Kirjoittaja Aihe: Gravesen ja Robinho tapelleet treeneissä  (Luettu 11580 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kärsä

• Oma teksti
Re: Gravesen ja Robinho tapelleet treeneissä
« Vastaus #20 : 02.08.2006, 23.00.36 »
No niin ensinnäkin pikku Robinho fanit on olemassa tällainen sanonta jalkapallomaailmassa kuin, "niin pelaat kuin treenaat"..  Gravesenia en tässä lähde puolustelemaan, mutta kun aikuiset miehet tekevät asiansa tosissaan ovat tunteet helposti pinnassa.. Itse voin sen sanoa kokemuksesta että treeneissä tunteet varmasti nousee pintaan, eikä kukaan (EI KUKAAN!!) ole muiden yläpuolella!! Ja kuten #17 sanoi loistavasti on tappelussa aina kaksi osapuolta!!

Se että Grava nyt on riehunut ja hieman rapannut meidän "Glory Hunterien" lempipelaajaa ei mielestäni oikeuta ulospotkimiseen.. Kun Grava tuli joukkueeseen ja oli selvä vahvistus joukkueessa oli mies monien yksi suosikki, mutta kuten "Glory Hunterismiin" kuuluu vaihtuu tuulen suunta helposti..

Tuli sitten treeneissä tappeluita kenen tahansa pelaajien välillä ei tulisi toista syrjiä, vaan tulisi huomioida et tappelussa on aina kaksi osapuolta! Jos Raúl ja Robinho vääntäisi niin kumman puolella olisitte??
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #21 : 02.08.2006, 23.12.52 »
Kyllä tuo Gravesen on jo henkisesti niin kipeä kaveri, että parasta olisi koko lajille, että uransa lopettaisi. Jos siellä sumusaarilla on tapana teloa kanssapelaajia tarkoituksella, niin Espanjassa on kyllä tarkoitus pelata jalkapalloa, joten Gravesenilla ei espanjalaisessa joukkueessa ole mitään tekoa.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

« Vastaus #22 : 02.08.2006, 23.16.48 »
No niin ensinnäkin pikku Robinho fanit on olemassa tällainen sanonta jalkapallomaailmassa kuin, "niin pelaat kuin treenaat"..  Gravesenia en tässä lähde puolustelemaan, mutta kun aikuiset miehet tekevät asiansa tosissaan ovat tunteet helposti pinnassa.. Itse voin sen sanoa kokemuksesta että treeneissä tunteet varmasti nousee pintaan, eikä kukaan (EI KUKAAN!!) ole muiden yläpuolella!! Ja kuten #17 sanoi loistavasti on tappelussa aina kaksi osapuolta!!

Se että Grava nyt on riehunut ja hieman rapannut meidän "Glory Hunterien" lempipelaajaa ei mielestäni oikeuta ulospotkimiseen.. Kun Grava tuli joukkueeseen ja oli selvä vahvistus joukkueessa oli mies monien yksi suosikki, mutta kuten "Glory Hunterismiin" kuuluu vaihtuu tuulen suunta helposti..

Tuli sitten treeneissä tappeluita kenen tahansa pelaajien välillä ei tulisi toista syrjiä, vaan tulisi huomioida et tappelussa on aina kaksi osapuolta! Jos Raúl ja Robinho vääntäisi niin kumman puolella olisitte??

Pelaajien tahallinen telominenko kuuluu jalkapalloon? Se on ainoa mitä Gravesenilla on lajille annettavanaan. Kummasti myös Gravesenin kovat taklaukset tuntuvat kohdistuvan vain näihen kevyempiin ja nuorempiin kavereihin. Näihin "isoihin poikiin" ei Gravesen sitten uskallakkaan käydä samalla tavalla kiinni. Esimerkiksi Valencian Albelda ja Ayala saavat häneltä olla aivan rauhassa, mutta sitten kyllä löytyy rohkeutta teloa oman joukkueen nuoria pelaajia harjoituksissa. Ei muuta kuin hamekangasta tanskalaisnatsille.

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #23 : 02.08.2006, 23.23.15 »
Täysin samaa mieltä E-spelin kanssa.

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #24 : 02.08.2006, 23.32.13 »
Joo juutti vaan hiuksista v****un  ;D
Käsittääkseni riidoissa on aina kaksi osapuolta, voin tietysti olla väärässä. ::)

Pitää paikkansa mut silti danski vois lähtee menee takas sinne sumusaarille.
Eikä sen pelilliset esityksetkään mitään huikaisevia oo ollu ja varsinki ku nyt Emerson on valkosissa ni ei se voi ees kuvitella saavansa peliaikaa

Pelaajien tahallinen telominenko kuuluu jalkapalloon? Se on ainoa mitä Gravesenilla on lajille annettavanaan. Kummasti myös Gravesenin kovat taklaukset tuntuvat kohdistuvan vain näihen kevyempiin ja nuorempiin kavereihin. Näihin "isoihin poikiin" ei Gravesen sitten uskallakkaan käydä samalla tavalla kiinni. Esimerkiksi Valencian Albelda ja Ayala saavat häneltä olla aivan rauhassa, mutta sitten kyllä löytyy rohkeutta teloa oman joukkueen nuoria pelaajia harjoituksissa. Ei muuta kuin hamekangasta tanskalaisnatsille.
tähän yhdyn

« Vastaus #25 : 02.08.2006, 23.33.28 »
Kyllä tuo Gravesen on jo henkisesti niin kipeä kaveri, että parasta olisi koko lajille, että uransa lopettaisi. Jos siellä sumusaarilla on tapana teloa kanssapelaajia tarkoituksella, niin Espanjassa on kyllä tarkoitus pelata jalkapalloa, joten Gravesenilla ei espanjalaisessa joukkueessa ole mitään tekoa.

Hohhoijaa.  ::)
Keep the Red Flag Flyin' !

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #26 : 03.08.2006, 08.06.48 »

Mitä vittua sä selität  :D Tottakai tollasilla otteilla Gravesen saa kaikkien vihat päällensä, jos Grave on pelannu pari hyvää peliä ja sen jälkeen ruennu pistää jätkiä kylmäks treeneissä niin mun mielestä se ei ansaitse kovin suurta arvostusta. Eikä Gravea olla sen takia potkimassa ulos että olisi rapannut, vaan täysin sen takia kun on nykyään lähinnä keskinkertainen pelaaja, jokainen joka on vähääkää seurannut Gravesenin viimeisimpiä otteita tietää tämän.

Enkä mä usko et tääl mikää tuulensuunta vaihtuu, kyl mä uskon et jokainen arvostaa niitä hetkiä mitä Grave antoi sillon kun tuli, mut nyt ei näytä hyvältä toi pelleily, ei todellakaan.

« Viimeksi muokattu: 03.08.2006, 08.14.52 kirjoittanut Hartikainen »
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Principe

« Vastaus #27 : 03.08.2006, 11.09.10 »
Se että Grava nyt on riehunut ja hieman rapannut meidän "Glory Hunterien" lempipelaajaa ei mielestäni oikeuta ulospotkimiseen..
Se, että hän on rapannut prinssiä, Cassanoa, Mejiaa, haukkunut Raúl Bravoa divaripelaajaksi, nuo kaikki kyllä oikeuttavat hänen ulospotkimiseen. Grava ei itse haluaisi lähetä, hänen agentti haluaisi, ja samoin seura. Mahdollisesti joukkuehenki paranesi Gravan lähdettyä. Jos katsot noita minun postaamia video linkkejä edellisellä sivulla, huomaat varmastikkin, että eivät omat pelaajat pahemmin hänestä pidä kentällä.

E-spel

« Vastaus #28 : 03.08.2006, 14.02.44 »
Kun Grava tuli joukkueeseen ja oli selvä vahvistus joukkueessa oli mies monien yksi suosikki, mutta kuten "Glory Hunterismiin" kuuluu vaihtuu tuulen suunta helposti..
Gravesen oli hetkellisesti hyvä vahvistus, mutta enää hänellä ei ole joukkueelle mitään annettavaa, niin kuin ei ollut viime kaudellakaan enää. Sitäpaitsi: Glory Hunterit ovat jo hylänneet Real Madridin menestyksen kaikottua. Mielestäni sellainen fani, jolla ei ole mitään kritiikkiä ihailemansa joukkueen pelaajia kohtaan on mitä enemmissä määrin "glory hunter", ainakin paljon enemmän kuin sellainen, joka ottaa kantaa asioihin ja haluaa aidosti seuran parasta eikä epäröi tuoda omia "parannusehdotuksiaan" esiin.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #29 : 03.08.2006, 16.07.36 »

Ottaen huomioon, että tämä ei todellakaan ollut Gravesenin ensimmäinen välikohtaus oman seuran pelaajien kanssa niin ulosheittäminen on ihan oikeutettu.. varsinkin sen takia, että hänen pelisuoritukset olivat melko huonoja viime kaudella.. Sitäpaitsi Gravesenin lähtö oli jo tuota välikohtautasta ennen melko todennäköistä...

meidän??  ::)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

« Vastaus #30 : 04.08.2006, 02.57.54 »
Että tälläistä "skandaalia" tällä kertaa...

Ensinnäkin, jokaisella on varmasti omat lähteensä seurata tapahtumia, ja saamiensa tietojen perusteella useimmat ihmiset pystyvät tekemään myös omia johtopäätöksiä, jolloin tapahtumista useimmiten muodostuu edes jonkinlainen kokonaiskuva. Jos Gravesen on viikon aikana kolme kertaa saanut tappelun aikaan treeneissä(tulin juuri Lontoosta ja näin ainakin paikallisista lehdistä luin), niin ei tarvitse olla kovinkaan suuri ennustaja jotta ymmärtää jonkin olevan vialla. Ja tämä siis viitaten Kärsän viestiin.

No niin ensinnäkin pikku Robinho fanit on olemassa tällainen sanonta jalkapallomaailmassa kuin, "niin pelaat kuin treenaat".. 
Tuo sanonta pitää muuten melko hyvin paikkansa. Tällä hetkellä Gravesenin treenaaminen ja pelaaminen on häpeäksi lajille, fyysisesti vaarallista sekä erittäin epäkunnioittavaa kaikkia muita ihmisiä kohtaan.

Gravesenia en tässä lähde puolustelemaan, mutta kun aikuiset miehet tekevät asiansa tosissaan ovat tunteet helposti pinnassa.. Itse voin sen sanoa kokemuksesta että treeneissä tunteet varmasti nousee pintaan, eikä kukaan (EI KUKAAN!!) ole muiden yläpuolella!! Ja kuten #17 sanoi loistavasti on tappelussa aina kaksi osapuolta!!
Niin, sehän tästä vielä puuttuisi, että Gravesen joku päivä aloittaisi tappelun yksinään tyhjässä huoneessa...   tosin joku joskus sanoi, että se on mahdollista vain John Hartsonille...  ;D

Se että Grava nyt on riehunut ja hieman rapannut meidän "Glory Hunterien" lempipelaajaa ei mielestäni oikeuta ulospotkimiseen..
Jos Gravesenin viime aikojen käytös ei oikeuta ulospotkimiseen, niin ei hyvältä näytä Real Madridin tulevaisuus. Onko meillä tosissaan varaa katsella pelaajaa, joka on vaaraksi muille pelaajille ja vielä kaupan päälle pilaa joukkuehengen? Kuten Capello sen sanoi, kohta ei enää ole muuta vaihtoehtoa kuin heittää Grave kokonaan pellolle.

Kun Grava tuli joukkueeseen ja oli selvä vahvistus joukkueessa oli mies monien yksi suosikki, mutta kuten "Glory Hunterismiin" kuuluu vaihtuu tuulen suunta helposti..
Eiköhän arvostus tule tekojen myötä, mikäli siihen on aihetta. Sama toimii tietysti myös toiseen suuntaan. Tottakai Gravesen oli alussa kaikin puolin loistava Real Madridille, ja tällöin luonnollisesti nousee nopeasti myös fanien suosioon. Mutta mitä ihmettä joku "Glory Hunterismi" liittyy siihen, että Gravesenin viime aikaiset teot ovat olleet tuomittavia ja täysin järjettömiä...
[Jaahas, meni vähän toistamiseksi kun en ollut huomannut, että Hartikainen oli jo tuolla ylhäällä tämän asian varsin hyvin tiivistänyt...]

Jos Raúl ja Robinho vääntäisi niin kumman puolella olisitte??
Kumman puolella olisitte? Pitääkö tappeluissa olla jonkun puolella?!?!?

...ja kun ei oikeasti ole mitään sanottavaa, on turha piiloutua jonkun mukahauskan lausahduksen ja hymiön taakse. E-spel on kuitenkin kirjoittanut tässäkin topicissa suhteellisen paljon asiaa, vaikka tekeekin sen totutun värikkäällä kirjoitustyylillä.

Sitäpaitsi: Glory Hunterit ovat jo hylänneet Real Madridin menestyksen kaikottua. Mielestäni sellainen fani, jolla ei ole mitään kritiikkiä ihailemansa joukkueen pelaajia kohtaan on mitä enemmissä määrin "glory hunter", ainakin paljon enemmän kuin sellainen, joka ottaa kantaa asioihin ja haluaa aidosti seuran parasta eikä epäröi tuoda omia "parannusehdotuksiaan" esiin.
Esim. tämä 100% asiaa. Ja off topiciksi menee, mutta nykyään taitaa olla niin, että Barça on se joukkue jolla niitä gloryhuntereita riittää...   ::)
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #31 : 04.08.2006, 12.45.32 »
Ja off topiciksi menee, mutta nykyään taitaa olla niin, että Barça on se joukkue jolla niitä gloryhuntereita riittää...   ::)
Sama esimerkiksi Suomessa näkee porukkaa Barca paidoissa, mutta kukaan heistä ei tiedä mistään mitään. Jopa minä tiedän Barcasta enemmän kun suurin osa "Suomen Barcafaneista"
Off-Topicille  :peukku_alas:
i Hala Madrid !

Principe

« Vastaus #32 : 04.08.2006, 12.47.29 »
Pitääkö tietää paljonkin joukkueesta, mitä fanittaa?

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #33 : 04.08.2006, 12.49.25 »
No olisitko mielestäsi oikea Real fani jos tietäisit Realissa vain Beckhamin ?
i Hala Madrid !

Principe

« Vastaus #34 : 04.08.2006, 12.52.06 »
Olen Realin fani, jos olen Realin puolella ja ns "kannustan" Realia. En keksinyt parempaa sanaan "-merkkien sisään. Tosin olen suurempi fani, jos tiedän enemmänkin joukkueestani.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #35 : 04.08.2006, 12.58.24 »
Olen Realin fani, jos olen Realin puolella ja ns "kannustan" Realia. En keksinyt parempaa sanaan "-merkkien sisään. Tosin olen suurempi fani, jos tiedän enemmänkin joukkueestani.
Siis Gloryhunterismi on sitä, että pitää joukkueesta kun se menestyy, tietämättä edes joukkueen historiaa.
Kun joukkue ei menesty Gloryhunter ottaa jonkun toisen joukkueen suosikikseen onko tämä sinusta faniutta ?
i Hala Madrid !

Principe

« Vastaus #36 : 04.08.2006, 13.00.00 »
Siis Gloryhunterismi on sitä, että pitää joukkueesta kun se menestyy, tietämättä edes joukkueen historiaa.
Kun joukkue ei menesty Gloryhunter ottaa jonkun toisen joukkueen suosikikseen onko tämä sinusta faniutta ?
Eihän tuo ole. Tulee heti mieleen pari nimeä, luokaltani...  :peukku_alas:

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #37 : 04.08.2006, 13.47.51 »
Sama esimerkiksi Suomessa näkee porukkaa Barca paidoissa, mutta kukaan heistä ei tiedä mistään mitään. Jopa minä tiedän Barcasta enemmän kun suurin osa "Suomen Barcafaneista"
Off-Topicille  :peukku_alas:
juu kyllähän näihin törmää.. Pakko se on itsekkin myöntää, että tulin hardcore-faniksi kun Ronaldo siirtyi Realiin.. olin tosin seurannut Real Madridia hieman jo aiemmin.. En kyllä enää vaihtaisi seuraa, jos R9 seuraa vaihtaisi, sen verran hieno seura Real Madrid on!

Suurin osa "Suomen Barcafaneista" on nimenomaan 'Dinho faneja, mutta eipä se minua haittaa..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Principe

« Vastaus #38 : 04.08.2006, 14.52.55 »
Tuosta faniudesta vielä, kun näin Ronaldon MM-kisoissa '02 ja myöhemmin samana vuonna urheiluruudussa Ronaldon Real Madrid pelasi, valitsin Realin suosikikseni. Noh, sitten tulikin seuraavana kesänä Becksy, eikä sittemmin ole voitettu mitään. Heti kun minusta tuli fani..  ;)

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #39 : 04.08.2006, 16.48.33 »

Eipä sitä omien pelaajien telomista katsella Barcelonassakaan. Tosin Rijkaard ei kyllä ikinä ottaisi niin huonoa ja likaista pelaajaa kuin Gravesen joukkueeseensa.