Kirjoittaja Aihe: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00  (Luettu 23737 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #60 : 30.03.2008, 22.56.49 »
Cannavaro on ollut erinomainen. Viime otteluissa ollut melkoisessa syväjäässä, mutta tänään ollut yksi parhaista. Ainakin 3 loistavaa katkoa. Sneijderin passeille, Higuainille, viihdyttävälle matsille ja El Capitanelle  :peukku_ylos: :tuoppi:
Toivottavasti peli jatkuisi samanlaisena, ja ettei Realin jätkille tule liiallinen hyvänolontunne.
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008, 22.59.27 kirjoittanut RONALDO »

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #61 : 30.03.2008, 22.57.17 »
Sneijder ollut aivan loistava..  :sydän: Kaksi syöttöä ja hänhän jakeli myös Gutin läpi. Todella hyviä syöttöjä jaellut ainakin toistaiseksi. :)
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Vehvi

  • Viestejä: 340
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #62 : 30.03.2008, 22.57.30 »
Alkukauden otteita alkaa olemaan ilmassa. Higsu ollut tänään hyvä järjestämään paikkoja. Sneijder ja Guti pelanneet myös hyvin. Mielellään olisin Diarran nähnyt Gagon paikalla, kun katsoo vastustajan hyökkäyskalustoa. Toivottavasti Gago pärjää Kanouten ja Fabianon tahdissa.

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #63 : 30.03.2008, 23.02.52 »
Vaihteeksi ihan kivaa peliä Madridilta. Vihdoin ja viimein Sneijder päässy keskikentän keskelle ja hyvinhän se sujuu Sneijder-Gago kaksikolla. Sneijder ollut ehdottomasti Gutia parempi tuossa, toivottavasti loppukauden saa jatkaa keskellä. Hyvää työntekoa niin ylös kuin alas. Piti keskikenttää koossa, vaikka Guti oli taas ihan pihalla, Robben lähinnä törmäili vastustajiin ja Gagokin epävarma. Ja aivan käsittämättömän upea syöttö Raulin maaliin. Uskomatonta, että Virkkunen hehkuttaa Raulin sinänsä ihan kivaa haltuunottoa, vaikka Sneijderin syöttö oli Jumalainen.

Ramos muuten menee ihan hukkaan laidalla. Kyllähän hän hommansa hoitaa ongelmitta, niin laadukas hän on, mutta kun se ei hänen paras pelipaikkansa ole, jää hänen potentiaali hyödyntämättä täysin. Mitään ylimääräistä häneltä ei kyllä saada, jos häntä laidalla peluuttaa.

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #64 : 30.03.2008, 23.03.51 »
No eipä se Gago kovin huonosti mun mielestä ole esiintynyt ainakaan tähän mennessä. Auttanut paljon muita ja paikkaillut. Muutamia hyviä katkoja myös.

 :o :o

Raul, mitä teit?  :(

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #65 : 30.03.2008, 23.08.31 »
Ohjaaja epsanjassa taas vaihteeksi retkellä.  ;D
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #66 : 30.03.2008, 23.11.57 »
Huh huh... olipa likellä Kanoute. Siinä ois herkempi referee pistäny pallon pilkulle.
Ite oisin ainakin viheltänyt.  :D

e. Real ollut umpisurkea toisella jaksolla.
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008, 23.16.22 kirjoittanut Rootface »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #67 : 30.03.2008, 23.19.31 »
Higuain ei vain osaa. :( Soldadoa kentälle?
Ai niin Soldado poissa kokoonpanosta. Sysselle  :keskari:

Aika kyseenalainen keltainen Raúlille, oli juuri kävelemässä pois. Jos olisi paria sekuntia aiemmin vetänyt niin silloin kyllä.
Onko oikeasti poissa seuraavasta pelistä? Taitaa olla 0-0 tai 0-1 Mallorcalle sitten jos ei ole muita hyökkääjiä kun Higuain. :-\
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008, 23.22.32 kirjoittanut Arakorn »

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #68 : 30.03.2008, 23.19.37 »
Kyllä tuo Higuain joutais myyntiin.
Täytyy vissiin olla tyhjä maali, että kaveri saa maalin.
Onneton!! Vaihtoon!!!  :peukku_alas:
Paljon melua tyhjästä tämän kaverin kohdalla.

e. Heppa olis heilauttanut verkkoa! Myös itse olisin pistänyt etuyläkulmaan - ristikon kautta.  ;)
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008, 23.21.08 kirjoittanut Rootface »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #69 : 30.03.2008, 23.20.41 »
HUHHUH. Higsu taas tekee vastustajan veskasta loistavan. Silmätkiinni-täysilläpäin-taktiikka ei aina oo se fiksuin. Vittu sentään. Raul ois pistänyt varmaan jokaisesta kolmesta sisään.

Jos ei osaa, niin ei vaan osaa.  :peukku_alas:

Jänistä vaan kentälle, ansaitsee ehdottomasti näytönpaikan-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #70 : 30.03.2008, 23.22.03 »
Hiquan on mielestäni muuten loistava, mutta toi viimeistely on kyllä hakusessa.
i Hala Madrid !

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #71 : 30.03.2008, 23.22.56 »
Hiquan on mielestäni muuten loistava, mutta toi viimeistely on kyllä hakusessa.
Sama

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #72 : 30.03.2008, 23.24.45 »
Kyllä voisi nyt antaa vielä Higuainin maanmiehelle mahdollisuuden, saattaapi olla että Valkoisissa on kesän jälkeen kaksi pampan poikaa vähemmän...enkä kyllä panisi juurikaan pahakseni.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #73 : 30.03.2008, 23.25.41 »
Hiquan on mielestäni muuten loistava, mutta toi viimeistely on kyllä hakusessa.
Eri mieltä. Kyllä pitäis kärkimiehen iskeä paikoista maali. Saa sitä pörrätä tukka geelissä vaikka kuinka, mutta jos maaleja ei tule niin ei mitään hyötyä.

e. ja sieltähän se sitten tuli se maali..
iVamos sanoi Sergio Ramos!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #74 : 30.03.2008, 23.25.56 »
EIHÄN!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #75 : 30.03.2008, 23.26.15 »
Higuain ei vain osaa. :( Soldadoa kentälle?
Ai niin Soldado poissa kokoonpanosta. Sysselle  :keskari:

Aika kyseenalainen keltainen Raúlille, oli juuri kävelemässä pois. Jos olisi paria sekuntia aiemmin vetänyt niin silloin kyllä.
Onko oikeasti poissa seuraavasta pelistä? Taitaa olla 0-0 tai 0-1 Mallorcalle sitten jos ei ole muita hyökkääjiä kun Higuain. :-\
Otan sanat takaisin. ;)

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #76 : 30.03.2008, 23.27.16 »
Noniin tämä oli kyllä Hiquanille hyvä, itseluottamus nousee varmasti.
i Hala Madrid !

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #77 : 30.03.2008, 23.28.06 »
Nyt ei saa tehdä samaa kuin Barcelona eilen
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #78 : 30.03.2008, 23.30.19 »
On se Sysse tosiaan käynyt parturilla - tyylikäs Beatleshenkin moppi nykyään.  :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #79 : 30.03.2008, 23.30.29 »
Jos Raúl sai kortin niin miksei myöskin Jesus Navas kun veti vihellyksen jälkeen?