Olipahan taas tarpeellinen ketjun avaus, joka sisälsi vielä mainostustakin. 
Itseasiassa todella hyvä postaus.
Sama. Ja itsekin olen tuossa tilauksessa toki mukana, kuten olen jo FF:n puolelle ilmoittanutkin.
Miten muuten on, onko RMA.-keskustelu oikeasti nyt täällä, vai siirryttekö takaisin "ykköselle", jos se vielä joskus alkaa toimia?
En voi sanoa mitään varmasti, mutta jotenkin on semmoinen tunne, että tämän foorumin enemmistö(ainakin aktiivisimmista kirjoittajista) ei alkuperäiselle FF:lle omistanut edes nickiä. Joten syyt FF2:n RMA-topicin hiljaisuudelle ovat jossain muualla. Ehkäpä vanhalla FF:llä kyseisessä topicissa kunnostautuneet kirjoittajat eivät vain ole erinäisistä syistä tietänsä uudelle löytäneet. Esim. ykkösen RMA topiicin (samoin kuin tämän fooruminkin) kantavia voimia ollut el Blanco taitaa nykyään olla armeijan palveluksessa. Samankaltaisia syitä(eli siis ajan puute useimmiten) saattaa muidenkin kirjoittajien häipymiselle olla syynä. Ja tietysti joillakin kauan FF:llä vaikuttaneilla(esim. Juhana) ei yksinkertaisesti ole ollut kiinnostusta siirtyä varaversion puolelle, sillä kyllähän kakkonen on edelleen aivan huomattavasti köyhempi kuin toimiva FF1.
Itse kuitenkin olen vahvasti mukana(luen aktiivisesti ja kirjoittelen kun siihen on aikaa) kakkosella, ja erityisesti Espanja-osaston taso on pysynyt äärimmäisen korkealla. Siihen en kyllä osaa vastata, että miksi tämän foorumin väki ei ole tietään vielä FF2:lle löytänyt... tai no, onhan sinne nyt osa tämän foorumin väestä rekisteröitynyt, mutta Real Madrid topiicci on silti kovin hiljainen...
http://futisforum2.org/index.php/topic,2115.0.html Tuolta voi siis seurata tilanteen kehittymistä, ja ilmoittaa oman osallistumisensa. E-spelin kysymykseenkin pitäisi tuolta löytyä vastaus.

Itse en ainakaa saa regattuu edes koko FF:lle, sitäpaitsi se on aina kaatunut tai jotai. Nämä foorumit on toiminut oikeastaan aina moitteettomasta, sen takia mieluummin täällä keskustelen ja muutenkin FF:n meininki on välillä jotenkin suhteellisen naurettavaa. Vaikka onhan siellä muutamat nimimerkit jotka saattaa futiksesta jotai tajutakin.
Niin, alkuperäiselle FF:lle ei varmaankaan kannata edes kokeilla rekisteröityä, sillä nickin aktivoimista voi hyvässä lykyssä saada odottaa muutaman vuoden.

Mutta siis, FF2 löytyy osoitteesta
http://futisforum2.org/ , ja siellä rekisteröinninkin pitäisi toimia. Ja jos vilkaiset vaikka
Espanja-osastoa, niin meininkihän on välillä jopa suhteellisen tasokasta.