RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Finale - 29.03.2008, 18.09.32
-
Pepe loukkaantui maajoukkueen mukana ja ei pelaa huomenna. Siinä on aivan riittävä avaus tälle ottelu topicille >:(.
-
Tämä peli näkyy siis huomenna UK:lla. :peukku_ylos: :tuoppi:
-
Casillas; Marcelo, Heinze, Canna, Ramos; Robinho, Diarra, Sneijder; Drenthe/Robben; Higuain y Raul
Siinä olisi mielestäni aika lailla hyvä avauskokoonpano, jolla voitaisiin aloittaa.
-
Casillas; Marcelo, Heinze, Canna, Ramos; Robinho, Diarra, Sneijder; Drenthe/Robben; Higuain y Raul
Siinä olisi mielestäni aika lailla hyvä avauskokoonpano, jolla voitaisiin aloittaa.
Muuten kyllä, mutta Guti ja Gago Diarran ja Sneijderin tilalle.
-
--Ramos---Cannavaro--Heinze---Marcelo
----------Gago---------Guti-----------------
----Robben-----------------Robinho-------
---------Raul---------Higuain--------------
Vanha kunnon yksinkertainen 4-4-2 ja sillä jälleen voittojen tielle. Turha yrittää mitään 4-3-3 härdellejä, kun ne ei näköjään toimi.
Soldado, Sneijder, Drenthe ovat sitten vaihdosta tuomassa omaa säpinäänsä.
Veikkausta ei viitsi laittaa, kun tulos voi olla mitä tahansa Realin murskavoitosta Sevillan vastaavaan.
-
Mieluummin Ramos kun Heinze keskellä. :(
Miten tuli TAAS loukkaantuminen? :peukku_alas:
-
Heitetään nyt pieni veikkaus tuloksesta: 1-2 Andalucialaisille.
Valitettavasti.
-
Mieluummin Ramos kun Heinze keskellä. :(
Miten tuli TAAS loukkaantuminen? :peukku_alas:
Kyllä Heinze on oman paikkansa täyttänyt, kun on topparia pelannut. Ramos taas on pakko olla oikealla jos halutaan säilyttää edes jonkinasteinen peli hyökkäyssuuntaan oikean pakin tontilta. Diego Capelia vastaan peluuttaisin myös mielummin Ramosia kuin Torresia.
-
Casillas;Ramos,Cannavaro,Heinze,Torres;Robinho,Guti,Diarra,Sneijder;Higuaín y Raúl
tuossa Marcan veikkaus.
-
Itse tahtoisin nähdä keskikentän keskellä Sneijder-Gago kaksikon. Kovettaisi. Toisaalta Sneijderia tarvitaan oikealla, jotta Robinho pääsisi vasemmalle Marcelon kanssa. He kun ovat osoittaneet olevansa todella laadukas kaksikko. Tosin jos Torres aloittaa vasemmalla, Robinho voisi olla oikealla ja Rentte vasemmalla. Joka tapauksessa Sneijder-Gago keskelle ja kaksi laitalinkkiä. Toisaalta Diarra-Gago keskikentän pohjalle olisi myös kiva ratkaisu, vaikka ei se varmaan toimisikaan.
-
Itse tahtoisin nähdä keskikentän keskellä Sneijder-Gago kaksikon. Kovettaisi. Toisaalta Sneijderia tarvitaan oikealla, jotta Robinho pääsisi vasemmalle Marcelon kanssa. He kun ovat osoittaneet olevansa todella laadukas kaksikko. Tosin jos Torres aloittaa vasemmalla, Robinho voisi olla oikealla ja Rentte vasemmalla. Joka tapauksessa Sneijder-Gago keskelle ja kaksi laitalinkkiä. Toisaalta Diarra-Gago keskikentän pohjalle olisi myös kiva ratkaisu, vaikka ei se varmaan toimisikaan.
No Robbenin voisi sinne oikealle laittaa.
-
Casillas
Torres Ramos Cannavaro Heinze
Robinho Diarra Sneijder Drenthe
Raul Higuain
Itse lähtisin tälläisella aloituksella. Toppariosasto on viime peleissä vuotanut aika pahasti ja haluaisin nähdä nyt Ramosin paikkaavan Pepeä. Drenthen ja Robinhon laittaisin laitalinkeiksi ja keskustan hyökkäävään rooliin Sneijderin sillä Jose Maria on ollut viime peleissä aivan surkea.
-
Muuten sama kuin managerilla, mutta Marcelo vasemmaksi pakiksi. Robbenia sitten jossain vaiheessa Drenthen tilalle.
-
Itsellä kyllä huono kutina tänpäiväsestä pelistä. Oikeastaan kaikki on mahollista. Sevillan murskavoitosta Valkoisten vastaavaan. Avauksesta managerin kanssa pitkälti samaa mieltä. Ramos kuitenkin taitaa aloittaa oikealla laidalla. Torres/Marcelo vasemmalla. Olisi mielenkiintoista nähä Diarra ja Sneikka kaksikko keskellä ilman Gagoa ja Gutia.
Tulosveikkaukseks heitän 4-1 , Raul2,Luis Fabiano, Robinho ja Hiqsu :peukku_ylos:
-
Saisi kyllä Higuainkin osua välillä tolppien väliin sillä kyllä mies välillä pistää pallon ohi tai yli paikasta mistä jokaisen hyökkääjän pitäisi maali tehdä
-
Tästä pelistä, kuten tietysti muistakin lähdetään hakemaan vain 3 pistettä, mutta tiukkaa tekee, jos kaikki 3 pistettä Bernabeulle jää tänä iltana. Sevillalla on niin kovat hyökkäyspään tehot, että jos ei tarkkana olla, niin omissa soi. Kolme pistettä tietysti olisi hieno juttu ja saataisiin eroa Villarrealiin ja Barcaan. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että näin ennen ottelua jo pisteeseenkin pitäisi olla tällä hetkellä, näillä esityksillä tyytyväinen. Veikataan nyt kuitenkin optimistisesti valkoisten voittoa 2-0. :) :peukku_ylos:
-
Tästä pelistä, kuten tietysti muistakin lähdetään hakemaan vain 3 pistettä, mutta tiukkaa tekee, jos kaikki 3 pistettä Bernabeulle jää tänä iltana. Sevillalla on niin kovat hyökkäyspään tehot, että jos ei tarkkana olla, niin omissa soi. Kolme pistettä tietysti olisi hieno juttu ja saataisiin eroa Villarrealiin ja Barcaan. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että näin ennen ottelua jo pisteeseenkin pitäisi olla tällä hetkellä, näillä esityksillä tyytyväinen. Veikataan nyt kuitenkin optimistisesti valkoisten voittoa 2-0. :) :peukku_ylos:
No ainakaan Navas ei ilmeisesti pysty pelaamaan, joten jotain lohtua sentäs.
-
Tsemppiä joukkueelle :peukku_ylos:.
Casillas; Ramos, Cannavaro, Heinze, Marcelo; Gago, Guti, Sneijder; Higuain, Robben y Raul.
-
Jep. Hieman hämää Robinhon vaihtopenkkirooli. Olihan hän keskiviikkonakin pelaamassa Ruotsia vastaan niin tuskin tuo loukkaantuminen enää kauheasti painaa.
Tänään Sneijder ja Cannavaro ovat valmiiksi jo meikäläisen suurennuslasin alla ja toivottavasti en pysty pelin jälkeen toteamaan, että minähän sanoin Sneijderin kuuluvan penkille.. ANNA MENNÄ WESLEY!
Kutkuttaa, jännittää ja ennen kaikkea pelottaa :peukku_ylos: :pallo:
-
Toivottavasti Gutilla nyt olisi tänään se peli missä mies antaa niitä namupasseja. Mutta kun Jose Maria tuntuu pelaavan niitä pelejä kerran kuukaudessa
-
Uuh, tämä pelko... se on tervettä. Madrid VOITTAA tänään! VAMOS :traktori:
-
Nyt on sellanen fiilis, että tästä tulee maalijuhlaa, ilotulitusta molemmilta joukkuilta. Hyökkäys on tänään valttia, molempien puolustus horjuu perusteillaan. Ja MADRID voittaa!
-
Voihan vittu kun kattoo Sevillan hyökkäystä: Capel, Alves, Kanoute, Fabiano. Keskellä Keita ja Puolsen :peukku_alas:
-
Nyt nähdään D.Alves sillä paikalla, jolla näkisin hänet niin kovin mielelläni Valkoisissa eli keskikentän oikealla laidalla ts. Jesus Navasin paikalla. Voi olla hikinen ilta Realin puolustajilla. ;D
-
Gonzalon hiuksille: :peukku_alas:
-
GABI VITUN HEINZE
-
HEINZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
-
Ketsuppii :peukku_ylos:
-
Jeah!!! Btw taitaa Crespo ottaa punaisen tänään - kaveri ei pysy yhtään Robbenin perässä. :peukku_ylos:
-
Huh, Sneikka on ainakin alussa näyttänyt hieman tuota kadonnutta peli-iloa :peukku_ylos:
-
Heinze iskee :pallo: Schusterilla komea pikkutakki
-
Sysse tainnu käydä parturissa, mutta jättänyt takatukan :D
+ Cannavaro pelannut toistaseks todella hyvin
-
Robben ollut hyvä. :peukku_ylos:
Higuain tutun tehoton - en tykkää.
-
Raúlin ja Ramosin vedoille. :peukku_alas: (Higuainille ei :P)
Higuainin harhautuksille toki :peukku_ylos:
-
Higuain ollut kyllä hyvä, sama pätee Cannaan, loistavia katkoja. Myös keskikenttää dominoidaan aika täysin. Nyt vaan pitäisi laittaa paikoista sisään
-
Raúl taas huono, jo kaksi maalipaikkaa. Yleensä laittaa. ;)
Toisaalta tänään on Palop vastassa.
-
Tää on sitä Realia, jota katsoo mielellään. Käytetään paljon laitoja ja keskitetään tarkkoja palloja maalille. Varmaan ollut maalin lisäksi mahtavat tilaisuudet 2-3 lisämaaliin. Tästä on hyvä jatkaa. :peukku_ylos:
e. Onpas liukas kenttä, varmasti pojille mukavaa. :D
-
Sevilla yllättävän heikko. Voi kai sanoa, että Alves ei omimillaan keskikentällä. Nooh, tilanne muuttunee toiselle jaksolle, ku Crespo tulee pois, Alves tippuu laitapakiksi ja Navas tulee keskikentälle. Alves-Navas akselin kanssa saavat sitten Marcelo ja Heinze olla tarkkoina.
-
Voihan vittu jos Canna joutuu siirtymään sivuun :peukku_alas:
-
Toivottavasti Cannan hyvä vire ei pääty tähän. Aika sekaisin voi olla tuollaisen pommin jälkeen.
-
Heinzen liukumiselle: :peukku_ylos:
-
Navas kentälle - Crespo pois..
Ei yllätys ;D
Nyt on mielenkiintoista, Robben vs. Alves.. ;)
-
Nooh, tilanne muuttunee toiselle jaksolle, ku Crespo tulee pois, Alves tippuu laitapakiksi ja Navas tulee keskikentälle. Alves-Navas akselin kanssa saavat sitten Marcelo ja Heinze olla tarkkoina.
Tapahtui. ;)
-
En nyt sanoisi, että Alves hirveästi tuohon puolustamiseen tulee vaikuttamaan. Eiköhän Robben pysty Daniakin pyörittämään.
-
Nooh, tilanne muuttunee toiselle jaksolle, ku Crespo tulee pois, Alves tippuu laitapakiksi ja Navas tulee keskikentälle. Alves-Navas akselin kanssa saavat sitten Marcelo ja Heinze olla tarkkoina.
Tapahtui. ;)
Nooh, ei tarvinu hirvee velho olla että ton hokas, vai? ;)
-
Auts.. :peukku_alas:
-
Aijai :peukku_alas:
-
LOISTAVA MAALI!!!!!! :peukku_ylos:
Loistava syöttö ja viimeistely!! RAUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!
-
El Capitan!
-
VITTU MIKÄ HÄKKI. Sneikalta jo toinen passi :peukku_ylos:
-
Raul :pallo: Sneikan syöttö :peukku_ylos:
-
Calderon ei ollut kovin tyytyväinen maaliin! :D
Raúl :sydän:
-
Raul :peukku_ylos:
-
offtopic, mutta onko palstaveljillä valkoista päällä? Täällä katellaan Raulin #7 paita päälle, kuten aina.. :D
p.s tarkoitus ei ole kuulostaa miltään puhelintytöltä.. ;D
-
Ei valkoista, mutta taitaa tulla voitto nyt kun katson taas peliä. Hävitään tai pelataan tasan aina kun en katso tai jos katson baarissa. :D (Roma-ottelu baarissa, se toinen siis)
-
Hyvinhän se menee :peukku_ylos:.
-
Tänään ollut ainakin tähän mennessä monta positiivista yllättäjää: Higuain, Sneikka, Marcelo, Canna.
Robben hiipu totaalisesti ekasta 20minuutista. Gago ollut tuttuun tapaan loistava, Guti myös hyvä. Ramos hiljentänyt Capelin täysin ja Raul - ei tarvitse sanoa :sydän: Heinze teki maalin, mutta muuten ei mitään ihmeempää. Hieman hätäilyä puolustuksessa.
-
Minuutit 5-20 ihmeellistä hengailua, muuten ei valittamista.
Sneijder oli kyllä hyvä, Raul oli oma itsensä, Guti hyvä ja muut mukiinmeneviä. Robbenilta muutama syöttö lisää niin helpottaa omaa peliään suunnattomasti.
-
Onpas ollut viimeaikojen esitykset huomioon ottaen mahtavaa peliä. Tällaista on ilo katsella.
florentinoperze tuolla pelkäsi Cannan ja Sneikan esityksiä, kentän parhaat miehet Raulin ohella :peukku_ylos:. Higuain ollut myös hyvä, hiustyyli se jaksoi naurattaa koko puoliskan. Ja myös Syssen parturireissu notiseerattiin täälläkin :D. Tästä on hyvä jatkaa, eiköhän se kolme pistettä sieltä tule, usko on vahva.
Ja valkoinen kaulahuivi toki kaulassa!
-
offtopic, mutta onko palstaveljillä valkoista päällä? Täällä katellaan Raulin #7 paita päälle, kuten aina.. :D
p.s tarkoitus ei ole kuulostaa miltään puhelintytöltä.. ;D
Itse asiassa sattuu olemaan Getafen paita päällä. Hyvä ja rento ryysy kotioloissa ;D
-
Cannavaro on ollut erinomainen. Viime otteluissa ollut melkoisessa syväjäässä, mutta tänään ollut yksi parhaista. Ainakin 3 loistavaa katkoa. Sneijderin passeille, Higuainille, viihdyttävälle matsille ja El Capitanelle :peukku_ylos: :tuoppi:
Toivottavasti peli jatkuisi samanlaisena, ja ettei Realin jätkille tule liiallinen hyvänolontunne.
-
Sneijder ollut aivan loistava.. :sydän: Kaksi syöttöä ja hänhän jakeli myös Gutin läpi. Todella hyviä syöttöjä jaellut ainakin toistaiseksi. :)
-
Alkukauden otteita alkaa olemaan ilmassa. Higsu ollut tänään hyvä järjestämään paikkoja. Sneijder ja Guti pelanneet myös hyvin. Mielellään olisin Diarran nähnyt Gagon paikalla, kun katsoo vastustajan hyökkäyskalustoa. Toivottavasti Gago pärjää Kanouten ja Fabianon tahdissa.
-
Vaihteeksi ihan kivaa peliä Madridilta. Vihdoin ja viimein Sneijder päässy keskikentän keskelle ja hyvinhän se sujuu Sneijder-Gago kaksikolla. Sneijder ollut ehdottomasti Gutia parempi tuossa, toivottavasti loppukauden saa jatkaa keskellä. Hyvää työntekoa niin ylös kuin alas. Piti keskikenttää koossa, vaikka Guti oli taas ihan pihalla, Robben lähinnä törmäili vastustajiin ja Gagokin epävarma. Ja aivan käsittämättömän upea syöttö Raulin maaliin. Uskomatonta, että Virkkunen hehkuttaa Raulin sinänsä ihan kivaa haltuunottoa, vaikka Sneijderin syöttö oli Jumalainen.
Ramos muuten menee ihan hukkaan laidalla. Kyllähän hän hommansa hoitaa ongelmitta, niin laadukas hän on, mutta kun se ei hänen paras pelipaikkansa ole, jää hänen potentiaali hyödyntämättä täysin. Mitään ylimääräistä häneltä ei kyllä saada, jos häntä laidalla peluuttaa.
-
No eipä se Gago kovin huonosti mun mielestä ole esiintynyt ainakaan tähän mennessä. Auttanut paljon muita ja paikkaillut. Muutamia hyviä katkoja myös.
:o :o
Raul, mitä teit? :(
-
Ohjaaja epsanjassa taas vaihteeksi retkellä. ;D
-
Huh huh... olipa likellä Kanoute. Siinä ois herkempi referee pistäny pallon pilkulle.
Ite oisin ainakin viheltänyt. :D
e. Real ollut umpisurkea toisella jaksolla.
-
Higuain ei vain osaa. :( Soldadoa kentälle?
Ai niin Soldado poissa kokoonpanosta. Sysselle :keskari:
Aika kyseenalainen keltainen Raúlille, oli juuri kävelemässä pois. Jos olisi paria sekuntia aiemmin vetänyt niin silloin kyllä.
Onko oikeasti poissa seuraavasta pelistä? Taitaa olla 0-0 tai 0-1 Mallorcalle sitten jos ei ole muita hyökkääjiä kun Higuain. :-\
-
Kyllä tuo Higuain joutais myyntiin.
Täytyy vissiin olla tyhjä maali, että kaveri saa maalin.
Onneton!! Vaihtoon!!! :peukku_alas:
Paljon melua tyhjästä tämän kaverin kohdalla.
e. Heppa olis heilauttanut verkkoa! Myös itse olisin pistänyt etuyläkulmaan - ristikon kautta. ;)
-
HUHHUH. Higsu taas tekee vastustajan veskasta loistavan. Silmätkiinni-täysilläpäin-taktiikka ei aina oo se fiksuin. Vittu sentään. Raul ois pistänyt varmaan jokaisesta kolmesta sisään.
Jos ei osaa, niin ei vaan osaa. :peukku_alas:
Jänistä vaan kentälle, ansaitsee ehdottomasti näytönpaikan-
-
Hiquan on mielestäni muuten loistava, mutta toi viimeistely on kyllä hakusessa.
-
Hiquan on mielestäni muuten loistava, mutta toi viimeistely on kyllä hakusessa.
Sama
-
Kyllä voisi nyt antaa vielä Higuainin maanmiehelle mahdollisuuden, saattaapi olla että Valkoisissa on kesän jälkeen kaksi pampan poikaa vähemmän...enkä kyllä panisi juurikaan pahakseni.
-
Hiquan on mielestäni muuten loistava, mutta toi viimeistely on kyllä hakusessa.
Eri mieltä. Kyllä pitäis kärkimiehen iskeä paikoista maali. Saa sitä pörrätä tukka geelissä vaikka kuinka, mutta jos maaleja ei tule niin ei mitään hyötyä.
e. ja sieltähän se sitten tuli se maali..
-
EIHÄN!
-
Higuain ei vain osaa. :( Soldadoa kentälle?
Ai niin Soldado poissa kokoonpanosta. Sysselle :keskari:
Aika kyseenalainen keltainen Raúlille, oli juuri kävelemässä pois. Jos olisi paria sekuntia aiemmin vetänyt niin silloin kyllä.
Onko oikeasti poissa seuraavasta pelistä? Taitaa olla 0-0 tai 0-1 Mallorcalle sitten jos ei ole muita hyökkääjiä kun Higuain. :-\
Otan sanat takaisin. ;)
-
Noniin tämä oli kyllä Hiquanille hyvä, itseluottamus nousee varmasti.
-
Nyt ei saa tehdä samaa kuin Barcelona eilen
-
On se Sysse tosiaan käynyt parturilla - tyylikäs Beatleshenkin moppi nykyään. :peukku_ylos:
-
Jos Raúl sai kortin niin miksei myöskin Jesus Navas kun veti vihellyksen jälkeen?
-
Nyt niitä vaihtoja. Diarra ilmeisesti tulossa kentälle, uskoisin että Gutin tilalle. Itse ottaisin myös Saviolan sekä Drentten / Robsonin.
-
Realin äskeiselle pyöritykselle :peukku_ylos:
-
Virkkunen kertoilee tossa, että Fabiano ois melko varmasti Realin mies ensi kaudella.
Tarvitaanko me oikeasti tuo Fabiano? Onhan kaveri kova iskeen maaleja, mutta aika näkymätön on kaveri tänään, tosipaikan tullen ollut.
Alvesin ottasin ennemmin, vaikkakaan ei kummonen ole tänään ollut.
-
Miksi vitussa Baptista? Nyt tietysti hyvin pelannut Higuain tai Sneijder pois...
-
Higuain veks, Peto sisään..
-
En ymmärrä kanssa vaihtoa. Näissä peleissä nyt, kun peli on suht selvä, kaveri sai äsken ensimmäisen vaarallisen paikan kymmeniin minuutteihin, niin Saviola / Drenthe / Robinholle pitäisi ehdottomasti saada peliaikaa.
-
Robson sisään, Kapteeni pois.
-
Mitä Real Madrid tekee edes Baptistalla ? Köyhän miehen Sneikka tai Hiqsu. :peukku_alas:
-
Mitä Real MAdrid tekee edes Baptistalla ? Köyhän miehen Sneikka tai Hiqsu. :peukku_alas:
Sama. Kesällä vois laittaa vaikka vaihdossa Sevillaan..siis Alvesiin.
-
3-1!! :peukku_ylos:
Kiitos ja hyvää yötä!!
-
Mitä Real MAdrid tekee edes Baptistalla ? Köyhän miehen Sneikka tai Hiqsu. :peukku_alas:
Sama. Kesällä vois laittaa vaikka vaihdossa Sevillaan..siis Alvesiin.
Saviolaa huhuiltiin tänään siihen tarkoitukseen.
-
Hyvä ja viihdyttävä matsi oli, plus tärkeimpänä, että ero seuraavaan on nyt 6 pistettä. Voi mennä hyvin mielin nukkumaan.
-
Kiitos näistä hetkistä, ja hyvää alkavaa viikkoa! :)
-
Vaikka Higsu sen maalin tekikin niin en silti voi olla sanomatta, että se ei saa mistään sisään >:(. Ja te jotka toivotte Saviolalle näyttöpaikan niin muistutan, että jänönen tiputti meidät henkilökohtaisilla teoillaan Copa del Reystä.
-
Parastahan tosiaan on, että kunhan Sevilla jää ulos Sieniliigasta, niin aikamoinen pelaajakato varmasti tulee käymään. Voidaan sitten poimia Alves ja Fabiano, ensisijaisesti Alves.
VAIKKA Sergio oli kyllä tänään pitkästä aikaa ihan vitun upea. Vasenta laitaa ei voinut käyttää, hyviä purkuja ja katkoja sekä ennen kaikkea hyvää panosta hyökkäyspäässä. Paremmalla onnella oisi voinut itse jopa tehdä maalin / syöttää yhden.
Nyt on vitun hyvä fiilis. 6p eroa Villarrealiin ja peli vaikuttaisi taas olevan kunnossa.
-
Peli oli juuri niin hyvä kuin vain mestaruuden voittamiseen vaaditaan.
Iker otti kaiken poimittavan.
Puolustus piti Fabianot ja Kanoutet pimennossa. Heinze oli loistava ja maali päälle, Cannavaro pelasi omalla tasollaan ja laidalla homma pelasi. Upeaa peliä :peukku_ylos:
Keskikentällä kovasti herjattu Sneijder pelasi loisto-ottelun kaikki maalit hänen kauttaan, Guti pelasi hyvän pelin. Gago on viime peleissä lunastanut paikkansa keskikentällä..tekee katkoja ja rakentaa peliä. Upeaa peliä :peukku_ylos:
Raul ja Higuain tekivät maalin mieheen ja se riittää kärkipelaajien osalta. Robben oli ainoa, jonka peliä voisi hieman haukkua, mutta eipä sitä jaksa.
Kaiken kaikkiaan täydellisesti pelattu 9/10.
-
Sitten asiaan. Sneijder pelasi aivan loistavan pelin ja nyt jatkaa tätä menoa koko kevään ajan. Raul teki käsittämättömän hienon maalin. Guti antoi jälleen sellaisen passin, että huh huh. Puolustus oli jotain mitä ei vielä ole tämän vuoden puolella nähty :peukku_ylos:.
-
Sneijderilta upea peli :peukku_ylos: ehdottomasti Sneijder myös jatkossa keskikentän keskustaan hallitsemaan.
Higsua täytyy kyllä kiitellä siitä, että osaa hakeutua paikkoihin ja osallistuu myös rakenteluun parhaiten meidän kaikista hyökkääjistä. Toki paikoista pitäisi paremmalla prosentilla laittaa sisälle, mutta on hyökkääjillä muitakin tehtäviä ja arvoja kuin viimeistely. Itse en häntä kesällä ulostaisi, ellei nyt kahta kovaa kärkeä hankita.
-
Hieno voitto. :peukku_ylos: Pitkästä aikaa pelaaminen alkoi jo ekalla puoliajalla, eikä päästetty vastustajaa ensin johtoon. Olen kyllä pettynyt (tosin hyvä vaan) Sevillan Fabiano-Kanoute -kaksikkoon. Aika vaisua oli näiltä miehiltä tänään. Ennen ottelua pelkäsin, että juuri nämä kaksi miestä kaatavat yksistään Realin tänään, onneksi ei kuitenkaan. Tärkeät 3 pistettä ja ero Villarrealiin 6p. ja Barcaan 7p. Tästä hyvä jatkaa. :peukku_ylos: :pallo:
e. Sneijderiltä tosiaan hyvä matsi. :peukku_ylos:
-
Puolustus oli jotain mitä ei vielä ole tämän vuoden puolella nähty :peukku_ylos:.
El Clasico. ;)
Plussana nyt Casillas on Valdesin kanssa tasoissa Zamorassa, eli päästetyt maalit/ottelut.
-
6 pistettä ja uusi viikko alkaa paljon paremmalla tuulella :peukku_ylos:Kiitos Real hyvästä lopetuksesta viikolle :peukku_ylos:
-
El Clasico. ;)
Olikos se tänä vuonna ;).
-
El Clasico. ;)
Olikos se tänä vuonna ;).
Viikko ja päivä sinne tai tänne. :P
Useinhan jalkapallossa niin kun koulussa tarkoitetaan kautta. Tosin nyt kun luin viestisi niin siinähän luki tämän kauden PUOLELLA... :-X Hyvä minä, taas hereillä
http://www.realmadrid.com/articulo/rma39016.htm
Tämäkin "ennätys" lähti nyt...
Jos tuomari olisi ollut hereillä niin olisi jopa voinut tulla keltainen jo aikaisemmin...
-
Oli muuten todella helpolla annettu keltainen. Tuomari olisi voinut pikkaisen harkita tilannetta. Se oli oikeastaan hankittu keltanen Sevillalta. Eikös Raul ollut jo kävelemässä pois päin ja en nyt muista kuka, mutta vaparin anataja oikeastaan "haki" tämän kortin Raulille?
-
Nyt ei mene jakeluun tai sitten yömyöhään ei vain aivot pelaa. Miksi Raul olisi ensi viikolla poissa pelistä? Kaksi varoitusta tällä kaudella? Vai mitä helvettiä? Se kuka vastaa ekana saa bissen ku tavataan.
-
Se kuka vastaa ekana saa bissen ku tavataan.
Täytyykö vastata oikein?
-
Tuskin on poissa. Eikös tuo ollut tosiaan vasta kauden toinen keltainen? Vai onkos kapteenilla eri säännöt? :D Raulille huilia heti parista kortista? :D
-
Se kuka vastaa ekana saa bissen ku tavataan.
Täytyykö vastata oikein?
Täytyy ;)
-
http://www.realmadrid.com/articulo/rma39016.htm
Tämäkin "ennätys" lähti nyt...
Eihän tuo ollut Raúlin ensimmäinen varoitus tällä kaudella vaan kolmas!
-
Oli muuten todella helpolla annettu keltainen. Tuomari olisi voinut pikkaisen harkita tilannetta. Se oli oikeastaan hankittu keltanen Sevillalta. Eikös Raul ollut jo kävelemässä pois päin ja en nyt muista kuka, mutta vaparin anataja oikeastaan "haki" tämän kortin Raulille?
Raúl juuri kääntyi kun Daniel Alves päätti potkaista palloa häntä päin. Ja heti nouse keltainen. Pari sekuntia aiemmin ja se olisi mielestäni ollut ihan oikeutettu, mutta ei näin.
Ja ruudun grafiikoiden mukaan kauden kolmas, Virkkusen sanoin Raúl on ensi pelistä pois.
-
Oli muuten todella helpolla annettu keltainen. Tuomari olisi voinut pikkaisen harkita tilannetta. Se oli oikeastaan hankittu keltanen Sevillalta. Eikös Raul ollut jo kävelemässä pois päin ja en nyt muista kuka, mutta vaparin anataja oikeastaan "haki" tämän kortin Raulille?
Raúl juuri kääntyi kun Daniel Alves päätti potkaista palloa häntä päin. Ja heti nouse keltainen. Pari sekuntia aiemmin ja se olisi mielestäni ollut ihan oikeutettu, mutta ei näin.
Ja ruudun grafiikoiden mukaan kauden kolmas, Virkkusen sanoin Raúl on ensi pelistä pois.
Nimenomaan päätti potkaista päin Raulia. Näistä toki ennenkin annettu keltaisia, mutta Alvesilla ei varmastikaan sitten ollut muualle mahdollisuutta syöttää palloa? :D Toki myös Raul teki väärin, kun jäi eteen seisomaan, mutta mielestäni tuomarin olisi pitänyt miettiä tosiaan, ennen kuin tuon kortin nosti, koska Raul oli jo kääntynyt pois ja selvästi Alves syötti päin tarkoituksella, minun mielestäni. Näitä nyt on joka pelissä ja eiköhän niitä kortteja olisi pitänyt paremminkin antaa sellasissa tilanteissa, joissa ei sitten annettu, vaikka aihetta oli. Mielestäni nämä ovat niitä turhimpia kortteja mitä tuomari voi antaa. Mutta näin tällä kertaa.
Kapteeni siis ilmeisesti ensi pelissä pois. Saa nähdä kenet Schuster taikoo kärkeen Raulin tilalle.
-
Kaikista positiivisin asia kyl tänään oli et Valkosten pelissä näky taas sitä taistelu tahtoo ja voitonhalua kentällä. Oli kyl pitkästä aikaa pirtee suoritus Valkosilta. Koko joukkue pelas mielestäni hyvinpaitti Higuain, joka tuntuu tarvitsevan todella paljon paikkoja et saa pelivälineen häkkiin. Esille kyl nostaisin erityisesti Sneijderin ja Heinzen jokka pelas loistava ottelun. Keskikenttä kyl toimi tänään mallikkaasti :peukku_ylos:
-
Oli kyllä huippu peli, ehkä valkoisten kone lähtee tästä nyt taas käntii ja joka toisella kierroksella aina katsella peloissaan olkansa yli ja miettiä "Jos Barca ei nyt seuraavaksi munaakkaan"... Niin on tosin aina melkein käynyt ;D
Kovasti on tällä Higuainia kritisoitu, eikä viimestelyn osalta ainakaan syyttä.
Higuain on kuitenkin joka tapauksessa paljon parempi vaihtoehto kuin Soldado. Pelinäkemys ja pelinrakennus taidot hänellä ovat ainakin hyökkääjälle loistavat, kuten myös ns "hyökkääjän aistit" (osaa liikkua hyvin hyökkäys aluellee, tekee oikeat juoksut jne....) Toki se on puuduttavaa katsoa kun tuhrii huippu paikkoja, mutta viimeistelyä voi aina harjoitella (katso C.Ronaldo, Robinho....) tekniikkaa joka Higuainilla on keskushyökkääjäksi erinomainen on aika vaikea lähteä enää mitenkään suurilla harppauksilla parantamaan. Peliäly taas on jotain jota ei lähes voi opettaa ollenkaan, jollain vain on silmää ja jollain ei ole.
Itse ainakin mielelläni nään Gonzalon kentällä. Sillä potentiaalia kaverilla on, muutama asia tarvitsee vain hiomista, mutta missään nimessä ei toivoa kannata heittää. Sitä paitsi Higuain on kyllä ainakin meikäläisen kirjoissa ansainnut täyden tuen ja vähän enemmän niitä näyttö paikkoja olemalla viimekauden mestaruuden "talismaanina" (Viime vuoden Espanyol peli 4-3 , Atleti 1-0 + huippu esitys Mallorcaa vastaan viimeisessä pelissä)
-
Oli kyllä hieno voitto ja pelikin näytti hyvältä :peukku_ylos: ero kakkooseen 6 pistettä ja eiköhän tuo mestaruus tule jos tuollainen peli jatkuu. Mikä muuten tosiaan oli Robinholla kun ei voinut aikaisemmin tulla kentälle?? Ja miksi Baptista tuli aikaisemmin kuin Robson? Robben oli mielestäni hyökkäyspäähän hyvä ainoastaan ekalla puoliajalla, mutta se mikä itseni yllätti oli miehen työskentely puolustus suuntaan ja se oli suht hyvää läpi ottelun.
Ja mitä, joutuuko tosiaan jo kolmesta kortista yhden pelin huilille?? Itellä oli sellanen käsitys et niitä tarvittas vielä pari lisää...
-
Nyt vaan Higuain taas avaukseen Mallorcaa vastaan ja ehkä sitä kautta viimeistely parantuu. Eilen hyvää peliä, juoksi jatkuvasti ja pelasi tilanteita myös muille. Nyt kun tarkemmin miettii, niin olihan esimerkiksi Raulillakin 2-3 paikkaa, josta olisi voinut tehdä, mutta Palop torjui. Toki Higsun paikat olivat lähes täydellisiä, mutta ei siinä.
Robben tosiaan hiipui ja paljon ekasta puoliajasta.
-
Nyt vaan Higuain taas avaukseen Mallorcaa vastaan ja ehkä sitä kautta viimeistely parantuu. Eilen hyvää peliä, juoksi jatkuvasti ja pelasi tilanteita myös muille. Nyt kun tarkemmin miettii, niin olihan esimerkiksi Raulillakin 2-3 paikkaa, josta olisi voinut tehdä, mutta Palop torjui. Toki Higsun paikat olivat lähes täydellisiä, mutta ei siinä.
Robben tosiaan hiipui ja paljon ekasta puoliajasta.
Higsu kyllä missas niin namupaikkoja, että noista pitää vaan yksinkertaisesti laittaa pallo sisään. Ei kuitenkaan tästä syystä pitäisi heti olla penkittämässä. Varmaan miehellä itselläkin helpotti, kun viimein osui. Varmasti helpotti paineita jonkin verran ja ensi pelissä sitten näyttää meille epäilijöille. ;) Saviolaa vois kyllä kokeilla ensipelissä Higsun kanssa.
-
Oli kyllä hieno voitto ja pelikin näytti hyvältä :peukku_ylos: ero kakkooseen 6 pistettä ja eiköhän tuo mestaruus tule jos tuollainen peli jatkuu. Mikä muuten tosiaan oli Robinholla kun ei voinut aikaisemmin tulla kentälle?? Ja miksi Baptista tuli aikaisemmin kuin Robson? Robben oli mielestäni hyökkäyspäähän hyvä ainoastaan ekalla puoliajalla, mutta se mikä itseni yllätti oli miehen työskentely puolustus suuntaan ja se oli suht hyvää läpi ottelun.
Ja mitä, joutuuko tosiaan jo kolmesta kortista yhden pelin huilille?? Itellä oli sellanen käsitys et niitä tarvittas vielä pari lisää...
Minäkin muistin että se oli viisi...
Mutta jos Raúl nyt on ensi pelistä poissa, niin melko varmasti mennän Higuan-Saviola kärkiparilla. Niin hyvin Higuain kuitenkin pelasi (rakensi peliä, haastoi, kuljetti jne.) että jatkoon vain! Ja Schusterhan sanoi että Saviola saa näyttöpaikkansa (nyt kun Soldadokin on saanut, jotain sinne päin).
Jos on Mallorca vastassa niin voidaan jatkaa Gago-Guti-Sneijder kkentällä, ja sitten joku laidassa. Higuain pelaa hyvin myös laidassa kuten näytti eilen, joten ainoastaan yhden laidan kautta ei pelata.
-
Toisin kuin täällä on sanottu ei puolustus (topparit) pelannut mielestäni missään nimessä hyvää peliä. Ilman Sevillan kärkiparin huonoa päivää oisi voinut mennä jopa 5(!) maalia sisään. Heinzelta pari hienoa liukua, muuten lähes kokoajan pihalla.
Ja ei helvetti tuota Cannavaroa. Mielestäni Cannavaron osto oli virhe. Parissa kaudessa mitä Canna on kohta pelannut, olisi voitu kasvattaa joku nuori toppari tuolle pelipaikalle. Peliaikaan nähden aivan hirveätä peliä Cannavarolta koko Realissa oloajan. Heinzen sekoilut vielä ymmärtää vieraalla pelipaikalla, mutta että Cannavaro.
Vähään on kyllä jätkät tyytyväisiä.
-
No ei pidä liian kriittinen kuitenkaan olla. Kuitenkin vain yksi maali päästettiin, vaikka monia toki oltaisiin voitu päästää, jos Sevilla olisi tehnyt enemmän. ::)
Sneijderilta tosiaan loistavaa peliä keskellä ja toivottavasti hän ei enää laidalle joudu. Tarvitseeko Diegoa kuitenkaan? Sneijder ja Guti keskikentän keskustassa ovat kovatasoisia, kummatkin ovat parhaana päivänään maailman eliittiä. Tosin samaa aikaa kentällä ollessaan saattavat syödä toistensa tehoja. Siihen vielä Gago, Diarra, Robben, Robinho, Baptista(?), De la Red, Granero Drenthe jne. niin ei tuohon keskikentälle välttämättä ketään tarvita. Tosin ei se haittaa, vaikka Diego tulisikin. No kuitenkin, hieno peli valkoisilta ja erittäin tärkeä voitto. :peukku_ylos:
-
Toisin kuin täällä on sanottu ei puolustus (topparit) pelannut mielestäni missään nimessä hyvää peliä. Ilman Sevillan kärkiparin huonoa päivää oisi voinut mennä jopa 5(!) maalia sisään. Heinzelta pari hienoa liukua, muuten lähes kokoajan pihalla.
Ja ei helvetti tuota Cannavaroa. Mielestäni Cannavaron osto oli virhe. Parissa kaudessa mitä Canna on kohta pelannut, olisi voitu kasvattaa joku nuori toppari tuolle pelipaikalle. Peliaikaan nähden aivan hirveätä peliä Cannavarolta koko Realissa oloajan. Heinzen sekoilut vielä ymmärtää vieraalla pelipaikalla, mutta että Cannavaro.
Osittain sama. Puolustus ei tosiaan pelannut erinomaisesti, ja vain onni (ja eikö Casillaskin jonkun haamun torjunut) piti Sevillan maalit vain yhdessä, niin hyviä paikkoja Sevillalla oli. Tosin puolustus kyllä pysyi koko pelin kasassa eikä paniikkeja syntynyt. Tärkeää kuitenkin oli, että maalit pysyi noin vähässä - se tuo aina puolustukselle itseluottamusta, vaikka esitys olisi ollut kuinka karsea tahansa.
Cannavarosta sen sijaan täysin eri. Hänen hankintansa oli loistava ratkaisu, myös näin jälkikäteen katsottuna. Ei hän loistavasti ole pelannut, ei maailman parhaan tavoin, mutta on ihan höpöä väittää, että hän olisi hirveä ollut. Ajoittain kyllä huonoja otteita, mutta pääasiassa ihan hyvää. Ja ennen kaikkea Cannavaro on tuonut oman kokemuksensa. Hän on jotain sellaista, mitä jokainen joukkue kaipaa takalinjoilleen ja mitä Hierro on viimeksi ollut Real Madridissa. Ja sellaisia toppareita on aika harvassa: kokenut, mielellään kaiken nähnyt pelaaja, johon koko puolustus voi luottaa. Eikä siis aina pelillisesti mikään johtohahmo, kuten ei Hierrokaan ollut viimeisinä vuosinaan, mutta silti saakelin tärkeä pelaaja. Eli vähän samaa kuin Jari Litmanen tai Sami Hyypiä Suomen maajoukkueelle.
Cannavarosta on tullut silmätikku, mikä johtunee häneen kohdistuneista valtavista odotuksista. Mutta ei ne esitykset mitään hirveitä ole, kuten täällä monesti väitetään. Toki ne, jotka odotti maailman parasta jalkapalloilijaa, ovat varmaan pettyneitä.
Ja on ihan höpöhöpöä väittää, että tuon tason pelaajia voi jotenkin kasvattaa, saati sitten muutamassa vuodessa, mikä on topparille todella lyhyt aika. Ei todellakaan voi - jos voisi, niin miksei kaikki huippujoukkueet sitten kasvata omia huippupuolustajia? Toppari on ehkä viimeinen paikka, mihin pelaaja voi kasvattaa, joten aika uskomaton väite. Ja miten sellaisen edes kasvattaa, jos nuoren vierellä ei ole Cannavaron kaltaista kaiken kokenutta oppi-isää? Pepe ja Ramos on mielestäni lähimpänä tuota nuoren pelaajan kasvattamista mitä kaipaat, ja hekin kaipaavat vierelleen kokenutta oppi-isää. Tosin ehkä tarkoititkin heidän kaltaista etkä mitään raakiletta.
Itse pitäisin Cannavaron Madridissa vielä vuosia. Vähän hirvittää ensi kausi, jos avaustopparit on Pepe-Ramos, eikä edes penkillä ole kokemusta. Yksilöinä he toki ovat loistavia molemmat, mutta jalkapallo on siitä jännä peli, että kokonaisuus ei juuri koskaan ole yhtä kuin yksilöiden yhteenlaskettu taso. Tuosta toppariparista puuttuu paljon.
Vähään on kyllä jätkät tyytyväisiä.
Päinvastoin. Monesti Real Madridilta vaaditaan aivan liikaa. Varmaan valkoisen baletin sokaisemana. Mikä pahinta, myös seurajohto syyllistyy tähän ja toiminnasta tulee aivan liian lyhytjänteistä.
-
"Vähään on kyllä jätkät tyytyväisiä."
Suuri askel kohti mestaruutta, voitto liigan kuumimmasta jengistä ja muutenkin hyvä peli kaikin puolin. En nyt tiedä ollaanko tässä niin vähään tyytyväisiä, aika kovat oli panokset eilisessä pelissä.
Toiseksi en tiedä kuinka paljon olet lukenut tätä foorumia viime aikoina, mutta kyllä täällä ollaan keskitytty kritisoimiseen tyydyttelyn sijasta. Harvassa ovat ne, jotka ovat viime aikaisiin otteisiin olleet tyytyväisiä.
Cannavarosta vielä. Ei ole pelannut sillä tasolla millä monet varmasti odottivat ja itsekin olen häntä kritisoinut aiheestakin. Toisesta vinkkelistä katsottuna Cannavaron tulon jälkeen tulossa toinen mestaruus putkeen. Voittajatyyppi.
-
Taitaa muuten Cannavaron salaisuss olla hiuksissa; MM-kisoissa kalju, "huonoissa" Real-peleissä vähän hiusta, eilen taas kalju.
-
Kyllähän Canna pelasi eilen pitkästä aikaa loistavasti. Monta todella tärkeää katkoa, ei hätäilyä. Heinzelta myös hyvää peliä ja pari loistavaa liukua. Hyökkäys oli eilen enemmän kuin kunnossa.
Vaikka Raul puuttuukin Mallorcaa vastaan, niin eiköhän sieltä nyt kuitenkin pitäisi löytyä ratkaisijoita. Varsinkin kun kaikki hyökkäävät pelaajat (poislukien Ruud) ovat kunnossa.
-
Siis, olisiko tästä Raulin pelikiellosta mitään virallista tietoa? Viittä minäkin olen pitänyt pelikieltorajana, joten eikai kolmannesta vielä pelikieltoa tule?
-
Loistavaa Madrid! Mahtavaa peliä oli Valkoisilta verrattuna viimeaikaisiin esityksiin.
-
Oli kyllä huippu peli, ehkä valkoisten kone lähtee tästä nyt taas käntii ja joka toisella kierroksella aina katsella peloissaan olkansa yli ja miettiä "Jos Barca ei nyt seuraavaksi munaakkaan"... Niin on tosin aina melkein käynyt ;D
Kovasti on tällä Higuainia kritisoitu, eikä viimestelyn osalta ainakaan syyttä.
Higuain on kuitenkin joka tapauksessa paljon parempi vaihtoehto kuin Soldado. Pelinäkemys ja pelinrakennus taidot hänellä ovat ainakin hyökkääjälle loistavat, kuten myös ns "hyökkääjän aistit" (osaa liikkua hyvin hyökkäys aluellee, tekee oikeat juoksut jne....) Toki se on puuduttavaa katsoa kun tuhrii huippu paikkoja, mutta viimeistelyä voi aina harjoitella (katso C.Ronaldo, Robinho....) tekniikkaa joka Higuainilla on keskushyökkääjäksi erinomainen on aika vaikea lähteä enää mitenkään suurilla harppauksilla parantamaan. Peliäly taas on jotain jota ei lähes voi opettaa ollenkaan, jollain vain on silmää ja jollain ei ole.
Itse ainakin mielelläni nään Gonzalon kentällä. Sillä potentiaalia kaverilla on, muutama asia tarvitsee vain hiomista, mutta missään nimessä ei toivoa kannata heittää. Sitä paitsi Higuain on kyllä ainakin meikäläisen kirjoissa ansainnut täyden tuen ja vähän enemmän niitä näyttö paikkoja olemalla viimekauden mestaruuden "talismaanina" (Viime vuoden Espanyol peli 4-3 , Atleti 1-0 + huippu esitys Mallorcaa vastaan viimeisessä pelissä)
Jos nyt tarkemmin alkaa miettimään niin ooon kyl osittain samaa mieltä Juaniton kanssa. Ite haluisin kyl nähän seuraavassa pelissä tän saman kolmikon kentällä Gago- Sneijder- Guti jotka pelas mielestäni kjyl erittäin hyvin
-
Tarkoitin tuolla mielestäni turhalla tyytyväisyydellä, juuri tyytyväisyyttä topparikaksikkoon. Puolustus (johtajinaan topparit) on mielestäni onnistunut silloin, kun vastustajan maalipaikat/vaaralliset tilanteet saadaan pidettyä yhdessä(1). Noin nyrkkisääntönä.
Niin ja ymmärrän tuon Peikon pointin johtajuudesta, tosin olen huomannut tuota johtajuutta myös muissa, Ramosista lähinnä. Niin ja nuorikin pelaaja voi olla johtava-pelaaja, niin kuin Ramos on jo Realissa ollutkin. Cannavarolla varmasti on enemmän kokemusta tiukoista paikoista, mitä koko muulla puolustuslinjalla yhteensä (poislukien Salgado). Se ei vaan saa oikeuttaa huonoihin peliesityksiin joukkueen tärkeimmällä paikalla.
En odottanut Cannarosta maailman parasta pelaajaa vaan maailman parasta toppria, miten hänen siirtyminen markkinoitiin faneille ja mitä hän vielä pari vuotta sitten oli. Olisin ollut tyytyväinen edes Ramosin tasoiseen toppariin (ei tarkoitusta vähätellä Ramosia).
Niin ja tarkoitin tuolla pelaajan kasvatuksella toppariksi, ostetun, miksei myös oman jos löytyy, huippu lahjakkaan pelaajan kasvatusta. Tulee heti ensimmäisenä mieleen jo Valenciaan siirtynyt Alexis, en tosin tiedä olisiko/onko Alexista ikinä avauksen toppariksi huippujoukueessa.
Tallaisen pelin jälkeen alan itsekin miettiä onko Diegolle "tarvetta". Tosin eiköhän seuraavat pelit osoita taas tuon "tarpeen".
-
Tarkoitin tuolla mielestäni turhalla tyytyväisyydellä, juuri tyytyväisyyttä topparikaksikkoon. Puolustus (johtajinaan topparit) on mielestäni onnistunut silloin, kun vastustajan maalipaikat/vaaralliset tilanteet saadaan pidettyä yhdessä(1). Noin nyrkkisääntönä.
Eihän tuollainen skenaario toteudu ikinä, kun vastassa on kaksi hyvää joukkuetta. Eri asia sitten kun pelataan häntäpään joukkueita vastaan.
-
Tarkoitin tuolla mielestäni turhalla tyytyväisyydellä, juuri tyytyväisyyttä topparikaksikkoon. Puolustus (johtajinaan topparit) on mielestäni onnistunut silloin, kun vastustajan maalipaikat/vaaralliset tilanteet saadaan pidettyä yhdessä(1). Noin nyrkkisääntönä.
Eihän tuollainen skenaario toteudu ikinä, kun vastassa on kaksi hyvää joukkuetta. Eri asia sitten kun pelataan häntäpään joukkueita vastaan.
Kyllä se vaan toteutuu, kun topparit ja muukin puolustus pelaa oikeasti loistavan pelin. Ja mikäli puolustus kestää samana/ehjänä niin kuin viime kaudella, eikä siihen tarvita kahta pivotea. Ja Sevillahan oli melko paska, joten...
-
Ja Sevillahan oli melko paska, joten...
Tähän sama. Madrid pelasi hyvin, mutta vastassa ei ollut viime kauden Sevilla.
-
Eiks kukaan huomannu tuota otsikkoa?!? 30.4 ;D
-
Eiks kukaan huomannu tuota otsikkoa?!? 30.4 ;D
Kuka hölmö näitä otsikoita oikein väsäilee >:(.
-
Kyllä se vaan toteutuu, kun topparit ja muukin puolustus pelaa oikeasti loistavan pelin. Ja mikäli puolustus kestää samana/ehjänä niin kuin viime kaudella, eikä siihen tarvita kahta pivotea. Ja Sevillahan oli melko paska, joten...
Ei se kyllä toteudu muuten kuin pelaamalla samanlaista puolustuspaskapalloa kuten pool,milan,viime kauden real ym.
Itse en ainakaan koskaan halua että realista tulee erittäin puolustava joukkue,vaikka se tarkottaisi mestaruutta joka vuosi.
Jalkapallon hienous menee heti pilalle kun sumputetaan 90 min. ja kytätään yhtä vastaiskua josta pistetään pallo pussiin(valitettavasti tehokas taktiikka jos sen hyvin toteuttaa)
Viime kauden puolustava taktiikka oli jo minulle liikaa ja toivon ettei se enää koskaan toistu,vaikkei se ollut lähellekään mitä esim. pool&milan pahimmillaan ovat.
Enemmän maaleja tehnyt voittaa edelleen ja mestaruuden voi hoitaa kotiin myös hyökkäävällä taktiikalla,onneksi...
Aikoinaan "rakastuin" Realiin juuri hyökkäävän pelin takia,puolustavat jalkapallon tappajat pysyköön italiassa ja englannissa :keskari:
-
Kuka hölmö näitä otsikoita oikein väsäilee >:(.
:D
-
Kyllä se vaan toteutuu, kun topparit ja muukin puolustus pelaa oikeasti loistavan pelin. Ja mikäli puolustus kestää samana/ehjänä niin kuin viime kaudella, eikä siihen tarvita kahta pivotea. Ja Sevillahan oli melko paska, joten...
Ei se kyllä toteudu muuten kuin pelaamalla samanlaista puolustuspaskapalloa kuten pool,milan,viime kauden real ym.
Itse en ainakaan koskaan halua että realista tulee erittäin puolustava joukkue,vaikka se tarkottaisi mestaruutta joka vuosi.
Jalkapallon hienous menee heti pilalle kun sumputetaan 90 min. ja kytätään yhtä vastaiskua josta pistetään pallo pussiin(valitettavasti tehokas taktiikka jos sen hyvin toteuttaa)
Viime kauden puolustava taktiikka oli jo minulle liikaa ja toivon ettei se enää koskaan toistu,vaikkei se ollut lähellekään mitä esim. pool&milan pahimmillaan ovat.
Enemmän maaleja tehnyt voittaa edelleen ja mestaruuden voi hoitaa kotiin myös hyökkäävällä taktiikalla,onneksi...
Aikoinaan "rakastuin" Realiin juuri hyökkäävän pelin takia,puolustavat jalkapallon tappajat pysyköön italiassa ja englannissa :keskari:
Asiaa, kaikissa määrin! Ei sillä ole väliä monta sinne omaan päähän menee kuhan vastustajan päässä soi useammin :) Kauneudelle :peukku_ylos: