RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Anturi - 11.12.2002, 16.32.26

Otsikko: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Anturi - 11.12.2002, 16.32.26
Miltä kanavalta voi suomessa seurata Epsanjan liigaa? Ei sitä taideta canaliltakaan näyttää?
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Petri - 11.12.2002, 16.48.07
Eurosportilta maalit ;D
Ei kai sitä muuten kuin lautasantennien kautta ???
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Juhana - 12.12.2002, 17.11.49
Viasatin kautta Suomessa voi seurata Espanjan liigaa. Näyttävät joka kierrokselta kaksi ottelua ja joskus enemmänkin, jos on esimerkiksi kiinnostavia otteluita tai jotain muuta.

Eli digitaalinen satelliittivastaanotin, lautanen ja ohjelmakortti tällöin on hankittava.

Lisätietoa voit lukea www.viasat.fi -osoitteesta, näyttää olevan jotain tarjouksiakin tällä hetkellä, eli jos ottaa Viasat Kulta -ohjelmapaketin vuodeksi, niin saa vastaanottimen aika hyvään hintaan.

Suosittelen ;)
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: holvius - 12.02.2003, 12.04.36
Miltä kanavalta voi suomessa seurata Epsanjan liigaa? Ei sitä taideta canaliltakaan näyttää?


Yksi hyvä vaihtoehto on harrastaa hieman satelliitipiratismia. Se on laitonta, mutta käytännössä kiinnijäämismahdollisuus on nolla. Kellään ei ole oikeutta tallustella kotiisi katsomaan minkälainen kortti/ vastaanotin sinulla todellisuudessa on. En suositelle sitä kenellekkään tosi lainkuulijaiselle, mutta sellaiselle joka haluaa nähdä Realin joka ottelun se on hyvä vaihtoehto.
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Tomí - 13.02.2003, 11.42.54
Miltä kanavalta voi suomessa seurata Epsanjan liigaa? Ei sitä taideta canaliltakaan näyttää?


Yksi hyvä vaihtoehto on harrastaa hieman satelliitipiratismia. Se on laitonta, mutta käytännössä kiinnijäämismahdollisuus on nolla. Kellään ei ole oikeutta tallustella kotiisi katsomaan minkälainen kortti/ vastaanotin sinulla todellisuudessa on. En suositelle sitä kenellekkään tosi lainkuulijaiselle, mutta sellaiselle joka haluaa nähdä Realin joka ottelun se on hyvä vaihtoehto.
Ihan hyvä tuo holviuksen juttu. Käy laittaa foorumille yhden ainoan viestin ja sanoo, että hommatkaa laittomat vehkeet. ;D Mutta kyllä tiedän ite joitakin jotka kikkailee noitten kanssa. Itse asiassa netistä löytyy sivut miten voit ite kasata koko sat.boksin. Vähän vaatii elektroniikkaa ja näppäryyttä.
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: holvius - 13.02.2003, 21.26.26
Miltä kanavalta voi suomessa seurata Epsanjan liigaa? Ei sitä taideta canaliltakaan näyttää?


Yksi hyvä vaihtoehto on harrastaa hieman satelliitipiratismia. Se on laitonta, mutta käytännössä kiinnijäämismahdollisuus on nolla. Kellään ei ole oikeutta tallustella kotiisi katsomaan minkälainen kortti/ vastaanotin sinulla todellisuudessa on. En suositelle sitä kenellekkään tosi lainkuulijaiselle, mutta sellaiselle joka haluaa nähdä Realin joka ottelun se on hyvä vaihtoehto.
Ihan hyvä tuo holviuksen juttu. Käy laittaa foorumille yhden ainoan viestin ja sanoo, että hommatkaa laittomat vehkeet. ;D Mutta kyllä tiedän ite joitakin jotka kikkailee noitten kanssa. Itse asiassa netistä löytyy sivut miten voit ite kasata koko sat.boksin. Vähän vaatii elektroniikkaa ja näppäryyttä.

Itse asiassa ne vehkeet eivät ole laittomia. Ainoastaan niiden käyttötarkoitus. En halua kenenkään mieltä pahoittaa ja sanoin jo että valinta on kunkin itsensä. En minä kenellenkään mitään halua tuputtaa. Ilmoitin vain tälläisestä "pimeästä" vaihtoehdosta. Itse asiassa minulla ei mitään tekemistä koko piratismin kanssa, näin kuulin vain naapurin pikkupoikien puhuvan.

btw... nyt on jo kaksi viestiä koossa. Kyllä tämä tästä.
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Royce - 13.02.2003, 22.08.19
Espanjassa meno on sellaista, että porukalla on canal-digital boksi ja siinä sellanen "pira"-kortti jolla näkyy ihan kaikki kanavat... Ja niihin lössi lataa netistä aina päivitetyt ajurit tai jotain vastaavaa mitä nöröilyä nyt onkaan... Espanjassa piratismi on tosin hyvin yleistä...

EN puhu tietenkään omista kokemuksista, kavereilta kuultua  ;)
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Juhana - 16.02.2003, 12.44.23
Itse asiassa ne vehkeet eivät ole laittomia. Ainoastaan niiden käyttötarkoitus. En halua kenenkään mieltä pahoittaa ja sanoin jo että valinta on kunkin itsensä. En minä kenellenkään mitään halua tuputtaa. Ilmoitin vain tälläisestä "pimeästä" vaihtoehdosta. Itse asiassa minulla ei mitään tekemistä koko piratismin kanssa, näin kuulin vain naapurin pikkupoikien puhuvan.

Nimenomaan, kyllä tuollaiset laitteet kotona saa olla, vasta kun niitä käyttää, niistä tulee laittomia. Taitaa kuitenkin olla niin, että jos poliisi pystyy todistamaan että niitä on käytetty, niin taitaa tulla takavarikko (ja muutakin) eteen.
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Tomí - 19.02.2003, 11.54.05
Läpällä mä vaan heitin.  :D Lukasin taas vähästä aikaa tässä ketjussa nämä viestit. Tuli semmonen olo, että ei kukaan teistä ite, mutta kaverit tai naapurit...  :D Hmmm hmmm...  :D
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Juhana - 19.02.2003, 17.41.00
Ja minullahan tuollaisia ei ole... ainakaan vielä. Saa nähdä, tällä hetkellä ainakin tilaan lainkuuliaisesti Viasatia ihan törkeään kuukausihintaan.
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: satsat - 19.02.2003, 18.28.17
Terve!
Jaa mikäs siinä, jos moraali tulee katselunautinnon esteeksi ja tyytyy ainoastaan pariin Viasatsportin matsiin. Se on vaan niin, että suurinta osaa salatuista satelliittikanavista et suomeen saa laillisesti rahallakaan katseltavaksi, tekijänoikeus ym. juttujen takia.
Tästä johtuen itse heitin moraalin nurkkaan näiden asioiden osalta jo vuosia sitten, koska haluan nähdä urheilua, eritoten futista paljon.
Esim. tämäniltainen Realin mestarienliigan matsi tulee usealtakin kanavalta suorana.
Kaikki mestarienliigan, uefa-cupin ym. matsit näkee aina suorina. Lähes kaikkien euroopan maiden sarjoista matseja joka kierrokselta, osin jopa kaikki matsit, Argentiinan, Brasilian, Chilen sarjoista jopa myös.
Toki myönnettäköön, että aiheena olevasta espanjan liigasta näkyi kaikki matsit suorina vain viime kesään asti, koska muuttivat siellä salausmetodia. Hah eiköhän ensi kauden alkuun ole sekin ongelma ratkaistu ;) 8)
Eli tämä oli oma henkilökohtainen kannanottoni syistä piratismiin. En tietenkään sitä suosittele kenellekkään jonka moraali tämmöisen asian tuomitsee.
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: tiia - 19.02.2003, 18.34.57
kaikki varmaan jo tietävät, että 25.2 tulee dortmund-REAL MADRID neloselta :D :D
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Tomí - 19.02.2003, 19.08.52
Enpä tiennyt. Mutta myt tiedän.  :D
Toivottavasti saadaan siihen mennessä tilaus hoidettua, vai mitä Juhana?
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: holvius - 19.02.2003, 21.39.10
Toki myönnettäköön, että aiheena olevasta espanjan liigasta näkyi kaikki matsit suorina vain viime kesään asti, koska muuttivat siellä salausmetodia. Hah eiköhän ensi kauden alkuun ole sekin ongelma ratkaistu ;) 8)


Jaa tälläisestä en ole kuulutkaa. Naapurin vintiö pojat ovat kehuneet, että Espanjan liiga kuulemma näkyisi 30w:ssä sijaitsevassa Hispasat satelliitiissa. En ole tosin itse kokeillut, mutta niin ne väittävät. Voi olla, että on pelkkää huhua, mutta mistä sitä ikinä tietää.
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: satsat - 19.02.2003, 22.47.18
Jaa tälläisestä en ole kuulutkaa. Naapurin vintiö pojat ovat kehuneet, että Espanjan liiga kuulemma näkyisi 30w:ssä sijaitsevassa Hispasat satelliitiissa. En ole tosin itse kokeillut, mutta niin ne väittävät. Voi olla, että on pelkkää huhua, mutta mistä sitä ikinä tietää.


Pitää toki paikkansa mutta tuo Hispasat ei käytännössä ole aivan jokaisen ulottuvilla!
Astran kautta lähettävät Taquillat, Real Madrid tv, Canal+ ym näkyivät kivasti siihen asti, kunnes vaihtoivat Seca 2 salaukseen. No kukapa tietää milloin taas... ;)
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Robertocarlos - 03.05.2003, 15.24.34
jos haluutte kattoo epsanjanliigan matsei, muuttakaa epsanjaan ;) (espanja on nykyisin epsanja)
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: E-spel - 03.08.2004, 14.29.57
Nostetaanpas tää nyt esille. Eli, onko tulevalla(kaan) kaudella MITÄÄN mahdollisuutta nähdä Espanjan liigaa Suomessa?  ???
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Royce - 03.08.2004, 22.17.14
Oon ny itse taas tutkaillu samaa. Viasatin ja Canal Digitalin ohjelmistopaketteihin ei näytä kuuluvan kyllä, mut en tiedä mahdollisuuksista erilaisiin customointeihin. Itse täs pohdin mahdollist muuttoa Espanjaan joko nyt tai ens kesänä ja sitten voikin näyttää pitkää dikkiä noille horoille :keskari:
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Juhana - 07.08.2004, 20.48.23
Satelliiteista ympäri taivasta metsästämällä otteluita näkee. Siihen kyllä tarvitaan sitten aika nippu erilaisia laitteita ja vehkeitä... mutta on se vaivan arvoista, kun pääsee katsomaan kauden jokaisen matsin.
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: E-spel - 07.08.2004, 21.25.31
Satelliiteista ympäri taivasta metsästämällä otteluita näkee. Siihen kyllä tarvitaan sitten aika nippu erilaisia laitteita ja vehkeitä... mutta on se vaivan arvoista, kun pääsee katsomaan kauden jokaisen matsin.
Kerro toki tarkemmin. Haluisin itsekin nähdä noit matseja. ::)
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: KesantoVesa - 08.08.2004, 11.36.35
Maksaa varmaan melkoisesti noi laitteet.
Ite ainakin hankin canal plussan jossakin vaiheessa, niin ainaskin näkee italian ja englannin liigaa :)
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Juhana - 09.08.2004, 12.08.17
Tarvitaan lautanen (88cm tai suurempi; ~50€), mikropää (~30€), kääntömoottori (~100€) ja sopiva vastaanotin (~400€).

Noilla pitäisi jo näkyä pelejä  8)
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Sami - 09.08.2004, 21.09.22
Tarvitaankos Juhana siihen vastaanottimeen ~400€? :o Ei kaikki tarvitse kaikkia uusia kivoja leluja/säädettävää/muuta vastaavaa...  ;) Kyllähän siihen vastaanottoon riittää laite mallia :traktori::kin.  ;D

Edit: 100. posti. Huraa Uraa Uraa...  8)
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Juhana - 09.08.2004, 21.12.18
Mut mitä kalliimpi sitä parempi ;) Mutta tosiaan, perusvastaanotin irtoaa reilusti vajaalla 200 erkilläkin. Mutta tietysti myös rajaa osan kanavista saavuttamattomiin...

Ja esimerkkinä tulevan keskiviikon UCL-karsinta puolassa. Tulee vapaalta La7-kanavalta suunnassa 16E (hieman etelästä itään) olevasta satelliitista.
Otsikko: Re:La liga tv:stä?
Kirjoitti: Morienttes - 29.12.2004, 22.47.32
Nostetaan nyt täälläki topikki ylös! On tää niin cool juttu.

ESPANJAN LIIGA

Urheilukanava on solminut merkittävän ohjelmasopimuksen hankkimalla tv-oikeudet Espanjan jalkapalloliigan otteluihin. ”La Ligan” ottelut pyörähtävät käyntiin tammikuussa. Ensimmäinen ottelu televisioidaan Urheilukanavalla sunnuntaina 9.1.

Espanjan liiga on selkeästi Euroopan kärkiliigoja, monien mielestä jopa maanosamme paras sarja. Useilla espanjalaisjoukkueilla on mittavatperinteet ja tarunhohtoinen historia. Joukkueiden riveissä on toinen toistaan nimekkäämpiä pelaajia. Sellaiset nimet kuin Ronaldo, Zinedine Zidane, Raul, Ronaldinho, Luis Figo ja David Beckham eivät jätä jalkapallon ystäviä kylmäksi.

Urheilukanava televisioi Espanjan liigaa tammikuusta alkaen ottelun viikossa. Kevään aikana televisioidaan vähintään 20 ottelua. Tarkempi televisiointiohjelma ratkeaa lähipäivinä, jonka jälkeen tiedotamme asiasta. Tiedot julkaistaan myös osoitteessa www.urheilukanava.tv sekä Urheilukanavan tekstitv:ssä. Ottelut selostaa Urheilukanavan ”jalkapalloääni” Tuomas Virkkunen.

Nyt solmitun sopimuksen myötä Urheilukanava on vahvistanut asemaansa kansainvälisen jalkapalloilun ykköskanavana Suomessa. Kanavan ohjelmistoon kuuluvat myös viikoittaiset Bundesliigan ja Hollannin liigan lähetykset sekä keväällä jälleen käynnistyvät Ruotsin Allsvenskanin ottelut. Jalkapallotarjonnan kruunaa viikoittaiset Futbol Mundial jalkapallomakasiinin lähetykset lauantai-iltaisin.



Kaikki sunnuntaina 9.1.2005 klo 19.55 alkaen töllön ääreen jos vaikka tulis huippu ottelu streittinä Madridista! Ja kasa kiitoksia Urheilukanavan palautteeseen. ;)
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: RMad7 - 29.07.2005, 13.54.11
URHEILUKANAVA
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: El Madridista - 11.08.2005, 11.02.56
onko kenelläkään tietoa et näyttääkö uk niitä pelejä myös tulevalla kaudella?

mä koitin lähettää niille mailia asiasta mut eivät oo vastannu.....
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: VilleL - 11.08.2005, 11.08.12
Olisi kyllä aivan fantastinen juttu, jos Uk:lta pystyis kattoon espanjan huippufutista..
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Music - 11.08.2005, 11.23.50
Mä katsoin joskus sitä Urheilukanavan chattia ja siinä se juontaja sano jotain sellasta, että syksyllä ne näyttää Espanjan Liigasta ainakin 5 peliä, ehkä enemmänkin. Ne yrittää kuulemma valita mahdollisimman hyvät pelit, kuten Real Madrid-Barcelona. :)
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: el Blanco - 11.08.2005, 11.24.38
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä UK tulee näyttämään Primeraa myös ensi kaudella. Ja varmaankin ihan syksystä lähtien. Lisää tietoa asiasta tulee varmasti UK:lta kunnes kauden alku on ovella.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 11.08.2005, 14.59.10
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä UK tulee näyttämään Primeraa myös ensi kaudella. Ja varmaankin ihan syksystä lähtien. Lisää tietoa asiasta tulee varmasti UK:lta kunnes kauden alku on ovella.

Tää on aivan totta, kuten aiemmin olen jo sanonut...
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: El Madridista - 11.08.2005, 15.12.25
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä UK tulee näyttämään Primeraa myös ensi kaudella. Ja varmaankin ihan syksystä lähtien. Lisää tietoa asiasta tulee varmasti UK:lta kunnes kauden alku on ovella.

Tää on aivan totta, kuten aiemmin olen jo sanonut...

en tiedä...mut ku koitin kattella et näyttääkö ne bundesliigaa....nii en ainakaa viime enkä ens viikonloppuna nähny merkintääkään bundesliigasta...ja ne on näyttäny sitä jo aika kauan.....et tuun vaan pikkusen skeptiseks et näyttääkö ne yhtään futista UK:lta...that's all
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Music - 11.08.2005, 15.43.23
Tällä hetkellä Urheilukanavan sivuilla lukee:

"BUNDESLIIGA JA ESPANJAN LIIGA KAUDELLA 2005-06

Urheilukanava esittää kaudella 2005-06 suorina lähetyksinä 25 ottelua
Bundesliigasta ja 25 ottelua Espanjan liigasta.

Syyskaudella kansainvälisen jalkapallon televisiointipäiväksi tulee sunnuntai ja
päivässä vuorottelevat Bundesliiga ja Espanjan liiga. Lähetykset käynnistyvät
lokakuun alussa. Luvassa syksyllä on yhteensä 10 ottelua ja
televisiointiohjelma varmistetaan elokuun aikana.

Kevätkaudella molemmista liigoista on luvassa viikoittaiset lähetykset koko
kevään ajan.

Ottelut selostaa Urheilukanavan jalkapalloääni Tuomas Virkkunen."
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: STRIKER - 11.08.2005, 16.49.04
Urheilukanavalle  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Petri P - 11.08.2005, 22.58.15
UK & Virkkunen :tuoppi: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Roberto - 12.08.2005, 18.28.25
En osta Canalia, koska Huippu-urheilun ohella mukaan tulee nykyisin tonnikaupalla paskaa, nimittäin SM-liigaa ja muutakin jääskeidaa. Maksakoot siitä ne jotka tahtoo, itse menen pubiin kun tulee matsi ja otan muutaman :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 12.08.2005, 21.00.07
Itsekin kävin viime kaudella katsomassa pubissa pelejä, kunnes laskin että kerran viikossa kattomassa peliä, kaksi kaljaa a hinta 3€ tekee kuukaudessa 24 € siihen 3 € lisää niin katson kotona sohvalta valioliigaa ja juon mäyräkoiran 10 €:lla :tuoppi:. Tosin jos saisin rajattoman näkyvyyden la ligaan niin voisin luopua vaikka kaikista muista kanavista, on se niin Kuningas sarja. On tosin ihme ettei pohjoismaitten canal plus ole ottanut espanjaa ohjelmistoon koska käsittääkseni osa peleistä on canalin lähettämiä.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 14.08.2005, 10.48.24
Eikös espanjan liigassa ole jokin juttu että sitä ei saa lähettää maksullisilta kanavilta? Jos on niin silloin Canal + ei voi sitä lähettää.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: VilleL - 14.08.2005, 13.18.21
Loistavaa! Näkee valkoisten peliä  kotisohvalta.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 31.08.2005, 17.58.57
olis yks kysymys.. mikä oli se sivusto mist pystys torrentilla imuttaa futis pelejä?? Sivu on pariin kertaan ollut foorumilla esillä..   ??? ???
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: El Madridista - 31.08.2005, 20.58.58
mistä näätte realin tekemät maalit netissä??...olis se paljon mukavampaa ku toivoa et urheiluruutu näyttää "pikkukoosteen"...
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Music - 31.08.2005, 21.03.27
http://realmadridfans.net/videos.htm

Tää osote on ollut jo aiemmin esillä tällä forumilla, mutta sieltä mä ainakin katon.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Derrick - 31.08.2005, 21.14.09
olis yks kysymys.. mikä oli se sivusto mist pystys torrentilla imuttaa futis pelejä?? Sivu on pariin kertaan ollut foorumilla esillä..   ??? ???

Tarkoitat varmaan Maxxed Football Forumii. osoite on http://www.fbtz.com/forum/
Tuonne postataan lähes jokainen suurimpien liigojen matsi. Torrentilla voi ladata. Vaatii rekisteröitymisen.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Puhkin - 01.09.2005, 17.36.03
On se vaan niin hyvä http://www.sniadek.neostrada.pl/Robinho.wmv
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: robinho - 06.09.2005, 20.49.42
Koska urheilukanava alkaa näyttää taas Espanjan liigaa
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Kärsä - 06.09.2005, 20.53.19
Koska urheilukanava alkaa näyttää taas Espanjan liigaa
Tarkkaa tietoa en ole itse ainakaan löytänyt mutta eiköhän se kohta ala taas pyöriä..  :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 06.09.2005, 21.43.10
Urheilukanavan sivuilta:

URHEILUTEKSTI   J A L K A P A L L O 
                                       
 BUNDESLIIGA JA ESPANJAN LIIGA KAUDELLA
 2005-06                               
                                       
 Urheilukanava esittää kaudella 2005-06
 suorina lähetyksinä 25 ottelua         
 Bundesliigasta ja 25 ottelua Espanjan 
 liigasta.                             
                                       
 Syyskaudella kansainvälisen jalkapallon
 televisiointipäiväksi tulee sunnuntai 
 ja päivässä vuorottelevat Bundesliiga 
 ja Espanjan liiga. Lähetykset käynnis-
 tyvät lokakuun alussa. Luvassa syksyllä
 on yhteensä 10 ottelua ja televisioin-
 tiohjelma varmistetaan elokuun aikana.
                                       
 Kevätkaudella molemmista liigoista on 
 luvassa viikoittaiset lähetykset koko 
 kevään ajan.                           
                                       
 Ottelut selostaa Tuomas Virkkunen. 
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: beckham 23 - 14.09.2005, 20.27.10
eikös urheilukanavakin näytä Espanjan liigasta 25 ottelua :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 14.09.2005, 20.33.03
eikös urheilukanavakin näytä Espanjan liigasta 25 ottelua :peukku_ylos:

Et jaksanu sitten yhtään lukea??????
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: El Madridista - 19.09.2005, 10.30.08
kattelin taas UK:n ohjelmatietoja nii ei siel oo kyl häivähdystäkään bundesliigan tai primeran peleistä......ite uskon et sit ku toi ruotsin liiga saadaan päätökseen ne rupee näyttämään saksaa ja espanjaa taas...
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 19.09.2005, 13.53.41
kattelin taas UK:n ohjelmatietoja nii ei siel oo kyl häivähdystäkään bundesliigan tai primeran peleistä......ite uskon et sit ku toi ruotsin liiga saadaan päätökseen ne rupee näyttämään saksaa ja espanjaa taas...

Jos nyt muistan oikein niin UK:n ensimmäinen La Liga matsi tulee 2.10.. Peliä ei ole vielä päätetty..
Silloin olisi tälläisiä pelejä tarjolla:

Sevilla- Espanyol
Barca- Zaragoza
R.Sociedad- Betis
Getafe- Valencia
RMA- Mallorca
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Morienttes - 21.09.2005, 09.12.33
Urheilukanavan sivuilla oli tämmöstä infoa:

HUIPPUFUTISTA ESPANJASTA JA SAKSASTA
Kaudella 2005-06 nähdään 25 ottelua kummastakin sarjasta pääsääntöisesti sunnuntaisin.

  2.10. Espanjan liigan ottelu
16.10. Saksan  jalkapalloliiga tai Espanjan liigan ottelu
23.10. Espanjan liigan ottelu
30.10. Espanjan liigan ottelu
  6.11. Espanjan liigan ottelu
20.11. Saksan  jalkapalloliigan tai Espanjan liigan ottelu
27.11. Saksan  jalkapalloliigan tai Espanjan liigan ottelu
  4.12. Saksan  jalkapalloliigan tai Espanjan liigan ottelu
11.12. Saksan  jalkapalloliigan tai Espanjan liigan ottelu
18.12. Saksan  jalkapalloliigan tai Espanjan liigan ottelu

Uusinnat aina tiistaisin kello 22.00

Ja pelithän yleensä saadaan tietää about viikkoa ennen.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: fernando - 21.09.2005, 20.15.28
20.11 todennäköisesti tulee Espanjan liigan ottelu  8)
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 24.09.2005, 14.28.43
Ensimmäinen ottelu taitaa olla Malaga vs Atl. Madrid  :-\
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 24.09.2005, 16.33.43
Ensimmäinen ottelu taitaa olla Malaga vs Atl. Madrid  :-\

Miks olisi?? vai onko tämä jo varma??
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: GameSpot - 24.09.2005, 21.54.39
Mulle riittää, kun lataan Soccerclips.netistä kaikki Realin maalit.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Sewe - 24.09.2005, 23.24.00
no onhan se nyt siistii istuu nojatuolist samal ku tulee Realin peli, ja vetää muutama kepu! :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 25.09.2005, 01.50.13
Ensimmäinen ottelu taitaa olla Malaga vs Atl. Madrid  :-\

Miks olisi?? vai onko tämä jo varma??
UK:n sivuilta:
Espanjan liigan tv-avaus: 2.10. Malaga - Atl. Madrid klo 20.55

eli varma on
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: VilleL - 25.09.2005, 11.11.00
Oisko tolla kierroksella ollut parempia pelejä?
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: fernando - 25.09.2005, 12.35.59
Oisko tolla kierroksella ollut parempia pelejä?

mm. Villarreal-Athletic
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: KesantoVesa - 25.09.2005, 13.05.49
Mitäs pojat valitatte. Malagan pelejä ei ole vielä näytetty uk:lta ja ainakin mä odotan innolla, että saan nähdä Atleticon uudet tähtipelaajat tositoimissa. Kunhan vaan ei tuu tavaks Atleticon ottelut, niin kuin viime kaudella.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: El Madridista - 26.09.2005, 07.41.39
tottakai sitä mielummin kattos omien peliä....mut kyl sitä espanjan liigasta haluu nähä vähä kaikkii joukkueita....ja malagahan voitti viime pelin 4-1 vieraissa et kyl varmaa maaleja nähää ja sehän on pääasia ku kattoo futista!
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: El Madridista - 26.09.2005, 12.16.32
ja sitäpaitsi katoin äsken UK:n sivuilta et sielt tulee realin peli!

http://www.urheilukanava.fi/doc/4960?style=

Eli Lauantai 2.10.05 klo 1955 Real Madrid C.F.    -     R.C.D. Mallorca

katsokaa vaikka itse!
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 26.09.2005, 15.30.12
ja sitäpaitsi katoin äsken UK:n sivuilta et sielt tulee realin peli!

http://www.urheilukanava.fi/doc/4960?style=

Eli Lauantai 2.10.05 klo 1955 Real Madrid C.F.    -     R.C.D. Mallorca

katsokaa vaikka itse!
Ottelu on sitten vaihtunut!
No ainahan Realia kattoo mieluummin kuin Atleticoa  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Anturi - 26.09.2005, 16.16.17
mm.. 2.10 on sunnuntai? ainakin mun tietokoneen mukaan..
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: KesantoVesa - 26.09.2005, 17.02.19
Ooh! Toki real kiehtoo enemmän kuin patjapojat ja Malaga yhteensä. Ja mikä lähetysaikakin vielä :peukku_ylos: :tuoppi:

Domingo tuo päivä näyttää olevan.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: El Madridista - 27.09.2005, 08.44.30
mm.. 2.10 on sunnuntai? ainakin mun tietokoneen mukaan..

joo....kävi skidi kämmi...Sunnuntaihan se!
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: STRIKER - 28.09.2005, 16.22.15
Onko kukaan käynyt vähään aikaan risteilyllä?? Tietääkö joku näkyykö UK SILJAn laivoilla?? Oon lähössä sunnuntaina risteilylle ja pelottaa että en näe Realin peliä....televisioita sieltä varmasti löytyy mutta entä UK... :P
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Anturi - 28.09.2005, 21.39.41
näkyykö toi tän päivän matsi jostain??  ???

atv:lta ja guandong sportsilta ilmeisesti tulis mut ei löydy pplivestä tänään  :(


edit:

pplive://t3.btlive.net:8000/tracker?source={7DA60723-C74F-4DF5-8E48-98F853AF71AA}&type=udp&chnname=Deporterey.com&engname=Deporterey.com&tracker=udpt://t3.btlive.net:8000;

pitäis toimia.. real näköjään menny raúlin maalilla johtoon, samalla raúl ohitti sit viimein di stefanon  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: markku - 21.11.2005, 13.19.42
Kyllä ainakin Real Madridin tv:tä voi vapaasti katsella Astra1:stä sekä Hispasatista. Itselläni ainakin ne näkyy vapaana eikä tervitse mitään piratismia!
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 22.11.2005, 19.13.58
el Classico tulee uusintana uk:lta 22.00 tänään jos joku pelin missasi. Itse meinaan katsoa pelin uudelleen, lauantaina oli sen
verran tunteita pelissä että jäi varmaan puolet tilanteista noteeraamatta ja on helpompi keskittyä yksittäisiin pelaajiin kun ei
tarvitse jännittää lopputulosta.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 23.11.2005, 00.16.27
el Classico tulee uusintana uk:lta 22.00 tänään jos joku pelin missasi. Itse meinaan katsoa pelin uudelleen, lauantaina oli sen
verran tunteita pelissä että jäi varmaan puolet tilanteista noteeraamatta ja on helpompi keskittyä yksittäisiin pelaajiin kun ei
tarvitse jännittää lopputulosta.
Minäkin olen havainnut tämän konstin hyväksi, tosin esim. El Classicot menee talteen ihan videolle  8)
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: KesantoVesa - 23.11.2005, 09.24.31
Mäkin oon alkanut pistää dvd:lle urheilukanavan pelejä. Tähän mennessä on käyny sillä tavalla, että kaikki pelit mitä oon äänittänyt, on mennyt tuloksellisesti tai pelillisesti päin vittua. Joka kerta kun jätän ottelun nauhoittamatta, niin kyseessä on tietysti viihdyttävä tai hyvätasoinen ottelu :peukku_alas:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: el Blanco - 23.11.2005, 10.38.10
Mäkin oon alkanut pistää dvd:lle urheilukanavan pelejä. Tähän mennessä on käyny sillä tavalla, että kaikki pelit mitä oon äänittänyt, on mennyt tuloksellisesti tai pelillisesti päin vittua. Joka kerta kun jätän ottelun nauhoittamatta, niin kyseessä on tietysti viihdyttävä tai hyvätasoinen ottelu :peukku_alas:

Itsellänikin meni Klassikko nauhalle, mutta toisin kuin viime kauden Klassikkoa, ei tätä todellakaan tarvitse säästellä (mitä järkeä säästää niitä matseja, joissa Madrid kokee kylmää kyytiä?). Maalit sitten talteen Eurogoalseista, jokainen maanantai REC pohjaan Espanjan maalien kohdalla ja onhan noita maaleja tähän asti kertynyt jo puolitoista tuntia. Niitä on sitten mukava katsella ja kelailla :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 23.11.2005, 18.26.38
Itse en kokonaisia matseja katso . Joku vois suositella muuta ohjelmaa ku tota pp(jotaa). Netistä katson  kuitenkin pelien maalit, hyvät paikat ja luen juttuja muutenkin..
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: KesantoVesa - 23.11.2005, 19.05.51
Itse en kokonaisia matseja katso .

Oon kateellinen sulle. Liikaa aikaa päivästä menee nykyisin kokonaisten matsien katsomiseen :peukku_alas:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 13.12.2005, 19.24.23
ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:
Su  8.1. Ottelupari avoin klo 19.55 
Su 15.1. Ottelupari avoin klo 19.55 
Su 22.1. Ottelupari avoin klo 21.55 
La 28.1. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su  5.2. Ottelupari avoin klo 21.55 
Su 12.2. Ottelupari avoin klo 19.55 
La 18.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  4.3. Ottelupari avoin  klo 20.55 
La 11.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 18.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55 
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55

http://www.urheilukanava.tv/

-----------------------------------------------

Kiitos, kiitos ja kiitos Urheilukanavalle taas kerran  :peukku_ylos: :tuoppi: :pallo:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 13.12.2005, 19.34.08
su 8.1 on todennäköisesti Villareal-RMA
su 15.1 RMA-Sevilla, Racing-Villareal
su 22.1 Betis-Valencia
su 5.2 Barca- Atletico M. , Depor-Valencia, Zaragoza-Betis
su 12.2 Valencia-Barca

Tossa noist ensimmäisist otteluist mahdolliset..
 
       
       
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: RONALDO - 13.12.2005, 20.11.37
Itseb katselen urheilukanavalta la liigaa jos ne sattu näyttää....Jos Champpions leaguessa pelaa espanialais joukkueita niin titenkin katon ne matsit ja erityisesti realmadridin matsit :D
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: RONALDO - 13.12.2005, 20.13.45
ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:
Su  8.1. Ottelupari avoin klo 19.55 
Su 15.1. Ottelupari avoin klo 19.55 
Su 22.1. Ottelupari avoin klo 21.55 
La 28.1. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su  5.2. Ottelupari avoin klo 21.55 
Su 12.2. Ottelupari avoin klo 19.55 
La 18.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  4.3. Ottelupari avoin  klo 20.55 
La 11.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 18.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55 
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55

http://www.urheilukanava.tv/

-----------------------------------------------

Kiitos, kiitos ja kiitos Urheilukanavalle taas kerran  :peukku_ylos: :tuoppi: :pallo:


JESS loistavaa! melkein joka viikko la liigaa töllöstä la liigalle pitäs tehä oma kanava :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 13.12.2005, 20.15.09
Todellinen kulttuuriteko taas urheilukanavalta :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Harmi vaan kun ihan viimeisten kierrosten rähinöitä ei ainakaan tuon ohjelman mukaan näytetä.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 13.12.2005, 22.35.28
Hyvä, että La ligaa tulee enemmän ja enemmän ..  :peukku_ylos:
Ja tietyst mitä paremmin Real pelaa sitä enemmän sen pelejä tulee.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 13.12.2005, 22.59.14
Hyvä, että La ligaa tulee enemmän ja enemmän ..  :peukku_ylos:
Ja tietyst mitä paremmin Real pelaa sitä enemmän sen pelejä tulee.

Tv ottelut ainakin viime vuonna valittiin Espanjan liigan aikataulujen ei menestyksen mukaan.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.12.2005, 22.32.47
Harmi vaan kun ihan viimeisten kierrosten rähinöitä ei ainakaan tuon ohjelman mukaan näytetä.

Kyllä ne melko varmasti näytetään.. Virkkunen kertoi noin minuuti sitten..  :)
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 17.12.2005, 22.42.33
Harmi vaan kun ihan viimeisten kierrosten rähinöitä ei ainakaan tuon ohjelman mukaan näytetä.

Kyllä ne melko varmasti näytetään.. Virkkunen kertoi noin minuuti sitten..  :)
Joo. Taisi jopa sanoa varmasti. Eli ne ei vaan vielä näy teksti-tv:stä tai nettisivuilta, mutta tullaan silti näyttämään  :peukku_ylos: :pallo:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 17.12.2005, 22.46.05
UK:lle lisää :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 18.12.2005, 19.50.06
Aivan mahtavaa peliä jälleen Bremeniltä!!  :peukku_ylos: ennen kaikkea todella viihdyttävää, kyllä Juve saa olla tarkkana..
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 23.12.2005, 21.04.09
ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:
Su  8.1. Ottelupari avoin klo 19.55 


http://www.urheilukanava.tv/


Tuohon aikaan pelattava ottelu on..               Villarreal v Real Madrid!!!!

Kyllä tämä joululahjasta käy..    :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 23.12.2005, 21.20.54
Sehän sattui hienosti :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 23.12.2005, 21.55.27
Arvasin oikein.. :D
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: RONALDO - 26.12.2005, 23.14.38
Jeess hyvä juttu että tulee pitkästä aikaa töllöstä Realin peli ettei aina tartte netistä seurata :)
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Puskas - 02.01.2006, 16.04.12
Todellakin hienoa, että Villarreal - Real Madrid saadaan näkyviin Urheilukanavalta. Odotettavissa on todella viihdyttävää jalkapalloa. Paha peli Real Madridille ja vielä kun liigassa ei ole viimeaikoina kulkenut, niin paljon saa tulla parannusta, että edes piste El Madrigalilta irtoaa. Parempaa ottelua uuden vuoden alkuun ei oikeastaan edes olisi voinut toivoa.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 02.01.2006, 23.58.48
Ja edelleen olettaen, että UK ei vaihda lähetys aikoja, seuraava(siis Villarreal-Real Madrid ottelun jälkeen seuraava) tv ottelu on Barcelona vs Athletic.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: VilleL - 03.01.2006, 11.58.43
Ei taida kuitenkaan olla urheilukanavan nettisivuilla mitään varmistusta tosta Villarreal-Madrid pelistä? Marcan mukaan Cassano nähtäisiin Realin paidassa jo tuossa pelissä.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 03.01.2006, 12.30.29
Ei taida kuitenkaan olla urheilukanavan nettisivuilla mitään varmistusta tosta Villarreal-Madrid pelistä?
Itse asiassa kun juuri äsken kävin teksti tv:n katsomassa, niin sinnehän se oli tullut. Eli nyt se on aivan 100% varmaa  :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 03.01.2006, 15.12.12
Hyvä se  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: VilleL - 04.01.2006, 06.22.37
Ei taida kuitenkaan olla urheilukanavan nettisivuilla mitään varmistusta tosta Villarreal-Madrid pelistä?
Itse asiassa kun juuri äsken kävin teksti tv:n katsomassa, niin sinnehän se oli tullut. Eli nyt se on aivan 100% varmaa  :tuoppi:

Jep, hieno homma. Onhan Cassano ja Cicinho molemmat mukana pelissä?
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 04.01.2006, 15.49.25
Jep, hieno homma. Onhan Cassano ja Cicinho molemmat mukana pelissä?

Brasilian jalkapalloliiton lomista en tiedä, mutta Cassanoa yritetään saada pelaamaan

www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7708
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Puskas - 04.01.2006, 17.22.08
Lainaus
Jep, hieno homma. Onhan Cassano ja Cicinho molemmat mukana pelissä?

Eiköhän Real Madrid Cassanon saa rekisteröityä ajoissa. Ja luulisi, että Brasilian liitto lomiltaan palaa tarpeeksi ajoissa, jotta Cicinhon kokoonpanoon saa ottaa, mutta eiköhän Salgado oieana pakkina jatka, kun Cicinho ei ole varmasti vielä niinsanotusti talon tavoille tottunut. Cassano taas saatetaan joutua lyömään jopa avaukseen, jos tuop Ronaldon vamma on niin paha, että pelaamisesta ei mitään tule ja minusta ainakin on tyhmää, jos käydään taas tuurin kanssa mittelöön jalan kestosta, kun tässä vaiheessa ei todellakaan joukkueen kannattaisi kaverin jalan kanssa riskeerata, kun se Champions League nyt näyttää siltä helpommin voitettavissa olevalta La Ligaan verrattuna.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 06.01.2006, 22.48.41
UK:n nettisivut:
ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:
Su  8.1. Villarreal-Real Madrid klo 19.55
Su 15.1. Barcelona-Athletic Bilbao klo 19.55
Su 22.1. Ottelupari avoin klo 21.55 
La 28.1. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su  5.2. Ottelupari avoin klo 21.55 
Su 12.2. Ottelupari avoin klo 19.55 
La 18.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  4.3. Ottelupari avoin  klo 20.55 
La 11.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 18.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55 
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55
---------------------------------------------
Eli nyt tuo Barca - Athletic on myös varmistunut. Ihan mukavia valintoja tv-peleiksi nuo molemmat. Tänä viikonloppuna olisi tosin mielellään katsonut myös Barcelonan paikalliskamppailun..

Uk:lle taas  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: RONALDO - 11.01.2006, 10.03.13
Barca-RealMadrid 1.4 eikös se peli pelata vasta 2.4 tai ainakin näitten(Realmadridfin.netin) sivujen mukaan.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 11.01.2006, 16.50.10
Barca-RealMadrid 1.4 eikös se peli pelata vasta 2.4 tai ainakin näitten sivujen mukaan.
Kun otteluohjelma on laadittu, on koko kierros merkitty luultavasti tuolle sunnuntaille(2.4). Ja sitten myöhemmin on päätetty, että el classico pelataankin lauantaina. Ja tuota lähdettäsi ei varmaan ole päivitetty tuon tiedon jälkeen. Veikkaan että noin siinä on käynyt ..

Yleensähän tarkat alkamisajat ja päivämäärät otteluille ilmoitetaan vasta noin viikkoa ennen. El classico on kuitenkin ymmärrettävistä syistä poikkeus.

Ja yleensäkin sunnuntai on aina se päivä, jolloin useimmat jornadan otteluista pelataan. Lauantaille usein siirretään niiden joukkueiden otteluita, joilla on europelejä tiedossa ottelun jälkeisen viikon keskellä.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 16.01.2006, 17.12.11
Päivitettyä informaatiota kehiin suoraan UK:n sivuilta:
----------------
ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:
Su 22.1. Real Sociedad - Atl.Bilbao klo 21.55 
La 28.1. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su  5.2. Ottelupari avoin klo 21.55 
Su 12.2. Ottelupari avoin klo 19.55 
La 18.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  4.3. Ottelupari avoin  klo 20.55 
La 11.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 18.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55 
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55

------------------------------

Otteluvalinta aivan loistava, harmi vaan, että la Real on kotijoukkueena. Estadio Anoetan yleisurheilustadionin tunnelma on nimittäin jopa TV:n välityksellä todella laimea, jos siis vertaa sitä San Mamesin vastaavaan...
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 21.01.2006, 17.34.55
Uk:n antamana ajankohtana ensi viikonloppuna pelataan Athletic Bilbao - Getafe. :peukku_alas:
Ei mikään kierroksen helmi ainakaan näin etukäteen ajateltuna. Ainakin Madridin faneille rupeaa tuo Bilbaon katsominen riittämään.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 21.01.2006, 17.42.58
Mitään todellisia helmiä ei ensi viikonloppuna pelata, mutta kyllä tuo  Athletic Bilbao - Getafe tuntuu pieneltä pettymykseltä. No jos jotain hyvää pitää etsiä, niin ainakin vihdoin saadaan ottelu San Mamesin hornankattilasta...
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 22.01.2006, 23.57.35
Sociedad-Bilbao oikea derby.. loistava fiilis yleisöllä, varsinkin kun La Real johti 2-0. Kansa lauloi jne jne.. maaleja tuli ainakin riittävästi  Hyvää peliä!!  :peukku_ylos: :pallo:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 23.01.2006, 00.19.24
Virkkunen sanoi, että varma tieto ensi viikon ottelusta saadaan alkuviikosta. Vieläköhän olisi mahdollista vaihtaa lähetysaikaa?
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 23.01.2006, 00.25.39
Virkkunen sanoi, että varma tieto ensi viikon ottelusta saadaan alkuviikosta. Vieläköhän olisi mahdollista vaihtaa lähetysaikaa?


Olisipa Realin peli.. Pelihän on Cadiz- Real Madrid.. Sevilla-Villareal tai Valencia-Zaragoza olisivat myös hyviä.. Tuo Sevillan peli on kylläkin lauantaina..
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 23.01.2006, 00.34.10
Ottelu päiväksihän Virkkunen vahvisti lauantain.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 23.01.2006, 00.46.40


Olisipa Realin peli.. Pelihän on Cadiz- Real Madrid..
Tarkoittanet Celta - Real Madrid..  ;D       Ja tuohan ei menisi bundesliiga ottelun kanssa päällekkäin, vaan alkaa sunnuntaina vasta 22.00 Suomen aikaa. Lauantaina olisi Atl. Madrid - Deportivo, mutta tuo alkaa vasta 23.00 Suomen aikaa ja UK:ltahan loppuu lähetysaika puolenyön kohdalla, joten sekään tuskin tulee kysymykseen. Pitänee vaan hyväksyä, että tuo Athletic Bilbao - Getafe on ensiviikolla ruudussa...  :-[
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 23.01.2006, 00.49.28


Olisipa Realin peli.. Pelihän on Cadiz- Real Madrid..
Tarkoittanet Celta - Real Madrid..  ;D

Jep, juuri tuota..  ;D
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 23.01.2006, 00.57.14



Olisipa Realin peli.. Pelihän on Cadiz- Real Madrid..
Tarkoittanet Celta - Real Madrid..  ;D

Jep, juuri tuota..  ;D


Pitänee vaan hyväksyä, että tuo Athletic Bilbao - Getafe on ensiviikolla ruudussa... :-[

noita Bilbao pelejä on kyllä nähnyt ihan tarpeeksi. Getafe tosin olisi ihan kiva tiimi katsoa.. tekivät viisi maalia viime pelissä
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: VilleL - 23.01.2006, 09.54.47
Urheilukanava näyttää pelin Valencia - Zaragoza. Varmasti hyvä peli tuokin
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 23.01.2006, 14.25.27
Hyvä valinta. Jo nyt tulevalle "superviikonlopulle"  :peukku_ylos: :pallo:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: RONALDO - 23.01.2006, 14.29.44
Hyvä otteluvalinta  :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 23.01.2006, 15.36.18
Ei mutta hetkinen....   ???  ??? ???

Kun hetken kelailin, että mitä olen eilen oikein ajatellut kun en ole tuo Valencia - Zaragoza mahdollisuutta ottanut ollenkaan huomioon, niin tajusin että tuo peli pelataan vasta sunnuntaina ja klo. 18.00(Suomen aikaa) alkaen - eli samaan aikaan kuin tulee bundesliigaa. Tarkistin vielä LFP nettisivuilta ja varmuuden vuoksi vielä http://www.soccer-spain.com sivustolta nuo otteluiden alkamisajat.
UK:n teksti tv väittää tuon kyseisen pelin alkavan lauantaina klo 21.00 Suomen aikaa.

Jaahas, tarkastin vielä UK:n sivuilta ja siellä oli tälläistä informaatiota:
----------------------------
SEURAAVAT TV-OTTELUT:

La 28.1.  La Liga: ottelupari avoin klo xx.xx

Su 29.1. Bundesliiga: Kaiserslautern - Schalke 04 klo 18.25

Su 29.1. Italian liiga: Lecce-Inter klo 21.25
--------------------------------
Eli ilmeisesti joku lauantain otteluista kuitenkin näytetään, ja lauantaina pelataan:

FC Cadiz - Racing Santander
Athletic Bilbao - FC Getafe
Atletico Madrid - Deportivo La Coruna

Ota sitten tästä taas selvää...
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: mikko29 - 24.01.2006, 17.21.50
La 28.1. Atl.Bilbao-Getafe  klo 20.55 
Saamme jälleen kerran seurata Bilbaon otteita... :-\
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 28.01.2006, 14.18.35
Su  5.2. Ottelupari avoin klo 21.55

Tuolloin pelataan Sevilla - Osasuna. Aika hyvä ottelu siis tiedossa ensiviikonloppuna. Mielenkiintoiset joukkueet joita ei ole vielä Urheilukanavalla liiemmin nähty. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 28.01.2006, 15.52.26
Ihan mielenkiintoinen ottelu näin etukäteen ajateltuna. Tietysti Real Madrid - Espanyol tai Barcelona - Atl. Madrid olisivat myös olleet todella mielenkiintoisia, mutta ei valittamista tässäkään  :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 03.02.2006, 13.26.05
Su  12.2. Ottelupari avoin klo 19.55

Atletico Madrid - Real Sociedad osuisi tuolle ajankohdalle. Varmaan hyvä matsi, mutta toisaalta harmi kun 22.00 pelattaisiin Valencia - Barcelona.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 05.02.2006, 22.54.43
Virkkunen hehkutti äsken UK: henkilökuntaa. Ensi viikonlopun pelin aika oli saatu muutettua ja pelinä nähdään siis Valencia-Barcelona :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Hienoa nähdä että urheilukanavalla tehdään töitä parempien pelien eteen.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: RONALDO - 05.02.2006, 22.59.24
Yes meikä aikoo kyllä ton matsin kattoo, yks la liigan hienoimpia otteluita  :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 06.02.2006, 00.02.52
Taas kerran loistavaa toimintaa UK:lta  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 06.02.2006, 14.13.38
Taas kerran loistavaa toimintaa UK:lta  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Varmasti tulee hyvä matsi.. Valencia saisi kylvettää Barcaa oikein kunnolla tai sitten 0-0 tasuri..  :)

Itse haluan nähdä Aimarin ja Villan halkovan Barcan puolustusta.. Onko Aimar ollut avauksessa viime peleissä??
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Music - 06.02.2006, 15.07.03
URHEILUKANAVA  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: Todellinen  :pallo: -kanava!

Tosi hieno matsi tulossa. Nyt kun mestaruustaisto on viimein taas hieman mielenkiintosempi ja Valencialla on mahdollisuus kaventaa piste-eroa, odottaisin tältä ottelulta tosi paljon.
...Pelaako Ronaldinho muuten tuolloin?
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Hartikainen - 06.02.2006, 15.08.19
...Pelaako Ronaldinho muuten tuolloin?

Eikös suorasta punaisesta 2ottelua pitäisi tulla pelikieltoa, ainakin toivottavasti tulee. Kyllähä näitä mitätöintejä on nähty.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 06.02.2006, 20.42.57
...Pelaako Ronaldinho muuten tuolloin?
Näillä näkymin ei pelaa. Barca on tehnyt valituksen tuosta Copa del Reyn ottelussa saadusta punaisesta, jotta pelikielto kumottaisiin. Messi loukkaantui eilen Antonio Lopezin taklauksen seurauksena ja on  poissa Valenciaa vastaan, mutta samassa ottelussa loukkaantuneen Rafael Marquezin tilanne on vielä epävarma, mies käy torstaina tarkastuksessa jossa pelikunto selvitetään. Samuel Eto'o tosin tekee torstaina paluun joukkueeseen ja on siis käytettävissä myös sunnuntain ottelussa.   
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 10.02.2006, 17.21.23
Viikon päästä saadaan taas Madrid ruutuihin. Ainakin urheilukanavan ja LFP:n ajat sopivat yhteen.
Eli 18.2 Real Madrid-Alaves 21.00 :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 10.02.2006, 19.47.20
Viikon päästä saadaan taas Madrid ruutuihin. Ainakin urheilukanavan ja LFP:n ajat sopivat yhteen.
Eli 18.2 Real Madrid-Alaves 21.00 :peukku_ylos:

Nonni, vaikka ei tuo se paras peli varmaankaan ole  ::) no Real telkkarist nii ei voi valittaa..  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 10.02.2006, 19.58.15
Tänä viikonloppuna tulee tiukkaa futist.  :peukku_ylos: Ja ens viikonloppun myös Realin peli .
Itte toivon, että Valencia voittaa ton pelin. Barcaan ois enää 7 pistettä ja Valenciaa 1 vieläkin. ( Se tietenkin toteutuu jos Real voittaa oman pelin.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: RONALDO - 10.02.2006, 20.08.33
Siis onko se jo varmaa että Realin peli näytetään ens viikonloppuna? hyvä jos näytettäis tänä viikonloppuna tulee loistomatsi  :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 10.02.2006, 21.00.10
Siis onko se jo varmaa että Realin peli näytetään ens viikonloppuna? hyvä jos näytettäis tänä viikonloppuna tulee loistomatsi  :peukku_ylos: :tuoppi:

Ei vielä mitään varmistusta, mutta tuon urheilukanavan antamana aikana ei pelata kuin Madridin peli.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 10.02.2006, 23.58.24
Kunhan vaan eivät alkamisajat enää tästä muutu, niin saadaan taas valkoiset ruutuun  :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 11.02.2006, 00.01.30
Kunhan vaan eivät alkamisajat enää tästä muutu, niin saadaan taas valkoiset ruutuun  :peukku_ylos: :tuoppi:

Toivottvasti Realin peli olis taas tuolloin kuosis.. Olis myös hyvä jos kentäl olis joitain Castillan pelaajia..  :peukku_ylos:

Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Puskas - 12.02.2006, 13.45.56
Tänään varmasti hieno ja tiukka ottelu tiedossa. Valencialta poissa ovat: Ayala, Marchena, Mora, Vicente, Mista, Kluivert ja Edu. Barcelonan poissaolijat ovat: Ronaldinho, Xavi, Messi, Motta ja Deco. Eli molemmilta poissa tärkeitä miehiä, mutta laajuutta löytyy molempien materiaaleista, joten loistavaa jalkapalloa on tiedossa.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Hebe - 12.02.2006, 22.47.50
valdezille :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: VilleL - 14.02.2006, 06.17.23
Jep, lauantaina 18.2 Urheilukanava näytää klo. 20.55 pelin Real Madrid - Alaves  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 23.02.2006, 22.50.31
ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:

Su 26.2.  Valencia-Getafe klo 17.55
La  4.3. Ottelupari avoin  klo 20.55 
La 11.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 18.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55 
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55

Eli Valencia -  Getafe sunnuntaina ruutuun. Mutta, seuraavan viikonlopun osalta näyttää ainakin näillä näkymin hyvältä, sillä liigan virallisten http://www.lfp.es/ sivujen mukaan lauantaina 4.3. klo 21.00 suomen aikaa alkava ottelu on R. Madrid - At. Madrid! On näitä alkamisaikoja ennenkin siirrelty, mutta silti jo nyt  :peukku_ylos: :peukku_ylos:  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: #17 - 23.02.2006, 23.35.03
Doodih, tän vuoden kohokohta tulee olee sit 1.4... ;D
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 23.02.2006, 23.46.25
Doodih, tän vuoden kohokohta tulee olee sit 1.4... ;D
Jep, mutta tämähän on ollut tiedossa jo kuukausia. Se on kuitenkin myös upeata jos Madridin derby saataisiin ruutuun. UK:n La Ligan lähetykset alkoivat juuri Madridin derbyllä, tosin tuo ottelu taisi tulla Vicente Calderonilta...

UK :peukku_ylos: :pallo: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Zeik - 25.02.2006, 17.29.22
Real Madrid-Atletico de Madrid 4.3. Urheilukanavalta  :peukku_ylos:, nyt se on varmistunu
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: VilleL - 25.02.2006, 18.01.21
Real Madrid-Atletico de Madrid 4.3. Urheilukanavalta  :peukku_ylos:, nyt se on varmistunu

Loistava homma. Urheilukanava on kyllä näyttänyt hyviä pelejä viime aikoina. Noi saksan keskikastikohtaamiset voisi kyllä jättää vähemmälle. :)
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 25.02.2006, 18.08.56
Tässähän pääsee nyt oikein herkuttelemaan Real Madridin peleillä oikein television välityksellä kun Atletico peliä seuraavana keskiviikkona tulee Arsenal peli neloselta. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: RONALDO - 27.02.2006, 00.28.52
Katos katos nyt vasta huomasin että Madridin paikalliskamppailu näytetään telkusta, hienoa  :peukku_ylos: pitää väijyä tuo peli  :tuoppi: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 03.03.2006, 22.58.52
Viikon päästä ruutuihin tulee ilmeisesti ottelu Deportivo v Real Sociedad :peukku_ylos: :peukku_alas:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 03.03.2006, 23.45.24
Tarjolla olisi ollut Valencia - Real Madrid...

...joten ei muuta kuin palautetta pistämään, vielä voi muutos tapahtua, koska UK:n toimesta tuota ei ole vielä vahvistettu. Eli palautetta tänne:

http://www.urheilukanava.fi/page/contact_uk

 :pallo: :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 04.03.2006, 11.02.20
Tarjolla olisi ollut Valencia - Real Madrid...

...joten ei muuta kuin palautetta pistämään, vielä voi muutos tapahtua, koska UK:n toimesta tuota ei ole vielä vahvistettu. Eli palautetta tänne:

http://www.urheilukanava.fi/page/contact_uk

 :pallo: :peukku_ylos: :tuoppi:

Totta että UK ei ole vielä asiaa vahvistanut, varmaan tänään illan pelin puoliajalla Virkkunen taas paljastaa ensi viikon ottelun. Ainoa ongelma Valencia-Real Madrid pelin televisioinnissa on se että peli pelataan 23.00 suomen aikaa ja Urheilukanavalla on lähetysaikaa vain puoleen yöhön asti, jota ei käsittääkseni voi ylittää kuin erikois luvalla :(
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Zeik - 04.03.2006, 11.32.53

ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:
La  4.3. Real Madrid - Atl.Madrid klo 20.55
La 11.3. Ottelupari avoin klo 20.55
La 18.3. Ottelupari avoin klo 20.55
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55

SAKSAN BUNDESLIIGA

Seuraavat tv-ottelut:

2006
La  4.3. FC Bayern München - Hamburger SV klo 16.25
Su  5.3. Frankfurt - Wolfsburg klo 18.25
Su 12.3. Hamburger SV - FC Kaiserslautern klo 18.25
Su 19.3. Ottelupari avoin klo 18.25
Su  26.3. Ottelupari avoin klo 18.25
La  1.4. Ottelupari avoin klo 16.25
Su  2.4. Ottelupari avoin klo 18.25       
La  8.4. Ottelupari avoin klo 16.25       
La 15.4. Ottelupari avoin klo 16.25       
La 22.4. Ottelupari avoin klo 16.25       
Su 23.4. Ottelupari avoin klo 18.25       
Su  7.5. Ottelupari avoin klo 18.25     
Su 14.5. Ottelupari avoin klo 18.25

Mielenkiintoista tuo et Bundesliigasta 12.3. tuleva peli on päätetty, mut Espanjasta tuleva peli 11.3. ei oo viel päätetty?
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 04.03.2006, 15.22.52
Ainoa ongelma Valencia-Real Madrid pelin televisioinnissa on se että peli pelataan 23.00 suomen aikaa ja Urheilukanavalla on lähetysaikaa vain puoleen yöhön asti, jota ei käsittääkseni voi ylittää kuin erikois luvalla :(
Juuri näinhän se taitaa olla, mutta jospa tälläisen klassikon takia tulisi se erikoislupa...  :-*
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Zeik - 04.03.2006, 17.22.43
Ensi viikonloppuna Deportivo-Real Sociedad Urheilukanavalta.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Puskas - 09.03.2006, 14.13.11
Parempi vain, että ei tule enää Real Madridin otteluja tvstä, jos esitykset ovat tuota mitä eilen. Mieluummin katson joukkueita, joilla on kipinää pelata.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 09.03.2006, 18.47.52
Olisihan se kamppailu Mestallalla toki ollut toiveissa ykkösenä, mutta ainakin nyt pystyy taas katsomaan peliä ilman, että on koko ajan hirveä vitutus päällä...

...ja tietysti on hienoa, että ensimmäistä kertaa saadaan UK:lta kuvaa Riazorilta  :pallo: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 10.03.2006, 11.40.57
Tämän hetkisillä aikatauluilla ensi viikonloppuna urheilukanavalla nähdään peli Anoelta kun Real Sociedad saa vieraaksi Blaugranan.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 11.03.2006, 22.03.28
Tämän hetkisillä aikatauluilla ensi viikonloppuna urheilukanavalla nähdään peli Anoelta kun Real Sociedad saa vieraaksi Blaugranan.
Ja Virkkunen varmisti asian suorassa lähetyksessä hetki sitten. Hyvä valinta  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Casillas - 13.03.2006, 16.42.30
Urheilukanavalta tulee varmaan noin kerran kuukaudessa real madrid peli?  :peukku_ylos: :pallo:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 16.03.2006, 23.17.25
Näillä näkymin La 25.3. klo 20.55 alkava ottelu on Málaga-Barcelona, joten ilmeisesti Barcaa tulossa ainakin 3 ottelua putkeen...

ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut: 
La 18.3. Real Sociedad-Barcelona klo 20.55 
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55 
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55
Ke 3.5.  Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 7.5.  Ottelupari avoin klo 21.55 
Su 14.5. Ottelupari avoin klo 21.55
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 17.03.2006, 10.24.58
Ikävä kyllä siltä näyttää. Ensi viikollahan pelataan viikkokierros ja viime vuonnahan Uk näytti ottelun tuolta kierrokselta (Madrid-Betis) keskellä viikkoa ja asiasta ilmoitettiin vasta viikko ennen tapahtumaa mutta nyt ei taida  menneisyys toistaa itseään. No Malaga ei ole vielä Urheilukanavan ruuduissa pyörähtänyt :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 02.04.2006, 14.52.27
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55. Tuolloin peliksi osuu Real Madrid - Real Sociedad :peukku_ylos: Kuuliko kukaan varmistiko Virkkunen asiaa elisen pelin puoliajalla ???

Toivottavasti saadaan Madrid toisena perättäisenä lauantaina ruutuihin :peukku_ylos: :traktori:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 02.04.2006, 15.45.22
Muistaakseni seuraava TV-ottelu olisi Villarreal- Deportivo.. jotain tollasta näin ruudussa eilen..
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 02.04.2006, 15.57.34
Ja UK vahvistaa tuon Villarreal - Deportivon:
http://www.urheilukanava.fi/doc/4957?style=
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 08.04.2006, 17.38.47
Äsken Werder Bremen - Bayern München ottelun puoliajalla mainittiin, että ensi viikonloppuna tulee ottelu Barcelona - Villarreal. Ihan hyvä valinta, vaikka molemmilla taitaa olla ajatukset suurimmaksi osaksi UCL:ssä...
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Music - 08.04.2006, 18.28.34
Tuleeko toi Barça-Villarreal sillon perjantaina? Kun jostain kuulin, että matsi olisi siirretty perjantaiks. Mutta tuskinpa se on Urheilukanavalle este.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 08.04.2006, 18.52.35
Tuleeko toi Barça-Villarreal sillon perjantaina? Kun jostain kuulin, että matsi olisi siirretty perjantaiks. Mutta tuskinpa se on Urheilukanavalle este.
Tota en muistanutkaan huomioida ollenkaan. Eli ottelu tosiaankin siirrettiin perjantaille(jotta joukkueet saisivat yhden ylimääräisen päivän valmistauta UCL:n semifinaaleihin), mutta mielestäni UK:n grafiikassa väitettiin lähetyksen tulevan lauantaina. Eli ilmeisesti tieto siirretystä alkamisajasta ei ole UK:n päähän vielä saapunut. Näyttääkö UK tuon ottelun sitten perjantaina, vai joutuuko se vaihtamaan tv-ottelua? Luulisi (ja toivoisi), että perjantaina lähettäminen ei olisi mikään ongelma, mutta mitäpä minä UK:n kuvioista tiedän...
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 10.04.2006, 20.34.02
No niin, UK antaa virallisen tiedon:
Lainaus
Pe 14.4. Espanjan liiga:  Barcelona - Villarreal klo 21.25
http://www.urheilukanava.fi/doc/4289?style=
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: mikko29 - 10.04.2006, 20.37.24
Toivottavasti siitä tulee barcalle piiiiiiiiitkä perjantai... ;D
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: El Madrid - 11.04.2006, 10.33.22
Milloin seuraava Realin peli on?
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 11.04.2006, 12.41.24
Milloin seuraava Realin peli on?
La. 5/04/2006  21:00  R. Sociedad - Racing  ::)
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: STRIKER - 11.04.2006, 14.39.37
Milloin seuraava Realin peli on?
La. 5/04/2006  21:00  R. Sociedad - Racing  ::)
Hauska! :D  Mutta siis La Realin seuraava peli on 16. päivä Racingia vastaan.
Real Madridin peli taas on samana päivänä Getafea vastaan vieraissa.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 16.04.2006, 19.30.44
Ensi lauantaina tulee UK:lta Alaves- Atl. Madrid..
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: El Real - 23.04.2006, 17.08.57
Ensi viikolla UK:lta Realin peli en muista kuka astelee vastaan. :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: florentinoperze - 23.04.2006, 18.27.21
Jaahas eli Osasuna pelikö tulee. Uk sivuilla on eetä ottelu on se joka tulee su21.00 suomen aikaa.

 Sellaisella ajankohdalla ei ala tietojen mukaan mikään peli. Tuo osasuna- madrid tulee 22.00 suomen aikaa, kait. No ehkä se on saatu vaihdettua. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: STRIKER - 26.04.2006, 19.38.14
Tekstikanavan mukaan UK näyttää ensi sunnuntaina kymmenen aikaan Osasuna - Real Madrid.  :peukku_ylos: Eli erittäin tärkeä ottelu kyseessä jos halutaan suora paikka ensi kauden Mestareiden Liigaan...
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: mikko29 - 29.04.2006, 19.24.27
Su 7.5.  Real Madrid - Villarreal klo 19.55   :peukku_ylos:

Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 29.04.2006, 19.35.09
Nythän tää menee ihan herkutteluksi :peukku_ylos: Seuraavan kahden viikon aikana 6 Espanjan liigan ottelua :pallo:

Su 30.4. Osasuna - Real Madrid klo 20.55
Ke 3.5.  Celta - Barcelona klo 21.55
La 6.7.  Ottelupari avoin
Su 7.5.  Real Madrid - Villarreal klo 19.55
La 13.5. Ottelupari avoin
Su 14.5. Ottelupari avoin klo 21.55
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Music - 29.04.2006, 21.57.26
Hienoa, Urheilukanava!!! :pallo:

Mutta mikä toi 6.7.-juttu on? Varmaan 6.5...?

Ja Madrid nähdään ainakin 2 kertaa vielä tänä keväänä TV:ssä, huippua! ;)
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: RONALDO - 29.04.2006, 21.57.55
Ai että oikein heinäkuussakin pelataan ;)
Juu mutta kyllä uskomatonta että noin monta peliä tulee kahen viikon sisään  :peukku_ylos:
Urheilukanavalle  :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Juanito - 30.04.2006, 10.20.39
Piru näköjään tänään tulis peli..... Taitaa kyllä jäädä näkemättä    :-[ Villareal peli on kyllä sitten pakko katsoa ja kaikki muutkin tietysti. Vähän kyllä harmittää etten Osasuna matsia tosiaan näe.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 30.04.2006, 15.01.49
No niin, meikäläinenkin palaa parin päivän hiljaisuuden jälkeen nostamaan UK:lle  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: GameSpot - 03.05.2006, 15.21.41
Tänään UK:lta klo 22.55 alkaa Celta - Barca.

Ja sitten viikonloppuna tuo ZiZoun jäähyväis peli, sen otan nauhalle.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Raul - 03.05.2006, 15.39.33
Näyttäisi alkavan klo 21.55 tuo peli....
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Music - 03.05.2006, 17.13.33
  "Seuraavat tv-ottelut: 
Ke 3.5.  Celta - Barcelona klo 21.55 
Su 7.5.  Real Madrid - Villarreal klo 21.25 (jälkilähetys) 
La 13.5. Ottelupari avoin
Su 14.5. Ottelupari avoin klo 21.55"

Tällä hetkellä Urheilukanavan nettisivuilla lukee noin. Eli tuo Real Madrid-Villarreal olisikin jälkilähetys... Tosi harmillista!
 Jos näin on, niin itse aion katsoa tuon matsin tietämättä tulosta, ettei jännitys vaan katoais. Jälkilähetyshän alkaa vain puolitoista tuntia myöhemmin kuin oikea ottelu.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 03.05.2006, 21.57.11
Ei muuta kuin laittamaan palautetta UK:lle, jotta tuo ottelua Villarrealia vastaan nähtäisiin suorana. On näitä siirtoja ennenkin nähty, ja tuo otteluhan menee ainoastaan voimistelukisojen päälle, joten alkamisajankohdan siirtäminen on täysin mahdollista.  :peukku_ylos:
http://www.urheilukanava.fi/page/contact_uk
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 04.05.2006, 00.06.31
La 13.5. Ottelupari avoin
Su 14.5. Ottelupari avoin klo 21.55"

Tällä hetkellä Urheilukanavan nettisivuilla lukee noin.
Espanjan liigan kalenterisekoilu jatkuu
03.05.2006 19:25
   

Espanjan jalkapalloliiga LFP päätti keskiviikkona siirtää maan ylimmän sarjatason Primeran päätöskierroksen pelattavaksi viikkoa myöhemmin eli lauantaina 20. toukokuuta. Tuolloin ohjelmassa ollut Sevillan ja Barcelonan välinen rästiottelu puolestaan on määrä pelata 14. toukokuuta. Päätös on vastoin Kansainvälisen jalkapalloliiton Fifan säännöksiä, joiden mukaan eurooppalaisten liigojen tulisi MM-kisavuonna päättyä viimeistään 15. toukokuuta.

- Päätös oli ainoa mahdollinen, jotta kilpailu pysyisi puhtaana, LFP perusteli ratkaisua.

Kalenterisekoilut aiheutuvat siitä, kun Sevillan ja Barcelonan välinen ottelu 23. huhtikuuta jouduttiin siirtämään kaatosateen takia. Koska molemmat joukkueet pelaavat eurocupien loppuotteluissa, oli rästiottelulle mahdotonta löytää uutta pelipäivää ennen liigan päättymistä.

Fifa ehti jo viime viikolla kumota LFP:n aikaisemman päätöksen, jonka mukaan rästiottelu olisi pelattu keskiviikkona 3.5. ja liigan muita sarjakierroksia olisi siirretty eteenpäin. Kattojärjestö myöntyi siihen, että Sevillan ja Barcelonan välinen ottelu pelattaisiin viimeisen sarjakierroksen jälkeen 20. toukokuuta, mutta ilman maajoukkuepelaajia. LFP aikoo valittaa Fifan päätöksestä zürichiläiseen tuomioistuimeen.

(MTV3)        http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2006/05/442036
-----------------------------
Eli koko viikonloppuna vain yksi ottelu, mitäköhän tekee UK?
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: sirkerkko - 10.05.2006, 13.22.45
Yle näyttää tänään tunnin viiveellä Uefa cupin finaalin FC Middlesbrough - FC Sevilla. Täytyy varmaan katsoa kun Middlesbrough jyrätään. Ja jotta pulssi ei laskisi liian alas pitää pitkään vetoon laittaa muutama ööre Sevillan puolesta. ;D
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Juanito - 10.05.2006, 15.07.35
Tulee myös suorana yle24 selta jos Digiboxi vaan löytyy ni sieltä sitten katselamaan livenä
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 10.05.2006, 15.15.36
Edellisiin viitaten, tuostahan muuten on jo keskustelua toisessa topicissa  ;)

http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=530.0
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Music - 10.05.2006, 16.33.57
Urheilukanavan sivuilta:
Ti 16.05.2006
21.55  -  24.00  La Liga: Sevilla-Real Madrid (suora)


Hienoa taas kerran! :peukku_ylos: Saadaanpahan Madrid vielä ruutuun ennen kesää!

edit. toi päivämäärä oli siis väärä. Vaikka nythän toi ei ole suoraan Urheilukanavan sivuilta. ::)
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 10.05.2006, 17.51.29
Urheilukanavan sivuilta:
Ti 15.05.2006
21.55  -  24.00  La Liga: Sevilla-Real Madrid (suora)


Hienoa taas kerran! :peukku_ylos: Saadaanpahan Madrid vielä ruutuun ennen kesää!

ou jeah.. Real on saanut paljon näkyvyyttä viime aikoina..  :peukku_ylos: 2. sijan taistelu käy kuumana..
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: RONALDO - 10.05.2006, 20.50.20
Tää on jotain mieletöntä!  UK  :sydän:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: HannuTouru - 10.05.2006, 21.38.56
 :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Finale - 10.05.2006, 23.35.33
Villeimmissä unelmissakaan en olisi uskonut, että Urheilukanava järjestäisi asian näin :peukku_ylos: :sydän: Tiistaina Madrid jälleen ruudussa ja panosta riittää ja keskiviikkona CL-finaali.
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: STRIKER - 10.05.2006, 23.46.31
Barcaa näytetty niin paljon, että on jo aikakin näyttää muutama peli Madridilta!  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: #17 - 11.05.2006, 16.44.45
Tuli tosta Sevillasta mieleen, aika kova loppukausi niillä...Ensin UEFA-cupin finaali (joka on jo tosin pelattu), sitten ottelu Madridia vastaan ja lopuksi Barcaa..Uh...
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Hartikainen - 11.05.2006, 18.30.34
Ti 15.05.2006


Mikä se tollanen päivä on  ;D
Otsikko: Re: La liga tv:stä?
Kirjoitti: Music - 11.05.2006, 19.01.35
Ti 15.05.2006


Mikä se tollanen päivä on  ;D

Hmm... Aivan - päivähän on tietysti 16.05. ;) Pitänee korjata tuohon aikasempaan viestiin.