Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 2007–2008  (Luettu 28533 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #80 : 11.01.2008, 13.18.54 »
Ihan itkettää tuo Raúlin liika pelaaminen. Toivottavasti ei pelaa viikonloppuna.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #81 : 11.01.2008, 14.12.38 »
Tässä olen Robbenin kanssa samaa mieltä että Raul pelaa aivan liikaa. Ei siinä etteikö olisi kovassa fyysisessä kunnossa ja etteikö olisi tällä kaudella pelannut hyvin ja tehnyt uuttaa "nousua", mutta kyllä Schusterin täytyy tajuta että jokaisen pelaajan on joskus levättävä vaikka olisikin aivan loistokunnossa. juuri tälläiset Cup-pelit olisi hyvä lepuutta näitä avain pelaajia ja säästää heitä muihin matseihin ja antaa Soldadolle ja vastaavaille näyytöpaikkoja sillä haluja pelata on aivan varmasti. Muita pelaajia joita tällaisissa peleissä olisi hyvä lepuuttaa on esim Robiho jonka mielenkiinto ei alkuunkaan näytä riittävän Cupin peleihin.

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #82 : 11.01.2008, 19.44.38 »
Ikävä kyllä tässä aletaan taas olla siinä tilanteessa, että ilmeisen huonon tuurin lisäksi on myös katsottava jo pelaajaankin päin. Jotakin täytyy olla vialla Robbenin henkilökohtaisessa lihashuollossa tai sitten osastolla elämäntavat/ruokavalio. Näitä jatkuvia vammoja on ollut jo parisen kautta.

Niin no. Yhtään en Robbenia tunne, enkä hänestä pidä, mutta silti on muistutettava, että jollain vain ei lihakset toimi vaikka niitä kuinka huoltaisi ja hoitaisi. Jollain taas on lihakset aina vetreänä, vaikka niitä kuinka huonosti kohtelisi. Luontoäiti vain on suonut joillekin helppohoitoisemmat lihakset kuin toisille. Eli noin suoria päätelmiä en lähtisi tekemään loukkaantumishistoriasta suoraan.

Esimerkiksi Litti on aina rikki, vaikka tunnetusti hoitaakin kroppaansa kuin temppeliä.

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #83 : 11.01.2008, 23.59.14 »
Lainaus
Esimerkiksi Litti on aina rikki, vaikka tunnetusti hoitaakin kroppaansa kuin temppeliä.

Vittu että on muuten hienonkuuloinen lause. Toki myös hieman homahtava.

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #84 : 15.01.2008, 11.38.50 »
Tänään Barcelona - Sevilla Urheilu+Kanavalta.  :peukku_ylos:

Alkaen klo. 22.00

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #85 : 15.01.2008, 17.04.11 »
Esimerkiksi Litti on aina rikki, vaikka tunnetusti hoitaakin kroppaansa kuin temppeliä.

Onhan Litillä myös ikää tuntuvasti enemmän. Hänen lihashuollostaan en suuremmin tiedä.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #86 : 15.01.2008, 17.23.38 »
Onhan Litillä myös ikää tuntuvasti enemmän. Hänen lihashuollostaan en suuremmin tiedä.
Nilkka: 1998, 2004 ja 2006.
Reisi: 1999, 2002, 2003, 2004, 2005 ja 2006.
Pohje: 2001, 2004 ja 2006.
Akillesjänne: 1998, 2003, 2004, 2005 ja 2007 (leikkaus).
Nivuset: 1999 ja 2004.
Polvi: 1998 ja 2002.
Ranne: 2001.
Aivotärähdys: 2006
Silmä: 2006
Selkä: 2007
Niska: 2007
Siinä pieni lista, jossa vanhin loukkaantuminen on 1998, kymmenen vuotta sitten. Kyllähän Litmanen hoitaa lihaksiaan ja kroppaansa hyvin, siitä kertoo jo viime vuoden kolme loukkaantumista, joista yhdessä päädyttiin leikkaukseen. Sieltä vielä viimeisiin karsintapeleihin. Ja on niitä loukkaantumisia varmaan tuotakin aiemmin ollut...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #88 : 15.01.2008, 19.28.21 »
"I just hope that's the case. I couldn't ask for more. I hope he's right and that there are penalties and disallowed goals in our favor" Schuster

Huumorituulella lehdistötilaisuudessa.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #89 : 15.01.2008, 21.40.24 »
"I just hope that's the case. I couldn't ask for more. I hope he's right and that there are penalties and disallowed goals in our favor" Schuster

Huumorituulella lehdistötilaisuudessa.

Tämähän liittyen siihen, kun Mallorcan manageri (en muista nimeä) oli sanonut, kuinka he joutuvat pelaamaan Real Madridia sekä tuomaria vastaan. Sysseltä kyllä hieno veto, äijästä löytyy siis muutakin kuin kadehdittavat viikset sekä kyky valmentaa jalkapallojoukkuetta  :peukku_ylos:
Ainiin, takapiiskaa unohtamatta!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #90 : 16.01.2008, 00.00.32 »
Siinä pieni lista, jossa vanhin loukkaantuminen on 1998, kymmenen vuotta sitten. Kyllähän Litmanen hoitaa lihaksiaan ja kroppaansa hyvin, siitä kertoo jo viime vuoden kolme loukkaantumista, joista yhdessä päädyttiin leikkaukseen. Sieltä vielä viimeisiin karsintapeleihin. Ja on niitä loukkaantumisia varmaan tuotakin aiemmin ollut...

Robbenhan on 23-vuotias ja vammoja ollut jo runsaasti parin viimeisen kauden aikana.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #91 : 16.01.2008, 15.36.17 »
Raul ei ole kokoonpanossa eli Schuster viimein tajusi antaa miehelle lepoa  :peukku_ylos:

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #92 : 16.01.2008, 23.52.13 »
Robbenhan on 23-vuotias ja vammoja ollut jo runsaasti parin viimeisen kauden aikana.
Juu niinhän se on. Litmanen oli siis 26 vuotias 1998 eli aika nuori hänkin. Tiedä sitten mistä nuo Litmasen loukkaantumiset johtuvat, mutta valitettavasti niitä on paljon ollut. Kyllä Litmanen ainakin itsestään huolta pitää. Hänet on nähty fysioterapeutin kanssa ostamassa juoksukenkiä jne.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #93 : 16.01.2008, 23.57.48 »
Juu niinhän se on. Litmanen oli siis 26 vuotias 1998 eli aika nuori hänkin. Tiedä sitten mistä nuo Litmasen loukkaantumiset johtuvat, mutta valitettavasti niitä on paljon ollut. Kyllä Litmanen ainakin itsestään huolta pitää. Hänet on nähty fysioterapeutin kanssa ostamassa juoksukenkiä jne.

Robbenin ikäisenä Litti pelasi paljon otteluja tunnetuin saavutuksin. Robben puolestaan on saanut vammakierteensä alkamaan jo 22-vuotiaana, eikä sille loppua näy.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #94 : 17.01.2008, 00.02.35 »
Juu niinhän se on. Litmanen oli siis 26 vuotias 1998 eli aika nuori hänkin. Tiedä sitten mistä nuo Litmasen loukkaantumiset johtuvat, mutta valitettavasti niitä on paljon ollut. Kyllä Litmanen ainakin itsestään huolta pitää. Hänet on nähty fysioterapeutin kanssa ostamassa juoksukenkiä jne.

Robbenin ikäisenä Litti pelasi paljon otteluja tunnetuin saavutuksin. Robben puolestaan on saanut vammakierteensä alkamaan jo 22-vuotiaana, eikä sille loppua näy.
Juu näin on. Tarkoitus ei ollut nyt kiistellä kummalla loukkaantumiset alkoivat aikaisemmin. Esimerkiksi Raul on kolmekymppinen ja pahempia loukkaantumisia saa toivottavasti odotella vielä pitkään. Kaikilla ovat nuo ruumiinosat ja niiden kestävyydet ainutlaatuisia. Litmasella alkoi loukkaantumiset pari vuotta myöhemmin kuin Robbenilla, mutta en usko sen johtuneen Litmasen iästä tai siitä että hän ei tekisi tarpeeksi hyvää lihashuoltoa ym.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #95 : 17.01.2008, 00.12.51 »
Juu näin on. Tarkoitus ei ollut nyt kiistellä kummalla loukkaantumiset alkoivat aikaisemmin. Esimerkiksi Raul on kolmekymppinen ja pahempia loukkaantumisia saa toivottavasti odotella vielä pitkään. Kaikilla ovat nuo ruumiinosat ja niiden kestävyydet ainutlaatuisia. Litmasella alkoi loukkaantumiset pari vuotta myöhemmin kuin Robbenilla, mutta en usko sen johtuneen Litmasen iästä tai siitä että hän ei tekisi tarpeeksi hyvää lihashuoltoa ym.

Itse en edelleenkään usko, että Robbenin tapauksessa olisi kyse pelkästä huonosta tuurista. Tuo kierrehän on jo samaa luokkaa kuin Litmasella nyt vanhoilla päivillä. Nuorempana Litmanen pystyi tietenkin paremmin taistelemaan itseään kentälle vähän loukkaantuneenakin, mutta vanhempana keho lyö helpommin totaalisesn stopin. Jotenkin se syy näihin Robbenin jatkuviin vammoihin on etsittävä ja Real Madridilla siihen kyllä keinot varmasti on.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #96 : 17.01.2008, 00.14.19 »
Toinen selkeä yllätysputoaja tässä vaiheessa oli Espanyol, joka hävisi rankkareilla Athletic Bilbaolle.

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #97 : 17.01.2008, 07.34.09 »
Onneksi Myös Espanyol, ettei tarvitse niin paljon hävetä.

riq

  • Viestejä: 179
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #98 : 17.01.2008, 14.52.02 »
Ida                   Partido                  Vuelta
23/01/2008                                   30/01/2008

                 Villarreal vs Barcelona
                 Valencia vs Atlético
                 Getafe vs Mallorca
                 Racing vs Athletic
¡HalaMadrid!

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #99 : 17.01.2008, 15.38.55 »
Raul ei ole kokoonpanossa eli Schuster viimein tajusi antaa miehelle lepoa  :peukku_ylos:
Mutta nyt jälkeenpäin on hyvä miettiä kannattiko se sittenkään ??
Sillä jos olisi avauksessa olleet Ruud ja Raul niin puoliajalla olisi ihan hyvin voitu sinnä 4/7-0 tilanteessa ihan  hyvin voitu laittaa Saviola sinne tuhrimaan niin paljon ku tykkää