Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104248 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #500 : 18.05.2008, 16.08.33 »

Tässä tuo 3. paita ensi kaudeksi.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #501 : 18.05.2008, 16.22.08 »
Tässä tuo 3. paita ensi kaudeksi.
Hrrrrrr, tulee mieleen Chelsea :///
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #502 : 18.05.2008, 16.28.34 »
Hyi vittu että on ruma. Ja joo, muistuttaa erittäin paljon Chelseata!  :peukku_alas:

Onneksi sitä ennen on vielä toista paitaa. Mihin muuten kolmatta edes tarvitaan?

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #503 : 18.05.2008, 16.41.58 »
Hyi vittu että on ruma. Ja joo, muistuttaa erittäin paljon Chelseata!  :peukku_alas:

Onneksi sitä ennen on vielä toista paitaa. Mihin muuten kolmatta edes tarvitaan?
Eikös sitä lähinnä sieniliigassa käytetä  ???
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #504 : 18.05.2008, 17.52.49 »
Raúl on ehdolla vuoden 2008 Golden Foot -palkinnon voittajaksi: http://www.goldenfoot.com/ Mukana myös Beckham, Cannavaro, Figo ja Roberto Carlos sekä jotain neverheardeja. Käykäähän äänestämässä (vaatii rekisteröitymisen).

Palkinnosta lisää Wikipediassa: http://en.wikipedia.org/wiki/Golden_Foot_award

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #505 : 18.05.2008, 19.03.09 »

Äänestettty Raúlia. Eikä nyt tarvitse äänestää mitenkään valkoisten lasien takaa, kyllähän Raúl on ansainnut voiton tuossa äänestyksessä.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #506 : 18.05.2008, 20.24.37 »
Tänään on kyllä sellainen kutina, että ottelusta tulee viihdyttävä tapahtuma. Pari viikkoa on sapattivapaata vietetty jalkapallosta, mutta tänään voisi streamin viritellä.
-Salgadon viimeinen peli?


Lähtisin seuraavalla:

--Salgado--Ramos--Pepe---Marcelo--
---------------Gago------------------
----Guti----------------Sneijder------
----Robben---Raul-----Robinho----

Saapas nähdä millaisen ilotulituksen Real Madrid tänään järjestää ensin pelissä ja sitten sen jäl :peukku_ylos:keenl

Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #507 : 18.05.2008, 22.19.48 »
Itse en tykkää kauluksesta...

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #508 : 26.05.2008, 19.01.47 »
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1202737170060/noticia/Noticia/Se_acercan_las_vacaciones.htm



Joukkue alkaa vetäytyä ansaitulle kesälomalle. Tänään oli kuitenkin vielä reenit joihin osallistuivat vapaat ykkösjoukkueen miehet ja viidellä Castilla pelaajalla(Velayos, Mateos, Sergio, Tébar y Vázquez). Alle olen listannut Real Madridin maajoukkuepelaajat:

Hollanti: Robben, van Nistelrooy, Sneijder
Espanja: Casillas, Ramos, (De la Red)
Saksa: Metzelder
Italia: Cannavaro, (Cassano)
Portugali: Pepe

Argentina: Heinze, Gago
Brasilia: Robinho, Baptista
Mali: Diarra
« Viimeksi muokattu: 26.05.2008, 21.03.31 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #509 : 26.05.2008, 20.03.31 »
Varmaan inhimillinen virhe, mutta että Deco?
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #510 : 26.05.2008, 21.03.12 »
Varmaan inhimillinen virhe, mutta että Deco?
Eks kuullu et Deco siirtys Real Madridiin. ;D

En tiiä mist toi Deco tohon ilmestys..  :-\
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!


Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #512 : 27.06.2008, 18.36.34 »
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1193040472416/1202738720336/noticia/Noticia/Aficionados_de_Finlandia.htm

Petter, nikki esiin! Jne.

Uutinen koskee siis sitä, että seura haluaa kannattajiensa kuvia – myös Suomesta – julkaistavaksi sivustollaan. Kuvia voi lähettää osoitteeseen planetamadridista@corp.realmadrid.com.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #513 : 17.07.2008, 23.39.06 »
Tänään on Santiago Bernabeulla ollut kymmeniä tuhansia ihmisiä katsomassa jotain aivan muuta kuin jalkapalloa. Sillä Bruce Springsteen matkasi Suomesta Madridiin konsertoimaan Santiago Bernabeulle osana Magic albumin kiertuettaan. Madridista "The Boss" matkaa Katalo(o?)niaan Camp Noulle,  jossa hän viihtyy kahden keikan verran. Kokemuksesta voin sanoa, että monilla madridistoilla tulee olemaan, tai oikeastaan oli erittäin hieno kokemus Brucen keikalla.
Kuvia Santiago Bernabeun hurmoksesta á la Springsteen tulee varmasti myöhemmin.

Pistetään vielä loppuun yksi niistä kymmenistä - ellei sadoista-  pomon loistavista kappaleista:
http://youtube.com/watch?v=mmz7eZ2tXWQ
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #514 : 21.07.2008, 23.40.17 »
Tässä muutama kuva Santiago Bérnabeulla vietetystä Bruce Springsteenin keikasta:

Taas kansa täyttää katsomon...




Sitten toinen tärkeä uutinen; Real Madridin pelaajat ovat saaneet uudet puvut. Puvut ovat tyylikkäät (jopa Pepen päällä) Hugo Bossin puvut, ja tässä niistäkin taas jokunen kuva:

"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-