Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104572 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #20 : 26.06.2007, 08.07.03 »
Todella fiksuilta vaikuttavat. Vielä tosiaan ku selän fontti saataisiin selville..
Ei muuta kun hankkimaan.  ;D
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #21 : 26.06.2007, 08.36.36 »
Kotipaita ei ole järin tyylikäs. Vieras paita on komia, mutta ei taida olla aito kun nuo viivat ja muut yksityiskohdat puuttuu.
32

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #22 : 26.06.2007, 14.49.12 »

Diego Lopez siirtyy odotetusti Villarrealin maalille. 25-vuotias maalivahti oli koko Real Madrid uransa Iker Casillaksen varjossa ja nyt oli oikea aika ottaa uusi haaste. Real Madrid ei kerro siirtosummaa, mutta huhuissa on pyörinyt noin 4 miljoonaa €

http://www.realmadrid.com/articulo/comunicado_oficial_40726.htm

edit: Pitäiskö perustaa uusi topick koskien varmistuneista lähtijöistä ja tulijoista?
« Viimeksi muokattu: 26.06.2007, 14.51.17 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #23 : 26.06.2007, 15.21.59 »
Tiedä sitten, onko Villarreal oikea paikka Lópezille. Mitenköhän Diego aikoo saada peliaikaa, kun Villarrealilla on Viera ja Barbosa. Ellei sitten jompikumpi lähde seurasta pois... ::)

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #24 : 27.06.2007, 11.24.34 »

Raulilla 30-vuotis synttärit! Onnea ;D :tuoppi:
32

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #25 : 27.06.2007, 12.09.30 »
Jotenkin helvetin häröä, että Raul on vasta 30-vuotias, mutta silti fyysiset ominaisuudet ja peliesitykset antaisivat sellaisen käsityksen, että herra olisi jo lähellä neljääkymmentä.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #26 : 27.06.2007, 12.39.53 »
Raúl :tuoppi:

juhmuli

  • Viestejä: 88
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #27 : 27.06.2007, 13.11.27 »
onnea  :tuoppi: :tuoppi: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #28 : 27.06.2007, 13.13.34 »
Tarjoon bissen jos toisenkin kun näämme :tuoppi: Onnea!
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

el Blanco

  • Viestejä: 3858

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #30 : 27.06.2007, 21.10.09 »
Huominen päivä pitäisi olla kesän tärkeimpiä. Sillä Real Madridin urheilutoimenjohtaja(Mijatovic) kertoo näkemyksensä ensi kaudesta ja ennen kaikkea tulevasta valmentajasta johtokunnalle. En sitten tiedä tuleeko julkisuuteen mitään tietoa kokouksen asioista.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #31 : 27.06.2007, 21.16.50 »
Goal ainakin huhuilee hyvin varmana, että Capello saa potkut huomenna. Katsotaan miten käy.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #32 : 28.06.2007, 13.31.02 »
Capellon potkujen ja As lehden "siirtohuhulistan" innoittamana tarvitsee kyllä sanoa, että en ole lukenut mestaruuden jälkeen yhtä ainoata positiivista huhua/juttua mikä tähän seuraan liittyy :keskari:.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #33 : 28.06.2007, 13.37.37 »
Capellon potkujen ja As lehden "siirtohuhulistan" innoittamana tarvitsee kyllä sanoa, että en ole lukenut mestaruuden jälkeen yhtä ainoata positiivista huhua/juttua mikä tähän seuraan liittyy :keskari:.

Suunnilleen täysin sama. Vaikka elämme kesäkuuta niin olen suhteellisen huolestunut kun vaikuttaa, että Laporta ja kumppanit ovat kalastamassa paremmilla välineillä kuin me. Aikaahan on.. :-\
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #34 : 28.06.2007, 15.06.18 »
Real Madridin kotisivuilla kerrotaan, että johtokunnan kokous on alkanut klo. 12(13 suomen aikaa??) ja sen jälkeen on lehdistötilaisuus.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #35 : 28.06.2007, 15.29.50 »
http://www.realmadrid.com/articulo/capello_no_continuara_40762.htm

Sieltähän se kuolinisku sitten tuli.



Mikä naurattaa?!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #36 : 28.06.2007, 20.01.18 »
Koskas Realin harjoituskausi starttaa?

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #37 : 28.06.2007, 22.04.34 »
Koskas Realin harjoituskausi starttaa?
Luoja sen tietää kun vielä ei edes tiedetä kuka sitäkin tissittämistä on johtamassa.  :keskari:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #38 : 29.06.2007, 11.48.19 »
Koskas Realin harjoituskausi starttaa?
Tuosta el Blancon hieman ylempänä linkittämästä Marcan Calendario de Pretemporadasta se selviää, eli 20. heinäkuuta matkaavat Itävallan Irdningiin. Joukkue näköjään ottaa osaa myös RŽD-cupiin, jonka Lokomotiv järjestää Venäjän 170-vuotiaiden rautateiden kunniaksi elokuussa Moskovassa. Olisikohan tuossa itsellekin sopiva tilaisuus vierailla itänaapurimme suuressa ja mahtavassa pääkaupungissa vai odottaisiko ensi vuoden toukokuuta, jolloin valkoiset toivottavasti ovat kaupungissa toistamiseen. ;)

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #39 : 29.06.2007, 11.52.19 »
Koskas Realin harjoituskausi starttaa?
Tuosta el Blancon hieman ylempänä linkittämästä Marcan Calendario de Pretemporadasta se selviää, eli 20. heinäkuuta matkaavat Itävallan Irdningiin. Joukkue näköjään ottaa osaa myös RŽD-cupiin, jonka Lokomotiv järjestää Venäjän 170-vuotiaiden rautateiden kunniaksi elokuussa Moskovassa. Olisikohan tuossa itsellekin sopiva tilaisuus vierailla itänaapurimme suuressa ja mahtavassa pääkaupungissa vai odottaisiko ensi vuoden toukokuuta, jolloin valkoiset toivottavasti ovat kaupungissa toistamiseen. ;)
Itse funtsin samaa. Junalla Moskovaan, ehkä pari päivää tissutellessa ja joukkueen otteita seuratessa. Harkinnan alle..
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas