Vaihteeksi ihan kivaa peliä Madridilta. Vihdoin ja viimein Sneijder päässy keskikentän keskelle ja hyvinhän se sujuu Sneijder-Gago kaksikolla. Sneijder ollut ehdottomasti Gutia parempi tuossa, toivottavasti loppukauden saa jatkaa keskellä. Hyvää työntekoa niin ylös kuin alas. Piti keskikenttää koossa, vaikka Guti oli taas ihan pihalla, Robben lähinnä törmäili vastustajiin ja Gagokin epävarma. Ja aivan käsittämättömän upea syöttö Raulin maaliin. Uskomatonta, että Virkkunen hehkuttaa Raulin sinänsä ihan kivaa haltuunottoa, vaikka Sneijderin syöttö oli Jumalainen.
Ramos muuten menee ihan hukkaan laidalla. Kyllähän hän hommansa hoitaa ongelmitta, niin laadukas hän on, mutta kun se ei hänen paras pelipaikkansa ole, jää hänen potentiaali hyödyntämättä täysin. Mitään ylimääräistä häneltä ei kyllä saada, jos häntä laidalla peluuttaa.