Kirjoittaja Aihe: Nimimerkki robinholle bannia!  (Luettu 33103 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kärsä

• Oma teksti
Re: Nimimerkki robinholle bannia!
« Vastaus #40 : 07.11.2005, 22.45.50 »
Nyt Jumalauta!! Oon täs kattonu noita teidän kaikkien kolmen viestejä ja mun mielestä voisitte kaikki mennä kylmään suihkuun!! Koittakaa nyt edes vähä käyttäytyä!! Jos on erimielisyyksiä niin ne voi jotenkin muuten hoitaa ku mm. kutsumalla toista hintiksi jne..  :peukku_alas:

Ja teillä kolmella tarkoitan SantiagoBernabeuta, robinhoa ja ronaldo_90!!
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #41 : 07.11.2005, 22.57.44 »
Ei tänne tarvita tuollaisia trolleja. Oikee hävettää..  >:( en tarkoita, etten itse olisi joitain tyhmiä asioita kirjoitellut.. Mutta jos jokaisessa viestissä on sana hintti niin ei hyvin mee..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

SantiagoBernabeu

« Vastaus #42 : 13.12.2005, 19.16.36 »
Vaadin nimimerkille ronaldo_90 bannia. Syynä jatkuva turhien viestien lähettäminen. Hän lähettää viestejään niiden lähettämisen takia, eikä sisällön takia. Joka asiaan pitää selvästi väkisinkin vääntää viesti, vaikka mitään asiaa ei olisikaan. Minun mielestä tälläinen JATKUVA turha spämmäily on tarpeeksi hyvä syy bannaamiseen. Ylläpidon vastausta odottaen..

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #43 : 14.12.2005, 13.40.04 »
Eipä taaskaan lynkata ketään.

Yllä olevassa on kyllä osittain perää ja toivon että kyseessä oleva nikki ottaa opiksi. Viime aikoina ainakin minun silmääni on kuitenkin ollut parannusta havaittavissa.

Muistaa vain, ettei joka asiaan tarvitse olla mielipidettä. Minun mielestäni taso on muutenkin viime aikoina parantunut ja tätä on tullut luettuakin heti enemmän. Mutta en minäkään jokaiseen viestiketjuun kommentoi, sikäli kun minä nyt mikään esimerkki olisin...
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

« Vastaus #44 : 29.03.2006, 17.43.09 »
Pitää tääki ny laittaa tänne.
Kattelin tossa robinhon vanhoja viestejä, ja löysin tälläisen: "Beckham saatiin kyl aika halvalla, vaikka onkin maailman paras pelaaja" ;D ;D ;D :peukku_ylos: :tuoppi: :pallo: :traktori:
Keep the Red Flag Flyin' !

SantiagoBernabeu

« Vastaus #45 : 06.04.2006, 16.29.53 »
Nimimerkki "Garrinchalle" voisi antaa varoituksen tai bannia. Esim. futisvideoita-topikissa tälläinen viesti:
Lainaus
Ei kaveria näköjään futis kiinnosta. Mietippäs missä olosuhteissa siellä Brasiliassa pelataan jalkapalloa! Kaveri ei tiedä brassifutiksesta yhtään mitään. Etpä taida Touru taida suhtautua jalkapalloon kovinkaan suurella intohimolla...

Olen pettynyt sinuun.

Luuseri.
Muissakin viesteissä tämä nikki on keskittynyt lähinnä nimimerkki "HannuTourun" vainoamiseen.
------------------------------------------
Ja tänään keskipäivällä nerokkaita viestejä(jotka ylläpito on onneksi poistanut) lähettänyt nimimerkki "joaquinsanchez88" voitaisiin myös pistää kokonaan pihalle(ellei yllis ole sitä jo tehnyt) tältä foorumilta.

RONALDO

« Vastaus #46 : 06.04.2006, 17.33.40 »
Nimimerkki "Garrinchalle" voisi antaa varoituksen tai bannia. Esim. futisvideoita-topikissa tälläinen viesti:
Lainaus
Ei kaveria näköjään futis kiinnosta. Mietippäs missä olosuhteissa siellä Brasiliassa pelataan jalkapalloa! Kaveri ei tiedä brassifutiksesta yhtään mitään. Etpä taida Touru taida suhtautua jalkapalloon kovinkaan suurella intohimolla...

Olen pettynyt sinuun.

Luuseri.
Muissakin viesteissä tämä nikki on keskittynyt lähinnä nimimerkki "HannuTourun" vainoamiseen.
------------------------------------------
Ja tänään keskipäivällä nerokkaita viestejä(jotka ylläpito on onneksi poistanut) lähettänyt nimimerkki "joaquinsanchez88" voitaisiin myös pistää kokonaan pihalle(ellei yllis ole sitä jo tehnyt) tältä foorumilta.

Juu samaa mieltä, ei uskois että tolla JoaquinSanchezilla olis ikää vaan 17-18 vuotta(tai ainakin nimimerkki antaa ymmärtää ;))

SantiagoBernabeu

« Vastaus #47 : 09.04.2006, 20.58.20 »
Taas joku kuningasidea nimimerkki tarvitsee bannia, katsokaa vaikka tuosta vähän alaspäin:
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=404.1320

:peukku_alas:

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #48 : 09.04.2006, 22.41.25 »
Turhat patoumat poistettu keskustelun lomasta. :traktori:

RONALDO

« Vastaus #49 : 09.04.2006, 22.51.04 »
Turhat patoumat poistettu keskustelun lomasta. :traktori:

:peukku_ylos: :tuoppi:

SantiagoBernabeu

« Vastaus #50 : 09.04.2006, 22.51.36 »
Kiitän ylläpitoa nopeasta ja asiallisesta toiminnasta.   :traktori:

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #51 : 09.04.2006, 23.14.20 »
Samalla lähti spämmäilleen nimimerkin omistajan internetpalveluntarjoajalle noottia käyttäjästä  :peukku_ylos:
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

RONALDO

« Vastaus #52 : 28.04.2006, 17.39.24 »
Samalla vois poistaa ton nimimerkki Jukka Koskelan homo viestit?

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #53 : 16.05.2006, 11.53.36 »
Miten olis nimimerkin "solari tuu takas" ja kaikkien hänen viestiensä  poistaminen foorumilta? Tälle tyypille varaukseton  :keskari:
« Viimeksi muokattu: 08.06.2006, 17.11.03 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #54 : 16.05.2006, 12.25.28 »
Miten olis ninimerkin "solari tuu takas" ja kaikkien hänen viestiensä  poistaminen foorumilta? Tälle tyypille varaukseton  :keskari:

Samaa mieltä. Nuo videot eivät liity mitenkään tolle palstalle ja kaveri taitaa olla henkisesti aika kipeää sorttia.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #55 : 07.06.2006, 14.26.55 »
Voisko joku tehä jotaa tolle zkb:lle.. Toi toiminta vaikuttaa aika trollimaiselta täällä. Ja sitten on lähettänyt varmaan 4 yksityisviestiä... Yks niist oli ton tapanen:
Jos sun isä käyttää sua hyväkseen se ei oo mun vika  :-\
i Hala Madrid !

zkb

• Joaquin varsin hyvä pelaaja
    • real sivu
« Vastaus #56 : 07.06.2006, 14.29.45 »
Voisko joku tehä jotaa tolle zkb:lle.. Toi toiminta vaikuttaa aika trollimaiselta täällä. Ja sitten on lähettänyt varmaan 4 yksityisviestiä... Yks niist oli ton tapanen:
Jos sun isä käyttää sua hyväkseen se ei oo mun vika  :-\
tässä viesti jonka sain ronaldo90  "vittu toi on selvää trollaamista..vitun kusipää"

zkb

• real sivu
« Vastaus #57 : 07.06.2006, 14.36.55 »
ja Tässa toinen "zkb jos sulla on kotona ongelmia nii pane faijaas".Ronaldo ei selvästikään pysty käyttäytymään täällä joten ehdotan BÄNNIT RONALDO90:selle.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #58 : 07.06.2006, 14.44.09 »
jaa miä kyl kirjotin vitun dorka en vitun kusipää ja toista viestiä en kirjoittanu..
i Hala Madrid !

zkb

• real sivu
« Vastaus #59 : 07.06.2006, 14.45.38 »
ÄLÄPÄ VALEHTELE RONALDO90