Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93462 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #200 : 19.09.2006, 22.38.14 »
pois....  ;D säädän..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #201 : 19.09.2006, 23.00.51 »
En tyhmyyksissäni sanonut kovinkaan loppuun asti ajatuksiasni, joten perustelut tekisivät hyvää etenkin Renatolle, Mascheranolle (West Ham united ;D), Cambiassolle, Edmilsonille,  Marescalle ja Gagolle. Gagoa kun on paha verrata Diarraa, hän kun on täysin eri roolin pelaaja, vertailu Gutin kanssa olisi parempi.

e. Äläkä nyt vaan sano, että Edmilsonin seura riittää perusteeksi.

Lähdetään siitä, että minulle ei riitä perusteluksi kaverin hyvyydestä pelkkä suuri hinta, joka onkin suurinta mitä Diarra on pystynyt ja mahdollisesti pystyy tuomaan. Renato, Maresca, Gago ja Cambiasso ovat kaikki valovuoden edellä Diarraa pallolisena eivätkä ole yhtään huonompia pallottomina. Gago muistuttaa hyvin paljon Redondoa ja Guardiolaa, joten olisi täydellinen kaveri keskikentälle. Mascherano oli lupaavin pivote maailmassa, mutta pahoin pelkään, että Englannissa menee kaveri täysin piloille. Mascherano on nimittäin pallottomana ja pallollisena parempi kuin Diarra, joten hän olisi ollut täydellinen, jos on pakko olla kaksi puolustavaa pivotea. Edmilsonin puolesta puhuvat parhaiten saavutukset.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #202 : 19.09.2006, 23.08.15 »
Edmilson on maailman parhaita pivoteja, koska on voittanut viime kausina paljon. Eikös se Puskas näin mennyt?

No ei mutta siis ihan oikeasti, ei tässä yhden trollin pelleilyssä ole mitään järkeä. Tai siis kukaan jalkapallosta mitään ymmärtävä ei tietenkään väitä jonkun Edmilsonin tai Renaton olevan Diarraa parempi. Eikä myöskään perustele Raúlin avauskokoonpanon paikkaa jollain muinaisilla UCL-maalimäärillä.
 :peukku_alas:

Edmilsonhan on voittanut vain Ranskan liigan, La Ligan, Champions Leaguen ja maailman mestaruuden, joten kyseessä täytyy olla täysin surkea pelaaja vai mitä Touru? Kummallista, että jaksat haukkua kerta toisensa jälkeen kaikki Barcelonan pelaajat surkeiksi, mutta kolmen viime kauden aikana he ovat voittaneet 2 La Ligaa ja Champions Leaguen. Miten tämä on mahdollista, jos joukkueessa pelaa vain surkeita pelaajia? Eivätkö pelaajan meriitit todellakaan ole syy pitää pelaajaa arvossa? T-paidan myynnillä ja juorulehtien palstoilla voi tienata paljon rahaa, mutta ne eivät kentällä mitään ratkaise.

Eivätkö maalit ja johtajuus ole tarpeeksi hyvä peruste pitää pelaajaa kentällä? Kuinka paljon pitää kaverin seuralle maksaa? Kuinka monessa juorulehdessä vierailla? Ja kuinka monta t-paitaa pitää kaverin myydä, jotta hän on tarpeeksi hyvä avauskokoonpanoon? minä perustan näkemykseni sille mitä kentällä tapahtuu enkä sille mitä kaikenäköisissä lehdissä kirjoitetaan ja hypetetään ja kuinka paljon t-paitoja menee kaupaksi. Omasta mielestä näitä mukahyviä pelaajia on Real Madridissa ollut kolmen viime kauden aikana jo liikaa, eikä niitä todellakaan enää yhtään tarvitsisi.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #203 : 19.09.2006, 23.10.07 »
En tyhmyyksissäni sanonut kovinkaan loppuun asti ajatuksiasni, joten perustelut tekisivät hyvää etenkin Renatolle, Mascheranolle (West Ham united ;D), Cambiassolle, Edmilsonille,  Marescalle ja Gagolle. Gagoa kun on paha verrata Diarraa, hän kun on täysin eri roolin pelaaja, vertailu Gutin kanssa olisi parempi.

e. Äläkä nyt vaan sano, että Edmilsonin seura riittää perusteeksi.

Lähdetään siitä, että minulle ei riitä perusteluksi kaverin hyvyydestä pelkkä suuri hinta, joka onkin suurinta mitä Diarra on pystynyt ja mahdollisesti pystyy tuomaan. Renato, Maresca, Gago ja Cambiasso ovat kaikki valovuoden edellä Diarraa pallolisena eivätkä ole yhtään huonompia pallottomina. Gago muistuttaa hyvin paljon Redondoa ja Guardiolaa, joten olisi täydellinen kaveri keskikentälle. Mascherano oli lupaavin pivote maailmassa, mutta pahoin pelkään, että Englannissa menee kaveri täysin piloille. Mascherano on nimittäin pallottomana ja pallollisena parempi kuin Diarra, joten hän olisi ollut täydellinen, jos on pakko olla kaksi puolustavaa pivotea. Edmilsonin puolesta puhuvat parhaiten saavutukset.

Mascherano ei millään tavalla ole parempi pallottomana kuin Diarra ja on paljon heikompi ja lyhyempi.

Sitten tota ihan kysyäkseni. Jos Gago muistuttaa Redondo, niin millähän muulla tavalla kuin että hänellä on pitkät hiukset ja on Argenttiinalainen ?? ja nyt mielummin kunnon vastaus. Eikä mitään shittiä.
Räpmies

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #204 : 19.09.2006, 23.11.24 »
Lähdetään siitä, että minulle ei riitä perusteluksi kaverin hyvyydestä pelkkä suuri hinta, joka onkin suurinta mitä Diarra on pystynyt ja mahdollisesti pystyy tuomaan. Renato, Maresca, Gago ja Cambiasso ovat kaikki valovuoden edellä Diarraa pallolisena eivätkä ole yhtään huonompia pallottomina. Gago muistuttaa hyvin paljon Redondoa ja Guardiolaa, joten olisi täydellinen kaveri keskikentälle. Mascherano oli lupaavin pivote maailmassa, mutta pahoin pelkään, että Englannissa menee kaveri täysin piloille. Mascherano on nimittäin pallottomana ja pallollisena parempi kuin Diarra, joten hän olisi ollut täydellinen, jos on pakko olla kaksi puolustavaa pivotea. Edmilsonin puolesta puhuvat parhaiten saavutukset.
Lähdetään nyt siitä, että Diarraa hankittaessa haluttiin nimenomaan puolustavaa pivotea. Mukahyvistä puolustavista pivoteista saatiin tarpeeksi Cambiasson aikoihin, mies meinaan vuoti - ja pahasti. Kuten sanoin jo Gagoa voi paremmin verrata Gutiin, koska rooli on lähempänä Gutin vastaavaa. Renato taas Betiksen penkkimiehenä ei paljoakaan vakuuta. Sama kun sanoisi Pablo Garciaa Diarraa paremmaksi, onhan P. Garciallakin yksi hyvä kausi takana Osasunassa. Mascherano on osannut jakaa palloa junnuturnauksissa, muissa peleissä näytöt on lähinnä sukittamista. Kestää Vertailun Javi Garcian kanssa siis. Marescaan pätee sama kuin Gagoon. Ja tuohon Edmilson heittoon en oikein tiedä mitä pitäisi sanoa, varmaan kaivella esiin ottelumääriä Barcan kahdelta viime kaudelta. Ostetakaamme siis Oleguer Ramosin paikalle toppariksi, jos tälle tielle lähdetään...
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #205 : 19.09.2006, 23.13.32 »
Mascherano ei millään tavalla ole parempi pallottomana kuin Diarra ja on paljon heikompi ja lyhyempi.
Sitten tota ihan kysyäkseni. Jos Gago muistuttaa Redondo, niin millähän muulla tavalla kuin että hänellä on pitkät hiukset ja on Argenttiinalainen ?? ja nyt mielummin kunnon vastaus. Eikä mitään shittiä.

Mascherano lukee peliä paljon paremmin, on selvästi parempi mies miestä vastaan ja kaiken päälle osaa rakentaa peliä selvästi paremmin kuin Diarra.

Gago on erinomainen lukemaan peliä ja erinomainen rakentamaan peliä. T-paidan myynnistä en tiedä eikä se minua liikuta.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #206 : 19.09.2006, 23.13.36 »
T-paidan myynnillä ja juorulehtien palstoilla voi tienata paljon rahaa, mutta ne eivät kentällä mitään ratkaise.
Niin no tuskin ne Raúlin paidatkaan ihan pienellä menekillä ovat tässä vuosien mittaan olleet, vai mitä luulet?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #207 : 19.09.2006, 23.16.30 »
Mascherano ei millään tavalla ole parempi pallottomana kuin Diarra ja on paljon heikompi ja lyhyempi.
Sitten tota ihan kysyäkseni. Jos Gago muistuttaa Redondo, niin millähän muulla tavalla kuin että hänellä on pitkät hiukset ja on Argenttiinalainen ?? ja nyt mielummin kunnon vastaus. Eikä mitään shittiä.

Mascherano lukee peliä paljon paremmin, on selvästi parempi mies miestä vastaan ja kaiken päälle osaa rakentaa peliä selvästi paremmin kuin Diarra.

Gago on erinomainen lukemaan peliä ja erinomainen rakentamaan peliä. T-paidan myynnistä en tiedä eikä se minua liikuta.

Kyllä kyllä kyllä joo joo joo..... Mutta et vielläkään vastannut kysymykseeni. Eli : Millä tavalla Gago muistuttaa Redondoa. Enemmän kuin yks lause kiitos.  :peukku_ylos:
Räpmies

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #208 : 19.09.2006, 23.23.23 »
Lähdetään nyt siitä, että Diarraa hankittaessa haluttiin nimenomaan puolustavaa pivotea. Mukahyvistä puolustavista pivoteista saatiin tarpeeksi Cambiasson aikoihin, mies meinaan vuoti - ja pahasti. Kuten sanoin jo Gagoa voi paremmin verrata Gutiin, koska rooli on lähempänä Gutin vastaavaa. Renato taas Betiksen penkkimiehenä ei paljoakaan vakuuta. Sama kun sanoisi Pablo Garciaa Diarraa paremmaksi, onhan P. Garciallakin yksi hyvä kausi takana Osasunassa. Mascherano on osannut jakaa palloa junnuturnauksissa, muissa peleissä näytöt on lähinnä sukittamista. Kestää Vertailun Javi Garcian kanssa siis. Marescaan pätee sama kuin Gagoon. Ja tuohon Edmilson heittoon en oikein tiedä mitä pitäisi sanoa, varmaan kaivella esiin ottelumääriä Barcan kahdelta viime kaudelta. Ostetakaamme siis Oleguer Ramosin paikalle toppariksi, jos tälle tielle lähdetään...

Lähdetään nyt vaikka siitä, että koita vähän seurata jalkapalloa. Renato ei todellakaan pelaa Betisissä, eikä ole vilttimies. Gago ei todellakaan ole samanlainen kuin Guti, vaan muistuttaa paljon Redondoa ja Guardiolaa. Cambiasso osaa puolustaa ja hyökätä, eikä ole pallottomana ja pallollisena täysi bambi niinkuin Diarra. Mascherano sai MM-kisoissa paljon kehuja otteistaa. Missäs Diarra oli MM-kisojen aikaan? Javi Garcia nyt ei kestä vertailua mitenkään Mascheranon kanssa vielä. Maresca tekee töitä jatkuvasti kahteen suuntaan ja kovalla intensiteetillä. Kannattaa todellakin kaivella tietoja erityisesti Edmilsonin kohdalla. Niin kuin jo edellä mainitsin, niin kaveri on maailman mestari, Ranskan mestari, La Ligan mestari ja Champions Leaguen mestari. aika hyvin vai mitä? Diarralla ei näistä ole kuin ranskan mestaruus. Olegueriakin täällä jatkuvasti haukutaan, mutta peliakaa on saanut jatkuvasti Barcelonassa, eikä se Barca viime aikoina niin huono ole ollut vai onko?
« Viimeksi muokattu: 19.09.2006, 23.29.47 kirjoittanut Puskas »

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #209 : 19.09.2006, 23.27.02 »
Kyllä kyllä kyllä joo joo joo..... Mutta et vielläkään vastannut kysymykseeni. Eli : Millä tavalla Gago muistuttaa Redondoa. Enemmän kuin yks lause kiitos.  :peukku_ylos:

Etkö todellakaan osaa lukea? Siinähän se on viestissä. Hyvin yksiselitteisesti ja selvästi. Pyydä äiti apuun jos et muuten osaa lukea.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #210 : 19.09.2006, 23.29.08 »
Niin no tuskin ne Raúlin paidatkaan ihan pienellä menekillä ovat tässä vuosien mittaan olleet, vai mitä luulet?

Raulin paitoja myydään, koska hän on legenda Real Madridissa. Ei koska hän olisi naimisissa entisen "laulajan" kanssa, eikä koska hän olisi jatkuvasti mainostamassa itseään raitapuku päällä lehtien kansissa.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #211 : 19.09.2006, 23.31.43 »
Kyllä kyllä kyllä joo joo joo..... Mutta et vielläkään vastannut kysymykseeni. Eli : Millä tavalla Gago muistuttaa Redondoa. Enemmän kuin yks lause kiitos.  :peukku_ylos:

Etkö todellakaan osaa lukea? Siinähän se on viestissä. Hyvin yksiselitteisesti ja selvästi. Pyydä äiti apuun jos et muuten osaa lukea.
Ai ai ai. Tätä odotin. Jäätyminen. Se on ilmeisesti paha mennä puhumaan pelaajista joita ei pelaamassa ole nähnyt ? Niin sitä se on mutta, hei ei siinä ole mitään vikaa. Kyllä pelaajasta voi tehdä hyvän mielipiteen ihan senkin avaulla mitä lukee netistä ja lehdistä   :peukku_ylos: :pallo:   ;)
Räpmies

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #212 : 19.09.2006, 23.38.10 »
Missäs Diarra oli MM-kisojen aikaan? Edmilsonin kohdalla. Niin kuin jo edellä mainitsin, niin kaveri on maailman mestari, Ranskan mestari, La Ligan mestari ja Champions Leaguen mestari. aika hyvin vai mitä? Diarralla ei näistä ole kuin ranskan mestaruus.
Mali ei minusta ollut MM-kisoissa.. vai oliko?  :o Edmilson on ollut aina huippu seuroissa.. Diarra on pelannut tasan kahdessa joukkueessa, joten vähän vaikeaa on verrata..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #213 : 19.09.2006, 23.41.13 »
Gago ei todellakaan ole samanlainen kuin Guti, vaan muistuttaa paljon Redondoa ja Guardiolaa.
Et ole vieläkään kertonut miten, vaikka sitä on pyydetty. Herää kysymys oletko nähnyt Gagon pelejä?

Cambiasso osaa puolustaa ja hyökätä, eikä ole pallottoman täysi bambi niinkuin Diarra.

Kuten vuodet Real Madridissa osoittavat?

Missäs Diarra oli MM-kisojen aikaan? Javi Garcia nyt ei kestä vertailua mitenkään Mascheranon kanssa vielä.
Huoh, no jos yhdet mm-kisat ovat hyvän pelaajan mitta niin mitähän Eto'o tekee Barcelonan joukkueessa? Ja miksei Javi Garcia kestä vertailua Mascheranoon? Käsittääkseni J. Garcialla on tällä hetkellä ainakin sopimus aika saatanan paljon kovemman seuran kanssa (sinun logiikkaasi apuna käyttäen).

Maresca tekee töitä jatkuvasti kahteen suuntaan ja kovalla intensiteetillä. Kannattaa todellakin kaivella tietoja erityisesti Edmilsonin kohdalla. Niin kuin jo edellä mainitsin, niin kaveri on maailman mestari, Ranskan mestari, La Ligan mestari ja Champions Leaguen mestari. aika hyvin vai mitä? Diarralla ei näistä ole kuin ranskan mestaruus.

Ja tällä on jotenkin merkitystä, koska...? Muita tilastoja tarkoitin, tiedät sen itsekin. Ja kun nyt niitä mestaruustilastojasi jynkkäät, niin vertaapa samalla Gutin ja Marescan mestaruudet.

Olegueriakin täällä jatkuvasti haukutaan, mutta peliakaa on saanut jatkuvasti Barcelonassa, eikä se Barca viime aikoina niin huono ole ollut vai onko?
Ja paljonkos tarkalleen ottaen Oleguer on viimeaikoina Barcassa pelannutkaan?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #214 : 19.09.2006, 23.43.30 »
Raulin paitoja myydään, koska hän on legenda Real Madridissa. Ei koska hän olisi naimisissa entisen "laulajan" kanssa, eikä koska hän olisi jatkuvasti mainostamassa itseään raitapuku päällä lehtien kansissa.
Älä helvetissä! Jos legendan asema on se millä arvioidaan ketkä ovat avauksessa, niin miksei Di Stefano sitten kirmaa kentällä? Nyt en tarkoita etteikö Raúl kuuluisi avaukseen terveenä ollessaan.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #215 : 19.09.2006, 23.46.28 »
Missäs Diarra oli MM-kisojen aikaan? Edmilsonin kohdalla. Niin kuin jo edellä mainitsin, niin kaveri on maailman mestari, Ranskan mestari, La Ligan mestari ja Champions Leaguen mestari. aika hyvin vai mitä? Diarralla ei näistä ole kuin ranskan mestaruus.
Mali ei minusta ollut MM-kisoissa.. vai oliko?  :o Edmilson on ollut aina huippu seuroissa.. Diarra on pelannut tasan kahdessa joukkueessa, joten vähän vaikeaa on verrata..
Eipä ollu Edmilsonkaan siellä jos nyt tarkkoja ollaan :D...

Tällänen saavutusten vertailu on turhaa paskaa. Voin esimerkiks heittää että Ivan Campolla on enemmän mestareiden liigoja kuin Cannavarolla. Tekeekö se hänestä paremman puolustajan kuin Canna? Itse asiassa Campolla on enemmän CL pokaaleja kuin esimerkiksi Barceloonalla seurana. ELi hän on siis koko seuraa parempi pelaaja. Aika uskomaton veikko pakko sanoa, jos tällä Puskasin mentaliteetilla mennään.

Sitten syntyy vielä toinen ristiriita puheistasi: Jos saavutukset on kaikki kaikessa. Niin kumma kun vihaat Beckhamia. Joka pelaajana on melko vajavainen ja muuta. Mutta Prkl mies on kyllä menestynyt voittanut todella monta valioliigaa ja jopa yhtenä vuonna voitti triplan ManU:n kanssa. Loisto mies siis? Miksei hänen kohdallaan katsota sitten vaan pelkkiä tilastoja ja pokaali kaappia?? (Itse en pidä Becksistä, mutta pakko oli kysyä.)
Räpmies

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #216 : 19.09.2006, 23.47.36 »
Kyllä kyllä kyllä joo joo joo..... Mutta et vielläkään vastannut kysymykseeni. Eli : Millä tavalla Gago muistuttaa Redondoa. Enemmän kuin yks lause kiitos.  :peukku_ylos:

Olen nähnyt kymmenkunta Gagon ottelua. Jos nyt halua välttämättä enemmän teksti, niin tässä sitä tulee. pyydä nyt sitten äiti tai isä avuksi, että ymmärrät. Ja tämän tekstin jälkeen perustele sinä mielipiteesi ja kirjoita miksi Gago ei ole verrattavissa Redondoon.

Gago on todella monipuolinen ja lahjakas pelaaja, joka osaa puolustaa ja hyökätä. Hän osaa lukea hienosti peliä ja katkoo paljon syöttäjä. Puolustamistaidon lisäksi hän on erinomainen pallon kanssa. Hän osaa avata peliä ja vapauttaa hyökkääjiä läpisyötöillään. Hän pystyy myös haastamaan vastustajan pallollisena, mutta syötöt ovat ne, joilla hän rakentaa peliä. Käyttäisin hänestä nimitystä elegantti keskikenttämies.  
« Viimeksi muokattu: 19.09.2006, 23.54.08 kirjoittanut Puskas »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #217 : 19.09.2006, 23.49.26 »
en nyt ymmärrä mikä tässä on ongelmana.. Capello halusi puolustavan keskikenttäpelaajan ja hänen nimensä on Diarra, joten mikä on ongelma..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #218 : 19.09.2006, 23.50.49 »
Tällänen saavutusten vertailu on turhaa paskaa. Voin esimerkiks heittää että Ivan Campolla on enemmän mestareiden liigoja kuin Cannavarolla. Tekeekö se hänestä paremman puolustajan kuin Canna? Itse asiassa Campolla on enemmän CL pokaaleja kuin esimerkiksi Barceloonalla seurana. ELi hän on siis koko seuraa parempi pelaaja. Aika uskomaton veikko pakko sanoa, jos tällä Puskasin mentaliteetilla mennään.
Eipäs disauteta Campoa ;D Kaveri pelaa vieläkin vetrein ottein ikämiespelejä Englannissa, pelaa samaa paikkaa (ainakin välillä) kuin Mascherano ja Campon seura (Bolton) on West Hamia korkeammalla Valioliigassa. Campo on siis edelleen suvereenisti Mascheranoa parempi?  :o
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #219 : 19.09.2006, 23.52.18 »
Tällänen saavutusten vertailu on turhaa paskaa. Voin esimerkiks heittää että Ivan Campolla on enemmän mestareiden liigoja kuin Cannavarolla. Tekeekö se hänestä paremman puolustajan kuin Canna? Itse asiassa Campolla on enemmän CL pokaaleja kuin esimerkiksi Barceloonalla seurana. ELi hän on siis koko seuraa parempi pelaaja. Aika uskomaton veikko pakko sanoa, jos tällä Puskasin mentaliteetilla mennään.

Sitten syntyy vielä toinen ristiriita puheistasi: Jos saavutukset on kaikki kaikessa. Niin kumma kun vihaat Beckhamia. Joka pelaajana on melko vajavainen ja muuta. Mutta Prkl mies on kyllä menestynyt voittanut todella monta valioliigaa ja jopa yhtenä vuonna voitti triplan ManU:n kanssa. Loisto mies siis? Miksei hänen kohdallaan katsota sitten vaan pelkkiä tilastoja ja pokaali kaappia?? (Itse en pidä Becksistä, mutta pakko oli kysyä.)

Beckhamin Champions Leaguen mestaruus ei ole tältä vuosikymmeneltä. Lisäksi Valioliigaa en juurikaan arvosta. Eli pelaajan näytöt kentällä ovat paskaa? Siinäpä on hieno perustelu etsiä pelaajia. Onko Campo maailman mestari? Sinä siis tosissasi väität, että kaveri, jolla on nämä saavutukset ei ole huippumies? Perustele miksi saavutuksilla ei ole merkitystä? Jos kaveri on ottanut pokaaleita suurinpiirtein joka paikassa, jossa on pelannut, niin kyllä se jotakin hänen taidoistaan kertoo.