-3 ryhmityksessä.
Kuinkahan kauan siinä Cicinhon "itsensä löytämisessä" saa mennä aikaa? Itselle alkaa jo pikkuhiljaa riittämään. Ei nimittäin tarvii vastustaja kun vähänkin nopeemman laiturin niin johan ollaan kusessa kun Cici töpeksii ylempänä kuin omat laiturimme ja taakse jää hehtaaritolkulla tilaa. lisäksi 1 vs. 1 tilanteita puolustettaessa Cicinho on sanalla sanoen onneton.
Ensi jouluun asti ehkä? En tiedä, mutta minulle ei ainakaan ala riittää, sillä Cicinho osoitti kyllä viime kaudella olevansa pelaaja, jonka varaan kannattaa rakentaa.
Se on sitten toinen asia, kannattaako niitä minuutteja ja itsensä löytämistä antaa kauden ratkaisuhetkillä. Itse olen jossain määrin samaa mieltä kuin Raul # 7, että tällä hetkellä, kun pelataan 442, mielummin oikealla vaikka Torres kuin Cicinho. Cicinho sitten harjoituspelien kautta / kauden ratkettua tekemään uutta nousua, mutta uskoisin tuosta olevan vain hallaa Cicinhon pelivireen löytymiselle, että hänet liian aikaisin laitetaan kentälle liian koviin paikkoihin.
Ei välttämättä. Riippuu siitä, kuinka paljon valmentaja suo hänelle vapauksia. Tarvittaessa Lucio kuljettaa pallon vaikka keskeltä läpi. Kyllä Ramosin pääpelivoimaa voidaan hyödyntää hyökkäyksessä, vaikka pelaisikin keskuspuolustajana. Keskeltä on kuitenkin huomattavasti helpompi ohjata muun joukkueen peliä, kun se kapteenin nauha oikeutetusti Ramosin käteen tulevaisuudessa ojennetaan.
Täysin sama. Se on uskomaton etu, jos keskellä on taitava toppari, joka osaa vielä ohjata peliä, ja on johtajatyyppi. Viimeksi tälläinen oli Hierrossa, seuraavaksi Ramos.
Niin paitsi että kapteeninauha on Casillaksen kädessä, ihan jo sen perinteen takia, että pisimpään ykkösjoukkueen kirjoilla ollut sitä nauhaa kädessään pitää. Ja eihän Casillas mikään huono tyyppi todellakaan ole, hieno johtaja hänestä on parissa vuodessa kasvanut