Sevilla yllättävän heikko. Voi kai sanoa, että Alves ei omimillaan keskikentällä. Nooh, tilanne muuttunee toiselle jaksolle, ku Crespo tulee pois, Alves tippuu laitapakiksi ja Navas tulee keskikentälle. Alves-Navas akselin kanssa saavat sitten Marcelo ja Heinze olla tarkkoina.