Katsoitpa tilannetta kuinka Interin väristen lasien läpi tahansa niin Burdisso tappelun aloittaa hyökkäämällä kahden Valencian pelaajan kimppuun Intermäisesti takaapäin. Marchena yrittää tapella häntä pois kimpustaan kunnes Toldo, Figo ja muut Interin siat hyökkäävät tilanteeseen sikailemaan lisää ja sitten vasta Navarro opettaa Burdissolle tapoja.
Eli väkivalta lopetetaan väkivallalla

Mielenkiintoinen idea jota esim Bush on monesti pyrkinyt toteuttamaan ja hyvin tuntuu toimivan. Herranen aika valoja!! Ja Figo ja muuthan olivat joo heti hakkaamassa kaikkia paskaks

näytti kyllä siltä että miehet tulivat rauhoittelemaan Burdissoa. Ei sillä että hyväksyisin Burdisson riehumisen, täysin idioottimaista sekin, mutta kyllä näissä tilanteissa on aina kaks puolta ja molemmilla puolilla toimittiin erittäin tyhmästi. Navarro nyt vielä vähän kauheammin.
Eli Burdisson olisi pitänyt antaa hakata ja potkia Valencian pelaajia vapaasti? Kai sitä puolensa saa pitää. Jos Burdisso viimein oppii, että ei voi hyökätä toisten kimppuun sen takia, että on juuri hävinnyt ottelun, niin murtunut nenä on hyvin pieni hinta siitä. En ole ikinä nähnyt Ramosin hyökkäävän syyttä suotta väkivalloin toisten pelaajien kimppuun tappion takia. Sinun mielestäsi kai on sitten paikallaan aloittaa tappelu ja sitten kun on tullut selkään käydä parkumaan kuin pahainen kakara. Fakta on kuitenkin se, että Inter tätä sikailua harrasti jo läpi koko ottelun ja päättivät sitten häpäistä tappion ratkettua koko lajin ja piestä Valencian pelaajia, jotka kuitenkin pitivätkin puolensa ja sitten ovat taas Italian mannet itkemässä huonosta kohtelusta, kun itse ovat ensiksi yrittäneet kusettaa jokaisella mahdollisella tavalla. Tosin tätä voi kyllä hyvin odottaa Mancinin joukkueelta. Mancini itse oli pelaajana juuri samanlainen rottamainen paskapää kuin nuo suojattinsa.
Tottakai saa puolensa pitää mutta ei tarvii raukkamaisesti tulla viiden miehen pitelemää miestä lyömään nekkuun ja sitte juosta karkuun sen minkä jaloista pääsee

Ja niinhän minä sanoin että hyväksyn tappelun aloittamisen kyllä... no en mut, mut fiksuna sen vois lopettaa. Ootko näin päin asiaa ajatellu.