Kirjoittaja Aihe: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00  (Luettu 23761 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #20 : 30.03.2008, 21.38.17 »
Uuh, tämä pelko... se on tervettä. Madrid VOITTAA tänään! VAMOS :traktori:

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #21 : 30.03.2008, 21.39.44 »
Nyt on sellanen fiilis, että tästä tulee maalijuhlaa, ilotulitusta molemmilta joukkuilta. Hyökkäys on tänään valttia, molempien puolustus horjuu perusteillaan. Ja MADRID voittaa!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #22 : 30.03.2008, 22.03.39 »
Voihan vittu kun kattoo Sevillan hyökkäystä: Capel, Alves, Kanoute, Fabiano. Keskellä Keita ja Puolsen  :peukku_alas:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #23 : 30.03.2008, 22.07.59 »
Nyt nähdään D.Alves sillä paikalla, jolla näkisin hänet niin kovin mielelläni Valkoisissa eli keskikentän oikealla laidalla ts. Jesus Navasin paikalla. Voi olla hikinen ilta Realin puolustajilla.  ;D
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #24 : 30.03.2008, 22.09.22 »
Gonzalon hiuksille:  :peukku_alas:

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #25 : 30.03.2008, 22.10.52 »
GABI VITUN HEINZE

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #26 : 30.03.2008, 22.11.14 »
HEINZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #27 : 30.03.2008, 22.12.27 »
Ketsuppii  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #28 : 30.03.2008, 22.12.34 »
Jeah!!! Btw taitaa Crespo ottaa punaisen tänään - kaveri ei pysy yhtään Robbenin perässä.  :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #29 : 30.03.2008, 22.13.35 »
Huh, Sneikka on ainakin alussa näyttänyt hieman tuota kadonnutta peli-iloa  :peukku_ylos:

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #30 : 30.03.2008, 22.15.12 »
Heinze iskee :pallo: Schusterilla komea pikkutakki
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #31 : 30.03.2008, 22.24.16 »
Sysse tainnu käydä parturissa, mutta jättänyt takatukan :D
+ Cannavaro pelannut toistaseks todella hyvin
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008, 22.26.11 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #32 : 30.03.2008, 22.28.57 »
Robben ollut hyvä.  :peukku_ylos:
Higuain tutun tehoton - en tykkää.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #33 : 30.03.2008, 22.29.36 »
Raúlin ja Ramosin vedoille.  :peukku_alas: (Higuainille ei :P)
Higuainin harhautuksille toki  :peukku_ylos:

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #34 : 30.03.2008, 22.30.14 »
Higuain ollut kyllä hyvä, sama pätee Cannaan, loistavia katkoja. Myös keskikenttää dominoidaan aika täysin. Nyt vaan pitäisi laittaa paikoista sisään

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #35 : 30.03.2008, 22.31.44 »
Raúl taas huono, jo kaksi maalipaikkaa. Yleensä laittaa. ;)

Toisaalta tänään on Palop vastassa.

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #36 : 30.03.2008, 22.31.49 »
Tää on sitä Realia, jota katsoo mielellään. Käytetään paljon laitoja ja keskitetään tarkkoja palloja maalille. Varmaan ollut maalin lisäksi mahtavat tilaisuudet 2-3 lisämaaliin.  Tästä on hyvä jatkaa.  :peukku_ylos:

e. Onpas liukas kenttä, varmasti pojille mukavaa.  :D
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008, 22.34.35 kirjoittanut Petri »
REAL MADRID

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #37 : 30.03.2008, 22.33.58 »
Sevilla yllättävän heikko. Voi kai sanoa, että Alves ei omimillaan keskikentällä. Nooh, tilanne muuttunee toiselle jaksolle, ku Crespo tulee pois, Alves tippuu laitapakiksi ja Navas tulee keskikentälle. Alves-Navas akselin kanssa saavat sitten Marcelo ja Heinze olla tarkkoina.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #38 : 30.03.2008, 22.35.28 »
Voihan vittu jos Canna joutuu siirtymään sivuun  :peukku_alas:

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #39 : 30.03.2008, 22.35.46 »
Toivottavasti Cannan hyvä vire ei pääty tähän. Aika sekaisin voi olla tuollaisen pommin jälkeen.