Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104393 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #240 : 23.10.2007, 19.11.17 »
Hänellä on käytännössä todella vapaa rooli ja peliaikaa on tullut joten selittelyyn ei ole varaa.

Lisätietoja tästä?

En jaksa kaivaa voit itsekin katsoa ja todeta hänen pelanneen esimerkiksi Higuainia enemmän, joka taas tehoissa mitattuna on ollut parempi, vaikka pelaa hänkin väärällä paikalla.Jos siis peliaikaa tarkoitit.

Toinen jos ymmärsit vapaan roolin, kuten esimerkiksi Francesco Tottilla sitä en tarkoittanut. Hänellä on vapaus kikkailla,pyöriä ja hyöriä. Sitä ei ole Schuster kieltänyt ainakaan haastatteluiden perusteella. Nykyjalkapallossa puolustusvelvoitteet kuuluvat osana peliin ja siihen myös Robinhon on ajoittain osallistuttava. Verrateen taas Messiin tai Cristiano Ronaldoon, jotka ovat alkaneet myös puolustusvelvotteita hoitamaan.

Jokainen Real Madridia kannatava tietysti toivoo,että Robinho lunastaisi odotukset pelikentällä. Se mitä hän tekee kentän ulkopuolella heikentää hänen asemaansa fanien keskuudessa ja ei ainakaan edesauta asiaa.

« Viimeksi muokattu: 23.10.2007, 19.14.39 kirjoittanut florentinoperze »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #241 : 23.10.2007, 20.50.31 »
En jaksa kaivaa voit itsekin katsoa ja todeta hänen pelanneen esimerkiksi Higuainia enemmän, joka taas tehoissa mitattuna on ollut parempi, vaikka pelaa hänkin väärällä paikalla.Jos siis peliaikaa tarkoitit.

Toinen jos ymmärsit vapaan roolin, kuten esimerkiksi Francesco Tottilla sitä en tarkoittanut. Hänellä on vapaus kikkailla,pyöriä ja hyöriä. Sitä ei ole Schuster kieltänyt ainakaan haastatteluiden perusteella. Nykyjalkapallossa puolustusvelvoitteet kuuluvat osana peliin ja siihen myös Robinhon on ajoittain osallistuttava. Verrateen taas Messiin tai Cristiano Ronaldoon, jotka ovat alkaneet myös puolustusvelvotteita hoitamaan.

Jokainen Real Madridia kannatava tietysti toivoo,että Robinho lunastaisi odotukset pelikentällä. Se mitä hän tekee kentän ulkopuolella heikentää hänen asemaansa fanien keskuudessa ja ei ainakaan edesauta asiaa.

En tarkoittanut peliaikaa, mutta jos vastaisin siihen myös: laitalinkkejä ei voi mitenkään mitata tehojen perusteella, kuten ei juuri mitään muitakaan pelaajia. Ja kyllähän Robinho joutuu myös pelaamaan väärällä pelipaikalla, ihan siinä missä Higsukin. Higsu on kyllä ollut pirteä ja hyvä. Mutta huonosti on rakennettu Real Madridin joukkue, niin moni pelaaja joutuu pelaamaan väärällä pelipaikalla.

Kaikki hyvät valmentajat antavat pelaajillensa vapauden kikkailla, pyöriä ja hyöriä - siis melkein kaikki valmentajat antavat nämä vapaudet pelaajilleen, tietysti hieman pelitilanteesta riippuen. Mutta ei nämä mainitsemasi Robinhon "vapaudet" ole mitään vapauksia, kun puhutaan keskikenttäpelaajasta ja laitalinkistä.

Mutta vertaa Robinhon vapauksia Ronaldinhon vastaaviin - hyökkääjähän Robinhon kuuluisi olla ihan siinä missä Ronaldinhokin. Tuskin Ronaldinhokaan olisi maailman parhaaksi noussut laitalinkin paikalta, paikalta missä vapaudet ei ole samanlaisia kuin hyökkääjänä.

Mutta ei sillä, en tarkoita puolustella Robinhoa. Hän on ollut pettymys ja häneltä kaivataan enemmän. Mutta syitä ja selityksiä kyllä löytyy hänen huonoudelleen Real Madridissa verrattuna potentiaaliin ja esityksiin brasilian paidassa.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #242 : 04.11.2007, 16.20.47 »

Real Madrid on saanut sisäpiirin tietoa, että FIFA aikoo pienentää maaleja. Kuvassa Iker Casillas treenaa kovaa tulevaa kohti.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #243 : 04.11.2007, 17.23.19 »
Ikerman olisi aika ohittamaton tuon kokoisilla maaleilla
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #244 : 04.11.2007, 17.39.07 »
Dudekin voisi myös ehkä uskaltaa päästää torjumaan tuohon maaliin .
« Viimeksi muokattu: 04.11.2007, 17.53.03 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #245 : 04.11.2007, 18.28.19 »
Dudekin voisi myös ehkä uskaltaa päästää torjumaan tuohon maaliin .
vain jos vastustajana on kuvan pojat..  ;)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #246 : 06.11.2007, 14.20.56 »
Real Madrid haluaa Beckhamin takaisin Madridiin, nimittäin Los Angeles Galaxyn kanssa. Kyseessä on siis vuosittainen Trofeo Santiago Bernabéu, jonka päivämääräksi on varmistunut 5. joulukuuta. Otteluhan piti pelata jo aikaisemmin syksyllä Sporting Lissabonia vastaan, mutta peruttiin Antonio Puertan kuoleman vuoksi. Mikäli Galaxyn kanssa ei päästä sopimukseen, on toisena vaihtoehtona on Roberto Carlosin Fenerbahçe.

http://www.as.com/futbol/articulo/futbol-madrid-quiere-galaxy-beckham/dasftbpri/20071106dasdaiftb_43/Tes

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #247 : 06.11.2007, 23.58.37 »
Ja vastustaja onkin Partizan Belgrad. Harmi, ettei Galaxy eikä Fener onnistunut.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #248 : 11.11.2007, 16.31.33 »
http://www.plus.es/comunes/multimedia/video/video_iframe.html?xref=20071031pluutmftb_6&autoplay=0&id=913597&idFoto=&logo=&keywords=&skin=a_12&update=200704261351
http://www.plus.es/comunes/multimedia/video/video_iframe.html?xref=20071031pluutmftb_7&autoplay=0&id=304570&idFoto=&logo=&keywords=&skin=a_12&update=200704261351

Casillasin ikäluokka. Pätkä kertoo Iker Casillasin joukkuetovereista 9 vuotta sitten Real Madrid C:ssä. Monet heistä ovat jo jättäneet huipputason jalkapallon, vain kolme pelaa Primera-tasolla, muut ovat taksikuskeja ja kameramiehiä ja jne. Videot ovat espanjankielisiä..
« Viimeksi muokattu: 11.11.2007, 16.38.37 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #249 : 12.11.2007, 12.38.44 »
Koodia: [Valitse]
K 2-1 At. Madrid Ramos, Pepe, Cannavaro, Drenthe; Diarra, Guti
V 0-5 Villarreal Ramos, Metzelder, Cannavaro, Drenthe; Guti, Diarra
K 3-1 Almería Ramos, Metzelder, Cannavaro, Heinze; Diarra, Guti
V 1-1 Valladolid Salgado, Ramos, Cannavaro, Marcelo; Diarra, Guti
K 2-0 Betis Torres, Ramos, Cannavaro, Heinze; Guti, Diarra
V 0-1 Getafe Torres, Ramos, Cannavaro, Marcelo; Drenthe, Gago
K 2-0 Recreativo Ramos, Cannavaro, Heinze, Marcelo; Guti, Diarra
V 2-1 Espanyol Ramos, Cannavaro, Metzelder, Marcelo; Diarra, Guti
K 3-1 Deportivo Salgado, Metzelder, Ramos, Marcelo; Gago, Guti
V 1-5 Valencia Ramos, Cannavaro, Metzelder, Marcelo; Gago, Diarra
V 2-0 Sevilla Ramos, Cannavaro, Metzelder, Marcelo; Gago, Diarra
K 4-3 Mallorca Torres, Cannavaro, Heinze, Marcelo; Gago, Diarra

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #250 : 15.11.2007, 16.54.06 »
Santiago Bernabéulle on myönnetty Uefan viiden tähden luokitus, jonka myötä stadionilla on tulevaisuudessa mahdollista järjestää Mestarien liigan loppuottelu. Stadion onkin mukana kilpailussa vuoden 2010 otteluisännyydestä, muut ehdokkaat ovat Wembley ja Berliinin olympiastadion. Edellisen kerran loppuottelu pelattiin Chamartínilla vuonna 1980, jolloin Nottingham Forest voitti Hamburgin 1–0.

http://www.realmadrid.com/articulo/rma44406.htm

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #251 : 16.11.2007, 16.13.00 »
Pepellä ja Balboalla ollut jotain rähinää harjoituksissa, mistään vakavasta ei  tainnut kuitenkaan olla kyse ja kuulemma ovat jo "sopineet." Eli ainahan nämä lehdistölle on sovittu, mutta tiedä sitten mitä kulisseissa tapahtuu.   ::)
Espanjaksi pidempi versio, jossa tosin vain lyhyesti siitä tapahtuneesta:
http://www.realmadrid.com/articulo/balboa_rueda_prensa_44417.htm
Ja englanniksi:
http://www.realmadrid.com/articulo/rma44418.htm
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #252 : 16.11.2007, 23.14.17 »
Santiago Bernabéulle on myönnetty Uefan viiden tähden luokitus, jonka myötä stadionilla on tulevaisuudessa mahdollista järjestää Mestarien liigan loppuottelu. Stadion onkin mukana kilpailussa vuoden 2010 otteluisännyydestä, muut ehdokkaat ovat Wembley ja Berliinin olympiastadion. Edellisen kerran loppuottelu pelattiin Chamartínilla vuonna 1980, jolloin Nottingham Forest voitti Hamburgin 1–0.

http://www.realmadrid.com/articulo/rma44406.htm
Onhan Bernabeu ollut jo kauan viiden tähden stadion...

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #253 : 18.11.2007, 12.59.59 »
Real Madrid ja Barça yrittävät muuttaa klassikon ottelupäiväksi 21. joulukuuta, joka on perjantai. Tavoitteena on siis saada pelaajille pidempi joululoma, alustavasti ottelu oli merkitty kalenteriin saman viikon sunnuntaille. Real Madridilla on 19. joulukuuta cup-ottelu Alicanten vieraana, mutta se pelataan luultavasti vahvasti kakkosmiehistöllä, joten kaksi ottelua kolmen päivän sisään ei muodostane ongelmaa.

http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/1058834.html

Onhan Bernabeu ollut jo kauan viiden tähden stadion...

Niinhän sitä olisi voinut kuvitella, mutta miten sitten selität tuon uutisen? Uefahan ei kai pidä mitään julkista luetteloa kyseisistä stadioneista, joten aiheesta liikkuu paljon epävirallista tietoa. Täytyy myös muistaa, että kyseessä ei ole mikään automaattinen luokitus, vaan sen saa vasta siinä vaiheessa, kun kaikki vaatimukset täyttyvät JA stadionin omistaja hakee loppuottelun isännyyttä.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #254 : 18.11.2007, 13.49.40 »
Tuosta Klassikon siirtämisestä oli juttua katalaanilehdistössä jo muutama viikko sitten. Oikeastaan ihan se ja sama pelataanko matsi perjantaina, lauantaina vai jopa sunnuntaina. Kunhan vain Urheilukanava pystyisi matsin näyttämään.

Ja ottelu Alicantea vastaan tullaan varmasti ja joka tapauksessa pelaamaan vahvasti b-miehistöllä. Mitään ei saa jättää sattuman varaan Klassikkoa silmällä pitäen.

Bernabéuhan sai tässä pari vuotta sitten viimeisimmät remontit valmiiksi ja ilmeisesti mestat on nyt priimakunnossa. Noh, tosin vessojen tasoissa olisi parantamisen varaa, eivät nimittäin ole kauhean siistit... ;)
Viiden tähden luokitus tosiaan antaa mahdollisuuden hakea CL-finaalia, jota yritetään saada joko vuodelle 2010 tai 2011. Olisihan se jo suuri aika pelata finaali pitkästä aikaa Chamartínilla :peukku_ylos:

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #255 : 18.11.2007, 21.14.14 »
Lainaus
Niinhän sitä olisi voinut kuvitella, mutta miten sitten selität tuon uutisen? Uefahan ei kai pidä mitään julkista luetteloa kyseisistä stadioneista, joten aiheesta liikkuu paljon epävirallista tietoa. Täytyy myös muistaa, että kyseessä ei ole mikään automaattinen luokitus, vaan sen saa vasta siinä vaiheessa, kun kaikki vaatimukset täyttyvät JA stadionin omistaja hakee loppuottelun isännyyttä.
No Wikipediastahan minä sain sen... tosin nyt kun menin sinne katsomaan, niin sitä olikin editoitu, ja siinä sanottiin että Bernabeu saa sen 5 tähden jutun sit kun kaikki remontit on tehty. Höh.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #256 : 22.11.2007, 08.47.57 »
En tiedä meneekö oikeaan topiciin, mutta pakko kommentoida.
Pelasi muuten Pepe melko vahvan pelin eilen Suomea vataan - piti Miklun hyvin ja nousi erikoistilanteissa hyvin maalipaikoille. Lopussa meni vaan Pepenkin peli konttaamiseksi, kun Portugal varmisteli tasuria. Mutta muuten eirttäin vahva esitys.
Ensimmäistä kertaa tuli nähty myös tämä Veloso, josta täälläkin on paljon puhuttu. Todelle hyvä ja monipuolinen pelaaja. Voi antaa vapareita, rakentaa hyvin tilanteita, pelaa hyvin alaspäin jne. jne.
Ei muuta ku rahaa Lissabonin suuntaan ja Veloso tammikuussa Valkoisiin.  :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #257 : 22.11.2007, 13.25.21 »
Kyllä, Pepe kentän kunkku, mutta valitettavasti myös uimahypyn olympiavoittaja. :( Ei me haluta sellaisia valkoiseen taloon, pois Pepe ja Robben!  :keskari:

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #258 : 22.11.2007, 23.32.46 »
On kyllä vähän turhan jyrkkä kanta tohon sukeltamiseen.

Jos tolla ajatus maailmalla mennään niin epä Realissa kukaan nyky pelaaja voisi pelata
Räpmies

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #259 : 22.11.2007, 23.51.55 »
On kyllä vähän turhan jyrkkä kanta tohon sukeltamiseen.

Jos tolla ajatus maailmalla mennään niin epä Realissa kukaan nyky pelaaja voisi pelata
Et tainnut eilistä peliä nähdä? Eikä kyse ollut pelkästään sukeltamisesta, vaan myös rikkomisesta. Toki tuomarin olisi pitänyt puuttua noihin Portugalin sukelteluihin ja antaa korttia niistä...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-