Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93582 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #20 : 15.09.2006, 23.01.33 »
Raul Bravo helposti Real Madridin aliarvostetuin pelaaja?
Mä näkisin kaverin mieluummin kentällä kun Carlosin.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #21 : 16.09.2006, 00.35.37 »
Joo, mutta minä olenkin vain yksi forumisti muiden joukossa, eikä minun realistinen(?) näkemykseni muuta joukkueen asennetta mitenkään...
Onko keskiviikkona nähdyn esityksen jälkeen helppo voitto realistinen näkemys edes keskitason Veikkausliiga-joukkuetta vastaan?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #22 : 16.09.2006, 09.48.34 »
Vähintään kahden maalin voitto tulee. Lyödäänkö vetoa?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #23 : 16.09.2006, 10.19.46 »
Vähintään kahden maalin voitto tulee. Lyödäänkö vetoa?
Saadaanko sitten tehtyä edes kahta maalia noin masentavan pelin jälkeen, saati sitten pitää oma pää puhtaana. Mutta 3-0 sanon minä. Eli ei lyödä vetoa.  :peukku_ylos:

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #24 : 16.09.2006, 11.29.42 »
Raul Bravo helposti Real Madridin aliarvostetuin pelaaja?
Mä näkisin kaverin mieluummin kentällä kun Carlosin.
Ja jos Canna jatkaa samanlaista peliä ku Lyonia vastaan niin senki vois penkittää. Tosin olis kyllä ehkä vähän tyhmän rohkee veto. mut piti nyt sanoo kuitenki  ;D

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #25 : 16.09.2006, 12.51.32 »
Raul Bravo helposti Real Madridin aliarvostetuin pelaaja?
Mä näkisin kaverin mieluummin kentällä kun Carlosin.
Ja jos Canna jatkaa samanlaista peliä ku Lyonia vastaan niin senki vois penkittää.
pakko ymmärtää, että Canna oli vähän pihalla- jätkä täytti vuosia.. myöhäinen 30-kriisi..  ;D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #26 : 16.09.2006, 14.05.56 »
pakko ymmärtää, että Canna oli vähän pihalla- jätkä täytti vuosia.. myöhäinen 30 kriisi..  ;D
No sehän selittääkin kaiken  :D Beckhamilla on se kriisi jäänyt päälle..  ::)

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #27 : 16.09.2006, 14.11.36 »
No sehän selittääkin kaiken  :D Beckhamilla on se kriisi jäänyt päälle..  ::)
Mielestäni Beckhamia on vaivannut pahanlaatuinen puujalka jo viimeiset 15 vuotta... :o
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #28 : 16.09.2006, 17.11.49 »
ensimmäiseen viestiin lisätty kokoonpano..

tässä voisin samalla kertoa, mitä Capello kertoi tänään haastettelussa.. Haastattelussa puhuttiin enimmäkseen Raulista.. Capello vihjaa, että olisi tulossa pieniä muutoksia, muttei sano sen enempää.. Gutin peluutuksesta Capello ei sanonut mitään uutta: "Guti, Emerson, Diarra tai jokin muu." Ronaldo pelannee noin kolmen viikon päästä ensimmäisen ottelunsa tällä kaudella..
« Viimeksi muokattu: 16.09.2006, 17.24.33 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #29 : 16.09.2006, 19.22.58 »
No sehän selittääkin kaiken  :D Beckhamilla on se kriisi jäänyt päälle..  ::)
Mielestäni Beckhamia on vaivannut pahanlaatuinen puujalka jo viimeiset 15 vuotta... :o

 Niin, mieshän ei manussakaan saavuttanut juuri mitään.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #30 : 17.09.2006, 10.22.45 »
Niin, mieshän ei manussakaan saavuttanut juuri mitään.
Mitäs tekemistä Beckhamin puujalalla on Munan saavutusten kanssa?

Varmaan se on sitten vaikea ymmärtää että Real Madrid ei ole ManU.  ::)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #31 : 17.09.2006, 11.55.36 »
Niin, mieshän ei manussakaan saavuttanut juuri mitään.
Mitäs tekemistä Beckhamin puujalalla on Munan saavutusten kanssa?

Varmaan se on sitten vaikea ymmärtää että Real Madrid ei ole ManU.  ::)

Niino..no niin. Onhan sitä vaikea ymmärtää :-\
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #32 : 17.09.2006, 12.41.02 »
Miten ne saavutukset mihinkään littyy. Ei ne kuitenkaa poista sitä faktaa että Beckhamilla on umpi surkea tekniikka
Räpmies

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #33 : 17.09.2006, 13.44.07 »
mä en oo kyllä nähny bravolta yhtään peliä missä se ei ois jossain vaiheessa kämmäny jotenki häiritsevästi.. ja oon  myös nähny muutakin kun jonkun juvepelin.. se sijottuu ihan käsittämättömän huonosti keskityspalloihin (myös vasemmalla pelatessaan) ja hyökkäyspäässä sen taidot ei riitä
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #34 : 17.09.2006, 13.54.12 »
hyökkäyspäässä sen taidot ei riitä
Eipä Bravon tarvitse mikään erikoinen ollakaan hyökkäypäässä, jos topparin tai vasemman pakin paikalla pelaa. Tärkeintähän puolustajalle -niin laitapuolustajalle kuin topparillekin- on osata puolustaa ja estää vastustajan hyökkäykset. Hyökkäystaidot ovat vain sitten plussaa. Cicinho ja Ramos jo täyttävät puolustuksen hyökkäysvaatimukset. Tosin onhan se niin, että Madridin laitapuolustajilta on totuttu näkemään hyökkäysvoittoista peliä, joka saattaa kylläkin loppua nyt Capellon aikakauden alettua... ::)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #35 : 17.09.2006, 13.59.04 »
mä en oo kyllä nähny bravolta yhtään peliä missä se ei ois jossain vaiheessa kämmäny jotenki häiritsevästi.. ja oon  myös nähny muutakin kun jonkun juvepelin.. se sijottuu ihan käsittämättömän huonosti keskityspalloihin (myös vasemmalla pelatessaan) ja hyökkäyspäässä sen taidot ei riitä

Et tainnu katella viimekauden loppu puolen pelaja kun pelas Ramosin kanssa topparina?
Räpmies

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #36 : 17.09.2006, 14.19.04 »
Miten ne saavutukset mihinkään littyy. Ei ne kuitenkaa poista sitä faktaa että Beckhamilla on umpi surkea tekniikka

 No eipä ne saavutukset juuri mitään kerrokaan. Jalkapalloa seuraava henkilö huomaa heti kättelyssä Beckhamin tekniikan puutteelisuuden. Oma pointtini on/oli se ,että Lyon-tappion ylipäätään minkään tappion vierittäminen aina saman brittisällin niskaan on vitun tyhmää.

Jokainen huomaa ,että Beckham ei ole sitä mitä joukkueessa halutaan nähdä eli nopeutta ja taitoa. Mikäli Beckham kuitenkin pelaa syystä tai toisesta on hän harvoin yksin joukkuettaan tappioon syöstänyt. Raul on ollut sinä aikana kun englantilainen joukkueessa pelannut selkeästi huonompi miltei joka ottelussa. Nyt joku sitten sanoo , että Raul on joukkueen kapteeni ja että hän tehnyt eniten maaleja seurassa ja hänellä on hallussa mestarien liigan maalikuninkuus. Mitä hän nykyään esittää kentällä, ei tasan mitään. Ja sanovat , että saavutukset eivät merkkaa mitään. Ei muuta.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #37 : 17.09.2006, 14.27.09 »
On totta, että syy Lyon tappioon ei ole yksin Beckhamin. Koko joukkue oli perseestä, mutta on surkuhupaisaa kuinka itsetuhoisesti Capello tällä hetkellä joukkuettaan peluuttaa työntäessää DB:n väkisin avaukseen.  :keskari:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #38 : 17.09.2006, 16.57.40 »
Miten ne saavutukset mihinkään littyy. Ei ne kuitenkaa poista sitä faktaa että Beckhamilla on umpi surkea tekniikka

 No eipä ne saavutukset juuri mitään kerrokaan. Jalkapalloa seuraava henkilö huomaa heti kättelyssä Beckhamin tekniikan puutteelisuuden. Oma pointtini on/oli se ,että Lyon-tappion ylipäätään minkään tappion vierittäminen aina saman brittisällin niskaan on vitun tyhmää.

Jokainen huomaa ,että Beckham ei ole sitä mitä joukkueessa halutaan nähdä eli nopeutta ja taitoa. Mikäli Beckham kuitenkin pelaa syystä tai toisesta on hän harvoin yksin joukkuettaan tappioon syöstänyt. Raul on ollut sinä aikana kun englantilainen joukkueessa pelannut selkeästi huonompi miltei joka ottelussa. Nyt joku sitten sanoo , että Raul on joukkueen kapteeni ja että hän tehnyt eniten maaleja seurassa ja hänellä on hallussa mestarien liigan maalikuninkuus. Mitä hän nykyään esittää kentällä, ei tasan mitään. Ja sanovat , että saavutukset eivät merkkaa mitään. Ei muuta.

Niin tottahan tämäkin on sen myönnän. Samaan listaan voisi heti lisätä R.Carlosin ja Ronaldon. Homma on vaan niin että tällä ryhmityksellä ja taktiikalla 4-3-3 (Kahdella pivotella) Beckham ei vaan voi olla kentällä koska ylimpään 3ryhmään hän ei sovi, koska ei ole hyökkääjä. Mutta ei myöskään keskikentälle koska se synnyttää laidoille pahan balancci eron. Myöskään hänen pallon jakamis taitonsa ei ole pelintekijäksi tarpeeksi hyvä, peli silmästä puhumattakaa. Hän ei myöskään ole mikään luontainen keskuskeskikenttä ja ei osaa pelata niinkuin sillä paikalla pitäisi. Joka ei ole kovin yllättävää koska koko uransa on oikealla pelannut, joten hänen sijouttumisessaan on pahoja puutteita. (En tarkoita nyt pelkkää Lyon peliä siis    :peukku_ylos:) Raul ei kuuluisi avaukseen itsekkin myönnän sen, Robinho ja Reyes penkillä ja Raul pelaa. Ei ole järkevä yhdistelmä. Mutta kun hän nyt pelaa (Voi tosin olla et ei tässä pelissä ole enää avuaksessa) ei hän aiheuta joukkueelle yhtä suurta ongelmaa kuin Beckham. Raul on ehkä menettänyt nopeuttaan ja ennen kaikkea viimeistely taitojaan jonka huomaa. Mutta hän on silti hyvä combinaatio pelaaja ja osaa rakentaa paikkoja muille. Mutta kuten jo sainoin. Ei hänkään kuuluisi enää olla avauksen miehiä     :tuoppi:
« Viimeksi muokattu: 17.09.2006, 17.01.41 kirjoittanut Juanito »
Räpmies

Derrick

  • Viestejä: 58
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #39 : 17.09.2006, 17.29.02 »
Illan peli joka on siis 22.00 suomen aikaa pitäisi näkyä seuraavilla kanavilla:
- Shanghai Sports        @ (SHTV) PPstream Tvants SopCast Tvkoo!
- Guangdong Sports    @  PPstream Tvants SopCast Mysee
- Shandong Sports      @  PPlive
- QS.IV.football            @  PPStream
- Fortune Sports          @  Pcast

Shanghai Sports SopCastilla toimii ainakin tällä hetkellä loistavasti.
« Viimeksi muokattu: 17.09.2006, 18.11.46 kirjoittanut Derrick »