Joo näyttäis tosiaan siltä että tällä mennään.
------------------Rude Ruud---------------
--Reyes-----------------------------Raul----
---------------------Guti----------------------
----Emerson-----------------Diarra------
R.Carlos-------------------------Cicinho
-------------Ramos-----Canna--------
Voi tosin olla että Reyes pelaa oikealla, mutta mielummin näkisin hänet vasemmalla

Robinho tai Cassano kun vielä olis Raulin tilalla niin kokoonpano olis lähellä täydellisyyttä.