Kirjoittaja Aihe: Tour De France 06  (Luettu 2477 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Roiss

• Look, Dem Voice Up
Tour De France 06
« : 19.07.2006, 18.44.01 »
Onhan tää pakko jo avata

Jeesh, 16. etappi takana, Óscar Pereiro imi keltasen paidan takaisin Floyd Landisilta ja Carlos Sastre maukkaasti kakkosena. Landis khyl uuvahti ja pahasti tänään. Täl hetkel näyttää maukkaalta, mut saas nähd muuttuuko asetelmat suuresti varsinkin kelloo vastaan ajettaval etapilla. Pereiro tuskin siin vahvimmillaan, mut Sastrella mahikset siirtyä johtoon. Klöden ei tietääkseni mitenkään erityisen vahva kelloo vastaan, mut Evans ja Dessel - mitään hajua?

Oli muuten vakuuttava etappi kaikin puolin, Rasmussenin teolle iso  :peukku_ylos:
Samoin kuin omalleni, topikki tietyst päin vittua futisalueelle
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006, 18.47.30 kirjoittanut Roiss »

Sami

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
Re: Tour De France 06
« Vastaus #1 : 19.07.2006, 20.49.52 »
Siirretty.  :)

Ja pyöräilyä on tullut joskus itekki seurattua, mut nyt on jääny väliin, lähinnä ajanpuutteen vuoksi.  :-\

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #2 : 20.07.2006, 19.13.45 »
Voi perse, nyt sitten Landisille annettiin uus mahdollisuus. Ihan käsittämätönt tiimityöskentelyä muilta kuin CEP:ltä. Peleton täysin CEPin varassa etapin ajan eikä kellään vetohaluja. Pari kertaa sentään Frank Schleck suostui hinaamaan joukkoa. Jos Pereiro sai 30min lahjan niin nyt Landis sai 5min vastaavan. Ja taas nähtiin mikä/kuka on espanjalaisen pahin vihollinen urheilussa; Toinen espanjalainen, kun Landis sai tietyst yhes vaihees pakomatkaansa apua espanjalaiselta, kiitos. Mut jooh näyttää Tour pahasti kallistuvan amerikkalaiselle :/

1. Óscar Pereiro (ESP/CEP) 80h08:49.
2. Carlos Sastre (ESP/CSC) à 0:12.
3. Floyd Landis (USA/PHO) 0:30.
4. Andreas Klöden (GER/MOB) 2:29.
5. Cadel Evans (AUS/DAV) 3:08.
6. Denis Menchov (RUS/RAB) 4:14.
7. Cyril Dessel (FRA/A2R) 4:24.
8. Christophe Moreau (FRA/A2R) 5:45.
9. Haimar Zubeldia (ESP/EUS) 8:16.

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #3 : 22.07.2006, 18.40.36 »
Huuh, aika-ajo ohi ja kallistuhan se lopulta amerikkalaiselle, vaik Pereiro fillaroikin elämänsä sooloajon. Klöden ohitti viel täpäräst Sastren, mut eipä vituta yhtään. Edelleenki vituttaa toi toissapäivänen Landisille lahjoitettu pakomatka, ei kyllä yhtään enää sympatioita varsinkaan Sastrelle, mut eip liiemmin Klödenillekään... Sääli et Pereiron tiimi ei ole lähellekáän yht vahva ku kilpailijoil. Pereiro teki minkä pystyi ja vähän enempikin eikä onneks alkanut jauhamaan perus-paskaa lehdistölle  :peukku_ylos:

Tuskin viimesel etapilla kukaan enää mitään yrittää, helpohko reissu päätteeks. Heheh mist tietää vaik Landis jäis douppailuist viel kiinni ja Pereiro kakkossijallaan voittoon, jotenkin Landisin ihmeparantumiset vaan haisee vaik en tied onko katkeruutte whuteva..
« Viimeksi muokattu: 22.07.2006, 18.42.39 kirjoittanut Roiss »

luisfigo

« Vastaus #4 : 23.07.2006, 11.57.26 »
Voishan tota kattoakin jos olis Eurosport, ihan kiinnostava laji kyseessä.
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #5 : 26.07.2006, 22.44.28 »
Heheh, dopingepäily tullut jo esille... Saas nähd tuleeko näit enempikin

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #6 : 27.07.2006, 17.15.19 »
Joku danske-lehti kirjottanut aikasemmin et Landis jäi kiinni douppailusta ja... Hohhohhoh, Phonak vahvistanut asian.. Ihmeparantuminen haiski jo pahalta ja hyvä et Pereiro taisteli 2. sijasta  :peukku_ylos:. Tourin voitto mitä ilmeisemmin Espanjaan vaikkakin ilman kaikkea gloriaa phuk

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #7 : 27.07.2006, 18.11.40 »
Joo luin kans samaa MTV3.fi nettisivuilta. B-näyte on tosin ottamatta, mutta eiköhän se aina ole positiivinen myös... Landis on kyllä itse aika halukas ottamaan sen B-näytteen osoittaakseen syyttömyytensä, ehkä yrittää saada sympatiaa?  ;D
« Viimeksi muokattu: 27.07.2006, 18.13.17 kirjoittanut Kärsä »
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #8 : 28.07.2006, 15.54.50 »
Tarkennetaan, eli B-näyte on kyllä otettu muttei sitä ole vielä tutkittu. Nuo molemmat otetaan aina samalla kertaa, eihän noilla muuten olisi vertailukelpoisuutta. Monet dopingaineet kun poistuvat elimistöstä päivässä parissakin.

Mutta onhan se aika selvää, että B-näytteestäkin löydetään rajat ylittävät testosteronimäärät ja Landis menettää voiton.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #9 : 28.07.2006, 16.20.14 »
mikähän itu siinä mahtaa olla, että urheilijat kiistävät aina dopingin käytön, vaikka se on testissä todistettavasti näkynyt..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #10 : 28.07.2006, 17.02.18 »
mikähän itu siinä mahtaa olla, että urheilijat kiistävät aina dopingin käytön, vaikka se on testissä todistettavasti näkynyt..

Saat ainakin omalta perheeltäs sympatiat jos jauhat paskaas hautaan asti
Onhan se ain eri juttu myöntää syyllisyys kuin et hokea syyttömyyttään vedoten mihin sattuu

Principe

« Vastaus #11 : 28.07.2006, 20.34.58 »
Mikähän itu on edes käyttää doping aineita, sillähän yritetään voittaa tottakai, mutta kun kuitenkin tehdään doping testit. Ei nitä unphdeta tehdä. Saa vain paskan maineen koko urheilija, Adrian Mutusta en pidä ollenkaan.  :peukku_alas:

Joni

• El Principe
« Vastaus #12 : 29.07.2006, 04.26.51 »
Mikähän itu on edes käyttää doping aineita, sillähän yritetään voittaa tottakai, mutta kun kuitenkin tehdään doping testit. Ei nitä unphdeta tehdä. Saa vain paskan maineen koko urheilija, Adrian Mutusta en pidä ollenkaan.  :peukku_alas:

Mutuahan ei pidä sekoittaa dopingiin, sillä jätkähän jäi käsittääkseni kiinni kokaiinin käytöstä, mikä ei nyt sentään urheilusuoritusta paranna, mutta kumminkin on asiaankuulumatonta touhua.

luisfigo

« Vastaus #13 : 29.07.2006, 20.20.57 »
Saa nyt nähdä kuinka käy, jännittävän lopun tuo nyt ainakin sai kun tuli tuo Doping-epäily ja luultavasti myös pian se varmistuu
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #14 : 30.07.2006, 18.35.55 »
hieman offtopick...

Doping sekoilut jatkuvat.. Justin Gatlin on jäänyt kiinni dopingin käytöstä tämän vuoden helmikuussa.. Gatlinin valmentaja on jo ehtinyt kertoa, että testiä oli sabotoitu.. Itse olen todella pettynyt, Justin oli minun  suurin suosikki yleisurheilussa.. Häntä odottaa elinikäinen kilpailukielto :peukku_alas:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

STRIKER

« Vastaus #15 : 30.07.2006, 19.10.14 »
hieman offtopick...

Doping sekoilut jatkuvat.. Justin Gatlin on jäänyt kiinni dopingin käytöstä tämän vuoden helmikuussa.. Gatlinin valmentaja on jo ehtinyt kertoa, että testiä oli sabotoitu.. Itse olen todella pettynyt, Justin oli minun  suurin suosikki yleisurheilussa.. Häntä odottaa elinikäinen kilpailukielto :peukku_alas:
Ei muuten ole ensimmäinen pikajuoksija, joka jää kiinni dopingista. Jotenkin tuntuu, että juuri pikajuoksijat ahmivat näitä pillereitä ja siltä he myös näyttävätkin. Niskalihakset suuremmat kuin painonnostajilla... ::)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Principe

« Vastaus #16 : 30.07.2006, 19.41.46 »
hieman offtopick...

Gatlin myös oma suosikkini. Ei saisi Powell kovaa vastustakaan enää. Ja vielä elinikäinen kilpailu kielto..  :peukku_alas: