Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93482 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #240 : 20.09.2006, 00.19.13 »
Kerroppa sinä, miten Edmilsonin muinaiset, tai no helvetti - olkoon vaikka viimekautiset, mestaruudet vaikuttavat hänen seuraavaan peliesitykseensä?

siten, että kun kaveri on yhä huippukunnossa, niin se kertoo minkä tason kaverista on kyse. Edmilson on nimenomaan puolustava pivote, joka on myös todella hyvä toppari.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #241 : 20.09.2006, 00.20.47 »
No niin tulihan sieltä jotain ja aivan kuten arvelinkin. Perus tkestiä mitä voi heittää päästä. Tämä tekstisi + vertaus Redondoon. Tekee sen selväksi että et jomman kumman pelejä ole nähnyt. (Ilmeisimmin Redondon)

Gago tosiaan on loistava puolustavassa roolissa pelaava pelintekijä ja osaa myös puolustus pään pelaamisen hyvin. Etenkin syöttö taito on upea DM pelaajaksi.

Siinä onkin se missä hän eroa suuresti Redondosta. Redondo ei todellakaan ollut mikään syötteliä, eikä muutenkaa muistuttanut Gago lähes mitenkään. Gago on aika pieni mies. Siinä missä Redondo jo tuon ikäisenä oli todella raamikas kaveri. Redondo oli paljon enemmän myös kuin pelkkä DM. Hän pelasi keskikentällä yksin. Hänellä oli aivan järkyytävän kova kunto. Sijoittumisessa hän oli varmasti yksi maailman kaikkien aikojen parhaita. Hänellä oli myös yksi ominaisuus joka teki hänestä tälläisen täydellisen KK pelaajan. Uskomaton pallokontrolli. Sir Alex:kin Real pelin jälkeen heitti kommentin "What does this boy have in his boots? A magnet?"  Capello sanoi hänen olleen takstisesti täydellinen pelaaja. Ainoa mikä Redondolta puuttui. Oli syöttö taito. DM:ksi hännen syöttö taitonsa oli todella hyvä mutta, silti se oli hänen pelinsä heikoin osa

Gago ei todellakaan ole mikään Redondo kopio. Vaan enemmän Pirlo tyylinen.

Tämä sinun juttusi ei todellakaan ole perustekstiä, vaan pelkkää lainausta muiden sanomisista. Et siis todellakaan kykene tarjoamaan mitään omaa. Redondo todellakin oli myös erinomainen syöttämään palloa, mutta eniten Gago muistuttaa redondoa nimenomaan siinä, että välillä hän tuntuu hallitsevan täysin yksin keskikenttää. Diarralla ei tällaiseen tunnu olevan minkäänlaisia lahjoja. Itse uskon, että Gagolla on kyvyt tulla jopa paremmaksi kuin Redondo tai Guardiola.

Toivoisin myös, että täsmentäisit tuota koko kysymystä. Gago on kuitenkin melkein sen 180cm pitkä.

Hoh hoh. Joo olen kopsannut ton kaiken. No ensinnökin tohon koko juttuun. Redondo oli yli 180cm. Mutta koko tarkoittaa myös paljon muuta kuin pitutta. Gago on kuitenkin aika heiveröinen kaveri. Redondo (kuten jo sanoi) oli tuon ikäisenä jo aikamoinen kaappi.

Gago on todella lahjakas pelaaja ja kaikkea. Kuitenkin sanoa että hänestä tulee parempi kuin Redondo. Tässä vaiheessa hänen uraansam tuollaisella fysiikalla? On ainakin meikäläiselle vähän sama asia kun sais oikein kunnon bitchsläpin. Tollanen on enemmän tai vähemmän epä kunnioittavaa. Puhutaan kuitenkin Redondosta. Joka on kaikkien aikojen paras puolustava keskikenttä. Real Madridin seuran yksi suure legenda. Gago olisi varmaa lypeä jos hän joskus olisi puoletkaan siitä mitä Redondo on/oli.
Räpmies

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #242 : 20.09.2006, 00.21.05 »
Ei toki, se pokaalikaappikaan ei ole kaikki kaikessa, oliko Messi Barcaan mennessään maailman- , Euroopan-, ja La Ligan mestari? Puyolkin oli siis aina toissakevääseen asti hyödytön paska? Taisivat miehen meriitit olla tuolloin kuitenkin Diarran nykyisiä vähäisemmät...  ::)

Barcelona on tehnyt Messistä ja Puyolista huipun. Väitätkö diarraa Real Madridin kasvatiksi. Tämä omien kasvattien arvostus on toinen asia, joka on Real Madridissa tällä hetkellä erittäin pielessä.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #243 : 20.09.2006, 00.21.49 »
toisin kuin sinun listasi pelaajista, jotka ovat jo ohittaneet parhaat päivänsä.
Ihan totta, Joaquinin parhaat päivät jo ohi? Ja toisekseen: edelleen sinun logiikallasi paremmuussuhteet menevät kuten tuossa mainitsin, vaikka nykyiseen peliesitykseen katsomalla voi nopeasti todeta voimasuhteet täysin päinvastaisiksi.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #244 : 20.09.2006, 00.23.52 »
Barcelona on tehnyt Messistä ja Puyolista huipun.
Siihen juttuuni sisältyi kysymys, mikäli et huomannut...
 Real Madrid on tärkeässä roolissa juuri tällä hetkellä kehittämässä Diarrasta yhtä maailman parhaista keskikentän pohjan pelaajista, joita myös pivoteiksi kutsutaan.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #245 : 20.09.2006, 00.25.42 »
Joo. Tää on tätä samaa jauhamista vaan. Meen nukkumaan ennenkuin kerkeen nähä viestin jossa sanotaan että Edmilson on parempi kuin Redondo oli ja oikeesti saan raivarin...  :peukku_ylos:
Räpmies

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #246 : 20.09.2006, 00.26.27 »
siten, että kun kaveri on yhä huippukunnossa, niin se kertoo minkä tason kaverista on kyse. Edmilson on nimenomaan puolustava pivote, joka on myös todella hyvä toppari.
No miten se viimekevään tupla kertoo Edmilsonin nykykunnon?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #247 : 20.09.2006, 00.27.02 »
Hoh hoh. Joo olen kopsannut ton kaiken. No ensinnökin tohon koko juttuun. Redondo oli yli 180cm. Mutta koko tarkoittaa myös paljon muuta kuin pitutta. Gago on kuitenkin aika heiveröinen kaveri. Redondo (kuten jo sanoi) oli tuon ikäisenä jo aikamoinen kaappi.

Gago on todella lahjakas pelaaja ja kaikkea. Kuitenkin sanoa että hänestä tulee parempi kuin Redondo. Tässä vaiheessa hänen uraansam tuollaisella fysiikalla? On ainakin meikäläiselle vähän sama asia kun sais oikein kunnon bitchsläpin. Tollanen on enemmän tai vähemmän epä kunnioittavaa. Puhutaan kuitenkin Redondosta. Joka on kaikkien aikojen paras puolustava keskikenttä. Real Madridin seuran yksi suure legenda. Gago olisi varmaa lypeä jos hän joskus olisi puoletkaan siitä mitä Redondo on/oli.

Hyvä, että tunnustit kopioineesi. olen kyllä erittäin selvillä siitä kuinka hyvä Redondo oli, kuten olen hyvin selvillä myös Gagon lahjakkuudesta. Redondoa voi hyvin pitää kaikkien aikojen pivotena se on mielipidekysymys. On myöskin selvää, että jalkapallo on taitolaji, eikä voimalaji, kuten Suomessa hyvin usein virheellisesti luullaan. Gagolla on myöskin hyvin paljon aikaa myös saada tuota fysiikkaansa kuntoon. tärkeämpää on, että hänen tekniikkansa on todellakin loistavassa kunnossa. Onhan hän vielä todella nuori. Gagolla on jo täysi syy olla ylpeä siitä, mitä hän on nyt. Oma mielipiteeni on, että hänellä on kaikki kyvyt tulla Redondoakin paremmaksi pelaajaksi. Varmaa se ei ole ja vaatii vielä paljon töitä, mutta missän nimessä mahdotonta se ei ole.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #248 : 20.09.2006, 00.29.16 »
No miten se viimekevään tupla kertoo Edmilsonin nykykunnon?

Edmilson pelasi hyvän viime kauden ja on aloittanut tämänkin kauden hyvin. Se kertoo, että hän on yhä huippukunnossa.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #249 : 20.09.2006, 00.31.22 »
Joo. Tää on tätä samaa jauhamista vaan. Meen nukkumaan ennenkuin kerkeen nähä viestin jossa sanotaan että Edmilson on parempi kuin Redondo oli ja oikeesti saan raivarin...  :peukku_ylos:

Tätä en ole missään vaiheessa väittänyt. Väitän, että redondo ei voittanut maailman mestaruutta, koska hänet ja Caniggian jätti vuoden 1998 MM-kisoista ulos Passarella siksi, että he eivät suostuneet leikkaamaan hiuksiaan. tämä maksoi Argentiinalle maailman mestaruuden. Mutta Edmilsonin vähättely kertoo lähinnä siitä, että ei kykene hyväksymään faktoja, koska ei pidä Barcasta.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #250 : 20.09.2006, 00.31.52 »
Edmilson pelasi hyvän viime kauden ja on aloittanut tämänkin kauden hyvin. Se kertoo, että hän on yhä huippukunnossa.
Sillä viimekaudella oo paskankaan väliä, hyvin hän on varmaan tän kauden aloittanutkin ja se on se millä on merkitystä.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #251 : 20.09.2006, 00.32.35 »
Sillä viimekaudella oo paskankaan väliä, hyvin hän on varmaan tän kauden aloittanutkin ja se on se millä on merkitystä.

eikö sillä ole väliä pelaako hyvin vai ei?

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #252 : 20.09.2006, 00.33.42 »
Tätä en ole missään vaiheessa väittänyt. Väitän, että redondo ei voittanut maailman mestaruutta, koska hänet ja Caniggian jätti vuoden 1998 MM-kisoista ulos Passarella siksi, että he eivät suostuneet leikkaamaan hiuksiaan. tämä maksoi Argentiinalle maailman mestaruuden.
Argentiinalle maksoi maailmanmestaruuden noissa kisoissa yli-ylpeä idiootti nimeltä Ariel Ortega. Näiden kisojen jälkeen on kaikissa arvokisoissa koko joukkue jostain syystä ollut yli-ylpeä itsestään.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #253 : 20.09.2006, 00.34.38 »
Sillä viimekaudella oo paskankaan väliä, hyvin hän on varmaan tän kauden aloittanutkin ja se on se millä on merkitystä.

eikö sillä ole väliä pelaako hyvin vai ei?
Otapas uusi yritys, vaikka kolme kertaa tuo virke lukemalla.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #254 : 20.09.2006, 00.35.51 »
Siihen juttuuni sisältyi kysymys, mikäli et huomannut...
 Real Madrid on tärkeässä roolissa juuri tällä hetkellä kehittämässä Diarrasta yhtä maailman parhaista keskikentän pohjan pelaajista, joita myös pivoteiksi kutsutaan.

Oma mielipiteeni on, että Diarralla ei tähän välttämättä ole kykyjä. Olisi ollut mahdollista hankkia parempi ja lahjakkaampikin pelaaja. eikä Diarraa voi missään nimessä pitää Real Madridin kasvattina. Puyol on kehittynyt kokoajan ja viime kaudella vasta löi itsensä todella läpi. Messi taas teki viime kaudella vasta läpimurtonsa Barcan edustusjoukkueeseen ja tapa oli suht ihailtava.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #255 : 20.09.2006, 00.37.27 »
Ihan totta, Joaquinin parhaat päivät jo ohi? Ja toisekseen: edelleen sinun logiikallasi paremmuussuhteet menevät kuten tuossa mainitsin, vaikka nykyiseen peliesitykseen katsomalla voi nopeasti todeta voimasuhteet täysin päinvastaisiksi.

Väitätkö todella Diarran esittävän parempia esityksiä kuin Edmilsonin. Lyon ottelu oli tästä varmaankin täydellinen esimerkki? Esitä nyt edes jonkinlaisia perusteluita ennen kuin käyt muiden kimppuun.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #256 : 20.09.2006, 00.37.31 »
Diarraa voi missään nimessä pitää Real Madridin kasvattina.
Kukas on pitänyt ja missä?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #257 : 20.09.2006, 00.39.09 »
Väitätkö todella Diarran esittävän parempia esityksiä kuin Edmilsonin. Lyon ottelu oli tästä varmaankin täydellinen esimerkki? Esitä nyt edes jonkinlaisia perusteluita ennen kuin käyt muiden kimppuun.
Luetkohan samaa palstaa kuin minä? Jatkuvasti väität minun sanoneen sitä sun tätä... Perustele sinä, miksi Joaquinin parhaat päivät ovat jo ohi.

e. Ehkä tää olis jo parempi hoitaa priva-puolella bannin välttämiseksi (onko se enää mahdollista?)
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006, 00.41.33 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #258 : 20.09.2006, 00.46.29 »
Ja koska Capello halusi puolustavan keskikentän niin Diarra oli ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin esim.Gago(n.10 nähdyn pelin perusteella). Diarra on fyysisempi ja todellakin parempi vastustajan pelin katkomisessa,siis siinä roolissa mikä on mielestäni hänen prioriteettinsa. Sen verran Cambiassosta että saattaa pelata nyt hyvin mutta Realissa ollessaan ei antanut minkäänlaisia näyttöjä miksi hänet kannattaisi seurassa pitää.

Aikamoisia ylistyssanoja :o,...miksei Gago sitten pelaa jo Euroopassa ::)

Edmilson ei ole verrattavissa Diarraan puolustuspäätä arvioidessa. Ero Barcassa on vaan se että siellä Edmilsonin vieressä pelaa Xavi ja Deco jotka rakentavat peliä.

Diarralla näytti olevan vaikeaa pelin avaamisessa viime pelissä,myönnän sen, mutta eihän se ole sen vika jos ei ole paikkaa minne syöttää tai vastaavaa...Muutenkin tuntui että ainoat pelaajat jotka sitä palloa sai viime pelissä eteenpäin olivat Cicinho ja Reyes( ja Robinho lopussa).

Siinäpä se kysymys onkin, että miksi on pakko olla kentällä kaksi pivotea, joista kumpikaan ei osaa rakentaa peliä? Ja tekeehän Diarra melko räikeitä virheitä, kuten ylipelaamista ja merkkausvirheitä. Diarralla on todella hankalaa löytää paikkaa mihin syöttää vaikka ympärillä olisi kuinka vapaita syöttölinjoja. Ongelmaa on pelinäkemyksessä ja erityisesti syötön teknisessä toteuttamisessa.
Cambiasso ei todellisia mahdollisuuksia saanut. Del Bosque nosti hänen asemaansa pikkuhiljaa, mutta sitten tuli Queiros, joka sotki senkin homman.
Miksei Edmilson olisi verrattavissa Diarraan? Hänhän on juuri se puolustava keskikenttämies, jolla on iso rooli puolustajien auttamisessa ja tekee siinä hienoa työtä jatkuvasti Barcassa. Hän ei todellakaan pelaisi siinä Xavin ja Decon alapuolella, jos ei näin olisi. Ja kyllähän hän on näyttänyt, että osaa myös peliä rakentaa tarvittaessa.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #259 : 20.09.2006, 00.48.32 »
Mascherano ei millään tavalla ole parempi pallottomana kuin Diarra ja on paljon heikompi ja lyhyempi.

Eivät esimerkiksi Gattuso ja De Rossikaan ole koolla pilattuja, mutta paljon ovat Diarraa parempia.