Jep, olisi jo mukava nähdä Real Madridin tekevän jotain kovan luokan hankintoja. Tietenkin tulevan valmentajan pestin varmistuminen taitaa tapahtua ennen siirtoja. Schusterhan sieltä todennäköisesti tulee, mies ilmoittanut itse tulevansa ja ilmeisesti Getafen presidenttikään ei eron eteen astu.
Huhuja on taas ollut enemmän kuin tarpeeksi, mutta mukavahan niitä on aina lukea ja niillähän lehdet myy.
Omasta mielestäni tärkeimmät hankkinat olisi uusi pelintejä; Kaka, Diego, Van Der Vaart ym. huhuissa pyörinyt. Kakasta joutuisi maksamaan suhteellisen paljon, luultavasti siirtoennätykset pantaisiin uusiksi. Ac Milan ei varmasti miehestä helpolla luovu. Mukavahan Kaka Madridissa olisi nähdä, sopisi kuin nenä päähän tuohon Realin taktiikkaan.
Beckhamille on myös löydettävä korvaaja, valmis tähtipelaaja siihen myös luultavammin ostetaan; Robben, Quaresma... Cristiano Ronaldo voidaan varmasti laskea jo pois huhuista, mies teki keväällä pitkän sopimuksen ManU:n kanssa ja viihtyy seurassa. Itse Robbenista en hirveästi tykkää, mutta pelimies hän kuitenkin on. Quaresmasta puhuttu jo kauan tulevaisuuden lupauksena, Porton pelejä en montaa viime kaudella nähnyt, eikä Portugalin maajoukkueessa mies ei avauksessa ilmeisesti pelaa, joten vaikea miehestä mitään on sanoa.
Mitenhän Reyes? Mannehan itse haluaisi Realissa jatkaa, mutta onko Los Blancos halukas lunastamaan miehen palvelut tykkimiehiltä? Tulevan laiturihankinnan ja Robinhon lisäksi Reyesin joukkueessa näkisin, sillä kausi on pitkä ja varmasti loukkaantumisia ja kolhujakin tulee. Lisäksi Reyes todennäköisesti tyytyisi rotaatiomiehen rooliin, eikä varmasti valita, vaikka penkillä joutuisi istumaankin.
Hyökkäysosastolla antaisin mielelläni näyttöpaikan omalle kasvatille, Roberto Soldadolle. Lisäksi meiltä löytyy Raul, Higuain ja Ruud Van Nistelrooy, joten mielestäni lisää hyökkääjiä Realin ei tarvitsisi ostaa.
Puolustuspäähän saatiin vahvistus; Metzelder, tietenkään vielä ei voi sanoa, että onko mies vahvistus vai ei? Pavon, Mejia ja Salgado voitaisiin mielestäni heivata muualle ja ottaa kaikki pennit pois, mitä vain on herroista tarjolla. Näin meillä jäisi; Cannavaro, Ramos, Cicinho, Raul Bravo, Marcelo, Miguel Torres ja Metzelder. Jos kukaan näistä ei muualle siirry niin uusia hankintoja ei tarvita.
Nyt siis vain odotellaan Schusterin pestin varmistumista ja muutamien kovien nimien seuraan hankkimista.