lähden katsomaan taktiikkaa niin kuin Capello sen katsoisi.. ehkä..
maalivahti: ööö, 1. mv on jo kirkossa kuulutettu.. eli Ikerman ja D. Lopez on kakkonen.. Cobeno voisi olla 3. maalivahti
puolustus: Cannavaro ja Ramos muodostavat luultavasti toppariparin.. heitä tuuraavat Mejia ja Woodgate.. Oikeanlaitapakin tontin ottaa Cicinho, mutta tällä paikalla käytetään luultavasti rotaatiota eli Salgado saa myös peliaikaa.. vasemmalle laittaisin edelleen Carloksen tai sitten hankitaan Abidal.. Raul Bravo on jo kokenut tuuraaja, joten hän on vaihto vasemmalle..
keskikentän keskus: tämä on se mystisin asia.. lähteekö Capello kahdella pivotella, minä luulen että tekee niin.. tuolloin tuo pari olisi(mikäli ei hankintoja tule) Baptista-Emerson-akseli.. Baptista olisi rakentava ja Emerson rikkova.. Baptistalle löytyy myös tuuraajia Gutin ja De la Redin taholta.. Emersonin tuuraajaksi joko uusi hankinta tai P.Garcia.. Sitten se eräänlainen pelintekijä.. lähtisin ensin katsomaan olisiko omista pelaajista siihen.. Cassano/Baptista/Robinho/Raul/Guti/uusi hankinta olisivat vaihtoehtoja.. itse ostaisin uuden pelaajan tuolle paikalle.. Aimar olisi minun 1. vaihtoehtoni..
wingerit: Näille paikoille löytyy paljon pelaajia.. Becks on lähes satavarmasti avauksessa, jos on kunnossa.. hänen tuuraaja on Juanfran.. vasemalle löytyy Robinho, Raul ja Cassano.. Itse laittaisin Robinhon ja Cassano olisi sitten keskellä, jos ei uutta pelaajaa hankita..
kärjet: toinen tärkeä kysymys: Yksi vai kaksi puhdasta kärkeä?? Ronaldo+Ruud pari kuulostaa nimien valossa hyvältä, mutta miten tuo sitten toimisi onkin eriasia.. Raul ei luultavasti pääse avaukseen, mutta hänellä silti on tärkeä roolijoukkueessa.. Myös Cassano olisi mahdollinen apu kärkeen..
eli mitä me sitten tiedämme tulevasta taktiikasta.... eipä juuri mitään.. kaikki on ihan arvelun varassa.. mutta minulla tälläinen se sitten olisi:
1. taktiikka Casillas
Cicinho Cannavaro Ramos Carlos
Emerson
Baptista
Beckham
Cassano Robinho
Ronaldo
Penkki:van Nistelrooy
D. Lopez
Raul Bravo
Raul
Woody
Garcia/uusi hankinta
Juanfran
joukkueesta lähtijät:Gravesen----> Celtic tai jokin muu sumujoukkue noin 2-5 miljoonaa euroa
Mejia------> Getafe, lainasopimus
Jurado-----> joku La Liga seura, lainasopimus, samanlainen sopimus kuin Soldadolla..
Pavon------> La Liga seura, 500k- 2miljoonaa
Balboa------> Castilla
Portillo-------> myyntiin tai lainalle, seuralla ei väliä.. samanlainen sopimus kuin Soldadolla..
De la Red----> Castilla, mutta on myös 1. joukkueen käytettävissä
Helguera------> La Liga tai Valioliiga, 2-4 miljoonaa
Diogo-------> myynti, pari miljoonaa.. tai sitten on joukkueessa ilman peliaikaa..
tulijat:(minä ostaisin)
Aimar, +10 miljoonaa
Gago, +10 miljoonaa
tai
Diarra, +18 miljoonaa
erikoistilanteet:-suorat: Baptista
-keskitykset: Beckham
-kulmat: Beckham
-pilkut: Baptista/RvN/Ronaldo
kapteenit: 1. Raul 2. Guti 3. Casillas 4. Carlos 5. Cannavaro
2. taktiikka= Casillas
Salgado Cannavaro Ramos uusi hankinta
Emerson
Cassano Robinho
uusi hankinta
van Nistelrooy Ronaldo
PS: nimiä on voinut unohtaa ja en tosiaankaan väitä, että näillä pelattaisiin..
http://www.youtube.com/watch?v=25T47gLumXs&mode=related&search=Cassano tämän takia Antonia avaukseen!!