MITÄ VITTUA! PELIHÄN TULEE VASTA HUOMENNA!
Tosin landella voi homoilla kun ei siellä välitetä julkasupäivistä?
Ei kyllä tääl stadissa peli ilmestyi eilen kauppoihin..

Missäs kuusessa se pälle asuu??

Arakorn tossa PS3 versiossa on ihan yhtä hyvät modaamis mahdollisuudet.. meinaan esim. pesfan-sivustolle ilmestyy hetken päästä päivitettyjä versioita optionfilestä ja sitten kun lopullinen optionfile tulee niin siinä on korjattu kaikki..paidat, pallot, joukkueiden nimet, pelaaja siirrot, pelaajien nimet jne..
No 10 PS3 pelaajaa tarvitaan jotta joukkue jossain vaiheessa pystyyn saadaan... ja huom! uskon että samalla koneella voi pelata 4 jannua verkossa legend modia joten myös kaverin voi ottaa tähän mukaan..
Itse eilen testailin ja on kyllä huippu luokan peli.. jällee päästy eteenpäin edellisen ongelmista huolimatta.. Siitä Konamille
