Kirjoittaja Aihe: Jornada 30: Racing Santander(8.) - Real Madrid(3.) 14.4 klo. 21.00  (Luettu 29202 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

peikko

• Valitut
Rankuista sen verran, että katsokaa noita käsiä ensimmäisessä rankussa. Hirveä heilahdus, huh heijjaa, jo ennen kuin Diarra edes osuu vastustajaan. Päivänselvä filmi, ihan selkeä virhe tuomarilta, vaikka olikin vaikea tilanne.

Toisesta maalista on ihan naurettava Cannavaroa syyttää. Ainahan käsiä pidetään noin ja lisäksi Cannavaro pitää vielä huomattavasti vähemmän kun normaalisti pidetään. Yleensä ei ole tuollaisia metriä pidempiä hujoppeja vastassa, jotka kaatuu herkästi jalkojen kolahtaessa yhteen. Siitähän tuossa on kyse, kovassa vauhdissa nuo pitkäraajaiset miehet kaatuu todella typerännäköisesti ja pienestä kolhasusta, kuten tuossa kävi.

raulforever

On muuten tuskaa katsoa Hevosen ja Raulin peliä kärjessä. Maaleja molemmat tekevät aina silloin tällöin, mutta ei siitä mitään tule, että hyökkääjäkaksikko ei muuhun pysty. Toinen pois.

Täysin sama. Ja mielestäni se on Raul, jonka kuuluu tulla pois, sillä on Ruud parempi tekemään maaleja. Robinho siihen Raulin tilalle, niin hyvä tulee.

Joo. Ja Ruud on muutenkin arvokas pelaaja, sillä hän on ehkä jalkapallokenttien paras vastustajien ärsyttäjä.

Ja siitä tuliskin jotain, jos kärjessä olisi kaksi laiskaa pelaajaa (Robinho ja RvN)!?
Ja siitäkin on tosi paljon hyötyä, että Ruud on ärsyttävä pelaaja, kuinka monta punaista korttia tai edes rankkaria hän on sillä hankkinut joukkueelle. Raul on joukkueelle paljon arvokkaampi pelaaja, hän tekee sentään töitä myös alaspäin jota kovin moni muu hyökkäyspään pelaaja ei tee ja hakee palloa toisin kuin Ruud ja taitaa myös maalinteon. Myönnän että Raul ei ole ollut mikään erityisen hyvä, mutta avauskokoonpanossa monta muuta jotka kuuluisivat vaihtopenkille ennen kapteenia. Eikä mulla ole mitään Robinhoa vastaan, mutta hän saisi ruveta tekeemään töitä siellä kentällä ja pelata paljon suoraviivaisemmin, minun puolestani saa pysyä kentällä ja RvN vaihtoon. silloin voitaisiin pistää kärkeen Raul ja Higuain/Robinho, laidoille Reyes ja Robinho/Higuain.

Robinho laiska ?!??!?!  :D :D :D :D :D
Et vissiin ole paljoa Robinhon pelejä nähnyt? Sinä sentään myönnät sen, ettei Raul ole ollut erityisen hyvä. Kapteeneita meillä on useita, kuka vaan heistä voi pelata kapteenia. Ykköskapteenin asema ei tosian tarkoita mitään rauhoitusta. Robinho tosiaan kaipaisi ripauksen suoraviivaisuutta peliinsä, mutta kuten on todella lukuisten pelaajien kohdalla nähty, sitä tulee, kun rentous löytyy, ja rentous löytyy, kun luottoa tulee. Näin se on aina mennyt ja näin se tulee menemään Robinhon kohdalla myös, näin uskon.

Minulle sinänsä ihan sama, kumpi siellä kärjessä on, Ruud vai Raul. Ruud on siellä parempi ja on parempi tekemään maaleja. Hän ei tosin jaksa yrittää, joten siitä iso miinus. Kuten myös siitä, että Ruud on varsin iljettävä tyyppi. Sama se mulle, kunhan ei molemmat, sillä sinne kuuluu Robinho.

No puolustus suuntaan hän ainakin on laiska, eikä se auta jos tekee vain pallollisena töitä, pallottoman pelaajan työt ovat aivan yhtä tärkeää.
Sinunkin pitäisi myöntää ettei Robinhokaan ole ollut erityisen hyvä eikä kovin moni muukaan tälläkaudella!

Juanito

• JUANITO!
Villar = Angel Villar

He's the boss of the Spanish federation. Who only still is in his function because Barcelona voted for him in the last elections, when all of the league teams agreed to vote against him. However something apparently changed their minds.

Since then Barcelona has magically received questionable calls from various referees which have lead to them winning championships. While opponents for the prizes have received bad calls against them, like non-exisiting penalties for instance. Suddenly a certain team doesn't have to have it's stadium closed even though that was the punishment. Suddenly a certain club can have more than 3 non-EU players in their squad. Suddenly a certain team doesn't have the same rules for players declining to play for the national team not being allowed to play in the following club match.

Only a coincidence of course.

Nimimerkki: Oscar
-----------------------------------

Villarista on joo paljon puhuttu ja häneen tunnutaan yhdistettävän Barcan suosiminen. En tykkää tälläsestä syyttelystä, mutta syytökset ovat melko osuvia.

Alkukaudesta Barca esimerkiksi sai 5 pilkkua muistaakseni 5dessä ensimmäisessä kotipelissään. Sitten AS otti jutun esille ja pilkkuja ei enää tullut. Sattumaa? ehkä, mutta olen itse nähnyt kokoelman videoita näista alkukauden ajoista ja monet vihellykset ovat oleett ihan katastrofaalisia.

Parhaana esimerkkinä on ehkä Barcan peli Celtaa vastaan. peli taisi olla tasan ja ihan lopussa tulee keskityks Celtan aluelle. Gudjohnsen ei voi millää keretä palloon ja hän potkaisee Celta pelaajaa Reiteen ja tämä loukkaantuu ja kaatuu maahan, Gudjohnsen saa pallon ja tekee maalin. Tuomari oli aivan vieressä.

Joten kunnes toisin todistetaan. Visca El Barca Villar to the rescue!
Räpmies

Puskas

• Oma teksti
Villarista on joo paljon puhuttu ja häneen tunnutaan yhdistettävän Barcan suosiminen. En tykkää tälläsestä syyttelystä, mutta syytökset ovat melko osuvia.

Alkukaudesta Barca esimerkiksi sai 5 pilkkua muistaakseni 5dessä ensimmäisessä kotipelissään. Sitten AS otti jutun esille ja pilkkuja ei enää tullut. Sattumaa? ehkä, mutta olen itse nähnyt kokoelman videoita näista alkukauden ajoista ja monet vihellykset ovat oleett ihan katastrofaalisia.

Parhaana esimerkkinä on ehkä Barcan peli Celtaa vastaan. peli taisi olla tasan ja ihan lopussa tulee keskityks Celtan aluelle. Gudjohnsen ei voi millää keretä palloon ja hän potkaisee Celta pelaajaa Reiteen ja tämä loukkaantuu ja kaatuu maahan, Gudjohnsen saa pallon ja tekee maalin. Tuomari oli aivan vieressä.

Joten kunnes toisin todistetaan. Visca El Barca Villar to the rescue!

Nojaa jos jonkun mieli nyt paranee kun lukee tällaista keksittyä paskaa niin siitä vaan, mutta aika naurettavalta koko juttu vaikuttaa.

Kooma

el Blanco

Tuomarille tappouhkauksia: http://www.yle.fi/urheilu/jalkapallo/id72512.html

Paska juttu, rajansa sentään kaikella :peukku_alas:

... tosin tämä tuskin varsinaisesti yllättää ketään. Useimmat tällaiset uhkaukset ovat sairaita piloja ja pelottelua, mutta ikinä ei tiedä kuka on oikeasti murhaajapsykopaatti, jolloin jalkapallolla ei ole asian kanssa enää mitään tekemistä.

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Asiaa ei varmaan auta yhtään se, että seurajohto Mijatovicin johdolla lietsoo tätä touhua.  :keskari:
Toivottavasti edes itse joukkue keskittyy Valencian kohtaamiseen, siinä kun riittää ihan tarpeeksi päänvaivaa kun puolustuksesta on paljon pelaajia pois. Madridin tulee pystyä seuraavassa pelissä maalintekoon vähintään kahdesti voittaakseen, sen voin sanoa lähes varmaksi.

Edit. Miksei Medina Cantalejo voi viheltää kaikkia pelejä  ::)
« Viimeksi muokattu: 17.04.2007, 23.34.11 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio