RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Mágico Madrid - 11.09.2006, 17.20.48

Otsikko: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 11.09.2006, 17.20.48
Olympique Lyon   -   Real Madrid[/b]

(http://blick.infostradasports.com/images/lib/basic/sport/football/club/logo/medium/4772.gif)           (http://www.soccermania.dk/spa-realmadrid/real_madrid-logo-lille.gif)

Päivämäärä: 13.9
Kellonaika: 21.45
Tuomaristo:Wolfgang Stark(päätuomari), Carsten Kadach, Harry Ehing(avustavat) ja Jochen Drees(neljäs tuomari)
Stadion: Stade de Gerland
(http://www.sportosfera.gr/images/Gipeda%5CGallia%5Cgerland_Kom.jpg)
Pidä näitä silmällä(Lyon): Juninho, Källström, Fred ja Alou Diarra

 
 Maalivahdit: Casillas, Diego López y Adán.
 Puolustajat: Roberto Carlos, Sergio Ramos, Cannavaro, Raúl Bravo, Pavón, Mejía.
 Keskikenttäpelaajat: Javi García, Diarra, Emerson, Cicinho, Guti, Reyes, Beckham.
 Hyökkääjät: Raúl, Robinho, Van Nistelrooy, Cassano.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Juanito - 11.09.2006, 18.32.59
Aika mielenkiintosta nähä mitä Capello tekee oikeanpakin paikan kanssa. Kun Salgado on pois pelaako Cicinho? vai laittaako Capello Esim Ramosin tai Meijan sinne?

Cicinhoa itse yllättäin toivoisin. Saa nähdä.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 11.09.2006, 18.43.59
aika jännää, että Adan raahataan mukaan.. en oikein ymmärrä miksi..  ???

vai laittaako Capello Esim Ramosin tai Meijan sinne?
uskoisin, että Capello ottaa Mejian toppariksi ja Ramoksen Salgadon tilalle.. tosin, mitenkä Mejia pärjäisi heti avauksessa.. onhan meillä tietty R. Bravo laittaa toppariksi..
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Juanito - 11.09.2006, 19.07.49
Jep on aika erikoista että Capello nimeää aina matseihin 3 veskaria  ???
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Puskas - 11.09.2006, 19.45.14
Jep on aika erikoista että Capello nimeää aina matseihin 3 veskaria  ???

Tässä on ainakin yhtenä tekijänä se, että kun on ulkomailla vieraspeli, niin Capello haluaa varmistua siitä, että maalivahtiosastolla ei tapahdu katastroofia parin loukkaantumisen takia. Ja Capellohan on tunnettu riskittömästä toiminnasta.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Puskas - 11.09.2006, 20.04.06
Tässä on nyt sitten taas sellainen todellinen testi edessä, kun Villarrealia vastaan ei otteet vakuuttanut ja Levante-ottelu oli lupaavista otteista huolimatta aika sekavaa.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 11.09.2006, 21.32.02
Ei se niin vaikeaa ole. Eilisen pelin jälkeen kun nämä asiat opitaan:

- syöttöpeli
- haltuunotto
- se saakelin viimeistely

Viimeiseen, lähinnä meinaan tapausta Raúl. Jos saamme pallon 16 alueen sisällä RvN:lle niin on maali 90% varma. Eli Becksiltä niitä kesoja nyt sitten, rinnalla mahd. alas ja helppo viimeistely. Hieman on tylsiä maaleja tuollaiset, mutta vitut siitä, mestaruus tulee.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Cicinho - 11.09.2006, 21.49.46
Ei se niin vaikeaa ole. Eilisen pelin jälkeen kun nämä asiat opitaan:

- syöttöpeli
- haltuunotto
- se saakelin viimeistely


Mitäs siitäsitten viellä jää jäljelle? ;D
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Juanito - 11.09.2006, 21.52.39
Peliin myös vähän sulavuutta lisää..    :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Puskas - 11.09.2006, 23.52.38
Viimeiseen, lähinnä meinaan tapausta Raúl. Jos saamme pallon 16 alueen sisällä RvN:lle niin on maali 90% varma. Eli Becksiltä niitä kesoja nyt sitten, rinnalla mahd. alas ja helppo viimeistely. Hieman on tylsiä maaleja tuollaiset, mutta vitut siitä, mestaruus tulee.  :peukku_ylos:

Nistelrooylla oli paikat tehdä ainakin 5 maalia. Niiden keskitysten haltuunotto ei tule olemaan aina yhtä helppoa kuin vajaamiehistä Levantea vastaan. Pitää saada sitä yleistä pelinrakentelua vielä paremmaksi, tai muuten käy kuten Villarrealia vastaan, että ei saa edes yhtään maalipaikka.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: VilleL - 13.09.2006, 00.01.38
Ottelun varmaan näkee joltakin streamilta, löytyykö suoria linkkejä näin alustavasti kysellen..?  ;)
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: E-spel - 13.09.2006, 15.06.08
Tässähän alkaa jo pikkuhiljaa jänskättämään tuo illan peli. Senverran tiukka taisto on luvassa. Veikkaan 1-2 vierailijalle  ;)
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 13.09.2006, 15.23.14
Ottelun varmaan näkee joltakin streamilta, löytyykö suoria linkkejä näin alustavasti kysellen..?  ;)
www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm
Suosittelen tuota ESPN kanavaa, ENG selostus.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Raul # 7 - 13.09.2006, 17.18.18
Aika jännä peli tosiaan luvassa. Onneks pääsee vielä jänskää paikan päälle ku baarissa näkyy, sit ku on vielä kohtalainen summa rahaa pelissä tuomassa lisä jännitystä niin hieno ilta tulossa!!! Ja tottakai rahat on lyöty voiton puolesta ;D

Viimeiseen, lähinnä meinaan tapausta Raúl. Jos saamme pallon 16 alueen sisällä RvN:lle niin on maali 90% varma. Eli Becksiltä niitä kesoja nyt sitten, rinnalla mahd. alas ja helppo viimeistely. Hieman on tylsiä maaleja tuollaiset, mutta vitut siitä, mestaruus tulee.  :peukku_ylos:

Nistelrooylla oli paikat tehdä ainakin 5 maalia. Niiden keskitysten haltuunotto ei tule olemaan aina yhtä helppoa kuin vajaamiehistä Levantea vastaan. Pitää saada sitä yleistä pelinrakentelua vielä paremmaksi, tai muuten käy kuten Villarrealia vastaan, että ei saa edes yhtään maalipaikka.

Joo kyllä toi pelinrakentelu huolettaa hiukan enemmän ku toi viimeistely, sillä kyllä Raulkin ne pallot pussiin osaa pistää vaikka ei tosin ehkä enää samalla varmuudella ku muutamia vuosia sitten.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: RONALDO - 13.09.2006, 19.29.54
Tässähän alkaa jo pikkuhiljaa jänskättämään tuo illan peli. Senverran tiukka taisto on luvassa. Veikkaan 1-2 vierailijalle  ;)

Muuten sama mutta Real vie 0-2  ;)
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 13.09.2006, 21.08.40
Kokoonpano?
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: RONALDO - 13.09.2006, 21.13.38
Kokoonpano?

Muuten sama kuin sunnuntaina mutta Cici on Salgadon tilalla.
Tässä molempien joukkueiden kokoonpanot

OLYMPIQUE LYONNAIS: Coupet; Cris, Müller, Réveillere, Abidal; Toulalan, Tiago , Juninho, Malouda; Govou and Fred.

REAL MADRID: Casillas; Cicinho, Cannavaro, Ramos, Roberto Carlos; Diarra, Emerson, Beckham, Raúl; Cassano and Van Nistelrooy.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: VilleL - 13.09.2006, 21.42.07
ei avaa espn:n streamia, ei pplivellä eikä ppstreamilla..? ???
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 13.09.2006, 21.44.13
ei avaa espn:n streamia, ei pplivellä eikä ppstreamilla..? ???
Tossahan noita http://www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: #10 - 13.09.2006, 21.50.35
Mulla toimii PPStream ja pistin vasta äskön päälle, pätkii kyllä ajoittain pahasti, mutta kuva on
yllättävänkin hyvä.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: RONALDO - 13.09.2006, 21.58.42
Fred siirtänyt Lyonin johtoon  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: ronaldo_90 - 13.09.2006, 21.58.46
Aika paha..
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 13.09.2006, 22.02.04
Siis mitä vittua!? Syötöt on ihan nappula liiga tasoa!  :keskari:
Ei yhtään mene omille, hyökkäyksessä pistetään hätäriä maalilla a lá Beckham, puolustuksessa taas ollaan paskat housussa. Mutta ei mitään, ottelu on vasta alkanut!  ::)

Ja joko Canna tai Carlos saa vielä punaisen..
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Cicinho - 13.09.2006, 22.06.19
Ilman Ikeriä oltaisiin 3-0 tappiolla  :keskari:
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: RONALDO - 13.09.2006, 22.07.12
Jotenkin alkaa mieleen hiipiä viime kautinen kohtaaminen Stade Gerlandilla  :-\
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 13.09.2006, 22.08.21
Jotenkin alkaa mieleen hiipiä viime kautinen kohtaaminen Stade Gerlandilla  :-\
Tässähän tulee jo mieleen koko viime kausi...

//meillä on hyvä puolustus, 2-0 maalissa kaikki tiesivät tehtävänsä  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: RONALDO - 13.09.2006, 22.17.53
Voi hyvää päivää!
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 13.09.2006, 22.21.38
Ihan kun tätä peliä ei edes yritettäisi voittaa  :-[

Gutí, Robinho, Reyes <----> Raúl, Cassano, Becks tollee tauolla!

Lyonhan kävelee jo pallon kanssa maaliin!  ::)
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: E-spel - 13.09.2006, 22.35.37
Ilman Ikeriä oltaisiin 3-0 tappiolla  :keskari:
Tähän vois sanoa, että ilman Ikeriä tässä oltas 6 tai 7-0 tappiolla. Ei olis yhtään epäoikeutettu tilanne pelitilanteisiin nähden. Mutta nykyjalkapallossa menestyksen salaisuus on puolustava pelityyli, vai mitä? :keskari:
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Heinämies - 13.09.2006, 22.36.04
Ekan puoliajan positiivinen asia oli se, että peli ei ole 7-0.

Puolustus kusee totaalisesti, lähes yhtä pahasti kuin Diarra. Amatööri virheitä jatkuvasti, onneksi Ikerman on muutaman varman pelastanut ja sen yhden varman tarjoillut Lyonille..
Raulia en paitsio tilannetta lukuunottamatta nähnyt kentällä lainkaan. Vaihtoon vaan koko kentällinen, otetaan Realin nappulaliiga joukkue pelaileen, tulis ehkä tulosta.

 :keskari:
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 13.09.2006, 22.58.18
Guti <--> Beckham  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: ronaldo_90 - 13.09.2006, 22.58.49
Guti <--> Beckham  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Nyt tulee vähintääki se tasapeli ellei Guti ota korttia.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 13.09.2006, 23.11.17
WHOA! Eka veto maalia päin, tosin sekin jäi huonoksi.  :peukku_alas:

Raúl <--> Robinho  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: ronaldo_90 - 13.09.2006, 23.13.16
Mielummin menen nukkumaan kun haaskaan hermojani  :peukku_ylos: Suosittelen kaikille  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: elconejo - 13.09.2006, 23.33.55
Laukauksen kohti maalia 13-2! Ei mitenkään erityisen vahvaa näyttöä Madridilta, mutta mitään hätäähän valkopaidoilla ei vielä ole, viisi peliä jäljellä, eikä tällainen konttaus yksinkertaisesti voi jatkua tolla ryhmällä.

Marca arveli, että Cannavaro pelaa elämänsä huonointa peliä...
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 13.09.2006, 23.34.54
Marca arveli, että Cannavaro pelaa elämänsä huonointa peliä...
O RLY?  ::)


Casillas, Reyes, Guti, Robinho. Realin "pelaajat" tässä pelissä.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Heinämies - 13.09.2006, 23.36.49
Koko pelin voi tiivistää yhteen kansainväliseen merkkiin:  :keskari:
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: E-spel - 13.09.2006, 23.38.24
Kui taikaiskusta peli parani heti kun Beckham otettiin pois. Sattumaa? #23 ole hyvä ja suksi vittuun  :keskari:

EDIT. Vieläkö joku ihmettelee miksi Cicinhoon ei luoteta?
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: E-spel - 13.09.2006, 23.39.30
Laukauksen kohti maalia 13-2! Ei mitenkään erityisen vahvaa näyttöä Madridilta, mutta mitään hätäähän valkopaidoilla ei vielä ole, viisi peliä jäljellä, eikä tällainen konttaus yksinkertaisesti voi jatkua tolla ryhmällä.
Empiirinen kokemus viimekausilta osoittaa: kyllä voi! Tuon ekan puoliskon pelillä jäämme UCL-alkulohkon jumboksi.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Heinämies - 13.09.2006, 23.41.25
Kui taikaiskusta peli parani heti kun Beckham otettiin pois. Sattumaa? #23 ole hyvä ja suksi vittuun  :keskari:

Ei tämä peli yhteen mieheen kaatunut. Eihän?
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Hartikainen - 13.09.2006, 23.42.41
Joo ihme paniikissa porukka, veikkaan että Real Madrid voittaa loput pelit ja menee jatkoon.
Viime vuonna hävittiin 3-0 , joten kehitystä on selvästi tapahtunut  ::)
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: E-spel - 13.09.2006, 23.46.39
Kui taikaiskusta peli parani heti kun Beckham otettiin pois. Sattumaa? #23 ole hyvä ja suksi vittuun  :keskari:

Ei tämä peli yhteen mieheen kaatunut. Eihän?
Ei, mutta sokea olet, jos et samaa asiaa pannut merkille.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Heinämies - 13.09.2006, 23.52.22
Kui taikaiskusta peli parani heti kun Beckham otettiin pois. Sattumaa? #23 ole hyvä ja suksi vittuun  :keskari:

Ei tämä peli yhteen mieheen kaatunut. Eihän?
Ei, mutta sokea olet, jos et samaa asiaa pannut merkille.

Huomasin tottakai, ei sitä voinut olla huomaamatta. Ongelma oli se, että korkeilla palloilla pyrittiin pääsemään hyökkäykseen. Tätä ei tosin voi kaataa ainoastaa Becksin niskaan, sillä samanlaisia roiskaisuja harjoitti kaikki, puolustuslinjaa myöden. Beckhamin vaihdon jälkeen tätä ei tehty niin paljoa. Reyes oli jälleen piristys peliin, olisi saanut olla jo avauksessa! Gutiakin peluutettiin hieman oudosti(?).
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Puskas - 13.09.2006, 23.54.59
Jokohan Real Madrid rupeasi pelaamaan jalkapalloa vai vieläkö pitää katsella neiti-Capellon sumputusta ja paska-Beckhamin harhasyöttöjä!? Sama paska jatkuu näköjään edelleen mitä on jatkunut siitä saakka, kun tuo t-paitakauppias seuraan väkisin roijattiin ja Del Bosque ajettiin ulos. Sen jälkeen jalkapallo on ollut huonoa ja valmentajaksi pyritty tuomaan aina joku mediaseksikäs mukahyvä valmentaja. Naurettavinta on, että peli on näyttänyt tämän kolmen vuoden pätkän aikana parhaalta Remonin ja Caron kanssa, vaikka molemmat ovat vain olleet liian nopeasti nuorista nostettuja väliaikaisvalmentajia, joiden ylle on onnistuttu luomaan epäonnistumisen pilvi, kun isompien herrojen johdolla rakennetuilla rahankeräysjoukkueilla eivät ole pystyneet kelkaa ihmeen kaupalla kääntämään.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 14.09.2006, 00.08.35
peli oli helvetin säälittävä esitys, tulee mieleen viime kauden ensimmäinen Barca-matsi.. Oli joukkue noin huonosti valmistautunut.. mitään pelaaja-arvosteluita ei kannata tehdä, koska kaikki(jopa Iker) pelasi huonosti tai erittäin paskasti.. Ikerman oli aika epävarma tänään, mutta otti ne mitkä oli otettavissa.. Cannavaro pelasi todella huonosti, ihan kuin joku olisi miestä vituttanu tai jotain.. RvN palasi takaisin maanpinnalle, ei tajoilu pelannut..

pelinrakentelu oli kuin sitkeää toffeeta ja erittäin säälittävän näköistä.. Pelaajat saavat mukavan vastaanoton Bernabeulla. no itteppä aiheuttivat..

Koko joukkueelle  :peukku_alas: :peukku_alas:
Fred  :peukku_ylos:

SÄÄLITTÄVÄÄ!! :keskari:
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Hartikainen - 14.09.2006, 13.50.12
mitään pelaaja-arvosteluita ei kannata tehdä, koska kaikki(jopa Iker) pelasi huonosti tai erittäin paskasti.. Ikerman oli aika epävarma tänään, mutta otti ne mitkä oli otettavissa..
pelinrakentelu oli kuin sitkeää toffeeta ja erittäin säälittävän näköistä.. Pelaajat saavat mukavan vastaanoton Bernabeulla. no itteppä aiheuttivat..

Ikerin haukkumiselle en näe kyllä mitää järkeä, kaverihan torjui varmaa 5-10 paikkaa Lyonilta?

Veikkaan että pelinrakenteluun tulee tämän pelin jälkeen muutos, vai onko Capello tosiaan niin tyhmä valmentaja että jatkaa samalla hyökkäyskalustolla joka toimii korkeintaa Levanten tasoisia joukkueita vastaan. Mä uskon et tuohon tulee muutos tai ainakin toivon niin.

Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Puuportti - 14.09.2006, 14.03.34
Ei toi ollu kyl Casillaksel parhait päivii koska vaikutti melko epävarmalt, pompotteli palloa useamman kertaa aika vaarallisen oloisesti...mut toisaalta ei Iker maaleille mitään voinut ja teki muutaman tärkeän torjunnan
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Puskas - 14.09.2006, 14.17.47
Ikerin haukkumiselle en näe kyllä mitää järkeä, kaverihan torjui varmaa 5-10 paikkaa Lyonilta?

Veikkaan että pelinrakenteluun tulee tämän pelin jälkeen muutos, vai onko Capello tosiaan niin tyhmä valmentaja että jatkaa samalla hyökkäyskalustolla joka toimii korkeintaa Levanten tasoisia joukkueita vastaan. Mä uskon et tuohon tulee muutos tai ainakin toivon niin.

Ei ollut Casillaksella paras päivänsä, kun pomputteli palloa, mutta toisaalta eipä ne maalit hänen virheistään tulleet ja pelastihan hän muutaman kerran joukkueen vielä pahemmalta nöyryytykseltä.

Capello on äärimmäisen raukkamainen valmentaja. Kaiken kertoo se, että joukkue oli 2-0 tappiolla, niin loppuun saakka piti jauhaa kahdella pivotella, joista kumpikaan ei oikein osaa peliä luoda ja vaihdot tehtiin yhä ns. päittäin, eikä yritetty muuttaa taktiikka hyökkäysvoittoisemmaksi. Tosiasiassa nämä Lyonin kaksi maalia lahjoittivat nämä uudet ja kalliit hankinnat. Cannavaro oli ensimmäisen maalin pääarkkitehti ja Emerson-Diarra kaksikko taas toisen yhdistettynä Cannavaron alhaalla makaamiseen, mutta liika se olisikin jos Capellon joukkue paitsoiansaa käyttäisi. Van Nistelrooy oli aivan surkea kärjessä. Reyes ja Guti olivat vaihdosta kentälle tultuaan pirteitä ja paransivat koko joukkueen esitystä, mutta hekin kyllä pystyvät vielä parempaan. Pääkysymys kuuluukin, että miten pelinrakentelu voi parantua, jos keskikentällä ei ole yhtään pelaajaa, joka olisi siinä niin hyvä, että pystyisi sitä johtamaan? Tästä syystä Gutin pitäisi ehdottomasti pelata aina avauksessa.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 14.09.2006, 15.12.12
aika heikosti menny kolmen viime kauden avauspelit UCL:ssä.. 2004/05 Leverkusen 3-0, 2005/06 Lyon 3-0 ja nyt 2-0..
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 14.09.2006, 16.38.01
Joo ihme paniikissa porukka, veikkaan että Real Madrid voittaa loput pelit ja menee jatkoon.
Viime vuonna hävittiin 3-0 , joten kehitystä on selvästi tapahtunut  ::)
Juu, Casillaksella on tapahtunut kehitystä, ei millään muulla. Jos pelataan tuon tapainen peli, ei odotukset voi olla kovin korkealla. Ei yhtään rakennettu peliä, kamalaa katsottavaa.  :'(
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Raul # 7 - 14.09.2006, 16.40.02
Oli kyllä umpisurkea esitys koko joukkueelta, mutta erityisesti loistivat nämä puolustuspeliä huimasti parantavat Canna, Emerson ja Diarra. Enkä missään nimessä tarkota et hyvässä mielessä. Cannavaro oli aivan syvältä, aivan käsittämättömiä sijoittumis virheitä, ryntäili ittensä ulos tilanteista ku joku 12-vuotias juniori ja taklas ihan holtittomasti. Diarra ja Emrson oli molemmat ihan pujottelu keppejä Juninhon, Govoun ja Fredin käsittelyssä ja tätä vastutstajan pelin loistavaa katkomista ei ollut nähtävissä kertaakaan. Ja aivan käsittämättömiä pallon menetyksiä tuli molemmille. Ja Capellolle  :keskari: Mitä ihmettä mies ajatteli pelatessaan koko pelin kahdella pivotella eikä edes yrittänyt saada joukkuetta hyökkäämään. Ja muutenkin peli ei näyttänyt kannattamani ja tuntemani Realin peliltä vaan lähinnä parin viime kauden Juvelta, ilman hyökkäyspeliä. Kaikki "hyökkäykset" alkoivat jonkun puolustuslinjan pelaajan tai t-paitakauppiaan räiskimisestä aivan päin P:tä tai jos menivät yhtään sinnepäin, ei umpisurkean pelin pelaanneen hevosnaaman nopeus niihin riittänyt. Ainoat pelissä edes kohtalaisesti onnistuneet olivat Reyes, Iker ja Cassano, joka oli mielestäni ainut yritteliäs pelaaja ekalla puoliajalla. Guti oli melkein OK, mutta Robinho oli jotenkin poissaoleva. Tosin sitä vastaan pelattiin aikalailla sääntöjen rajamailla mutta tuomari ei niitä juuri viheltänyt. Myös Cici ja Carlos olivat sekä puolustus, että hyökkäyspäässä aivan hukassa. Raulilla oli yritystä, mutta ei se mihinkään johtanut ja oli mies aikalailla näkymätön muutamaa väläystä lukkun ottamatta. Mutta ei kai tässä auta kuin toivoa että otteet paranevat ja että tammikuun siirtoikkunalla hankittaisiin keskikenttä pelaaja joka osaa rakentaa peliä ja joka sopii Capellolle  :keskari: sillä Guti ei miehelle näytä kelpaavan. Sitä odotellessa  :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:

e. muutama lisäys

e2. Ja en sit tosiaan tarkota että koko kausi olis nyt pilalla ku yks peli meni huonosti mut paljon on parannettavaa ja kaikki täysin parannettavissa. Paitsi pelinrakennus huolettaa kyllä kovasti. Annetaan Capellolle ja pojille vielä aikaa sillä kausi on pitkä.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Juanito - 14.09.2006, 18.04.52
Porukka oon täällä ihan maansa myyneitä. Pitää kuitenki muistaa muutama tärkeä fakta.

Jengissä on 6 uutta pelaajaa, Emerson,Diarra,RVN,Cannavaro,Reyes. Cassanonkin laskisin tähän ryhmään koska eipä viimekaudella paljo pelaillut. 5 heistä ovat alotuksen miehiä. Jos puoli joukkuetta on uusia pelaajia niin kyllä siinä kestää että yhteis peli saadaan toimimaan. Tämä jengi on pelannut jo huikeat 3 peliä yhdessä. Pelaajien pitää oppia tuntemaan toisensa paremmin, niin homma alkaa toimia. Se vie aikaa.

Muutama juttu tuli tosin taas entistä selvemmäksi. Carlos ei kuuluisi olla tämän joukkueen aloituksessa. Eikä Beckham. Hänellä ei tunnu olevaan minkäälaista pelinäkemystä joka on kyllä ollut selvää jo aika kauan. Hän ei osaa organisoida peliä, sijoittuu huonosti. Varmaan Capellokin alkaa pikku hiljaa tajuta että Guti on pakko aloituksessa olla. Hän sentää onsaa johtaa keskikentän pelin rakentelua hyvillä syötöillään. Beckhamin kanssa keskikenttä on pelin rakentelussa säälittävää katsottavaa. yleinen tilanne on se että Emerson ja Diarra syöttelevät pakeille ja he takaisin, mitään ei tapahdu. Ei ole ketään joka toimisi heille linkkinä hyökkäyksen kanssa. Sitten kun Beckham saa pallon, hänen nopeutensa,pelikäsityksensä ja tekniikkansa eivät yksinkertaisesti riitä ja joka hän menettää pallon tai pistää 50 metrin syötön vastustajan rankkualuelle (eli menettää pallon). Hyökkäykseen tarvitaan myös lisää nopeutta. Peli parani huomattavasti Robinhon ja Reyesin tultua kentälle. Vaikka Robinho ei paljon palloa saanutkaan sai hän silti juoksuilla aikaan tilaa muille. Reyes taas oli Realin koko ottelun paras pelaaja (Casillaksen jälkeen)

Homma tulee toimimaan varmasti tulevaisuudessa paremmin. Tarvitaan vain aikaa ja muutama vaihto aloitukseen.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 14.09.2006, 19.34.12
Robinho oikealle, Gutí keskelle, ja Reyes vasemmalle. RvN kärjessä:

X

X       X

X

Tuollainen asetelma, Gutía voisi hieman laskea alemmas, tai nostaa laitoja ylemmäs, mutta Raúl ja Beckham eivät paljoa saa aikaiseksi. Senkin huomaa, kun Robinho tulee peliin mukaan loppuvaiheessa, hän on sanoisinko "vittuuntunut", ja sen huomaa. Varmasti ottaa päähän, kun ei enää aloitukseen pääse, ja Huora-Becks sielä on aivan turhana.

CAPELLO HERÄÄ!!  ::)
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Juanito - 14.09.2006, 20.30.09
Kyllä. Huomas pelissä (saattoi johtua tietty tilanteestakin) että hymyä ei kasvoilla näkynyt.   :-\
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Puskas - 14.09.2006, 21.22.36
Kyllä. Huomas pelissä (saattoi johtua tietty tilanteestakin) että hymyä ei kasvoilla näkynyt.   :-\

Sehän tuosta enää puuttui, että joku olisi vielä naureskellut.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Puskas - 14.09.2006, 21.25.09
Se, että joukkueessa on paljon uusia pelaajia ja että vain vähänaikaa ovat pelanneet yhdessä on tietenkin fakta, mutta sen taakse ei liikaa voi mennä, koska on seurajohdon ja valmennuksen asia hoitaa, että valmistautuminen kauteen hoituu kunnolla ja että pelaajat hankitaan ajoissa. Lisäksi tuota samaa juttua hoettiin viimekin kaudella. No toivottavasti nyt aikaa annetaan tarpeeksi, mutta jotenkin pelottaa se, että Capello ei näytä millään ottavan epäonnistumisista opiksi, vaan väkisin laittaa aina samat pelaajat avaukseen ja käyttää samaa passiivista taktiikkaa.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Juanito - 14.09.2006, 21.39.58
Capello on jengin rakentannu tän taktiikan ympärille. Ei tällä jengillä mitään moskovan sirkusta kentällä tulla näkemään.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: E-spel - 14.09.2006, 22.40.52
Capello on jengin rakentannu tän taktiikan ympärille. Ei tällä jengillä mitään moskovan sirkusta kentällä tulla näkemään.
Olkoon kentällä sitten vaikka se Moskovan sirkus, mutta paskanmaku jää tuosta sumputuksesta itselle. Tulee sellanen fiilis, ettei edes yritetä voittaa.

Kyseessä on kuitenkin maalinteko peli, ei maalinesto peli.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: STRIKER - 14.09.2006, 23.36.50
Kyseessä on kuitenkin maalinteko peli, ei maalinesto peli.
Hyvin sanottu!  :peukku_ylos: Tuskin Capello kuitenkaan linjaansa tulee muuttamaan ja jatkossakin (valitettavasti) nähdään puolustusvoittoista peliä...
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: #10 - 15.09.2006, 00.15.31
Kyseessä on kuitenkin maalinteko peli, ei maalinesto peli.

Toivotaan nyt kädet kyynärpäitä myöten ristissä, ettei Capello muokkaa
Realia viime EM-kisojen Kreikaksi kilpikonna puolustuksineen...

Kyllä täytyy sanoa, että oli Zidanea ikävä, hän oli se pelaaja jolle pallon
voi passata siinä vaiheessa kun ei enää itse tiennyt mitä sillä tehdä.
Tällaisessa sekasorrossa juuri maestron kaltaisia pelaajia tarvittaisiin.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Juanito - 15.09.2006, 09.08.10
Kyllä. Juuri ZZ:tan tyypistä pelaajaa tarvittaisiin, no meillä on Guti ( en nyt ehkä Zidane mutta loistava syöttelijä kuitenkin jolla on mahtava pelinäkemys.) Hän osaa laukaista keskikentän paineen ja lähteä rakentamaan  hyökkäystä lyhyillä MAATAPITKIN! syötöillä. Beckham on tekniikaltaan ja näkemykseltään jopa huonompi kuin Diarra ja Emerson. Siis meidän kaksi keskikentän tuhokonetta, joitten ensimmäinen tarkoitus on pitää oma ää puhtaana ja riistä palloja. Beckhamin kesot ovat ehkä parempia kuin kummankaaan heistä, mutta ei meidän peli voi perustua mihinkään 50 metrin syöttöihin!

Lyonia vastaan RM sai paljon enemmän pallonhallintaa viholliseen aluelle heti kun Guti tuli sisään. Beckhamin kanssa myös keskikentän ryhmitys kusee pahemman kerran. Oikealaita ja keskusta kyllä ovat kiinni mutta vasemmalla ei ole ketään muuta kuin Carlos. Eli ei ketään. Gutin tulessa keskelle DM.t voivat levittää enmmän laidoille tietäen että heti hyökkäyksen tullessa joku on siellä edessäkin, Guti.


--------------------------------------Beckham
-----------Diarra-----Emerson------------------
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: HannuTouru - 15.09.2006, 13.37.36
Vieläkö joku ihmettelee miksi Cicinhoon ei luoteta?
Kyllä, minä ainakin.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Hartikainen - 15.09.2006, 13.51.33
Lyonia vastaan RM sai paljon enemmän pallonhallintaa viholliseen aluelle heti kun Guti tuli sisään. Gutin tulessa keskelle DM.t voivat levittää enmmän laidoille tietäen että heti hyökkäyksen tullessa joku on siellä edessäkin, Guti.


Todellakin , allekirjoitan täysin. Gutin syöttöprosentti oli tuossakin pelissä varmasti yli 90%, ainoot pallonmenetykset tuli kun Guti lähti haastamaan ja sillonkin miestä rikottiin.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: E-spel - 15.09.2006, 16.00.43
Todellakin , allekirjoitan täysin. Gutin syöttöprosentti oli tuossakin pelissä varmasti yli 90%, ainoot pallonmenetykset tuli kun Guti lähti haastamaan ja sillonkin miestä rikottiin.
Juurikin näin. Yhden "epäonnistuneen" syötön muistan Gutilta, siinäkin oli pirun hyvä idea kun yritti melko pitkästä matkasta syöttää nurmea pitkin Reyesin läpi. Vain Lyonin puolustajan oiva pelinluku ja kurottaminen esti läpiajon. Tämänkaltaisia idearikkaita syöttöjä ei Beckhamilta lähde ainuttakaan, vaan aina tulee se roikku "kohti" van Nistelrooyn päätä. 
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Juanito - 15.09.2006, 17.32.14
Tollasia harvemmin Beckhamilta nähdään. http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E

Neroutta...
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 15.09.2006, 18.02.28
Tollasia harvemmin Beckhamilta nähdään. http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E

Neroutta...
Tekikö Beckham tuossa myös jotain? Vai onko se 'jätti tekemättä' tämän idea? Oli muuten aika leveät hymyt kaikilla, ehkä myös sunnuntaina...
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Cicinho - 15.09.2006, 18.05.25
Tollasia harvemmin Beckhamilta nähdään. http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E

Neroutta...
Tekikö Beckham tuossa myös jotain? Vai onko se 'jätti tekemättä' tämän idea? Oli muuten aika leveät hymyt kaikilla, ehkä myös sunnuntaina...
Siis Beckhamilta ei nähdä tuollaista mitä Gutilta
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Principe - 15.09.2006, 18.07.44
Tollasia harvemmin Beckhamilta nähdään. http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E

Neroutta...
Tekikö Beckham tuossa myös jotain? Vai onko se 'jätti tekemättä' tämän idea? Oli muuten aika leveät hymyt kaikilla, ehkä myös sunnuntaina...
Siis Beckhamilta ei nähdä tuollaista mitä Gutilta
Ai joo, ymmärsin eri tavalla Cicinhon tekstin..  ::)
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Puskas - 15.09.2006, 18.51.45
Kyllä, minä ainakin.

Cicinho oli huonoimmasta päästä Lyonia vastaan. Ei pystynyt ottamaan edes pallollista roolia. Pallottomaan rooliin hänestä tas ei yksinkertaisesti ole.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: E-spel - 16.09.2006, 00.38.46
Vieläkö joku ihmettelee miksi Cicinhoon ei luoteta?
Kyllä, minä ainakin.
Missä kohtaa Lyon-ottelua Cicinho osoitti, että hän olisi avauskokoonpano paikan arvoinen? Aiheutti mm. Lyonin toisen maalin ja monet muutkin kerrat Lyon hyökkäsi Cicinhon laidalta ilman, että valkoista paitaa kantavaa #11 näkyi missään.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: HannuTouru - 16.09.2006, 09.49.53
Jos Cicinhon ominaisuudet eivät riitä, niin kenenköhän sitten riittävät? Jos taas ominaisuudet riittävät, niin sittenhän ongelma on siinä, että häntä peluutetaan väärässä roolissa, eikö vain? Ja ainakaan Cicin RMA-ajoilta ei tule mieleen kuin kaksi "kovaa" ottelua, joissa Cicinho pelasi huonosti, eikä kahden yksittäisen ottelun perusteella pidä ikinä tehdä liian suuria johtopäätöksiä. Muutenhan voitaisiin sanoa, että Ronaldinho ei pärjää kovissa matseissa, koska ei loistanut MM-kisoissa. Kuitenkin syyt 'Dinhon vaisuudelle MM-kisoissa ovat aivan samat, kuin mitä tulee Cicinhon keskiviikkoiseen esitykseen. Cicinho on maailman paras pelipaikallaan silloin kun saa tehdä nousuja ja olla tärkeä osa oikean laidan hyökkäyspelaamista, eli siis toisin sanottuna silloin kun hän saa käyttää vahvuuksiaan. Välillä Lyon -ottelun aikana tuntui jopa siltä, että Capello halusi tahallaan Cicinhon pelaavan huonosti. Vai eikö valmentajamme oikeasti tunne sen vertaa omia pelaajiaan, että olisi arvannut mitä tapahtuu kun sitoo Cicin tiukkaan kurinalaiseen rooliin, jossa nousut ovat totaalisen kielletty? Varsinkin kun vastassa oli Lyonin tasoinen joukkue.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: E-spel - 16.09.2006, 11.16.46
Cicinho on maailman paras pelipaikallaan silloin kun saa tehdä nousuja ja olla tärkeä osa oikean laidan hyökkäyspelaamista, eli siis toisin sanottuna silloin kun hän saa käyttää vahvuuksiaan. Välillä Lyon -ottelun aikana tuntui jopa siltä, että Capello halusi tahallaan Cicinhon pelaavan huonosti. Vai eikö valmentajamme oikeasti tunne sen vertaa omia pelaajiaan, että olisi arvannut mitä tapahtuu kun sitoo Cicin tiukkaan kurinalaiseen rooliin, jossa nousut ovat totaalisen kielletty? Varsinkin kun vastassa oli Lyonin tasoinen joukkue.
Kun Cicinho on pitänyt pelipaikkanaan tuota oikeaa puolustajaa niin eikö ole ihan normaalia Capellolta olettaa että puolustajan paikkaa pelaava jätkä osaa ensisijaisesti riistää palloja ja voittaa 1 vs. 1 tilanteita ja vasta toissijaisesti nousta hyökkäyksiin mukaan (ei sillä ettei tämäkin osa-alue olisi tärkeä). Samalla tapaahan Ronaldinho voisi haluta olla topparin paikalla ja sitten puolustuksen kustessa mennä tän "minulla on väärä rooli" - jutun taakse.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: STRIKER - 16.09.2006, 16.24.41
Muutenhan voitaisiin sanoa, että Ronaldinho ei pärjää kovissa matseissa, koska ei loistanut MM-kisoissa. Kuitenkin syyt 'Dinhon vaisuudelle MM-kisoissa ovat aivan samat, kuin mitä tulee Cicinhon keskiviikkoiseen esitykseen. Cicinho on maailman paras pelipaikallaan silloin kun saa tehdä nousuja ja olla tärkeä osa oikean laidan hyökkäyspelaamista, eli siis toisin sanottuna silloin kun hän saa käyttää vahvuuksiaan.
Eikös Ronaldinholla ollut ihan vapaa rooli Brasilian joukkueessa, näin ainakin itse muistelisin käsittäneeni silloin.  ???
Samaa mieltä kyllä Tourun kanssa, Cicinho on avauksen mies. Ei parin heikon pelin jälkeen kaveria tarvitse tyrmätä täysin, varsinkin kun lähes koko joukkue on myös pelannut huonosti.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: Juanito - 16.09.2006, 16.35.08
Ronaldinholla ei ollut vapaata roolia.

Kyllä Cicinhon itsekin mielummin avauksessa näkisin.
Otsikko: Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
Kirjoitti: ronaldo_90 - 16.09.2006, 16.40.37
Kyllä Cicinhon itsekin mielummin avauksessa näkisin.
Sama  :peukku_ylos: