Kirjoittaja Aihe: Real Madridin pelaajat muissa seuroissa  (Luettu 189151 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Real Madridin pelaajat muissa seuroissa
« Vastaus #100 : 14.02.2007, 18.04.17 »
Soldado on kolmanneksi paras espanjalainen maalintekijä La Ligassa. Edellä ovat Valencian Morientes ja Villa..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

« Vastaus #101 : 15.02.2007, 00.44.43 »
En ole ikinä nähnyt kenekään pelaavan yhtä paskasti 120 min kuin mitä Baptista pelasi tänään Boltonia vastaan :-[. Rahoiksi kesällä :peukku_ylos:.

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #102 : 15.02.2007, 13.44.54 »
En ole ikinä nähnyt kenekään pelaavan yhtä paskasti 120 min kuin mitä Baptista pelasi tänään Boltonia vastaan :-[. Rahoiksi kesällä :peukku_ylos:.

Jep, oli kyllä luokaton esitys..

pälle

« Vastaus #103 : 15.02.2007, 17.05.38 »
multa löytyy luottoa yhä, ei 1 paska peli pilaa niitä, mut siks mä oonki tääl, ehkä sitten tulevaisuudes jossai muual ::)
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Finale

« Vastaus #104 : 16.02.2007, 00.18.13 »
multa löytyy luottoa yhä, ei 1 paska peli pilaa niitä, mut siks mä oonki tääl, ehkä sitten tulevaisuudes jossai muual ::)

Niin, tuo rahoiksi kesällä kommentti ei perustunut pelkästään keskiviikon otteluun. Haluaisin perusteluita miksi mies pällen mielestä Baptista kannattaisi pitää Real Madridissa?

Todella keskikertainen pelaaja. Sevillassa kulki todella komeasti kun sai olla supertähti keskisuuressa joukkueessa ja tämänkaltaisen tulevaisuuden näen Pedolle parhaaksi. Ei Real Madridin kaltainen pelaaja. Varsinkin kun vähiten mitä nykyinen Real Madrid kaipaa on ailahtelevaisuutta. Pedon yksi iso ongelma on myöskin, että Baptista ei oikein omista mitään selvää pelipaikkaa. Viime kaudellakin veti Madridissa kaikki paikat pivotesta kärkeen ja aina Baptista vain sovitettiin päivän kokoonpanoon riippuen siitä keitä muita oli kentällä.

Itselläni ei ole petoa vastaan sen kummempia kaunoja, päinvastoin olin todella otettu Baptistan loppukauden suorituksista viime kaudella. En vain näe tarpeelliseksi roikottaa kyseistä pelajaa mukana :-\.

pälle

« Vastaus #105 : 16.02.2007, 21.50.26 »
siksi minä olenkin täällä ruudun toisella puolella, koska voisin laittaa Realin avaukseen vaikka Peter Kopteffin, sen perusteella et se on hyvä jätkä. ::) no ei nyt sentään! Sympaattinen Baptista ei ikävä kyl mahu Realin avauksee saati sitten nopeeta, maata pitkin, syöttöpeliä pelaavan Arsenalin :(. Tai en nyt ihan varma olis, saattas tuolt meiän yläpäästä täl hetkel löytyy tilaa jopa Pedolle... mutta jos yläpäätä aiotaan parantaa (kesällä) / se saadaan paranemaan (vaik täl kaudel) ni sit ei miestä kannata pitää. kaikkea hyvää vaan Baptistalle! :traktori:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #106 : 17.02.2007, 02.15.37 »
siksi minä olenkin täällä ruudun toisella puolella, koska voisin laittaa Realin avaukseen vaikka Peter Kopteffin, sen perusteella et se on hyvä jätkä. ::) no ei nyt sentään! Sympaattinen Baptista ei ikävä kyl mahu Realin avauksee saati sitten nopeeta, maata pitkin, syöttöpeliä pelaavan Arsenalin :(. Tai en nyt ihan varma olis, saattas tuolt meiän yläpäästä täl hetkel löytyy tilaa jopa Pedolle... mutta jos yläpäätä aiotaan parantaa (kesällä) / se saadaan paranemaan (vaik täl kaudel) ni sit ei miestä kannata pitää. kaikkea hyvää vaan Baptistalle! :traktori:

Helppohan sitä on jotain Wigania vastaan pelata hyvää jalkapalloa, mutta tosipaikassa palaa Arsenal taas perus Wengerin sumputukseen ja pitkään palloon.

Finale

« Vastaus #107 : 17.02.2007, 04.38.34 »

Nyt herää kysymys millä puolella ruutua tämä kaveri on koska itse olen sillä puolella joka katselee pelejä televisiosta ???. Ja se, että vaikka Arsenal pelaisi minkälaista jalkapalloa tahansa niin ei nyt sen enempää kerro Baptistan kyvyistä pelata näitä pelejä tasaisemmin.

florentinoperze

« Vastaus #108 : 17.02.2007, 11.41.58 »

Tällä hetkellä Babtistasta olisi kuitenkin enemmän  hyötyä kuin Reyesistä.

« Viimeksi muokattu: 17.02.2007, 12.35.08 kirjoittanut florentinoperze »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #109 : 17.02.2007, 12.51.43 »

ehkä sen takia, että Reyes on loukkaantunut..  ;) Minun mielipiteeni Baptistasta on, että hankkiudutaan eroon.. Olen pari ottelua nähnyt hänen pelaavan Arsussa, eikä otteet ole olleet edes hyviä. Varsinkin Bolton pelissä Baptista oli todella paska, mielummin vaikka Campo takaisin..  :D "Peto" on tehnyt noin 8 maalia ja kahdessa matsissa noista kuusi. Heivataan Baptista ja panostetaan Soldadoon!

Tällä hetkellä Sevillan johtoporras nauraa räkäistä naurua ja kiittää niistä 20 miljoonasta eurosta, koska tällä hetkellä Baptistan arvo on alle 10 miljoonaa..

florentinoperze

« Vastaus #110 : 17.02.2007, 13.01.49 »
 Siis lähinnä oli tarkoitus ilmaista,että hyökkäys osastossa olisi lisävahvistus paikallaan. Oli se sitten Soldado tai Babtista. Totta mooses ensi kautta ajatellen Soldado mielummin, mutta Reyes on toistaiseksi ollut suhteellisen hyödytön.

Kyllähän Reyes on Betis pelin kokoonpanossakin, tuskin on mitenkään kuolemanvakavasti loukkaantunut ;)

Finale

« Vastaus #111 : 17.02.2007, 14.32.37 »

Totta, mutta ei sinänsä mikään meriitti koska hirveän hyvä ei tarvitse olla ollakseen parempi kuin Reyes tällä hetkellä :(.

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #113 : 17.02.2007, 17.43.34 »
Ronaldo tehnyt kaksi AC Milanille!  :pallo:

florentinoperze

« Vastaus #114 : 17.02.2007, 17.49.24 »
 Näin ja syötti vielä kolmannen. Uusi seura toi menestyspaineita ja haasteita. Liike alkoi ja maalit tulivat perässä. Tämä oli jo ennalta arvattavissa.

El Fenomena

« Vastaus #115 : 17.02.2007, 18.12.39 »
Hieman kyllä ristiriitaisia tunteita herättää tuo Ronaldon 2+1. Toki sitä toivoo kaikkea hyvää, mutta jotenkin mietityttää vaan, että mitä kaikkea kaveri olisi voinut vielä Real madridlle antaa. Hyvä juttu kuitenkin näin  ???

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #116 : 17.02.2007, 18.16.57 »
Itse asiassa, jos nyt muistelee viime kautta niin Figohan teki aivan samanlaisen tempun.. Pelasi lähes loistavan kauden tai ainakin alku kauden.. Sittemmin meno hiipunut..

pälle

« Vastaus #117 : 18.02.2007, 15.26.31 »
kyl Ronaldosta kuullaan vielä! niitäkin juttuja varmasti jätkän painosta kauhistellaan.. mutta vasta 10 vuoden päästä. lähi aikoina saa toivottavasti tottua taas Ronaldon ylistyssanoihin! ja voishan Ronsku napata sen vuoden pelaaja tittelinkin vielä 4. kerran ja lyödä Zidanen laudalta. en pane hanttiin.

Cicinho

« Vastaus #118 : 03.03.2007, 22.00.20 »
Pablo García ottanut keltaisenkortin Valenciaa vastaan. Ottelu puoli-ajalla 0-0
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

RONALDO

« Vastaus #119 : 03.03.2007, 23.41.40 »
Baptista teki tänään voittomaalin Readingiä vastaan.