Kirjoittaja Aihe: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!  (Luettu 5254 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos

Roberto "Puskitas" Carlos syntyi huhtikuun 10. päivänä vuonna 1973 Garcan kaupungissa São Paulon osavaltiossa. Hänen ensimmäinen jalkapalloseuransa oli nuorisoseura União São João, jossa hän pelasi 1990-1992. Seuraavana vuonna, 20-vuotiaana) hän siirtyi ammattilaiseksi Palmeirasin riveihin. Verdãon paidassa Carlos pelasi lähes 70 ottelua ja teki 5 maalia. Vuonna 1995 hän siirtyi ensi kertaa Euroopan mantereelle Italiaan ja Inter Milanon joukkueeseen. Ura ei kuitenkaan kestanyt kauan Italiassa, kun jo seuraavalla kaudella hän vaihtoi Italian Espanjaan. Nyt 11 vuoden päästä Roberto pelaa viimeisen ottelunsa Real Madridin väreissä Mallorcaa vastaan. Hän on pisimpään Real Madridia palvellut ulkomaalainen ja ansaitsee kunnon läksiäiset. Carlos voitti ensimmäisellä kaudellaan La Ligan mestaruuden ja toivoo auttavansa "valkoiset" mestaruuteen myös viimeisellä kaudellaan.

Seuratason mestaruudet:
4x La Liga mestari (Real Madrid)
3x Espanjan Super Cup (Real Madrid
2x Seurajoukkueiden maailmanmestari(Real Madrid)
3x UEFA Champions League(Real Madrid)
1x Euroopan Super Cup(Real Madrid)
1x Brasilian mestari(Palmeiras)

Maajoukkuetason mestaruudet:
2x Copa America
1x Maailman mestari
1x Olympia pronssi


http://www.youtube.com/watch?v=cCMpopTfA0g

"I want to leave here in the same way that I arrived, winning the Liga. And that people never forget that always I will continue being a Madridista," Roberto Carlos
« Viimeksi muokattu: 18.06.2007, 00.25.50 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #1 : 07.06.2007, 02.12.03 »
Toivottavasti Fenerbechen ja parin vapaan vuoden kuluttua tullaan näkemään viellä jossain tehtävässä Real Madridissa.

Hyviä jatkoja Robertolle :peukku_ylos: :pallo: :tuoppi:
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #2 : 07.06.2007, 10.13.54 »


L E G E N D A, ihmisluoti ja hänen kolme ulointa varvastaan, höyryjuna ja hänen yksitoista valkoista vuottaan. Kiitos, Roberto, kiitos!


 :peukku_ylos: :pallo: :traktori:

luxemburgo

  • Vieras
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #3 : 07.06.2007, 10.35.19 »
Kannuja tuli ihan mukavasti Roberton aikana, vaikka viime vuosina ura on eittämättä mennyt hieman alaspäin. Noh, ei kukaan ole ikuisesti nuori. Kiitos Robertolle palveluksista ja onnea Turkissa.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #4 : 07.06.2007, 10.54.59 »
Kiitokset Robertolle. Itselleni Roberto jäi parhaiten mieleen tästä
http://www.youtube.com/watch?v=W5XpXU8TBoo Yksi 1900-luvun upeinpia maaleja!
Gracias!  :peukku_ylos:  :pallo:

Santiago

  • Viestejä: 38
  • Sergio Ramos García!
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #5 : 07.06.2007, 12.17.56 »
Niin pieni, mutta kuitenkin niin suuri ihminen. Roberto Carlos, elävä legenda!
Nyt ja aina kenttien yhdelle sympaattisimmista pelaajista  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: . Gracias!



 :pallo: :sydän:
i Hala Madrid !

El Real

  • Viestejä: 239
  • Sergio
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #6 : 08.06.2007, 11.43.48 »
Roberto Carlos, mielestäni kaikkien aikojen paras laitapuolustaja. Potkaisee kovempaa kuin kukaan :sydän:.

Voitti kaiken.

http://www.youtube.com/watch?v=XGzaNVeiGtI

KIITOS!

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #7 : 08.06.2007, 11.48.23 »
Iso kiitos, varmaan maailman isoreisisimmälle miehelle. Upea ura valkoisissa, Gracias Roberto

E. Todellakin katsomisen arvoinen tuo Magigon avausviestin linkki. Ite kattonu jo aikasemminki monta kertaa ja vieläkään en tajua sitä nollakulmasta tehtyä maalia??  :o
« Viimeksi muokattu: 08.06.2007, 11.53.28 kirjoittanut Raul # 7 »

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #8 : 08.06.2007, 13.26.06 »
Kiitoksia Robertolle yli 10 vuoden olosta Valkoisissa :sydän:
Uskomattomia pyssyjä ja nousuja ei tänä vuonna näkynyt, mutta muuten meni ihan hyvin :tuoppi:

Onnea Turkkiin!
« Viimeksi muokattu: 08.06.2007, 13.29.01 kirjoittanut Raulisti »
32

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #9 : 08.06.2007, 16.00.14 »
"Ha sido uno de los mejores extranjeros de la historia del Real Madrid. Hay que despedirle por la puerta grande." -Raúl

Kiitos ja onnea matkaan, Roberto! :sydän:

Blanco33

  • Viestejä: 250
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #10 : 08.06.2007, 18.10.30 »
Carlos :sydän:
iHala Madrid!

Roberto

  • Viestejä: 685
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #11 : 11.06.2007, 12.35.45 »
Hyvä kun tuostakin päästiin ajoissa eroon, eipähän seisoskele vastustajan päädyssä kun omissa kolisee!  >:D

No olihan se pappa muinoin ihan lyömätön laidallaan.  :peukku_ylos: :tuoppi:
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #12 : 17.06.2007, 23.58.15 »
Vielä kerran kiitos Carlos! Mahtava pelaaja, työntekijä ja varmasti kova panemaan!  :tuoppi: :peukku_ylos: :sydän:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #13 : 18.06.2007, 00.16.05 »
Vielä kerran kiitos Carlos! Mahtava pelaaja, työntekijä ja varmasti kova panemaan!  :tuoppi: :peukku_ylos: :sydän:
Kai päivitit mitä Roberto on voittanut?  ;)
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #14 : 18.06.2007, 00.26.17 »
Kai päivitit mitä Roberto on voittanut?  ;)
Nyt on oikein tummennettu..  ;)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #15 : 18.06.2007, 00.27.29 »
iHALA MADRID!  :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän:
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

ZdR

  • Viestejä: 31
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #16 : 18.06.2007, 00.32.36 »
Kiitos vaan täältäkin Robylle, hieno pelaaja, hieno mies jne. Onnea tulevalle Turkin-seikkailulle ja sen jälkeiseen mahdolliseen Madrid-työhön. Vai vetäytyykö Carlos kotimaahansa ja perustaa lopultakin sen ranchinsa?

babar

  • Viestejä: 32
  • Perkele tein maalin
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #17 : 18.06.2007, 00.47.08 »
Kiitos 11 vuodesta :peukku_ylos:
Serqio Ramos #4

Masatti

  • Viestejä: 280
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #18 : 18.06.2007, 11.40.45 »
Kiitos Roberto  :sydän:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #19 : 18.06.2007, 11.45.48 »
Gracias Roby!! Tsemppiä Turkkiin!
iVamos sanoi Sergio Ramos!