Kirjoittaja Aihe: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00  (Luettu 23732 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

La bestia

  • Viestejä: 217
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #100 : 31.03.2008, 00.09.18 »
6 pistettä ja uusi viikko alkaa paljon paremmalla tuulella :peukku_ylos:Kiitos Real hyvästä lopetuksesta viikolle :peukku_ylos:
Se on  enemmän kuin peli!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #101 : 31.03.2008, 00.10.06 »
El Clasico. ;)

Olikos se tänä vuonna ;).

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #102 : 31.03.2008, 00.12.39 »
El Clasico. ;)

Olikos se tänä vuonna ;).
Viikko ja päivä sinne tai tänne. :P
Useinhan jalkapallossa niin kun koulussa tarkoitetaan kautta. Tosin nyt kun luin viestisi niin siinähän luki tämän kauden PUOLELLA...  :-X Hyvä minä, taas hereillä

http://www.realmadrid.com/articulo/rma39016.htm
Tämäkin "ennätys" lähti nyt...
Jos tuomari olisi ollut hereillä niin olisi jopa voinut tulla keltainen jo aikaisemmin...
« Viimeksi muokattu: 31.03.2008, 00.15.00 kirjoittanut Arakorn »

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #103 : 31.03.2008, 00.32.27 »
Oli muuten todella helpolla annettu keltainen. Tuomari olisi voinut pikkaisen harkita tilannetta. Se oli oikeastaan hankittu keltanen Sevillalta. Eikös Raul ollut jo kävelemässä pois päin ja en nyt muista kuka, mutta vaparin anataja oikeastaan "haki" tämän kortin Raulille?
« Viimeksi muokattu: 31.03.2008, 00.36.31 kirjoittanut Petri »
REAL MADRID

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #104 : 31.03.2008, 00.34.19 »
Nyt ei mene jakeluun tai sitten yömyöhään ei vain aivot pelaa. Miksi Raul olisi ensi viikolla poissa pelistä? Kaksi varoitusta tällä kaudella? Vai mitä helvettiä? Se kuka vastaa ekana saa bissen ku tavataan.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #105 : 31.03.2008, 00.35.12 »
Se kuka vastaa ekana saa bissen ku tavataan.
Täytyykö vastata oikein?
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #106 : 31.03.2008, 00.35.38 »
Tuskin on poissa. Eikös tuo ollut tosiaan vasta kauden toinen keltainen? Vai onkos kapteenilla eri säännöt? :D Raulille huilia heti parista kortista? :D
REAL MADRID

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #107 : 31.03.2008, 00.36.46 »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #108 : 31.03.2008, 00.39.32 »
http://www.realmadrid.com/articulo/rma39016.htm
Tämäkin "ennätys" lähti nyt...
Eihän tuo ollut Raúlin ensimmäinen varoitus tällä kaudella vaan kolmas!
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #109 : 31.03.2008, 00.43.20 »
Oli muuten todella helpolla annettu keltainen. Tuomari olisi voinut pikkaisen harkita tilannetta. Se oli oikeastaan hankittu keltanen Sevillalta. Eikös Raul ollut jo kävelemässä pois päin ja en nyt muista kuka, mutta vaparin anataja oikeastaan "haki" tämän kortin Raulille?
Raúl juuri kääntyi kun Daniel Alves päätti potkaista palloa häntä päin. Ja heti nouse keltainen. Pari sekuntia aiemmin ja se olisi mielestäni ollut ihan oikeutettu, mutta ei näin.
Ja ruudun grafiikoiden mukaan kauden kolmas, Virkkusen sanoin Raúl on ensi pelistä pois.

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #110 : 31.03.2008, 01.23.45 »
Oli muuten todella helpolla annettu keltainen. Tuomari olisi voinut pikkaisen harkita tilannetta. Se oli oikeastaan hankittu keltanen Sevillalta. Eikös Raul ollut jo kävelemässä pois päin ja en nyt muista kuka, mutta vaparin anataja oikeastaan "haki" tämän kortin Raulille?
Raúl juuri kääntyi kun Daniel Alves päätti potkaista palloa häntä päin. Ja heti nouse keltainen. Pari sekuntia aiemmin ja se olisi mielestäni ollut ihan oikeutettu, mutta ei näin.
Ja ruudun grafiikoiden mukaan kauden kolmas, Virkkusen sanoin Raúl on ensi pelistä pois.

Nimenomaan päätti potkaista päin Raulia. Näistä toki ennenkin annettu keltaisia, mutta Alvesilla ei varmastikaan sitten ollut muualle mahdollisuutta syöttää palloa? :D Toki myös Raul teki väärin, kun jäi eteen seisomaan, mutta mielestäni tuomarin olisi pitänyt miettiä tosiaan, ennen kuin tuon kortin nosti, koska Raul oli jo kääntynyt pois ja selvästi Alves syötti päin tarkoituksella, minun mielestäni. Näitä nyt on joka pelissä ja eiköhän niitä kortteja olisi pitänyt paremminkin antaa sellasissa tilanteissa, joissa ei sitten annettu, vaikka aihetta oli. Mielestäni nämä ovat niitä turhimpia kortteja mitä tuomari voi antaa. Mutta näin tällä kertaa.
Kapteeni siis ilmeisesti ensi pelissä pois. Saa nähdä kenet Schuster taikoo kärkeen Raulin tilalle.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2008, 01.25.41 kirjoittanut Petri »
REAL MADRID

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #111 : 31.03.2008, 02.04.20 »
Kaikista positiivisin asia kyl tänään oli et Valkosten pelissä näky taas sitä taistelu tahtoo ja voitonhalua kentällä. Oli kyl pitkästä aikaa pirtee suoritus Valkosilta. Koko joukkue pelas mielestäni hyvinpaitti Higuain, joka tuntuu tarvitsevan todella paljon paikkoja et saa pelivälineen häkkiin. Esille kyl nostaisin erityisesti Sneijderin ja Heinzen jokka pelas loistava ottelun. Keskikenttä kyl toimi tänään mallikkaasti :peukku_ylos:

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #112 : 31.03.2008, 02.52.12 »
Oli kyllä huippu peli, ehkä valkoisten kone lähtee tästä nyt taas käntii ja joka toisella kierroksella aina katsella peloissaan olkansa yli ja miettiä "Jos Barca ei nyt seuraavaksi munaakkaan"... Niin on tosin aina melkein käynyt  ;D

Kovasti on tällä Higuainia kritisoitu, eikä viimestelyn osalta ainakaan syyttä.

Higuain on kuitenkin joka tapauksessa paljon parempi vaihtoehto kuin Soldado. Pelinäkemys ja pelinrakennus taidot hänellä ovat ainakin hyökkääjälle loistavat, kuten myös ns "hyökkääjän aistit" (osaa liikkua hyvin hyökkäys aluellee, tekee oikeat juoksut jne....) Toki se on puuduttavaa katsoa kun tuhrii huippu paikkoja, mutta viimeistelyä voi aina harjoitella (katso C.Ronaldo, Robinho....) tekniikkaa joka Higuainilla on keskushyökkääjäksi erinomainen on aika vaikea lähteä enää mitenkään suurilla harppauksilla parantamaan. Peliäly taas on jotain jota ei lähes voi opettaa ollenkaan, jollain vain on silmää ja jollain ei ole.

Itse ainakin mielelläni nään Gonzalon kentällä. Sillä potentiaalia kaverilla on, muutama asia tarvitsee vain hiomista, mutta missään nimessä ei toivoa kannata heittää. Sitä paitsi Higuain on kyllä ainakin meikäläisen kirjoissa ansainnut täyden tuen ja vähän enemmän niitä näyttö paikkoja olemalla viimekauden mestaruuden "talismaanina" (Viime vuoden Espanyol peli 4-3 , Atleti 1-0 + huippu esitys Mallorcaa vastaan viimeisessä pelissä)
« Viimeksi muokattu: 31.03.2008, 02.53.43 kirjoittanut Juanito »
Räpmies

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #113 : 31.03.2008, 09.34.18 »
Oli kyllä hieno voitto ja pelikin näytti hyvältä  :peukku_ylos: ero kakkooseen 6 pistettä ja eiköhän tuo mestaruus tule jos tuollainen peli jatkuu. Mikä muuten tosiaan oli Robinholla kun ei voinut aikaisemmin tulla kentälle?? Ja miksi Baptista tuli aikaisemmin kuin Robson? Robben oli mielestäni hyökkäyspäähän hyvä ainoastaan ekalla puoliajalla, mutta se mikä itseni yllätti oli miehen työskentely puolustus suuntaan ja se oli suht hyvää läpi ottelun.
Ja mitä, joutuuko tosiaan jo kolmesta kortista yhden pelin huilille?? Itellä oli sellanen käsitys et niitä tarvittas vielä pari lisää...

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #114 : 31.03.2008, 10.44.02 »
Nyt vaan Higuain taas avaukseen Mallorcaa vastaan ja ehkä sitä kautta viimeistely parantuu. Eilen hyvää peliä, juoksi jatkuvasti ja pelasi tilanteita myös muille. Nyt kun tarkemmin miettii, niin olihan esimerkiksi Raulillakin 2-3 paikkaa, josta olisi voinut tehdä, mutta Palop torjui. Toki Higsun paikat olivat lähes täydellisiä, mutta ei siinä.

Robben tosiaan hiipui ja paljon ekasta puoliajasta.

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #115 : 31.03.2008, 12.26.38 »
Nyt vaan Higuain taas avaukseen Mallorcaa vastaan ja ehkä sitä kautta viimeistely parantuu. Eilen hyvää peliä, juoksi jatkuvasti ja pelasi tilanteita myös muille. Nyt kun tarkemmin miettii, niin olihan esimerkiksi Raulillakin 2-3 paikkaa, josta olisi voinut tehdä, mutta Palop torjui. Toki Higsun paikat olivat lähes täydellisiä, mutta ei siinä.

Robben tosiaan hiipui ja paljon ekasta puoliajasta.

Higsu kyllä missas niin namupaikkoja, että noista pitää vaan yksinkertaisesti laittaa pallo sisään. Ei kuitenkaan tästä syystä pitäisi heti olla penkittämässä. Varmaan miehellä itselläkin helpotti, kun viimein osui. Varmasti helpotti paineita jonkin verran ja ensi pelissä sitten näyttää meille epäilijöille. ;) Saviolaa vois kyllä kokeilla ensipelissä Higsun kanssa.
REAL MADRID

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #116 : 31.03.2008, 12.57.53 »
Oli kyllä hieno voitto ja pelikin näytti hyvältä  :peukku_ylos: ero kakkooseen 6 pistettä ja eiköhän tuo mestaruus tule jos tuollainen peli jatkuu. Mikä muuten tosiaan oli Robinholla kun ei voinut aikaisemmin tulla kentälle?? Ja miksi Baptista tuli aikaisemmin kuin Robson? Robben oli mielestäni hyökkäyspäähän hyvä ainoastaan ekalla puoliajalla, mutta se mikä itseni yllätti oli miehen työskentely puolustus suuntaan ja se oli suht hyvää läpi ottelun.
Ja mitä, joutuuko tosiaan jo kolmesta kortista yhden pelin huilille?? Itellä oli sellanen käsitys et niitä tarvittas vielä pari lisää...
Minäkin muistin että se oli viisi...

Mutta jos Raúl nyt on ensi pelistä poissa, niin melko varmasti mennän Higuan-Saviola kärkiparilla. Niin hyvin Higuain kuitenkin pelasi (rakensi peliä, haastoi, kuljetti jne.) että jatkoon vain! Ja Schusterhan sanoi että Saviola saa näyttöpaikkansa (nyt kun Soldadokin on saanut, jotain sinne päin).

Jos on Mallorca vastassa niin voidaan jatkaa Gago-Guti-Sneijder kkentällä, ja sitten joku laidassa. Higuain pelaa hyvin myös laidassa kuten näytti eilen, joten ainoastaan yhden laidan kautta ei pelata.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #117 : 31.03.2008, 13.24.07 »
Toisin kuin täällä on sanottu ei puolustus (topparit) pelannut mielestäni missään nimessä hyvää peliä. Ilman Sevillan kärkiparin huonoa päivää oisi voinut mennä jopa 5(!) maalia sisään. Heinzelta pari hienoa liukua, muuten lähes kokoajan pihalla.
Ja ei helvetti tuota Cannavaroa. Mielestäni Cannavaron osto oli virhe. Parissa kaudessa mitä Canna on kohta pelannut, olisi voitu kasvattaa joku nuori toppari tuolle pelipaikalle. Peliaikaan nähden aivan hirveätä peliä Cannavarolta koko Realissa oloajan. Heinzen sekoilut vielä ymmärtää vieraalla pelipaikalla, mutta että Cannavaro.

Vähään on kyllä jätkät tyytyväisiä.
 
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #118 : 31.03.2008, 13.52.19 »
No ei pidä liian kriittinen kuitenkaan olla. Kuitenkin vain yksi maali päästettiin, vaikka monia toki oltaisiin voitu päästää, jos Sevilla olisi tehnyt enemmän.  ::)

Sneijderilta tosiaan loistavaa peliä keskellä ja toivottavasti hän ei enää laidalle joudu. Tarvitseeko Diegoa kuitenkaan? Sneijder ja Guti keskikentän keskustassa ovat  kovatasoisia, kummatkin ovat parhaana päivänään maailman eliittiä. Tosin samaa aikaa kentällä ollessaan saattavat syödä toistensa tehoja. Siihen vielä Gago, Diarra, Robben, Robinho, Baptista(?), De la Red, Granero Drenthe jne. niin ei tuohon keskikentälle välttämättä ketään tarvita. Tosin ei se haittaa, vaikka Diego tulisikin. No kuitenkin, hieno peli valkoisilta ja erittäin tärkeä voitto.   :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #119 : 31.03.2008, 15.10.30 »
Toisin kuin täällä on sanottu ei puolustus (topparit) pelannut mielestäni missään nimessä hyvää peliä. Ilman Sevillan kärkiparin huonoa päivää oisi voinut mennä jopa 5(!) maalia sisään. Heinzelta pari hienoa liukua, muuten lähes kokoajan pihalla.
Ja ei helvetti tuota Cannavaroa. Mielestäni Cannavaron osto oli virhe. Parissa kaudessa mitä Canna on kohta pelannut, olisi voitu kasvattaa joku nuori toppari tuolle pelipaikalle. Peliaikaan nähden aivan hirveätä peliä Cannavarolta koko Realissa oloajan. Heinzen sekoilut vielä ymmärtää vieraalla pelipaikalla, mutta että Cannavaro.

Osittain sama. Puolustus ei tosiaan pelannut erinomaisesti, ja vain onni (ja eikö Casillaskin jonkun haamun torjunut) piti Sevillan maalit vain yhdessä, niin hyviä paikkoja Sevillalla oli. Tosin puolustus kyllä pysyi koko pelin kasassa eikä paniikkeja syntynyt. Tärkeää kuitenkin oli, että maalit pysyi noin vähässä - se tuo aina puolustukselle itseluottamusta, vaikka esitys olisi ollut kuinka karsea tahansa.


Cannavarosta sen sijaan täysin eri. Hänen hankintansa oli loistava ratkaisu, myös näin jälkikäteen katsottuna. Ei hän loistavasti ole pelannut, ei maailman parhaan tavoin, mutta on ihan höpöä väittää, että hän olisi hirveä ollut. Ajoittain kyllä huonoja otteita, mutta pääasiassa ihan hyvää. Ja ennen kaikkea Cannavaro on tuonut oman kokemuksensa. Hän on jotain sellaista, mitä jokainen joukkue kaipaa takalinjoilleen ja mitä Hierro on viimeksi ollut Real Madridissa. Ja sellaisia toppareita on aika harvassa: kokenut, mielellään kaiken nähnyt pelaaja, johon koko puolustus voi luottaa. Eikä siis aina pelillisesti mikään johtohahmo, kuten ei Hierrokaan ollut viimeisinä vuosinaan, mutta silti saakelin tärkeä pelaaja. Eli vähän samaa kuin Jari Litmanen tai Sami Hyypiä Suomen maajoukkueelle.

Cannavarosta on tullut silmätikku, mikä johtunee häneen kohdistuneista valtavista odotuksista. Mutta ei ne esitykset mitään hirveitä ole, kuten täällä monesti väitetään. Toki ne, jotka odotti maailman parasta jalkapalloilijaa, ovat varmaan pettyneitä.


Ja on ihan höpöhöpöä väittää, että tuon tason pelaajia voi jotenkin kasvattaa, saati sitten muutamassa vuodessa, mikä on topparille todella lyhyt aika. Ei todellakaan voi - jos voisi, niin miksei kaikki huippujoukkueet sitten kasvata omia huippupuolustajia? Toppari on ehkä viimeinen paikka, mihin pelaaja voi kasvattaa, joten aika uskomaton väite. Ja miten sellaisen edes kasvattaa, jos nuoren vierellä ei ole Cannavaron kaltaista kaiken kokenutta oppi-isää? Pepe ja Ramos on mielestäni lähimpänä tuota nuoren pelaajan kasvattamista mitä kaipaat, ja hekin kaipaavat vierelleen kokenutta oppi-isää. Tosin ehkä tarkoititkin heidän kaltaista etkä mitään raakiletta.


Itse pitäisin Cannavaron Madridissa vielä vuosia. Vähän hirvittää ensi kausi, jos avaustopparit on Pepe-Ramos, eikä edes penkillä ole kokemusta. Yksilöinä he toki ovat loistavia molemmat, mutta jalkapallo on siitä jännä peli, että kokonaisuus ei juuri koskaan ole yhtä kuin yksilöiden yhteenlaskettu taso. Tuosta toppariparista puuttuu paljon.

Vähään on kyllä jätkät tyytyväisiä.

Päinvastoin. Monesti Real Madridilta vaaditaan aivan liikaa. Varmaan valkoisen baletin sokaisemana. Mikä pahinta, myös seurajohto syyllistyy tähän ja toiminnasta tulee aivan liian lyhytjänteistä.