Kirjoittaja Aihe: PES2009  (Luettu 18158 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Huoltra

  • Viestejä: 1030
PES2009
« : 16.10.2008, 09.58.54 »
Hola!!

Tänään on se päivä kun tulee kuningas pelistä uusin jatko eli PES2009!!

Itse hain sen juuri kaupasta eli työpäivän päätteeksi tiedän mitä kotosalla teen!

Muita?? Ja mielellään jos jollain jo kokemusta niin tänne kaikki..

Mielipiteitä ja parannus tietoja yms. Tosin Fifa miehet jotka eivät saa pelistä irti vain periaatteen takia mitään
niin silloin on turha vaivautua  ;D

mikko29

  • Viestejä: 1540
Vs: PES2009
« Vastaus #1 : 16.10.2008, 10.15.10 »
Itse lähden kohta käppäilemään kohti Gamestopia, harmi vaan kun on sen verran paljon kaikkea muuta hommaa, mitä pitäs tehdä ::)
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: PES2009
« Vastaus #2 : 16.10.2008, 10.31.14 »
Oikea suunta siis sulla :) tämä päivä pyhitetään PESsille.. ei tänään kannata muuta tehdä ;)

Uudistuksia:

Uefa Champions league on nyt lisenssoitu :peukku_ylos:

Omat musiikit saa laittaa valikkoihin ja joukkueiden kannustus biiseiksi :peukku_ylos: (valikko musat kun ovat aina olleet mitä lie..)

Voit luoda oman pelaajan naamakuvan perusteella (Nyt siis riittää pelkkä digikamera kun ennen piti olla EyeToy)  :peukku_ylos:

Vihdoin eurooppa-versiossa on mukana modi jossa luot pelaajan ja aloitat alimmilta sarjatasoilta aina maajoukkue/champions league peleihin asti. (Tässä ohjaat aina vain tätä kyseistä pelaajaa etkä koko joukkuetta.. joten nyt sittentoivotaan että tekoäly on kunnossa..ainakin näin luvattiin)  :peukku_ylos: :peukku_ylos:

SSolari

  • Viestejä: 1582
Vs: PES2009
« Vastaus #3 : 16.10.2008, 11.30.52 »
Jumalauta, pitäisköhän sitä käydä poistamassa PS2:lle?

Vai käydä poistamassa se vitun boksi ja ÄNÄRI+PES KYLKEEN?

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: PES2009
« Vastaus #4 : 16.10.2008, 11.45.43 »
Suosittelen PS3, pes2009 ja nhl09 hommaamista  ;D
Pessiä oon ite pelannu aina Playstationilla joten boxiin en ota kantaa vaikka sen koneen myös omistan :)

BTW! uudessa PES:ssä voi netissä pelata legend modia jolloin joukkueessa jokainen pelaaja liikuttaa vain yhtä pelaajaa.. josta sainkin idean! Mitä jos perustetaan
uuden pessin testien jälkeen oma RealMadrid_FIN joukkue jolla voidaan pelata esim. Espanjalaisia joukkueita vastaan. Eli 10vs.10.

Or was that not so good idea?  ;D

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: PES2009
« Vastaus #5 : 16.10.2008, 12.13.40 »
Voit luoda oman pelaajan naamakuvan perusteella (Nyt siis riittää pelkkä digikamera kun ennen piti olla EyeToy)  :peukku_ylos:
Tä? Olihan tää jo viime pelissä.  ???

Hitto, olikin tänään, ja tänään kun on töitä... No, hyvin ehtii vielä käydä kaupassa välissä, mikä hinta tän vuoden tekeleellä on?
Demo vakuutti sen verran että päätin ostaa, viime vuoden versio kun ei ollut kovinkaan hyvä...

E. Mitä vittua, eikö peli tulekaan vasta huomenna? Julkaisupäivä Suomessahan on aina perjantaisin.  ???
« Viimeksi muokattu: 16.10.2008, 12.22.09 kirjoittanut Arakorn »

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: PES2009
« Vastaus #6 : 16.10.2008, 13.29.23 »
Julkaisupäivä on tänään ympäri eurooppaa.. ja tänään peliä saa myydä.. eli jotkin kaupat myy tänään ja jotkin huomenna.
Esim. anttila, EB games(gamestop), Tilt ja Konsolinet myy tänään. muista en niinkään varma ole.

Jep toi naamajuttu oli jo edellisessä.. mutta sillon piti olla se erikois kamera tai jotain sellasta jos en väärin muista  :)

mikko29

  • Viestejä: 1540
Vs: PES2009
« Vastaus #7 : 16.10.2008, 14.16.26 »
Huoltran idea foorumin omasta joukkueesta kuulostaa kokeilemisen arvoiselta.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

SSolari

  • Viestejä: 1582
Vs: PES2009
« Vastaus #8 : 16.10.2008, 14.29.40 »
Mutta pitäisi päästä sopuun konsolista.

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: PES2009
« Vastaus #9 : 16.10.2008, 14.41.25 »
Totta ellei verkkoversio ole ns. konsoli vapaa...
Selvitän..

Itse ehdoton PS3:sta..?

mikko29

  • Viestejä: 1540
Vs: PES2009
« Vastaus #10 : 16.10.2008, 17.02.25 »
PS3 löytyy joten sillä mennään ;)

Ja ne ketkä omistaa ps3, olisi hauska myös kokeilla privamatseja.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: PES2009
« Vastaus #11 : 16.10.2008, 21.59.46 »
MITÄ VITTUA! PELIHÄN TULEE VASTA HUOMENNA!
Tosin landella voi homoilla kun ei siellä välitetä julkasupäivistä?
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Vs: PES2009
« Vastaus #12 : 16.10.2008, 22.18.53 »
MITÄ VITTUA! PELIHÄN TULEE VASTA HUOMENNA!
Tosin landella voi homoilla kun ei siellä välitetä julkasupäivistä?
;D ;D kyllä se virallinen Euroopan julkaisu pvä on 16.11. vaikka yleensä PESsit ovatki Suomessa perjantaisin ilmestyneet.

PS. on muuten JUMALAINEN peli ! pidän.
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: PES2009
« Vastaus #13 : 17.10.2008, 03.47.34 »
PC:llä mennään tietenkin, kuinkas muutenkaan?  ???
Parhaimmat modaamismahdollisuudet jne. Ja viime pelissähän ihan tavallinen jpeg-kuva riitti...

Ja tossa Legends Multiplayer moodissa on max. 4 pelaajaa, eli 4 pelaajaa vastaan tietsikka.

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: PES2009
« Vastaus #14 : 17.10.2008, 08.46.47 »
MITÄ VITTUA! PELIHÄN TULEE VASTA HUOMENNA!
Tosin landella voi homoilla kun ei siellä välitetä julkasupäivistä?

Ei kyllä tääl stadissa peli ilmestyi eilen kauppoihin..  :)
Missäs kuusessa se pälle asuu??  ;D

Arakorn tossa PS3 versiossa on ihan yhtä hyvät modaamis mahdollisuudet.. meinaan esim. pesfan-sivustolle ilmestyy hetken päästä päivitettyjä versioita optionfilestä ja sitten kun lopullinen optionfile tulee niin siinä on korjattu kaikki..paidat, pallot, joukkueiden nimet, pelaaja siirrot, pelaajien nimet jne..

No 10 PS3 pelaajaa tarvitaan jotta joukkue jossain vaiheessa pystyyn saadaan... ja huom! uskon että samalla koneella voi pelata 4 jannua verkossa legend modia joten myös kaverin voi  ottaa tähän mukaan..

Itse eilen testailin ja on kyllä huippu luokan peli.. jällee päästy eteenpäin edellisen ongelmista huolimatta.. Siitä Konamille :peukku_ylos:


Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: PES2009
« Vastaus #15 : 17.10.2008, 12.04.05 »
Mä ainakin luin että Legendissä voi pelata max 4 henkilöä, mutta jokainen vain omalla koneellaan... :(

PCversio on muuten paljon halvempikin, löysin 32:lla eurolla, konsoliversiot maksanevat lähemmäs kuuttakymppiä, vai?

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: PES2009
« Vastaus #16 : 17.10.2008, 13.26.02 »
Joo PC versiot on aina halvempia.. syy on yksinkertasesti tuotannollinen.. 1. pc:lle on halvempi tehdä pelejä(ei tarvitse ottaa uusia asioita niin paljoon huomioon kuin konsoleissa) ja 2. piratismi on niin kovaa PC peleissä että on lähes pakko pitää hintoja alempana.

No jos näin on että legendissä voi pelata vain 4pelaajaa niin ei sekään ongelma ole. Silloin perustetaan muutama joukkue.. esim. RealMadrid_FIN A ja B. Ja ottaen huomioon että kaikki ei pääse aina pelaamaan niin silloin voi kutsukäydä kelle tahansa.. eikö?

Jos täällä nyt olisi halukkaita tähän joukkueen perustamiseen niin otetaan sellainen nimen huuto.. Mikko29 ainakin ilmottanut halukkuutensa ja minä.
PES turnauksia kun tulee olemaan joka tapauksessa niin silloin voitaisiin edustaa tätä kyseistä sivustoa..

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: PES2009
« Vastaus #17 : 17.10.2008, 14.13.55 »
Minäkin olen mukana Legendsissä.

Äsken tein pikaisesti laiturin, tosin hieman lyhyen (175cm, olen reilut 10cm pitempi), ja ekassa pelissä tein hurjan maalin; tykki etuyläkulmaan! Tarjouksia tuli Racingista, Almeriasta sekä yhdestä nousijajoukkueesta jota en muista. Valitsin Almerian.
Mutta pelasin vain niin kuin kokeillakseni miten se toimii...

mikko29

  • Viestejä: 1540
Vs: PES2009
« Vastaus #18 : 17.10.2008, 16.35.27 »
Vaikka uudessa versiossa on tehty "läpijuokseminen" vaikeammaksi, niin kyllä vituttaa pelata netissä, kun vähintään joka toinen vastustaja ottaa Barcan. Toisaalta on aina mukavampi nuijia niitä 8)
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: PES2009
« Vastaus #19 : 17.10.2008, 21.58.00 »
Mitä on läpijuokseminen?

Itse yritän oppia pelin, ja ehkä voittaa Barcakin pari kertaa Top playerilla ennen kun lähden nettiin.

08:ssa voitin ekassa pelissä Barcan 3-0...  ::) :peukku_ylos: