Kirjoittaja Aihe: La liga tv:stä?  (Luettu 46935 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #120 : 05.02.2006, 22.54.43 »
Virkkunen hehkutti äsken UK: henkilökuntaa. Ensi viikonlopun pelin aika oli saatu muutettua ja pelinä nähdään siis Valencia-Barcelona :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Hienoa nähdä että urheilukanavalla tehdään töitä parempien pelien eteen.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #121 : 05.02.2006, 22.59.24 »
Yes meikä aikoo kyllä ton matsin kattoo, yks la liigan hienoimpia otteluita  :peukku_ylos: :tuoppi:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #122 : 06.02.2006, 00.02.52 »
Taas kerran loistavaa toimintaa UK:lta  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #123 : 06.02.2006, 14.13.38 »
Taas kerran loistavaa toimintaa UK:lta  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Varmasti tulee hyvä matsi.. Valencia saisi kylvettää Barcaa oikein kunnolla tai sitten 0-0 tasuri..  :)

Itse haluan nähdä Aimarin ja Villan halkovan Barcan puolustusta.. Onko Aimar ollut avauksessa viime peleissä??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #124 : 06.02.2006, 15.07.03 »
URHEILUKANAVA  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: Todellinen  :pallo: -kanava!

Tosi hieno matsi tulossa. Nyt kun mestaruustaisto on viimein taas hieman mielenkiintosempi ja Valencialla on mahdollisuus kaventaa piste-eroa, odottaisin tältä ottelulta tosi paljon.
...Pelaako Ronaldinho muuten tuolloin?

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #125 : 06.02.2006, 15.08.19 »
...Pelaako Ronaldinho muuten tuolloin?

Eikös suorasta punaisesta 2ottelua pitäisi tulla pelikieltoa, ainakin toivottavasti tulee. Kyllähä näitä mitätöintejä on nähty.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #126 : 06.02.2006, 20.42.57 »
...Pelaako Ronaldinho muuten tuolloin?
Näillä näkymin ei pelaa. Barca on tehnyt valituksen tuosta Copa del Reyn ottelussa saadusta punaisesta, jotta pelikielto kumottaisiin. Messi loukkaantui eilen Antonio Lopezin taklauksen seurauksena ja on  poissa Valenciaa vastaan, mutta samassa ottelussa loukkaantuneen Rafael Marquezin tilanne on vielä epävarma, mies käy torstaina tarkastuksessa jossa pelikunto selvitetään. Samuel Eto'o tosin tekee torstaina paluun joukkueeseen ja on siis käytettävissä myös sunnuntain ottelussa.   
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #127 : 10.02.2006, 17.21.23 »
Viikon päästä saadaan taas Madrid ruutuihin. Ainakin urheilukanavan ja LFP:n ajat sopivat yhteen.
Eli 18.2 Real Madrid-Alaves 21.00 :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #128 : 10.02.2006, 19.47.20 »
Viikon päästä saadaan taas Madrid ruutuihin. Ainakin urheilukanavan ja LFP:n ajat sopivat yhteen.
Eli 18.2 Real Madrid-Alaves 21.00 :peukku_ylos:

Nonni, vaikka ei tuo se paras peli varmaankaan ole  ::) no Real telkkarist nii ei voi valittaa..  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #129 : 10.02.2006, 19.58.15 »
Tänä viikonloppuna tulee tiukkaa futist.  :peukku_ylos: Ja ens viikonloppun myös Realin peli .
Itte toivon, että Valencia voittaa ton pelin. Barcaan ois enää 7 pistettä ja Valenciaa 1 vieläkin. ( Se tietenkin toteutuu jos Real voittaa oman pelin.
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #130 : 10.02.2006, 20.08.33 »
Siis onko se jo varmaa että Realin peli näytetään ens viikonloppuna? hyvä jos näytettäis tänä viikonloppuna tulee loistomatsi  :peukku_ylos: :tuoppi:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #131 : 10.02.2006, 21.00.10 »
Siis onko se jo varmaa että Realin peli näytetään ens viikonloppuna? hyvä jos näytettäis tänä viikonloppuna tulee loistomatsi  :peukku_ylos: :tuoppi:

Ei vielä mitään varmistusta, mutta tuon urheilukanavan antamana aikana ei pelata kuin Madridin peli.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #132 : 10.02.2006, 23.58.24 »
Kunhan vaan eivät alkamisajat enää tästä muutu, niin saadaan taas valkoiset ruutuun  :peukku_ylos: :tuoppi:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #133 : 11.02.2006, 00.01.30 »
Kunhan vaan eivät alkamisajat enää tästä muutu, niin saadaan taas valkoiset ruutuun  :peukku_ylos: :tuoppi:

Toivottvasti Realin peli olis taas tuolloin kuosis.. Olis myös hyvä jos kentäl olis joitain Castillan pelaajia..  :peukku_ylos:

" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #134 : 12.02.2006, 13.45.56 »
Tänään varmasti hieno ja tiukka ottelu tiedossa. Valencialta poissa ovat: Ayala, Marchena, Mora, Vicente, Mista, Kluivert ja Edu. Barcelonan poissaolijat ovat: Ronaldinho, Xavi, Messi, Motta ja Deco. Eli molemmilta poissa tärkeitä miehiä, mutta laajuutta löytyy molempien materiaaleista, joten loistavaa jalkapalloa on tiedossa.

Hebe

  • Viestejä: 220
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #135 : 12.02.2006, 22.47.50 »
valdezille :tuoppi:

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #136 : 14.02.2006, 06.17.23 »
Jep, lauantaina 18.2 Urheilukanava näytää klo. 20.55 pelin Real Madrid - Alaves  :peukku_ylos:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #137 : 23.02.2006, 22.50.31 »
ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:

Su 26.2.  Valencia-Getafe klo 17.55
La  4.3. Ottelupari avoin  klo 20.55 
La 11.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 18.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55 
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55

Eli Valencia -  Getafe sunnuntaina ruutuun. Mutta, seuraavan viikonlopun osalta näyttää ainakin näillä näkymin hyvältä, sillä liigan virallisten http://www.lfp.es/ sivujen mukaan lauantaina 4.3. klo 21.00 suomen aikaa alkava ottelu on R. Madrid - At. Madrid! On näitä alkamisaikoja ennenkin siirrelty, mutta silti jo nyt  :peukku_ylos: :peukku_ylos:  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

#17

  • Viestejä: 292
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #138 : 23.02.2006, 23.35.03 »
Doodih, tän vuoden kohokohta tulee olee sit 1.4... ;D
Keep the Red Flag Flyin' !

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #139 : 23.02.2006, 23.46.25 »
Doodih, tän vuoden kohokohta tulee olee sit 1.4... ;D
Jep, mutta tämähän on ollut tiedossa jo kuukausia. Se on kuitenkin myös upeata jos Madridin derby saataisiin ruutuun. UK:n La Ligan lähetykset alkoivat juuri Madridin derbyllä, tosin tuo ottelu taisi tulla Vicente Calderonilta...

UK :peukku_ylos: :pallo: :tuoppi: