Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93488 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #180 : 19.09.2006, 17.12.47 »
Molemmat noista on jo parhaat vuodet nähneet, ja eivät enää pelaa kovinkaan hyvin. Joten miksi pitää kentällä, jos on parempaa vaihdopenkillä odottamassa?

Ei pelaa kovinkaan hyvin?(Capello on toista mieltä!) Kuka esimerkiksi pelasi viime kaudella hyvin, saaden jotain merkittävää aikaan kentällä? Eli pelasi koko pelin hyvin eikä vain ajoittain "loistanut" jossain tilanteessa? Tietysti jokaisella on omat mielipiteet ja omat suosikki pelaajat ketkä haluisivat nähdä kentällä, mutta valmentajan tehtävä on vähän vaikeampi kuin lyödä vain taitavimmat yksilöt kentälle. Valmentajan pitää nähdä ketkä pelaavat hyvin yhteen ja kenelle työn teko maistuu kentällä. Ja väitätkö tosiaan, että esim. Raul olisi pelannut huonosti verrattuna muihin joukkueen pelaajiin?
Väitän. Moni on pelaannut huonosti, mutta Raúl on kyllä yksi huonoiten pelanneista Carloksen kanssa.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #181 : 19.09.2006, 17.13.56 »
I can see Madrid with Reyes on one wing and Robinho on the other. Toegther the two of you would create quite a stir. And, that's what the Bernabéu wants.-as
With his talent, Robinho can contribute a lot along the wing. I am sure that Robinho and I will play a lot together and we hope to electrify the crowd. -Reys

kannatan
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #182 : 19.09.2006, 17.21.58 »
Joo tätä kirjoittelua vois vähän parantaa siten, että kun sanoo jostain asiasta oman mielipiteen niin sitä olisi myös hyvä perustella jotenkin. Ettei vain tyydytä sanomaan, että "toi on parempi kuin toi toinen". Koska jos on jokin mielipide pitää siihen joku perustelukin löytyä miksi ajattelee näin! Näin saataisiin myös parempaa keskustelua asiasta! Kaikilla on omat mielipiteet ja toiset voivat tykätä eri tyylisistä pelaajista kuin toiset, se että pelaaja ei pelaa sillä tyylillä minkä tyylisistä pelaajista itse tykkää ei tee pelaajasta huonoa! Olisi todella mielenkiintoista kuulla miksi joku pelaaja on "huono" tai miksi "hyvä"!

Osa kirjoittajista kyllä perustelee ajatuksiaan hyvin. :peukku_ylos:

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #183 : 19.09.2006, 17.24.02 »
Väitän. Moni on pelaannut huonosti, mutta Raúl on kyllä yksi huonoiten pelanneista Carloksen kanssa.

Edelleen jotain perusteluja kiitos! Ei edes Raulia peluutettaisi jos OIKEASTI pelaisi huonosti!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #184 : 19.09.2006, 17.39.55 »
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)

Mascherano, De Rossi, Edmilson, Cambiasso, Gattuso, Gago, Albelda, Senna, Renato ja Maresca nyt ainakin tulee mieleen. On niitä muitakin.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #185 : 19.09.2006, 17.46.13 »
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)

Mascherano, De Rossi, Edmilson, Cambiasso, Gattuso, Gago, Albelda, Senna, Renato ja Maresca nyt ainakin tulee mieleen. On niitä muitakin.
Lopetappas se pelleily, ja ala pistää niitä nimiä ihan tosissasi kehiin.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #186 : 19.09.2006, 17.59.20 »
Väitän. Moni on pelaannut huonosti, mutta Raúl on kyllä yksi huonoiten pelanneista Carloksen kanssa.

Edelleen jotain perusteluja kiitos! Ei edes Raulia peluutettaisi jos OIKEASTI pelaisi huonosti!
Sanotaan vaikkapa nyt ekaksi viimeistely. Tosin tuohon voi jokainen satsata hieman paremmin. Ja Raúl on kapteeni, paha ottaa pois. Varsinkin kun on kakkos kapteenikin useimmiten penkillä.

Ja Reyes - Binho laidoille  :peukku_ylos:

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #187 : 19.09.2006, 18.00.28 »
Lopetappas se pelleily, ja ala pistää niitä nimiä ihan tosissasi kehiin.

Etkö osaa lukea? Siinä niitä on 10.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #188 : 19.09.2006, 18.07.25 »
Diarrastakin parempia kavereita tuolle paikalle löytyy kymmenkunta.

Mascherano, Pirlo ja Cambiasso. Siinä kolme nimeä jotka itse ottaisin kirkuen vastaan ennen Diarraa. Tosin muutaman pelin perusteella arvostelu on vähän heikolla pohjalla. Tähän asti Diarra kaupassa ei olla saatu vielä kuin 28 milj € rumia pallon riistoja. Jos joku on siihen tyytyväinen niin voin kertoa, että siihen pystyi meidän kaikkien rakastama Tanskalainenkin.

Tosin nyt kun Diarra kuuluu joukkueeseen niin odotukset koskien tulevaisuutta ja etenkin kevättä, kun sisäänajo on suoritettu, ovat kovat.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #189 : 19.09.2006, 18.11.51 »
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)
Mascherano, De Rossi, Edmilson, Cambiasso, Gattuso, Gago, Albelda, Senna, Renato ja Maresca nyt ainakin tulee mieleen. On niitä muitakin.
De Rossia yritettiin, mutta Roma ei halunnut luopua hänestä.. Cambiasso tuskin ikinä enää haluaa pelata Real Madridille, Gattuso ei halunnut lähteä Milanista, Gago on on ihan erityyppinen kuin Diarra, Senna ei tahtonut lähteä seurasta pois, eikä Villarreal halunut luopua hänestä.. Renato ei edes kuulunut Sevillan luottopelaajiin viime kaudella ja Marescasta en sano..

Capello halui Diarran ja hänet saatiin, joten ollaan nyt tyytyväisiä.. katotaan sitten kauden jälkeen, miten Diarralla meni..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #190 : 19.09.2006, 18.27.16 »
De Rossia yritettiin, mutta Roma ei halunnut luopua hänestä.. Cambiasso tuskin ikinä enää haluaa pelata Real Madridille, Gattuso ei halunnut lähteä Milanista, Gago on on ihan erityyppinen kuin Diarra, Senna ei tahtonut lähteä seurasta pois, eikä Villarreal halunut luopua hänestä.. Renato ei edes kuulunut Sevillan luottopelaajiin viime kaudella ja Marescasta en sano..

Parasta Gagossa onkin, että hän on erilainen kuin Diarra. Emersonin tultua olisi ollut fiksua hankkia toiseksi pivoteksi sellainen, joka osaa rakentaa peliä.
Renato ei ollut parhaimmillaan viime kaudella, mutta ei kyllä ollut mikään vilttimieskään. Toissakaudella oli todella tärkeä ja sitä näyttää olevan tälläkin kaudella.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #191 : 19.09.2006, 18.30.31 »
Parasta Gagossa onkin, että hän on erilainen kuin Diarra. Emersonin tultua olisi ollut fiksua hankkia toiseksi pivoteksi sellainen, joka osaa rakentaa peliä.

niin, mutta jos Capello halusi Diarran niin ei ole mitään ongelmaa.. ongelma tulee siinä, jos Capello olisi halunnut jonkun toisen, mutta seurajohto halusi Diarran.. ehkä Capello ei halua rakentavaa pivotea.. pitää nyt muistaa ettei Diarra ole pelannut kuin kolme La Liga ottelua..

uskon, että Gago hankitaan viimeistään ensi kaudeksi.. ainakin huhua sellaisesta on liikkunut..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #192 : 19.09.2006, 18.39.42 »
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)

Mascherano, De Rossi, Edmilson, Cambiasso, Gattuso, Gago, Albelda, Senna, Renato ja Maresca nyt ainakin tulee mieleen. On niitä muitakin.
En tyhmyyksissäni sanonut kovinkaan loppuun asti ajatuksiasni, joten perustelut tekisivät hyvää etenkin Renatolle, Mascheranolle (West Ham united ;D), Cambiassolle, Edmilsonille,  Marescalle ja Gagolle. Gagoa kun on paha verrata Diarraa, hän kun on täysin eri roolin pelaaja, vertailu Gutin kanssa olisi parempi.

e. Äläkä nyt vaan sano, että Edmilsonin seura riittää perusteeksi.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2006, 18.42.19 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #193 : 19.09.2006, 18.48.04 »
Edmilson on maailman parhaita pivoteja, koska on voittanut viime kausina paljon. Eikös se Puskas näin mennyt?

No ei mutta siis ihan oikeasti, ei tässä yhden trollin pelleilyssä ole mitään järkeä. Tai siis kukaan jalkapallosta mitään ymmärtävä ei tietenkään väitä jonkun Edmilsonin tai Renaton olevan Diarraa parempi. Eikä myöskään perustele Raúlin avauskokoonpanon paikkaa jollain muinaisilla UCL-maalimäärillä.

 :peukku_alas:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #194 : 19.09.2006, 19.23.54 »
Eikä myöskään perustele Raúlin avauskokoonpanon paikkaa jollain muinaisilla UCL-maalimäärillä.
Niin no, uskon kyllä Capellolta löytyvän pätevämmätkin syyt pitää Raúl avauksessa, Johtajuus nyt alkajaisiksi... eikä se pelivire sieltä takaisin tule muuten kuin pelaamalla. Olen kuitenkin vakuuttunut että Raúl sen vielä löytää.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #195 : 19.09.2006, 19.31.10 »
Olisin kyllä halukas kuulemaan nimiä.  ::)

Mascherano, De Rossi, Edmilson, Cambiasso, Gattuso, Gago, Albelda, Senna, Renato ja Maresca nyt ainakin tulee mieleen. On niitä muitakin.

Just. Senna?, Renato??? kaveri joka istuu yleensä Sevillas penkillä, Cambiassa on CM pelaajaa, muuten ihan hyvä. Macherano on yli-arvostettu juuri tällänen pelaaja josta ihmiset tekee mielipiteensä tyyliin: Toisetki tykkää niin mäkin, vaikka pelaavan en oo nähnykkään.

Ainoot jotka tosta listalta on jotenki vertailu kelposia on Albelda ja Gattuso koska pelaa samaa roolia kuin Diarra. Muut eivät.

Gagossa ja De Rossissa tosin ei mitään vikaa olisi ja ihan mielellään Madridissa varsinkin Gagon näkisin.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2006, 19.35.35 kirjoittanut Juanito »
Räpmies

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #196 : 19.09.2006, 20.40.21 »
Väitän. Moni on pelaannut huonosti, mutta Raúl on kyllä yksi huonoiten pelanneista Carloksen kanssa.

Edelleen jotain perusteluja kiitos! Ei edes Raulia peluutettaisi jos OIKEASTI pelaisi huonosti!
Sanotaan vaikkapa nyt ekaksi viimeistely. Tosin tuohon voi jokainen satsata hieman paremmin. Ja Raúl on kapteeni, paha ottaa pois. Varsinkin kun on kakkos kapteenikin useimmiten penkillä.

Ja Reyes - Binho laidoille  :peukku_ylos:

Mites esimerkiks toi Robinhon viimeistely ::)? Mielestäni ei mitään huikeeta maalimäärä tehnyt viimekaudella! Ja kuten Capello jossain haastattelussa sanoi Raul on edelleen loistava viimeistelijä(harjoitukset osoittaneet.), eli kun saa pelejä alle niitä maaleja tulee varmasti...

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #197 : 19.09.2006, 21.31.57 »
Nimenomaan. Beckhamin tulon jälkeen kaiken seuratasolla voittaneet Figo, Zidane, Raul, Roberto Carlos, Ronaldo eivät ole esittäneet läheskään samaa peliä, kuin esim. CL-mestaruusvuonna 2002. Beckham vain sattui tulemaan seuraan juuri tuona aikana.  Aivan turhaa on siis väittää, että Beckham on yksin syy vaisuun menestykseen.

Mutta, nyt onkin kolmeen vuoteen paras joukkue kasassa, jossa on menestysnälkäisiä pelaajia kuten Ramos, Reyes, Diarra, Robinho, Cassano ym. Ja kyllä uskon, että kauden edetessä joukkueen pelikin ottaa monta harppausta eteenpäin ja keväällä voidaan juhlia jopa triplaa..  ;)

Totuus on, että Beckhamin tulon jälkeen urheilullinen menestys on romahtanut. Hän ei sovi mitenkään espanjalaiseen jalkapalloon. Jos välttämättä haluat yhä palvoa suurta jumalaasi, niin sinulla on siihen oikeus, mutta faktat puhuvat puolestaan.

Jumalaani? Kuka on väittänyt, että Beckham on minun jumalani?

Vain idiootti voi väittää, että Beckhamin takia Real ei ole voittanut mitään aikoihin. Ja jos ymmärrät lukea tilastoja, niin Beckham syötti edelleen eniten maaleja Realissa viime kaudella. Ja jos katsoit esim. Levante pelin, missä Beckham syötti kolme maalia(neljästä), niin ymmärtäisit hakea niitä syitä huonoon menestykseen muualta kuin pelkästään Beckhamista.
Beckham vain sattui tulemaan seuraan sille kaudelle, mistä alamäki alkoi. Syyt on monessa muussakin pelaajassa. vrt. edellinen kirjoitukseni.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #198 : 19.09.2006, 22.34.56 »
Mites esimerkiks toi Robinhon viimeistely ::)? Mielestäni ei mitään huikeeta maalimäärä tehnyt viimekaudella!
yheksän maalia debyytti kaudellaan, ei ole minusta kovinkaan huonosti.. ottaen huomiion, että Robi ei aloittanut kaikkissa peleissä..

eikä Robinho ole edes minun mielestä mikään maalitykki..

Vain idiootti voi väittää, että Beckhamin takia Real ei ole voittanut mitään aikoihin.
täällä on sitten monta idioottia..
« Viimeksi muokattu: 19.09.2006, 22.38.04 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #199 : 19.09.2006, 22.36.50 »
Mites esimerkiks toi Robinhon viimeistely ::)? Mielestäni ei mitään huikeeta maalimäärä tehnyt viimekaudella!
yheksän maalia debyytti kaudellaan, ei ole minusta kovinkaan huonosti.. ottaen huomiion, että Robi ei aloittanut kaikkissa peleissä..

eikä Robinho ole edes minun mielestä mikään maalitykki..

Lainaus käyttäjältä: VilleL link=topic=783.msg34180#msg34180 date=1158690717
Vain idiootti voi väittää, että Beckhamin takia Real ei ole voittanut mitään aikoihin.
[quote
meitä on sitten todella monta...


Oikeasti? Ei yhtä miestä, joka ei ole edes pelannut luokattomasti voi syyttää kolmesta huonosta kaudesta.