Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93642 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #120 : 18.09.2006, 11.34.37 »
Pojilla karannut säälittävästi Beckhamin haukkuminen käsistä. Ei voi kun nauraa teidän naurettaville kommenteille Beckhamista. Levante pelissäkin Beckham syötti kolme Realin neljästä maalista?? Raul ollut paljon pahemmin pihalla kuin Beckham. Reyes on kyllä paikkansa ansainnut, mutta näkisin miehen kuitenkin vasenjalkaisena vasemmalla laidalla, kuin oikealla.

Lyon pelissä ei kukaan Casillasia lukuunottamatta ollut tasollansa ja kaikki foorumin tyypit vain haukku Beckhamia. Viime kaudellakin Beckham syötti eniten Realin maaleista. Kukaan ei näemmä muista sitäkään?

Beckhamilla ei ole nopeutta, tekniikkaa, eikä luovuutta pelata Espanjassa. Reyes oli jo Lyonia vastaan hyvä, kun pääsi kentälle, kuten oli myös Guti, jotka olivat taas eilen Real Madridin kaksi parasta pelaajaa.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #121 : 18.09.2006, 11.35.22 »
Niinpäniin, muistatko sinä aikaa ennen Beckhamia? Minkä näköistä peli oli silloin?

Siihenhän se peli loppui, kun Beckham tuli. Sen jälkeen ei enää menestystä ole tullut.

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #122 : 18.09.2006, 11.58.39 »
Niinpäniin, muistatko sinä aikaa ennen Beckhamia? Minkä näköistä peli oli silloin?

Siihenhän se peli loppui, kun Beckham tuli. Sen jälkeen ei enää menestystä ole tullut.


Eli on siis Beckhamin vika ettei Real ole voittanut mitään kolmeen vuoteen?? 

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #124 : 18.09.2006, 20.10.11 »
Eli on siis Beckhamin vika ettei Real ole voittanut mitään kolmeen vuoteen?? 
Siitä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä, mutta ainakin siinä tapauksessa, mikäli myönnät että pelin taso on tullus alas aivan jumalattomasti Beckhamin tulon jälkeen. Tosin en tiedä onko sinulla vertailukohtaa, seurasitko Real Madridin pelejä ennen Beckhamia?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #125 : 18.09.2006, 20.43.25 »
Eli on siis Beckhamin vika ettei Real ole voittanut mitään kolmeen vuoteen?? 
Siitä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä, mutta ainakin siinä tapauksessa, mikäli myönnät että pelin taso on tullus alas aivan jumalattomasti Beckhamin tulon jälkeen. Tosin en tiedä onko sinulla vertailukohtaa, seurasitko Real Madridin pelejä ennen Beckhamia?

Kyllä seurasin. Mutta kukaan ei voi väittää, että kolme pokaalitonta kautta on Beckhamin vika. Kukaan ei tunnu huomioivan sitä, että miksi Raul pelaa joka pelissä avauksessa, vaikka on ollut unten mailla viimiset kaudet. Ei pelkästään vanhoilla meriiteillä ja sillä, että on kapteeeni ansaitse avauspaikkaa. Robinho tai Cassano olisi mielestäni paremmat vaihtoehdot Raulin paikalle.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #126 : 18.09.2006, 21.01.14 »
Cassano ei ansaitse avauskokoonpanon paikkaa edes Castillassa.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #127 : 18.09.2006, 21.02.43 »
Eli on siis Beckhamin vika ettei Real ole voittanut mitään kolmeen vuoteen?? 

Hyvin isolta osin. Toinen merkittävä syy on Del Bosquen ulos laittaminen.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #128 : 18.09.2006, 21.03.54 »
Hyvin isolta osin. Toinen merkittävä syy on Del Bosquen ulos laittaminen.
Ronaldon leviäminen, Makelelen poisheitto ja puolustuksen johtajan puute Hierron kenkimisen jälkeen. Siinä ne suurimmat syyt kai ovat.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #129 : 18.09.2006, 21.07.10 »
Cassano ei ansaitse avauskokoonpanon paikkaa edes Castillassa.
Kyllä Cassano tämän hetkisen Raulin voittaa mennen tullen.. Cassano on ollut tämän erittäin lyhyen alkukauden aikana minusta todella hyvä.. RvN-Robinho-Cassano-Reyes toimisi varmasti, mutta tuskin nähdään..

kaikki kunnia tosin Raulille..
« Viimeksi muokattu: 18.09.2006, 21.09.06 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #130 : 18.09.2006, 21.07.15 »
Kyllä seurasin. Mutta kukaan ei voi väittää, että kolme pokaalitonta kautta on Beckhamin vika. Kukaan ei tunnu huomioivan sitä, että miksi Raul pelaa joka pelissä avauksessa, vaikka on ollut unten mailla viimiset kaudet. Ei pelkästään vanhoilla meriiteillä ja sillä, että on kapteeeni ansaitse avauspaikkaa. Robinho tai Cassano olisi mielestäni paremmat vaihtoehdot Raulin paikalle.

Raul on joukkueen kapteeni ja Champions Leaguen historian paras maalintekijä. hän on johtaja ja ollut viemässä seuraa moneen menestykseen, kun taas Beckham on pelkkä adidaksen maksama t-paitakauppias, joka ei ole vienyt joukkuetta kuin huonoon jalkapalloon ja menestyksettömyyteen. Todellakaan ei ole sattumaa, että hänen hankkimisensa jälkeen on seura syöksynyt pelilliseen syväsukellukseen.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #131 : 18.09.2006, 21.10.17 »
Suurimmat syyt 3 vuoden putkeen ovat:

Huonot pelaaja hankinnat/myynnit:

-Beckhamin ja Ronaldon hankkiminen.

Makeleleen myyminen ja korvaajaa ei hankittu, liikaa hyökkäykseen satsaaminen.




Myönnän että haukun BEckhamia ehkä vähän liikaa, koska vihaan häntä valtavasti. Mutta fakta on että hän ei ole/ eikä ole koskaa ollut sellainen pelaaja joka kuuluisi Real Madridiin tai Espanjalaiseesn futikseen. Hän on yhdessä pelin osa alueessa hyvä, tai sanotaanko oli. Nykyään hänestä en enemmän haittaakuin hyötyä kentällä. Joka johtuu, Mielikuvituksen ja tekniikan puutteesta, siitä että hän antaa kaikki erikoistilanteet, (Jotka ovat laskeneet tasoltaan heti realiin tulon jälkeen järkyttävästi.) ja siitä että hän on hidas.

on tottakai myös muita pelaajia joiden ei enää aloituksessa pitäisi olla:
-Raul (tässä kunnossa)
-Ronaldo
-R.Carlos
Räpmies

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #132 : 18.09.2006, 21.11.24 »
Ronaldon leviäminen, Makelelen poisheitto ja puolustuksen johtajan puute Hierron kenkimisen jälkeen. Siinä ne suurimmat syyt kai ovat.

Makelele ei olisi ollut kovinkaan hankala paikata, jos se olisi haluttu tehdä, mutta paitakauppias täytyy aina jotenkin avaukseen mahduttaa. Ronaldonkin alamäkeen on vaikuttanut isolta osin tarjoilun puute, kun siellä on joku hiilikaivospoika kenkimässä roikkuja vastustajan puolustajille sen sijaan, että olisi rakennettu nurmea pitkin kuten Del Bosquen aikana. Yksinkertaisesti Beckhamin tulon myytä joukkueessa on kaikki muu ollut tärkeämpää kuin hyvän jalkapallon pelaaminen.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #133 : 18.09.2006, 21.13.20 »
Kyllä Cassano tämän hetkisen Raulin voittaa mennen tullen.. Cassano on ollut tämän erittäin lyhyen alkukauden aikana minusta todella hyvä.. RvN-Robinho-Cassano-Reyes toimisi varmasti, mutta tuskin nähdään..

kaikki kunnia tosin Raulille..

Cassano ei ole ikinä osoittanut juuri muuta kuin olevansa todella ylihypetetty pelaaja, joka nykyisellään on vielä kuvottavan huonossa kunnossa. Hän ei ole millään lailla edes verrattavissa Rauliin. Robinho on osoittanut vastinetta puheelle ja osoittaisi enemmän, jos saisi enemmän peliaikaa. Reyes on taas palaamassa tasolleen kun on päässyt takaisin pelaamaan jalkapalloa Espanjaan sumputtamisen ja pitkän pallon sijaan. Nistelrooy on erittäin ailahteleva, eikä ole toistaiseksi ollut merkittävän hyvä suurissa otteluissa.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2006, 21.16.42 kirjoittanut Puskas »

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #134 : 18.09.2006, 21.14.10 »
Kyllä Cassano tämän hetkisen Raulin voittaa mennen tullen.. Cassano on ollut tämän erittäin lyhyen alkukauden aikana minusta todella hyvä..
Ainakaan Lyon-pelissä Cassano ei kyllä mitään massasta erottuvaa tehnyt, menetti pallon joka kerta kun lähti haastamaan puolustajaa. Raúl sentään tuli auttamaan puolustusta.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #135 : 18.09.2006, 21.14.34 »
Ronaldon leviäminen, Makelelen poisheitto ja puolustuksen johtajan puute Hierron kenkimisen jälkeen. Siinä ne suurimmat syyt kai ovat.

Makelele ei olisi ollut kovinkaan hankala paikata, jos se olisi haluttu tehdä, mutta paitakauppias täytyy aina jotenkin avaukseen mahduttaa. Ronaldonkin alamäkeen on vaikuttanut isolta osin tarjoilun puute, kun siellä on joku hiilikaivospoika kenkimässä roikkuja vastustajan puolustajille sen sijaan, että olisi rakennettu nurmea pitkin kuten Del Bosquen aikana. Yksinkertaisesti Beckhamin tulon myytä joukkueessa on kaikki muu ollut tärkeämpää kuin hyvän jalkapallon pelaaminen.

Onko esim. Ronaldon laiskistumiseen ollut syynä myös Beckham? nyt alkaa mennä jo aika pitkäl  ;D

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #136 : 18.09.2006, 21.14.47 »

Lyon pelissä ei kukaan Casillasia lukuunottamatta ollut tasollansa ja kaikki foorumin tyypit vain haukku Beckhamia. Viime kaudellakin Beckham syötti eniten Realin maaleista. Kukaan ei näemmä muista sitäkään?

Täytyy vaan tohon syöttö juttuun sanoa.  Allekirjoittaneelle se on aivan sama paljonko pelaaja maaleja syöttää jos pelaa samallaista fudista kuin Beckham
Räpmies

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #137 : 18.09.2006, 21.15.43 »
Kyllä Cassano tämän hetkisen Raulin voittaa mennen tullen.. Cassano on ollut tämän erittäin lyhyen alkukauden aikana minusta todella hyvä..
Ainakaan Lyon-pelissä Cassano ei kyllä mitään massasta erottuvaa tehnyt, menetti pallon joka kerta kun lähti haastamaan puolustajaa. Raúl sentään tuli auttamaan puolustusta.

Onko Raul enää pariin kauteen erottunut massasta?

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #138 : 18.09.2006, 21.19.56 »
Onko esim. Ronaldon laiskistumiseen ollut syynä myös Beckham? nyt alkaa mennä jo aika pitkäl  ;D

Osaltaan kyllä. Beckham on tunut joukkueeseen tämän kaikennäköisen hypettämisen jalkapallon sijaan. Hänen tulonsa jälkeen Real Madrid ei ole voittanut mitään suurta ja se on fakta.

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #139 : 18.09.2006, 21.20.17 »
Älkää syytääkö pelaajia, syyttäkää valmentajaa, joka peluuttaa heitä.