Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 2007–2008  (Luettu 28499 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #140 : 17.04.2008, 01.11.56 »
ääh tappiohan sieltä tuli Getafelle. Vajooko Getafe ensi kauden jälkeen Segundaan? Kuitenkin joukkueen tärkeimmät pelaajat De la Red ja Granero vaihtavat maisemaan. Ehkä myös Laudrup.

Ei vajoa. Getafe on hyvin paljon muutakin kuin Laudrup ja Real Madridin pojat. Contra, Casquero, Cortes, Albin...  kaikki todella hyviä pelaajia ja Getafen seurajohto on jo osoittanut, että tietävät mitä hankkivat niin valmentajan paikalle kuin pelaajistoonkin.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #141 : 17.04.2008, 01.15.19 »
kaikki todella hyviä pelaajia ja Getafen seurajohto on jo osoittanut, että tietävät mitä hankkivat niin valmentajan paikalle kuin pelaajistoonkin.
itse todellakin toivon näin. Näin jälkikäteen ajatellen Geta olisi tarvinnut hieman paremman kärjen kuin Manun. Esim Soldado olisi sopinut Getafeen kuin nenä päähän. Ehkä ensi kaudella Sotilas nähdään Getafessa. Getafe kuitenkin tarvitsee uudet pelaajat Real Madridin kaksikolle.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #142 : 17.04.2008, 01.28.56 »
itse todellakin toivon näin. Näin jälkikäteen ajatellen Geta olisi tarvinnut hieman paremman kärjen kuin Manun. Esim Soldado olisi sopinut Getafeen kuin nenä päähän. Ehkä ensi kaudella Sotilas nähdään Getafessa. Getafe kuitenkin tarvitsee uudet pelaajat Real Madridin kaksikolle.

Soldadon siirto Getafeen on kesällä erittäin mahdollinen tapahtuma. Tällä hetkellä todella näyttää, että tarvitsevat korvaajat Laudrupille, Granerolle ja De la Redille, mutta Getafe näkee pelaajissa ja valmentajissa jotain sellaista mitä muut eivät oikein näe. Löytävät jatkuvasti uutta jatkumoa. Eikä edelleenkään ole mahdottomuus, että Getafe nähtäisiin UEFA Cupissa ensi kaudella. Ovat kuitenkin vain 4 pistettä Intertoto paikassa olevaa Almeriaa perässä ja sarjan keskivaiheilla tuo ero on helpompi ottaa kiinni kuin kärjessä. Jokatapauksessa Getafen vetovoima seurana on kasvanut kokoajan, joten uskon, että pystyvät jatkamaan omaa tietään.

Tuosta finaalistan vielä sen verran, että Getafe pelasi hyvin, mutta Valencia pääsi sille tasolle, jolla sen tuleekin pelata. Tietenkään joukkueeseen käytetyt rahat ja resurssit eivät voi olla näkymättä. Valencian nuori osasto etunenässä Silva, Mata ja Alexis olivat loistavia ja lopullisesti ottelun sitten ratkaisi Marchenan, Barajan ja Morientesin kokemus. Hildebrandia ei myöskään voi jättää mainitsematta.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2008, 01.39.05 kirjoittanut Puskas »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #143 : 17.04.2008, 01.44.50 »
Getafen tulevaisuudesta vielä hieman ennen kuin menen nukkumaan. Yksi nimi, joka voisi korvata Graneron on Jurado. Tietenkin katson "hieman" valkoisten lasien läpi, mutta silti. Jurado on jämähtänyt pitkälti Atletin avauksen ulkopuolelle. Tarkempia tilastoja ei ole, mutta näin olen käsittänyt. Jurado on kuitenkin väläytellyt esim. Barcaa vastaan tällä kaudella. Hän voisi muodostaa Soldadon kanssa mielenkiintoisen tutkaparin, koska ovathan he jo Real Madridin junioreista pelanneet samoissa tiimeissä. Juradolle saattaisi tehdä todella hyvää pelata hieman pienemmässä seurassa ja vakituisesti.

De la Redin korvaajaksi en juuri nyt keksi ketään. Parejo saattaisi olla hyvä, mutta liian kokematon.

Del Bosque Getafen peräsimeen?  ;D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #144 : 17.04.2008, 14.13.31 »
Kiitoksia raporteista ja erittäin mielenkiintoisista tiedoista koskien Getafea. :peukku_ylos:
¡Hala Madrid!

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #145 : 17.04.2008, 23.25.54 »
Ite oon kans alkanu sympata Getafee todella paljon, hieno joukkue kaikin puolin :peukku_ylos:

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #146 : 18.04.2008, 09.47.03 »
Del Bosque Getafen peräsimeen?  ;D

Toivottavasti nyt menee sinne Espanjan majun valmentajaks ni alkais silläki osastolla sitä menestystä tulemaan. MM 2010 here we come  ;D

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #147 : 19.04.2008, 17.52.48 »
Del Bosque Getafen peräsimeen?  ;D
Toivottavasti nyt menee sinne Espanjan majun valmentajaks ni alkais silläki osastolla sitä menestystä tulemaan. MM 2010 here we come  ;D

Käsittääkseni Del Bosquella on jo sopimus RFEFn kanssa maajoukkueen valmentamisesta EM-kisojen jälkeen.