Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93494 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #360 : 20.09.2006, 19.00.39 »
Diarra sai vain todeta, että ei osaa.
ei kiesus..  ::)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #361 : 20.09.2006, 19.00.53 »
Robinholla esimerkiksi on 2 Brazilian mestaruutta (sinulle ie mitään, no en kyllä itsekkään kummoisina pidä) Ei muuta. joten Kanoute on Robinhoakin parempi pelaaja! Kyllä näin asian täytyy olla.

On muuten kiva ettet ikinä vastaa juttuihin johon et voi todistaa toista puolta.

Minähän täällä vastailen joka juttuun ja vielä usealle kirjoittajalle ja vielä perusteluiden kera. Itse en alennu teidän tavallanne vain heittämään kaunaisia mielipiteitä ilman perusteluja ja esittämään valheita ja lähes sairaita vääntelyitä muiden puheista. Kanoutea ja Robinhoakin on vähän hankala vertailla, kun Robinho ei ole Euroopassa oikein saanut osaamistaan esittää. Kanoute oli tärkeä osa Sevillalle viime kaudella, kun joukkue UEFA Cupin vei ja on ollut tärkeä tälläkin kaudella, kun joukkue on aloittanut kauden hyvin. Sekös sinunlaisiasi gloryhuntereita harmittaa, kun joukkue, joka ei ole kasattu juorulehtipojista näyttää vahvalta ja menestyy.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #362 : 20.09.2006, 19.02.50 »
Sekös sinunlaisiasi gloryhuntereita harmittaa, kun joukkue, joka ei ole kasattu juorulehtipojista näyttää vahvalta ja menestyy.
Real Madridin viimekauden sijoitus La Ligassa: 2.
Sevilla: 5.

Kumpi siis menestyi paremmin?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #363 : 20.09.2006, 19.07.38 »
Miksi Edmilson ei kuulu listalle. Vaikka hän on voittanut lähes kaiken.

Ensinnäkin. Hän on melko hidas pelaaja, hänellä ei ole sitä kompensoidakseen kovin hyvää sijoittumistakaan. Pallo jalassa hän on ihan OK ja pää pelissä. Taklauksissa ja merkkaamisessa ei huippu miehiin verrattaessa ole kummoinen.

Miksi hän on voittanut lähes kaiken. Hän on Brazilialainen. Silloin kun on Brazilialainen ja pelaa sellaisella paikalla mikä on Brazilian heikoin kohta lähes aina. DM niin jengiin pääsee helposti. Maailman mestaruus kuittaantuu siis siinä sivussa lähes itsestään (jos kisat eivät ole Euroopassa)

Barcaan hänet hankittii ensi sijaisesti vaihtomiehen rooliin. Motta ei kuitenkaa koskaa oikein päässyt sille tasolle mitä odotettiin ja oli loukkaantunut tuon tuosta. Ainoa vaihtoehto oli Edmilson. Barceloonassa hänen heikkoutensa eivät tule esille  Decon,Xavin ja Iniestan takia. tähän kun lisätään viellä Messi, Eto'o ja Ronaldinho niin huomaa että Barcalla on jengi joka hallitsee peliä. Josta seuraa se että pulustus ei joudu niin koville. Ei siis DM kään. Sitten viellä lopuksi Decokin tekee enemmän puolustus pään duunia kuin Edmilon.

Haha. Etpä todellakaan taida seurata asioita yhtään. Jos Edmilson on niin surkea, niin miksi Barca häntä sitten kentällä pitää? Edmilson nimenomaan hankittiin pelaamaan tuossa keskikentän pohjalla ja on nimenomaan ollut yksi syy siihen, että Barcan puolustuspää rupesi viime kaudella toimimaan, kun teki jatkuvasti arvokasta työtä puolustuksen eteen. Se, minkä Edmilson häviää tällä "hitaudellaan" hän paikkaa pelinlukukyvyllä ja tekniikalla, joissa on kummassa täysin eriluokkaa kuin Diarra. Edmilson on menestynyt joka joukkueessa, jossa on pelannut ja voittanut arvostetuimmat palkinnot maailmassa. ennen kuin Diarra voittaa jotakin suurta ei häntä voi edes verrata Edmilsoniin. Lyoninkin paras osa-alue on hyökkäämisessä, joten samalla tapaa voi dissata ne Diarrankin ainoat saavutukset.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006, 19.09.42 kirjoittanut Puskas »

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #364 : 20.09.2006, 19.08.12 »
Real Madridin viimekauden sijoitus La Ligassa: 2.
Sevilla: 5.

Kumpi siis menestyi paremmin?

Sevilla. He voittivat jotakin.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #365 : 20.09.2006, 19.09.17 »
Gloryhunter !!!!! Ah tuo teki päiväni kiitos! kiitos! Mies joka ei tiedä edes minkälainen pelaaja on Redondo(yksi Realin suurin legenda)  ja Sanoo minua minua Glory Hunteriksi. Ah siis uskomaton mies. Tämän foorumin hienoin mies. Kiitos vielä kerran.
Räpmies

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #366 : 20.09.2006, 19.10.29 »
Miksi Edmilson ei kuulu listalle. Vaikka hän on voittanut lähes kaiken.

Ensinnäkin. Hän on melko hidas pelaaja, hänellä ei ole sitä kompensoidakseen kovin hyvää sijoittumistakaan. Pallo jalassa hän on ihan OK ja pää pelissä. Taklauksissa ja merkkaamisessa ei huippu miehiin verrattaessa ole kummoinen.

Miksi hän on voittanut lähes kaiken. Hän on Brazilialainen. Silloin kun on Brazilialainen ja pelaa sellaisella paikalla mikä on Brazilian heikoin kohta lähes aina. DM niin jengiin pääsee helposti. Maailman mestaruus kuittaantuu siis siinä sivussa lähes itsestään (jos kisat eivät ole Euroopassa)

Barcaan hänet hankittii ensi sijaisesti vaihtomiehen rooliin. Motta ei kuitenkaa koskaa oikein päässyt sille tasolle mitä odotettiin ja oli loukkaantunut tuon tuosta. Ainoa vaihtoehto oli Edmilson. Barceloonassa hänen heikkoutensa eivät tule esille  Decon,Xavin ja Iniestan takia. tähän kun lisätään viellä Messi, Eto'o ja Ronaldinho niin huomaa että Barcalla on jengi joka hallitsee peliä. Josta seuraa se että pulustus ei joudu niin koville. Ei siis DM kään. Sitten viellä lopuksi Decokin tekee enemmän puolustus pään duunia kuin Edmilon.

Haha. Etpä todellakaan taida seurata asioita yhtään. Jos Edmilson on niin surkea, niin miksi Barca häntä sitten kentällä pitää? Edmilson nimenomaan hankittiin pelaamaan tuossa keskikentän pohjalla ja on nimenomaan ollut yksi syy siihen, että Barcan puolustuspää rupesi viime kaudella toimimaan, kun teki jatkuvasti arvokasta työtä puolustuksen eteen. Se, minkä Edmilson häviää tällä "hitaudellaan" hän paikkaa pelinlukukyvyllä ja tekniikalla, joissa on kummassa täysin eriluokkaa kuin Diarra. Edmilson on menestynyt joka joukkueessa, jossa on pelannut ja voittanut arvostetuimmat palkinnot maailmassa. ennen kuin Diarra voittaa jotakin suurta ei häntä voi edes verrata Edmilsoniin. Lyoninkin paras osa-alue on hyökkäämisessä, joten samalla tapaa voi dissata ne Diarrankin ainoat saavutukset.

Onko Lyonin ja Barcan hyökkäyksessä kuitenkin vähän eroa ??
Räpmies

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #367 : 20.09.2006, 19.11.06 »
Kiiti tää topic riitti mulle. (Älä kinastelu idiootin kanssa, he voittavat sinut kuitenkin kokemuksellaan...)
Räpmies

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #368 : 20.09.2006, 19.13.04 »
Sevilla. He voittivat jotakin.
Voittivat jotain sellaista, missä hyvät ja melko hyvät joukkueet eivät ole edes mukana. Se on vähän kun voittais Suomen Cupissa pikkufinaalin ja sitten tulis nälvimään Liigassa toiseksi tulleille.  ;D
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #369 : 20.09.2006, 19.13.14 »
Gloryhunter !!!!! Ah tuo teki päiväni kiitos! kiitos! Mies joka ei tiedä edes minkälainen pelaaja on Redondo(yksi Realin suurin legenda)  ja Sanoo minua minua Glory Hunteriksi. Ah siis uskomaton mies. Tämän foorumin hienoin mies. Kiitos vielä kerran.

Minä tiedän Redondon saavutukset paljon paremmin kuin sinä, joten älä käy taas noita valheitasi levittelemään. minulla on oikeus mielipiteeseeni ja pystyn ne perustelemaan toisin kuin sinä, joka vain luet lehtien juttuja.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #370 : 20.09.2006, 19.14.43 »
Onko Lyonin ja Barcan hyökkäyksessä kuitenkin vähän eroa ??

On ja se näkyy jo siinä, että Barca voitti Champions Leaguen, kun taas Lyon lensi taas pihalle puolivälierissä.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #371 : 20.09.2006, 19.15.34 »
Kiiti tää topic riitti mulle. (Älä kinastelu idiootin kanssa, he voittavat sinut kuitenkin kokemuksellaan...)

Ehkäpä ensi kerralla sinulla on muutakin tarjottvaa kuin perusteettomia väittämiä ja valehtelua.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #372 : 20.09.2006, 19.18.27 »
Voittivat jotain sellaista, missä hyvät ja melko hyvät joukkueet eivät ole edes mukana. Se on vähän kun voittais Suomen Cupissa pikkufinaalin ja sitten tulis nälvimään Liigassa toiseksi tulleille.  ;D

Arvaa mitä muuta tekivät? Voittivat lisäksi Barcan ja Euroopan Supercupin. Jo se, että vertailet Suomen Cupia UEFA Cupiin kertoo siitä, että olet täysin pihalla jalkapallosta. Sevilla voitti eurocupin ja Real Madrid häpäisi itsensä jotakin Arsenalia vastaan siinä on viime kauden meriittiä.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #373 : 20.09.2006, 19.19.36 »
La Ligassa Real Madrid oli Sevillaa parempi, mussuta sinä noilla säälicupeillasi mitä haluat. Ja tuo viimeinen heittosi kertoo ettet (taaskaan) ymmärtänyt mistä puhuttiin.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #374 : 20.09.2006, 19.22.06 »
Diarra varmaan suorastaan häpesi Ranskan mestaruuttaan ja tietoa siitä, että maailman kaikkien aikojen menestynein seura on hänen perässään?

Real Madrid on nykyisin pelkkä paita siitä, mitä se vielä muutama vuosi sitten oli. Sehän se Real Madridin ongelma onkin, että hankitaan pelaajia, jotka tulevat vain näyttämään itseään kuin turistit, eivätkä pelaamaan hyvää jalkapalloa. Diarra tuntuisi olevan tästä vain uusi esimerkki.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #375 : 20.09.2006, 19.23.55 »
La Ligassa Real Madrid oli Sevillaa parempi, mussuta sinä noilla säälicupeillasi mitä haluat. Ja tuo viimeinen heittosi kertoo ettet (taaskaan) ymmärtänyt mistä puhuttiin.

Voittaja on aina voittaja ja häviäjä häviäjä. Toivottavasti Real Madridin pelaajat olivat erittäin ylpeitä kolmannesta pokaalittomasta kaudestaan. Sen tiedän, että kannattajat eivät olleet.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #376 : 20.09.2006, 19.24.38 »
Real Madrid on nykyisin pelkkä paita siitä, mitä se vielä muutama vuosi sitten oli.
Kysy sitä Diarralta, sinun mielipiteelläsi kun ei siinä vaiheessa ollut väliä kun Diarra lähdöstään päätti.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #377 : 20.09.2006, 19.25.19 »
Voittaja on aina voittaja ja häviäjä häviäjä.
Nytkö Sevilla voittikin La Ligan? Mielenkiintoiseksi menee  ;D
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #378 : 20.09.2006, 19.25.42 »
La Ligassa Real Madrid oli Sevillaa parempi, mussuta sinä noilla säälicupeillasi mitä haluat. Ja tuo viimeinen heittosi kertoo ettet (taaskaan) ymmärtänyt mistä puhuttiin.

Se, että sinä todellakin olet sitä mieltä, että häviäjät ovat parempia kuin voittajat kertoo sen, että olet erittäin ulkona urheiluun liittyvistä asioista.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #379 : 20.09.2006, 19.26.42 »
Nytkö Sevilla voittikin La Ligan? Mielenkiintoiseksi menee  ;D

Lopetappa tuo valehtelu. Näin en ole missään vaiheessa sanonut. Vielä kerran ja koita nyt viimein tajuta, että Sevilla voitti UEFA Cupin ja Real Madrid ei mitään.