Kirjoittaja Aihe: MM-2006 finaali Italia-Ranska  (Luettu 8643 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Re: MM-2006 finaali Italia-Ranska
« Vastaus #20 : 10.07.2006, 17.24.45 »
Fifa palkitsi Zidanen turnauksen parhaana

Tiedotusvälineiden edustajat päätyivät valitsemaan Ranskan maajoukkueen kapteenin Zinedine Zidane MM-lopputurnauksen parhaaksi pelaajaksi, Kansainvälinen jalkapalloliitto Fifa tiedotti maanantaina

Haistakoot Materazzi vain pitkä p. Veikkaan, että Materazzi sanoi jotain uskontoon tai alkuperään liittyen tuskin Zizou olisi muusta kilahtanut.

Zidane kaikkien aikojen pelaaja  :peukku_ylos: Ainakin minä häntä parhaana pidän   :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

Joni

• El Principe
« Vastaus #21 : 10.07.2006, 17.38.05 »
En osannut ennen matsia kuvitellakaan, miten hirveä oloni voisi olla finaalin jälkeen, mutta toi punanen oli vaan jotain niin kamalaa, että on pilannut koko mun tämän päivän ja varmasti koko loppuviikon.

Sama. Pahin tapaus, mihin olin jo valmistautunut oli se, että Italia lopulta voittaisi tuon ottelun. Mutta tuollainen päätös turnaukselle ja Zidanen uralle oli aivan hirveä. Jo se tilanne missä ZZ oli loukkaantua, säikäytti niin pahasti, mutta sitten piti vielä käydä näin...

RONALDO

« Vastaus #22 : 10.07.2006, 17.49.28 »
On mullakin sen verran epäuskonen, tyrmistynyt ja vaikea olo, että en pysty oikeen mitään sanoa. Kamalin mahdollinen loppu MM-kisoille ja Zidanen uralle. En osannut ennen matsia kuvitellakaan, miten hirveä oloni voisi olla finaalin jälkeen, mutta toi punanen oli vaan jotain niin kamalaa, että on pilannut koko mun tämän päivän ja varmasti koko loppuviikon.

Mulla sama, yks lysti oli kyllä että kumpi mestaruuden vie tuon ikävän tapauksen jälkeen.
Tänään tuli mietittyä että mitän Materazi sano Zidanelle, veikkaisin että jotain tuosta vanhempien syntyperästä sanoi jotain, kaveri veikkas että se sano sille että "oon pannu sun muijaa" tai jotain tollasta.
Noh lähipäivinä tuokin varmasti selviää.

Mutta, mitä jäi näistä kisoista mieleen?
Jos nyt jotain näin äkkiä pitäisi sanoa niin Brassien tehoton peli, Ronaldon siirtyminen Mullerin ohi maalintekijä tilastossa, ja tietenkin tuo Zidanen punainen kortti  :-\
Nämä nyt tulivat tässä mieleen, kyllähän sielä muutakin tapahtumaa oli mutta nämä nyt tulivat ekana mieleen.

Petri

• *REAL MADRID*
« Vastaus #23 : 10.07.2006, 18.56.38 »
Harmittaa kyllä edelleen tuo Zidanen tapaus. Mielestäni (huom! minun mielipiteeni) vaikka Materazzi olisi sanonut mitä, niin Zizoun olisi pitänyt vaan antaa asian olla. Tosin jos oli jotain todella henkilökohtaista, niin kyllä siinä varmaan kiehahtaa...  :-\
REAL MADRID

Cicinho

« Vastaus #24 : 10.07.2006, 19.32.59 »
Jo se tilanne missä ZZ oli loukkaantua, säikäytti niin pahasti, mutta sitten piti vielä käydä näin...

Voi olla että ZZtin olkapäähän alko taas sattua ku Materazzi rupes halailee ja ku se viellä sano jotain niin meni hermo lopullisesti

tos on vieelä mitä Mtv3 kertoo

Materazzi solvasi Zidanen sisarta?
Julkaistu 10.07.2006 18:32 (päivitetty 18:38)
Kuva: Michael Steele/Getty Images

Italian Marco Materazzi esitti "hyvin vakavaa" kieltä Ranskan Zinedine Zidanelle jalkapallon MM-kisojen loppuottelussa sunnuntaina Berliinissä tilanteessa, joka johti Zidanen maltinmenettämiseen, hyökkäykseen Materazzia vastaan ja ulosajoon ottelusta. Näin sanoi Zidanen agentti Alain Migliaccio maanantaina.

- Hän (Zidane) kertoi minulle, että Materazzi sanoi hänelle jotain hyvin vakavaa, mutta hän ei kertonut tarkemmin, mitä, Migliaccio kertoi Englannin yleisradioyhtiö BBC:lle.

Brasilian televisioyhtiö Globon pestaamien huulilta lukemiseen erikoistuneiden asiantuntijoiden mukaan Materazzi olisi kironnut Zidanea ja kahteen otteeseen solvannut Zidanen sisarta prostituoiduksi. Lisäksi Materazzi olisi haukkunut Zidanea terroristiksi ja julistanut, ettei tällä olisi ollut oikeutta pelata Ranskalle algerialaistaustansa vuoksi.

Zidane ja Materazzi eivät ole julkisesti kertoneet asiasta. Zidanen agentin mukaan ranskalaispelaaja tulee asiassa julkisuuteen muutaman päivän sisällä.

(MTV3-AFP)
« Viimeksi muokattu: 10.07.2006, 19.36.55 kirjoittanut Cicinho »
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Finale

« Vastaus #25 : 10.07.2006, 22.24.25 »
Zinedine, tiedätkö että tänä aamuna ei ole vaikeinta yrittää ymmärtää, miksi "les Bleus" hävisi voitettavissa olleen MM-finaalin. Vaikeinta on selittää kymmenille miljoonille maailman lapsille, kuinka saatoit sortua puskemaan Marco Materazzia kymmenen minuuttia ennen jatkoajan päättymistä.

(L'Equipe)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voi voi, niinkuin Music kirjoitti niin on todella surullista, että niinkin käsittämättömän upean uran luonut Zizuo tullaan aina muistamaan, niin hienoista saavutuksista ja upeista taidosta, mutta myös eilisistä tapahtumista. Eilen kun maestron pimeä hetki koitti niin seuraavat 10 min meni madridistalla istuessa sohvalla miettien, että voiko tämä olla todellista.

Olihan se. Kaikki se mitä Materazzi Zidanelle sanoi on aivan yhden tekevää ja toivottavasti koko asian jauhaminen lopetettaisiin ympäri maailmojen medioita, tehtyä ei tekemättömäksi saa ja oikeutusta Zizuon eiliselle tempulle ei ole mahdollista antaa.

Onneksi itseltäni löytyy kevään Real Madrid-Villarreal peli levyltä joka oli se todellinen Zidanen jäähyväisottelu Bernabeulla. Taidankin katsoa sen joku päivä ja koittaa muistelle millaisena olen Zizuota eiliseen asti muistellut.  :'( :sydän:

luisfigo

Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

RONALDO

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #28 : 11.07.2006, 22.58.07 »
Tuohon Zidannen tilanteeseen täytyy kommentoida sen verran, että sanoi Materazzi mitä tahansa, niin Zidannen kokemuksella olisi pitänyt pystyä pitämään pää sen verran kylmänä, ettei pihalle lennä.

Gioiello di Bari

« Vastaus #29 : 18.07.2006, 12.42.44 »
Homo Materazzille ehdoton  :keskari: En ihmettelis jos huomen selviäis että hän on homo tai bi seksuaali hinttari.

Syvä uuh ja :peukku_alas: :peukku_alas: :peukku_alas:
La liga sarjatauolla ja itsekin jätin tämän foorumin hetkeksi rauhaan, ja nyt mietityttää viitsisikö tätä foorumia enää lukea, kun taso tuntuu olevan noin alhainen. Suorastaan vihaan ja inhoan monia pelaajia, mutta siihen se jää. Noin alentuvasti en viitsi ketään haukkua, oli syy mikä tahansa. Ja jos se niin hirveästi kiinnostaa tuo Materazzin seksuaalinen suuntautuminen, niin tuossapa kuva Marcon vaimosta ja lapsesta. http://www.calcio2002.com/mag/special/0501_perugia/img/materazzi-03.jpg
« Viimeksi muokattu: 18.07.2006, 12.44.23 kirjoittanut Gioiello di Bari »

SantiagoBernabeu

« Vastaus #30 : 18.07.2006, 13.04.48 »
Homo Materazzille ehdoton  :keskari: En ihmettelis jos huomen selviäis että hän on homo tai bi seksuaali hinttari.

Syvä uuh ja :peukku_alas: :peukku_alas: :peukku_alas:
La liga sarjatauolla ja itsekin jätin tämän foorumin hetkeksi rauhaan, ja nyt mietityttää viitsisikö tätä foorumia enää lukea, kun taso tuntuu olevan noin alhainen. Suorastaan vihaan ja inhoan monia pelaajia, mutta siihen se jää. Noin alentuvasti en viitsi ketään haukkua, oli syy mikä tahansa. Ja jos se niin hirveästi kiinnostaa tuo Materazzin seksuaalinen suuntautuminen, niin tuossapa kuva Marcon vaimosta ja lapsesta. http://www.calcio2002.com/mag/special/0501_perugia/img/materazzi-03.jpg

Älä nyt ihmeessä jätä foorumia yhden idiootin kirjoituksien takia. Nimimerkki ronaldo_90 on niitä, kenen kirjoituksista ei kannata yksinkertaisesti välittää. Mutta kyllä täältä löytyy hyviäkin kirjoittajia  :peukku_ylos:

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #31 : 18.07.2006, 13.26.55 »
Esimerkiksi sinä ? Älä naurata. Tai sitten Siperia ? Vai olisko #17 ?
Siinä melko varmasti sun idolit. Paha homma se on, että olen tommosta sanonut.

Santiagolle aina ja ikuisesti  :keskari:  :keskari:  :keskari:
i Hala Madrid !

Gioiello di Bari

« Vastaus #32 : 18.07.2006, 13.41.48 »
No ylireagointia tuo foorumin jättäminen oli  ;D. Yllätti vain tämän ketjun keskustelun taso, koska pääsääntöisesti tällä foorumilla on ollut todella asiallista kirjoittelua. Asiakirjoituksille :peukku_ylos: :peukku_ylos:  :peukku_ylos:

SantiagoBernabeu

« Vastaus #33 : 18.07.2006, 23.07.43 »
Esimerkiksi sinä ? Älä naurata. Tai sitten Siperia ? Vai olisko #17 ?
Siinä melko varmasti sun idolit. Paha homma se on, että olen tommosta sanonut.

Santiagolle aina ja ikuisesti  :keskari:  :keskari:  :keskari:

Keskarin heiluttelut jatkossa privana, ok?

Ja vastaus ensimmäiseen kysymykseen(kirjoitin tämän jo jokin aika sitten toiseen topicciin):

"Ja jottei kenellekään jäisi epäselväksi: en luule tai väitä, että minusta pitäisi ottaa mallia vaan päinvastoin. Kaikki viestihistoriaani perehtyneet ovat huomanneet millaista sontaa olen tänne suoltanut, joten pahoitteluni niistä kaikista turhaakin turhemmista viesteistä."
Tiivistetysti: en väitä itseäni asiakirjoittajaksi. Tajusitko?

Noihin muihin mainitsemiisi nickeihin en ota sen pahemmin kantaa. Ilmeisesti sinulla oli kuitenkin jotain heitä vastaan? Sekö, että he ilmeisesti tunnustavat Barcelonan värejä? Omasta mielestäni pitäisi keskittyä siihen mitä kirjoitetaan, eikä siihen kuka kirjoittaa.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #34 : 19.07.2006, 16.28.07 »

"Omasta mielestäni pitäisi keskittyä siihen mitä kirjoitetaan, eikä siihen kuka kirjoittaa."

Sitä mä juuri ajoinkin takaa, katos esimerkiksi niitten viestejä.
Joo, mut meijän on parasta olla väittelemättä.  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

« Vastaus #35 : 24.07.2006, 23.14.18 »
Sitä mä juuri ajoinkin takaa, katos esimerkiksi niitten viestejä.

;D! Reps!

Tsiigaa ysikymppinen omaa viestihistoriaa ja vertaa sitä meidän samanmoisiin 8).

Keep the Red Flag Flyin' !

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #36 : 25.07.2006, 10.45.48 »
Niin myönnän, että jos katsotaan minun viestihistoriaa niin ei minulla ole mitään kehumisen varaa, sentän en ole haukkunut Raulia ylimieliseks paskaks avausviestissäni.
i Hala Madrid !