Niin, mutta sehän ei käy. Kyseessä kun on seuran oma poika, hänen täytyy siis olla kehityskelvotonta penkkikamaa.
En nyt tiedä oliko tuo isku peikkoa vai seurajohtoa kohtaan.
peikkoa ei kuitenkaan varmasti haittaa vaikka omat junnut nousevat avauksen miehiksi. Pitää ottaa huomioon että viime kaudella pelattiin kahdella pivotella ja ryhmitys oli muutenkin puolustavampi. Sei vaikuttaa olennaisesti laitapuolustajien pelaamiseen. Torres oli kyllä hyvä viime kaudella, mutta onko hän tarpeeksi hyvä maailman kaikkien aikojen menestyneimmän joukkueen ykkösmieheksi vasemmaksi pakiksi....toivottavasti. Ja ne saappaat mitkä sinne on jätetty on hyvin isot, jopa oman pojan täytettäväksi...
Joo, mulla ei todellakaan ole mitään Torresia vastaan. Hemmetin sympaattinen pelaaja ja on aina mahtavaa nähdä, kun joku nousee ykkösjoukkueeseen. Oli mukava seurata, miten Torres sai kauden edetessä itseluottamusta ja alkoi olla kentällä kuin kotonaan. Ja miten vanhat starat, Cannavaro ja muut, ohjasti ja tuki nuorukaista, kun hän teki virheitä.
Todellakaan minulla ei ole mitään omia junnuja vastaan, mutta siitä haluan pitää kiinni, että he eivät saa ykkösjoukkueessa mitään etuja. Heidän pitää ansaita peliaikansa siinä missä muidenkin - se on ainoa tie, miten he voivat kehittyä pelaajina.
Ja Torres nykyisellään, no, hän vaikutti jo viime kaudella köykäiseltä monesti, jos joutui kovaan paineeseen, ja viime kaudella pelattiin erittäin puolustavasti ja passiivisesti. Vaatimustaso kasvaa todella paljon tulevalla kaudella, jos peli on avoimempaa kuin viime kaudella. Torresin pitäisi ottaa valtava harppaus kehityksessä, jotta hänen tasonsa riittäisi avaukseen. Näin minun nähdäkseni, kun miettii Miguelin henkilökohtaisia taitoja. Kilpailua hän ainakin kaipaa, koska aiheeton luotto turruttaa nuorta pelaajaa.
Olen kyllä erittäin mielelläni väärässä Torresin suhteen