Kirjoittaja Aihe: Champions League: Lyon - Real Madrid  (Luettu 17725 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Champions League: Lyon - Real Madrid
« : 11.09.2006, 17.20.48 »
Olympique Lyon   -   Real Madrid[/b]

           

Päivämäärä: 13.9
Kellonaika: 21.45
Tuomaristo:Wolfgang Stark(päätuomari), Carsten Kadach, Harry Ehing(avustavat) ja Jochen Drees(neljäs tuomari)
Stadion: Stade de Gerland

Pidä näitä silmällä(Lyon): Juninho, Källström, Fred ja Alou Diarra

 
 Maalivahdit: Casillas, Diego López y Adán.
 Puolustajat: Roberto Carlos, Sergio Ramos, Cannavaro, Raúl Bravo, Pavón, Mejía.
 Keskikenttäpelaajat: Javi García, Diarra, Emerson, Cicinho, Guti, Reyes, Beckham.
 Hyökkääjät: Raúl, Robinho, Van Nistelrooy, Cassano.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2006, 18.47.30 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #1 : 11.09.2006, 18.32.59 »
Aika mielenkiintosta nähä mitä Capello tekee oikeanpakin paikan kanssa. Kun Salgado on pois pelaako Cicinho? vai laittaako Capello Esim Ramosin tai Meijan sinne?

Cicinhoa itse yllättäin toivoisin. Saa nähdä.
Räpmies

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #2 : 11.09.2006, 18.43.59 »
aika jännää, että Adan raahataan mukaan.. en oikein ymmärrä miksi..  ???

vai laittaako Capello Esim Ramosin tai Meijan sinne?
uskoisin, että Capello ottaa Mejian toppariksi ja Ramoksen Salgadon tilalle.. tosin, mitenkä Mejia pärjäisi heti avauksessa.. onhan meillä tietty R. Bravo laittaa toppariksi..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #3 : 11.09.2006, 19.07.49 »
Jep on aika erikoista että Capello nimeää aina matseihin 3 veskaria  ???
Räpmies

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #4 : 11.09.2006, 19.45.14 »
Jep on aika erikoista että Capello nimeää aina matseihin 3 veskaria  ???

Tässä on ainakin yhtenä tekijänä se, että kun on ulkomailla vieraspeli, niin Capello haluaa varmistua siitä, että maalivahtiosastolla ei tapahdu katastroofia parin loukkaantumisen takia. Ja Capellohan on tunnettu riskittömästä toiminnasta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #5 : 11.09.2006, 20.04.06 »
Tässä on nyt sitten taas sellainen todellinen testi edessä, kun Villarrealia vastaan ei otteet vakuuttanut ja Levante-ottelu oli lupaavista otteista huolimatta aika sekavaa.

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #6 : 11.09.2006, 21.32.02 »
Ei se niin vaikeaa ole. Eilisen pelin jälkeen kun nämä asiat opitaan:

- syöttöpeli
- haltuunotto
- se saakelin viimeistely

Viimeiseen, lähinnä meinaan tapausta Raúl. Jos saamme pallon 16 alueen sisällä RvN:lle niin on maali 90% varma. Eli Becksiltä niitä kesoja nyt sitten, rinnalla mahd. alas ja helppo viimeistely. Hieman on tylsiä maaleja tuollaiset, mutta vitut siitä, mestaruus tulee.  :peukku_ylos:

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #7 : 11.09.2006, 21.49.46 »
Ei se niin vaikeaa ole. Eilisen pelin jälkeen kun nämä asiat opitaan:

- syöttöpeli
- haltuunotto
- se saakelin viimeistely


Mitäs siitäsitten viellä jää jäljelle? ;D
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #8 : 11.09.2006, 21.52.39 »
Peliin myös vähän sulavuutta lisää..    :peukku_ylos:
Räpmies

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #9 : 11.09.2006, 23.52.38 »
Viimeiseen, lähinnä meinaan tapausta Raúl. Jos saamme pallon 16 alueen sisällä RvN:lle niin on maali 90% varma. Eli Becksiltä niitä kesoja nyt sitten, rinnalla mahd. alas ja helppo viimeistely. Hieman on tylsiä maaleja tuollaiset, mutta vitut siitä, mestaruus tulee.  :peukku_ylos:

Nistelrooylla oli paikat tehdä ainakin 5 maalia. Niiden keskitysten haltuunotto ei tule olemaan aina yhtä helppoa kuin vajaamiehistä Levantea vastaan. Pitää saada sitä yleistä pelinrakentelua vielä paremmaksi, tai muuten käy kuten Villarrealia vastaan, että ei saa edes yhtään maalipaikka.

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #10 : 13.09.2006, 00.01.38 »
Ottelun varmaan näkee joltakin streamilta, löytyykö suoria linkkejä näin alustavasti kysellen..?  ;)

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #11 : 13.09.2006, 15.06.08 »
Tässähän alkaa jo pikkuhiljaa jänskättämään tuo illan peli. Senverran tiukka taisto on luvassa. Veikkaan 1-2 vierailijalle  ;)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #12 : 13.09.2006, 15.23.14 »
Ottelun varmaan näkee joltakin streamilta, löytyykö suoria linkkejä näin alustavasti kysellen..?  ;)
www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm
Suosittelen tuota ESPN kanavaa, ENG selostus.  :peukku_ylos:

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #13 : 13.09.2006, 17.18.18 »
Aika jännä peli tosiaan luvassa. Onneks pääsee vielä jänskää paikan päälle ku baarissa näkyy, sit ku on vielä kohtalainen summa rahaa pelissä tuomassa lisä jännitystä niin hieno ilta tulossa!!! Ja tottakai rahat on lyöty voiton puolesta ;D

Viimeiseen, lähinnä meinaan tapausta Raúl. Jos saamme pallon 16 alueen sisällä RvN:lle niin on maali 90% varma. Eli Becksiltä niitä kesoja nyt sitten, rinnalla mahd. alas ja helppo viimeistely. Hieman on tylsiä maaleja tuollaiset, mutta vitut siitä, mestaruus tulee.  :peukku_ylos:

Nistelrooylla oli paikat tehdä ainakin 5 maalia. Niiden keskitysten haltuunotto ei tule olemaan aina yhtä helppoa kuin vajaamiehistä Levantea vastaan. Pitää saada sitä yleistä pelinrakentelua vielä paremmaksi, tai muuten käy kuten Villarrealia vastaan, että ei saa edes yhtään maalipaikka.

Joo kyllä toi pelinrakentelu huolettaa hiukan enemmän ku toi viimeistely, sillä kyllä Raulkin ne pallot pussiin osaa pistää vaikka ei tosin ehkä enää samalla varmuudella ku muutamia vuosia sitten.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #14 : 13.09.2006, 19.29.54 »
Tässähän alkaa jo pikkuhiljaa jänskättämään tuo illan peli. Senverran tiukka taisto on luvassa. Veikkaan 1-2 vierailijalle  ;)

Muuten sama mutta Real vie 0-2  ;)

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #15 : 13.09.2006, 21.08.40 »
Kokoonpano?

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #16 : 13.09.2006, 21.13.38 »
Kokoonpano?

Muuten sama kuin sunnuntaina mutta Cici on Salgadon tilalla.
Tässä molempien joukkueiden kokoonpanot

OLYMPIQUE LYONNAIS: Coupet; Cris, Müller, Réveillere, Abidal; Toulalan, Tiago , Juninho, Malouda; Govou and Fred.

REAL MADRID: Casillas; Cicinho, Cannavaro, Ramos, Roberto Carlos; Diarra, Emerson, Beckham, Raúl; Cassano and Van Nistelrooy.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2006, 21.20.50 kirjoittanut RONALDO »

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #17 : 13.09.2006, 21.42.07 »
ei avaa espn:n streamia, ei pplivellä eikä ppstreamilla..? ???

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #18 : 13.09.2006, 21.44.13 »
ei avaa espn:n streamia, ei pplivellä eikä ppstreamilla..? ???
Tossahan noita http://www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #19 : 13.09.2006, 21.50.35 »
Mulla toimii PPStream ja pistin vasta äskön päälle, pätkii kyllä ajoittain pahasti, mutta kuva on
yllättävänkin hyvä.