Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93508 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #320 : 20.09.2006, 18.22.54 »
onko joku sanonut, että kaikki Barcan pelaajat ovat huonoja.. Minusta täällä on vain sanottu, että Oleguer ja Edmilson ovat huonoja.. no eivät he huonoja ole.. Barcaa on rakennettu viime vuodet taidolla, johon R. Madrid ei ole pystynyt vastaamaan..

jätkäl taitaa tosiaan olla jotain Diarraa vastaan.. paniko se sun vaimoa?? Kamerun on pikkasen eri luokkaa kuin Mali.. Tuskin Malin huonous johtuu Diarrasta.. et voi sentään olla niin säälittävä.. Kanoute ja Sissoko ovatkin sateentekijöitä..  ;D tsiisus..

Aina, kun täällä jonkin Barcan pelaajan mainitsee haukutaan hänet lyttyyn täysin ilman perusteluja.

Minä en ihaile Diarraa sokeasti, vaan vaadin jokaiselta pelaajalta näyttöjä ennen kuin käyn heitä hehkuttamaan. Diarra ei niitä ole antanut. Ovatko Angola ja Togo myös materiaaliltaan eri luokkaa kuin Mali? Kanoute ja Sissoko ovat Diarraa menestyneempiä jalkapalloilijoita, joten turhaan sinä heitä haukut.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #321 : 20.09.2006, 18.23.17 »
Kyllähän ne mestaruudet jaetaan voitettujen otteluiden perusteella, eikä päästettyjen maalien. Taisi eräs Barcan puolustaja tehdä viime kaudella erään tärkeän maalin. Ja tuntuvat niitä vähän muutkin tekevän.
Eikös nyt puhuttu puolustuksen paremmuudesta ja tämän La Liga-kauden alusta? Bellettiä saa puolustajaksi kutsua ken haluaa, puolustustaidon hän osaa korkeintaan siinä missä Cicinho.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #322 : 20.09.2006, 18.24.25 »
onko joku sanonut, että kaikki Barcan pelaajat ovat huonoja.. Minusta täällä on vain sanottu, että Oleguer ja Edmilson ovat huonoja.. no eivät he huonoja ole.. Barcaa on rakennettu viime vuodet taidolla, johon R. Madrid ei ole pystynyt vastaamaan..

jätkäl taitaa tosiaan olla jotain Diarraa vastaan.. paniko se sun vaimoa?? Kamerun on pikkasen eri luokkaa kuin Mali.. Tuskin Malin huonous johtuu Diarrasta.. et voi sentään olla niin säälittävä.. Kanoute ja Sissoko ovatkin sateentekijöitä..  ;D tsiisus..

Aina, kun täällä jonkin Barcan pelaajan mainitsee haukutaan hänet lyttyyn täysin ilman perusteluja.

Minä en ihaile Diarraa sokeasti, vaan vaadin jokaiselta pelaajalta näyttöjä ennen kuin käyn heitä hehkuttamaan. Diarra ei niitä ole antanut. Ovatko Angola ja Togo myös materiaaliltaan eri luokkaa kuin Mali? Kanoute ja Sissoko ovat Diarraa menestyneempiä jalkapalloilijoita, joten turhaan sinä heitä haukut.

Mitä Kanoute esimerkiksi on voittanut Uefa Cuppia lukuun ottamatta ?
Räpmies

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #323 : 20.09.2006, 18.25.18 »
Ehkä kun sinäkin kasvat vähän, niin opit, että aina ei tarvitse vain sokeasti ihailla ja haukkua muita, vaan voi myös myötää faktat ja antaa kritiikkiä omankin joukkueen pelaajista.

Diarra ei ole turhaan voittanut 4 Ranskan mestaruutta, mutta Edmilsonin 3 Ranskan mestaruutta, 2 La Ligan mestaruutta, 1 Champions League ja 1 maailman mestaruus sitten eivät merkitse mitään?
ensinnäkin.. saatiinpa tuo "ikäkortti" käytettyä.. en ole haukkunut ainuttakaan pelaaja tässä topickissa.. en ainakaan tarkoituksella.. Nykyisessä Real Madridin joukkueessa on monta pelaaja joista en niin välitä, mutta en mene silti heitä haukkumaan.. esimerkiksi Carlos..

Kanoute ja Sissoko ovat Diarraa menestyneempiä jalkapalloilijoita, joten turhaan sinä heitä haukut.
mitä Sissoko on voittanut? entä Kanoute?
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #324 : 20.09.2006, 18.25.23 »
Nojaa, tälläkin kaudella Ranskan liigan joukkue voitti La Liga-joukkueen Mestareiden liigassa. Koska viimeksi espanjalainen joukkue on voittanut maailman mestaruuden?

Eikös Real Madrid sen voittanut viimeisen Champions Leaguensa jälkeen. Lähinnä on häpeällistä, että Real Madrid konttaa ranskalaisten joukkueiden edessä ja se kertoo, että jotakin on nyt pahasti vialla. Barcelona ja Sevilla veivät viime kaudella eurocupit Espanjaan ranskalaiset eivät päässeet edes välieriin.  

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #325 : 20.09.2006, 18.26.08 »
Mitä Kanoute esimerkiksi on voittanut Uefa Cuppia lukuun ottamatta ?
Ketä kiinnostaa UEFA-cup? Kilpailu, jota pelaavat kakkosluokan seurajoukkueet...
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #326 : 20.09.2006, 18.27.24 »
Eikös nyt puhuttu puolustuksen paremmuudesta ja tämän La Liga-kauden alusta? Bellettiä saa puolustajaksi kutsua ken haluaa, puolustustaidon hän osaa korkeintaan siinä missä Cicinho.

Barca on voittanut kaikki 3 La liga otteluaan. Ja pisteet ovat ne joka mestaruuden ratkaisee. Belletin kohdalla osut nappiin. hänellä ja Cicinholla on sama ongelma: kumpikaan ei osaa puolustaa.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #327 : 20.09.2006, 18.28.05 »
taidettiin viime kauden alussa käydä ihan sama keskustelu Robinhosta.. tosin pienemmässä määrin..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #328 : 20.09.2006, 18.28.23 »
Eikös Real Madrid sen voittanut viimeisen Champions Leaguensa jälkeen. Lähinnä on häpeällistä, että Real Madrid konttaa ranskalaisten joukkueiden edessä ja se kertoo, että jotakin on nyt pahasti vialla. Barcelona ja Sevilla veivät viime kaudella eurocupit Espanjaan ranskalaiset eivät päässeet edes välieriin.  
Eipä tästä nyt kauvaa ole kun ranskalaisjoukkue oli Champions Leaguen finaalissa. Lisäksi heidän maajoukkueensa on Espanjaan nähden kuin toiselta planeetalta.

BTW. Pohjois-Irlannin maajoukkueen viimeaikaisia voittoja: Espanja, Suomi
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #329 : 20.09.2006, 18.29.14 »
Mitä Kanoute esimerkiksi on voittanut Uefa Cuppia lukuun ottamatta ?

UEFA Cupin voittaminen riittää Diarran päihittämiseen menestyksessä. Ja ellen nyt väärin muista, niin Kanoutella on joki mestaruus nuorten kansainvälisellä tasolla. Olisiko ollut Euroopan mestaruus alle 21-vuotiassa.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #330 : 20.09.2006, 18.31.22 »

Barca on voittanut kaikki 3 La liga otteluaan. Ja pisteet ovat ne joka mestaruuden ratkaisee.
Niin, pisteethän määrittyvät otteluiden tuloksista, jotka taas määrittyvät tehtyjen ja päästettyjen maalien suhteesta. Puhuttaessa siitä kuinka paljon joku joukkue päästää maaleja, ei siis kyse ole mistään pikkujutusta.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #331 : 20.09.2006, 18.32.46 »
ensinnäkin.. saatiinpa tuo "ikäkortti" käytettyä.. en ole haukkunut ainuttakaan pelaaja tässä topickissa.. en ainakaan tarkoituksella.. Nykyisessä Real Madridin joukkueessa on monta pelaaja joista en niin välitä, mutta en mene silti heitä haukkumaan.. esimerkiksi Carlos..

mitä Sissoko on voittanut? entä Kanoute?

Vetävät täällä muutkin vyön alle, joten miksi minä en voi puuttua henkilökohtaisuuksiin? koita nyt perustella väitteitäsi.

Sissoko on voittanut UEFA Cupin ja La Ligan. Champions Leaguen osalta en ole varma menikö Sissokolta edustusoikeus Liverpooliin ennen kuin sinne siirtyi. Kanoute on voittanut UEFA Cupin.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #332 : 20.09.2006, 18.33.33 »
Vielä kerran: missä sanoin Diarraa Real Madridin kasvatiksi?

miksi kävit vertaamaan häntä Messiin ja Puyoliin? Sitä voit kysyä hiljaa itseltäsi.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #333 : 20.09.2006, 18.33.52 »
Nuorten mestaruus ? loistavaa!!! UPEAA! hhhmmmmm. Adrian Costellollakin on alle 21v mestaruus. ( hän pelaa Italia Serie B:ssä. Ilmeisesti hänkin on parempi kuin Diarra, Koska on mensteneempi ?
Räpmies

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #334 : 20.09.2006, 18.34.42 »
No ainakin Xavin ja kumppanit MM-kisojen puolivälierissä.

Ja se on saavutus, joka on parempi kuin esimerkiksi Champions Leaguen voittaminen?

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #335 : 20.09.2006, 18.36.11 »
miksi kävit vertaamaan häntä Messiin ja Puyoliin? Sitä voit kysyä hiljaa itseltäsi.
No ihan vain siksi vedin Puyolin esille, että tällä sinun logiikallasi hän todellakin oli hyödytön paska toissakevääseen asti. Siihen ei liity Diarran kasvattajaseura kyllä mitenkään.  ;D
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #336 : 20.09.2006, 18.36.27 »
koita nyt perustella väitteitäsi.
mitä nyt täytyy perustella?
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #337 : 20.09.2006, 18.36.34 »
Siellä ne ovat edelleen, jos osaat lukea, mutta ilmeisesti et osaa. Saathan jollain tapaa Puyolista puhumisen väännettyä Diarran sanomiseksi Real Madridin kasvatiksi.  ;D

Ainoa, jota olet tänne palstalle laittanut on nälvimistä minun kommentteihini. Puyolin sinä toit tähän keskusteluun itse.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #338 : 20.09.2006, 18.37.30 »
Ja se on saavutus, joka on parempi kuin esimerkiksi Champions Leaguen voittaminen?
Varmaan Eto'oa lämmitti vuoden 2002 mm-kisat kun viime kesänä katseli kisat sohvaltaan.  :)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #339 : 20.09.2006, 18.37.38 »
Robinholla esimerkiksi on 2 Brazilian mestaruutta (sinulle ie mitään, no en kyllä itsekkään kummoisina pidä) Ei muuta. joten Kanoute on Robinhoakin parempi pelaaja! Kyllä näin asian täytyy olla.

On muuten kiva ettet ikinä vastaa juttuihin johon et voi todistaa toista puolta.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006, 18.39.21 kirjoittanut Juanito »
Räpmies