Kirjoittaja Aihe: Jornada 30: Racing Santander(8.) - Real Madrid(3.) 14.4 klo. 21.00  (Luettu 29237 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
näin ne viimeisetkin mestaruushaveet voidaan sysätä nurkkaan.. Matemaattisesti mahdollisuuksia on, mutta ei näitä pelejä saa hävitä, varsinkaan kun johdetaan todella hyvällä pelillä 1-0. Portugal päihitti Capellon taktisesti 100-0. Hän teki muutaman vaihdon, jotka edisauttoivat hyökkäämistä, kun taas Capello jäi ihmettelemään ja toivomaan parasta. Portugal myös otti Robinhon melko tarkkaan vartiontiin, ja näin esti Real Madridin ainoan luovan pelaajan käytön. EI NÄIN!

Tuomarin työskentelylle isot miinukset.  :keskari: :peukku_alas:

Marcelon la Liga debyytti  :peukku_ylos:

Ensimmäinen puoliaika  :peukku_ylos:

Toinen puoliaika+ Capello  :peukku_alas: :peukku_alas:

Lainaus
No enpä sano tähän enää mitään muuta kun että josko seuraavaan peliin lähettäs eri kokoonpanolla?
tähän vaditaan uusi valmentaja..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

peikko

• Valitut
No enpä sano tähän enää mitään muuta kun että josko seuraavaan peliin lähettäs eri kokoonpanolla?

No mun puolesta kyllä, mutta ei se kai kokoonpanon vika ole, jos johdetaan 1-0 kunnes tuomari ottaa kohtuu ratkaisevan roolin. Eri asioita nääs. Hyvää peliähän toi oli paikoitellen muuten.

Oudointa tässä se, että tuomari oli muuten ihan hyvä, mutta neljällä ratkaisulla ratkasi koko pelin. Koko pelin kyllä saa mun puolesta olla tasaisen paska, mutta tälläinen....  :keskari:

Raulisti

Mikään ei vituta niin paljon kuin se että joku tuulettaa pilkun saamisen jälkeen  :keskari:

Hyvästi mestaruus :'(
32

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
No mun puolesta kyllä, mutta ei se kai kokoonpanon vika ole, jos johdetaan 1-0 kunnes tuomari ottaa kohtuu ratkaisevan roolin. Eri asioita nääs. Hyvää peliähän toi oli paikoitellen muuten.
Ite oon pitäny varmana merkkinä heikosta lajituntemuksesta (olkoon laji mikä tahansa) sitä, jos ei tappiolle löydy mitään muuta syytä kuin tuomari. Taktisia ratkaisuja olisi pitänyt tehdä paljon, paljon aiemmin kun mitä Capello nyt teki, lisäksi kaksikko Robinho & van Nistelrooy voi seuraavaa peliä varten miettiä josko kentällä pitäisi tehdä töitä ennen kun voi tulosta odottaa.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Raulisti

Ite oon pitäny varmana merkkinä heikosta lajituntemuksesta (olkoon laji mikä tahansa) sitä, jos ei tappiolle löydy mitään muuta syytä kuin tuomari. Taktisia ratkaisuja olisi pitänyt tehdä paljon, paljon aiemmin kun mitä Capello nyt teki, lisäksi kaksikko Robinho & van Nistelrooy voi seuraavaa peliä varten miettiä josko kentällä pitäisi tehdä töitä ennen kun voi tulosta odottaa.
Toisella puoliajalla hyökkäyspeli oli aivan perseestä, hyvä että päästiin edes pari kertaa maalille. Myös puolustus päästi vastustajan helposti läpi, mutta uskon että peli olisi ollut joko 0-1 tai 1-1 ilman tuomarin vitumoista pelleilyä.
32

Mágico Madrid

• Los Blancos
lisäksi kaksikko Robinho & van Nistelrooy voi seuraavaa peliä varten miettiä josko kentällä pitäisi tehdä töitä ennen kun voi tulosta odottaa.

RvN katoaa näissä "pienissä peleissä" poikkeuksetta, mutta silti hän siellä avauksessa käppäilee. En ollut kovinkaan tyytyväinen Raulin esitykseen. Teki hän maalin, mutta muuten turha. Robinho sentään pyrki rakentamaan, mutta hän oli vartioitu todella hyvin..

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
Kaksi todella kyseenalaista pilkkua joilla vastustaja tulee voittoon. Se jos joku on tuomarin vika. No tokihan Madrid olisi voinut tehdä pari maalia enemmän.

Madrid sitäpaitsi pelasi tänään kohtuullisen hyvin. Jos Hevonen ei olisi ollut tänään Hevonen ja Higuainilla olisi ollut hiukan enemmän tuuria, voitto olisi varmasti tullut. Hollantilainen oli tänään ihan helvetin huono ja Robinhokin edelliseen peliin verrattuna huono. Silti Madrid oli keskimäärin paljon pirteämpi kuin vielä jokin aika sitten.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Raulisti

lisäksi kaksikko Robinho & van Nistelrooy voi seuraavaa peliä varten miettiä josko kentällä pitäisi tehdä töitä ennen kun voi tulosta odottaa.

RvN katoaa näissä "pienissä peleissä" poikkeuksetta, mutta silti hän siellä avauksessa käppäilee. En ollut kovinkaan tyytyväinen Raulin esitykseen. Teki hän maalin, mutta muuten turha. Robinho sentään pyrki rakentamaan, mutta hän oli vartioitu todella hyvin..
Hyökkääjän on vaikea olla hyvä ilman palloa  ::)
32

Mágico Madrid

• Los Blancos
aika huono tekosyy.. Olisipa kärjessä Eto'on tyylinen kärki, joka hakisi palloa myös alhaalta. Nistelrooy lähinnä kävelee toppareiden välissä ja toivoo saavansa pallon.. Kovempia joukkueita vastaan hän on pelannut tällä kaudella todella hyvin..

peikko

• Valitut

Tuomarijutun kohdalla sama yleensä, mutta ei tälläisissä peleissä, joissa ensin johdetaan 1-0 ja sitten vastustaja tulee kahdella lahjarankkarilla ohi. Kuten totesin, jos tuomari on tasaisen paska koko ottelun läpi, niin silloin ei sovi kritisoida, mutta tälläinen, että ollaan neljä yksittäistä tilannetta aivan paska ja niin ratkaistaan peli, niin kyllä silloin saa tuomaria syyttää. Ja ihan oikeasti joskus voi sanoa, että tuomari ratkaisi pelin. Tänään näin voi sanoa.

Taktisia ratkaisuja olisi toki pitänyt tehdä aiemmin, mutta toisaalta, peli oli alusta lähtien hyvää ja hallussa. Paikoissa voitettiin ihan ylivoimaisesti ja vastustaja ei saanut muutamia jaksoja lukuunottamatta oikein mitään aikaiseksi. Mutta kyllä, muutoksia olisi voinut tehdä sitä mukaa kun vastustajakin teki, ja näin oltaisiin varmaan tehtykin, ellei olisi näitä punaisia tullut.

Raulisti

aika huono tekosyy.. Olisipa kärjessä Eto'on tyylinen kärki, joka hakisi palloa myös alhaalta. Nistelrooy lähinnä kävelee toppareiden välissä ja toivoo saavansa pallon..
Ei tuo RvN kyllä paljoa liikukkaan, mutta jos tulisi alas, niin hyökkäykseen lähtiessä ylhäällä ei olisi ketään.
Mieluummin liikkuisi siellä ylhäällä.
32

peikko

• Valitut
On muuten tuskaa katsoa Hevosen ja Raulin peliä kärjessä. Maaleja molemmat tekevät aina silloin tällöin, mutta ei siitä mitään tule, että hyökkääjäkaksikko ei muuhun pysty. Toinen pois.

Mágico Madrid

• Los Blancos
Ei tuo RvN kyllä paljoa liikukkaan, mutta jos tulisi alas, niin hyökkäykseen lähtiessä ylhäällä ei olisi ketään.

kyllä siellä pitäisi olla nimet, kuten Raul, Higuain tai Robinho..

peikko

• Valitut
On muuten tuskaa katsoa Hevosen ja Raulin peliä kärjessä. Maaleja molemmat tekevät aina silloin tällöin, mutta ei siitä mitään tule, että hyökkääjäkaksikko ei muuhun pysty. Toinen pois.

Täysin sama. Ja mielestäni se on Raul, jonka kuuluu tulla pois, sillä on Ruud parempi tekemään maaleja. Robinho siihen Raulin tilalle, niin hyvä tulee.

Mágico Madrid

• Los Blancos

Täysin sama. Ja mielestäni se on Raul, jonka kuuluu tulla pois, sillä on Ruud parempi tekemään maaleja. Robinho siihen Raulin tilalle, niin hyvä tulee.

olet itsesi kanssa samaa mieltä :o ::) :P

peikko

• Valitut

Joo. Ja Ruud on muutenkin arvokas pelaaja, sillä hän on ehkä jalkapallokenttien paras vastustajien ärsyttäjä.

peikko

• Valitut

olet itsesi kanssa samaa mieltä :o ::) :P

Tietysti olen. Hulluhan mä olisin, jos itseni kanssa väittelemään rupeaisin?  ???

Mágico Madrid

• Los Blancos
Tietysti olen. Hulluhan mä olisin, jos itseni kanssa väittelemään rupeaisin?  ???
minkä ihmen takia siteeraat itseäsi?

Raulisti

kyllä siellä pitäisi olla nimet, kuten Raul, Higuain tai Robinho..
Niin pitäisi, mutta Capello...
32

peikko

• Valitut
minkä ihmen takia siteeraat itseäsi?

Ei täältä parempaakaan siteerattavaa löydy  ;)